• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Комп'ютерне обладнання

Завершена

141 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
Період оскарження: 04.11.2020 15:05 - 10.11.2020 15:09
Вимога
Залишено без розгляду

Скасування закупівлі ,порушення закону!

Номер: c58a1a3097e64534a2cfaf24d6bd3114
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-04-004653-b.c6
Назва: Скасування закупівлі ,порушення закону!
Вимога:
ТОВ «Компаком», в особі директора Мищенко М. С. звертається до , Державна установа "П'ятихатська виправна колонія (№122)" що до закупівлі Шановний Замовнику,ВИМАГАЄМО скасування закупівлі! Порушено ЗАКОН УКРАЇНИ! Та помилки в тендерній документації! ТОВ КОМПАКОМ ,висловлює своє обурення щодо визначення переможця закупівлі ТОВ "ТІНОС-Д", та будемо звертатися у вищі інстанції з приводу перевірки цін та документації! з таких причин: ТОВ "ТІНОС-Д", запропонувал процессори AMD Ryzen 3 3100 які дешевші у вас в техничних вимогах чітко було прописано процесорі та комплектуючи, та напис аналоги не приймаються! Своїм рішення Ви порушуєте закон,та свою тендерну документацію! Зазначаю що ТОВ "ТІНОС-Д", запропонував процесори дешевше по ціні чим Ви хотіли !Та мав матеріальну перевагу ,та міг запропонувати дорожчий ИБП! В такому разі Вимагаю скасування закупівлі,так як у переможця великі порушення на які Ви не зважаєте! GeForce GT 1030 2Gb DDR5. ТОВ "ТІНОС-Д" запропонувал відео карту GeForce GT 710 2Gb DDR5, яка є гірша по техничнім характеристикам та в двічі нища ціна, тобто у тендері не було конкуренції! У Вас чітко була прописана марка! ТОВ "ТІНОС-Д" Мав матеріальну перевагу! Там був в змозі предложити ИБП кращих потужностей! Зазначаю аналогів Core i5 9400 не має,так як міняється весь системний блок,а саме материнська плата! ТОВ "КОМПАКОМ", а також нівелюєте по-перше, норми чинного законодавства, а по-друге, положення написаної вами ж документації. Звертаємо Вашу увагу, що за порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників несуть відповідальність згідно із Законами України. За порушення вимог, встановлених Законом у частині прийнятих рішень відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально. Відповідно до Ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до Закону тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Принагідно зазначаємо, що на виконання Розпорядження КМУ від 18 грудня 2018 року № 1088-р “Про затвердження плану дій із впровадження Ініціативи “Партнерство “Відкритий Уряд” у 2018-2020 роках” на Prozorro з`явилася можливість повідомити про порушення безпосередньо в Держаудитслужбу, тож звертаємося до Вас із закликом припинити вчиняти дії, що спрямовані на порушення закупівельного законодавства. Додатково повідомляємо, що у разі не скасування Вами незаконного рішення ми будемо змушені звернутись із заявами до Державної аудиторської служби України, Національного антикорупційного бюро України та органів прокуратури України. ТОВ “КОМПАКОМ-2000” розглянувши пропозицію конкурента ,якого визнали переможцем, не погоджується із вказаним рішенням замовника з огляну на наступне. Відповідно до пункту 2 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації, та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до розділу 3 Тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки та завантаження файлів з, в тому числі, іншою інформацією, передбаченою документами, відповідно до вимог тендерної документації. Згідно з пунктом 5 Додатку 3 учасник повинен надати Порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (обов‘язково зазначається виробник та модель для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника; у разі відсутності зазначених вимог пропозиція вважається такою, що не відповідає вимогам та відхиляється). ВИМАГАЮ ТОВ "ТІНОС-Д". Згідно зі статтею 16414 Кодексу України про адміністративні правопорушення невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до Закону тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 25500 до 51000 грн). Вказані дії Замовника містять ознаки порушення Замовником, передбаченого статтею 16414 КУпАП. У разі невиконання вимог законодавства, нам як учаснику доведеться звератися до Державної аудиторської служби України із відповідною заявою про порушення. Враховуючи викладене, повторно вимагаємо: 1. Переглянути рішення про визначення переможцем оформлене згідно з протоколом. 2. Дискваліфікувати ТОВ "ТІНОС-Д" на підставі викладеної вище інформації.
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Вирішена

не правомірний вібір переможця

Номер: 373c81daf8aa4797be088807febe6394
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-04-004653-b.c5
Назва: не правомірний вібір переможця
Вимога:
ТОВ “КОМПАКОМ-2000” розглянувши пропозицію ТОВ "ТІНОС-Д" ,якого визнали переможцем, не погоджується із вказаним рішенням замовника з огляну на наступне. Відповідно до пункту 2 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації, ТОВ "ТІНОС-Д" – запропонував гірші аналоги процесора ,материнської плати,відеокарти,в графічної карти в ноутбуці! та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до розділу 3 Тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки та завантаження файлів з, в тому числі, іншою інформацією, передбаченою документами, відповідно до вимог тендерної документації. Згідно з пунктом 5 Додатку 3 учасник повинен надати Порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (обов‘язково зазначається виробник та модель для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника; у разі відсутності зазначених вимог пропозиція вважається такою, що не відповідає вимогам та відхиляється). Учасник - ТОВ "ТІНОС-Д" - визнано переможцем, не надав у складі тендерної пропозиції порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (обов‘язково зазначається виробник та модель для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника, чим порушив вимоги тендерної документації в частині технічних вимог. Замовник, в свою чергу порушив вимоги статті 31 Закону, неправомірно визначивши переможцем ТОВ "ТІНОС-Д". Згідно зі статтею 16414 Кодексу України про адміністративні правопорушення невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до Закону тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 25500 до 51000 грн). Вказані дії Замовника містять ознаки порушення Замовником, передбаченого статтею 16414 КУпАП. У разі невиконання вимог законодавства, нам як учаснику доведеться звератися до Державної аудиторської служби України із відповідною заявою про порушення. Враховуючи викладене, повторно вимагаємо: 1. Переглянути рішення про визначення переможцем ТОВ "ТІНОС-Д" ,оформлене згідно з протоколом. 2. Дискваліфікувати ТОВ "ТІНОС-Д" на підставі викладеної вище інформації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник на Ваше звернення повідомляємо наступне: Вашу пропозицію було дискваліфіковано по суттєвим недолікам технічних характеристик, а саме: Джерело безперебійного живлення - вимагалася потужність 437 W, а вами запропоновано LogicPower LPM-525VA-P (3170), який має потужність 367 W. Наши фахівці вважають таку потужність ДБЖ недостатньою! Що до процесорів. Вивчивши пропозицію учасника ТОВ «Тінос-Д» ми дошли висновку що технічні характеристики запропонованого товару відповідають нашим вимогам та потребам, а саме процесор(який суттєво впливає на швидкодію) є сучаснішим та потужнішим ніж в технічних вимогах закупівлі. Запропонований процесор має кращі характеристики кеша на всіх рівнях, та кращій ще по декілька пунктах. Це можна перевірити за посиланням https://www.chaynikam.info/cpu_comparison.html?Ryzen_3_3100&Core_i5-9400Fconf2=`0`````9400F`316` Джерело безперебійного живлення запропонований ТОВ «Тінос-Д» відповідає вимогам та навіть краще, а саме має 480 Вт!!! Беручи до уваги вище вказане не бачимо приводу для дискваліфікації учасника ТОВ «Тінос-Д».
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Дискфіліфікація ТОВ "ТІНОС-Д"

Номер: 56b1ef55bd0545648f6a1f59117b84e9
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-04-004653-b.c4
Назва: Дискфіліфікація ТОВ "ТІНОС-Д"
Вимога:
ТОВ «Компаком», в особі директора Мищенко М. С. звертається до , Державна установа "П'ятихатська виправна колонія (№122)" що до закупівлі Шановний Замовнику! Детально ознайомившись з протоколом про дискваліфікацію ТОВ КОМПАКОМ ,висловлює своє обурення щодо визначення переможця закупівлі ТОВ "ТІНОС-Д",з таких причин: ТОВ "ТІНОС-Д", запропонувал процессори AMD Ryzen 3 3100 які дешевші та мають характеристики гірше чем запрогпонувал ТОВ КОМПАКОМ а саме той процесор що Ви хотіли: а саме Intel Core i5 9400F BOX 4.1GHz який має кращі техничні характеристики,та вище ціну на ринку,що показує що в закупівли не має конкуренції,та у техничних параметрах чітко сказанно перечень комплектуючих,заміна процесора грубе порушення! ТОВ КОМПАКОМ: запропонувал Відеокарту яку хоче замовник,: GeForce GT 1030 2Gb DDR5. ТОВ "ТІНОС-Д" запропонувал відео карту GeForce GT 710 2Gb DDR5, яка є гірша по техничнім характеристикам та в двічі нища ціна, тобто у тендері не було конкуренції, та дискваліфікація ТОВ КОМПАКОМ ,та візначення переможця "ТІНОС-Д", є не прийнятною з економічної точки зори,та як запропонував товар інших моделей та за нищими цінами! Вважаю Ваше рішення діскрімінаційне! "ТІНОС-Д" в ноутбуці запропонував відео карту MX110,яка гірша за тех. Характеристиками ніж Ви хотіли MX250 .ТОВ КОМПАКОМ діскфаліфікували за відео чип VEGA8, але зауважую, що VEGA8 сильніша за тех. Параметрами чим MX110,надаю посилання: https://askgeek.io/ru/gpus/vs/AMD_Radeon-RX-Vega-8-Mobile-vs-NVIDIA_GeForce-MX110 по тестам бачимо результат! В котрий раз дискримінаційне рішення ,що до КОМПАКОМ,так як його позиція економічно вигідніша,та по характеристикам краща! Наразі, у нашій державі, низкою нормативних актів передбачено захист своїх прав та законних інтересів у сфері публічного законодавства. Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України, здійснюють рахункова палата, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. п. 5 ч. 2 Ст. 8 Закону передбачено, механізм здійснення моніторингу процедури закупівлі на підставі інформації, отриманої від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Своїми діями, Ви змушуєте нас, звертатися до Громадських об'єднань для встановлення справедливості. Предметом аналізу будуть наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, підстави проведення спрощеної закупівлі, розгляд пропозицій, відповідності тендерної пропозиції умовам Оголошення. Під час моніторингу буде проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення спрощеної закупівлі; реєстр отриманих пропозицій; протокол розкриття пропозицій; пропозиції Учасників, протоколи засідання тендерного комітету; повідомлення про намір укласти договір. Результат моніторингу буде викладено у Висновку, що оприлюднюється керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні». Достатньо проаналізувавши наявні документи, що вказують на протиправні дії з Вашого боку, слід усвідомлювати негативні наслідки, які тягне за собою порушення законодавства в частині виконання бюджетних програм та використання бюджетних коштів. Отже, звертаємося до Вас із закликом припинити вчиняти дії, що спрямовані на порушення закупівельного законодавства та спрямовані привести до перемоги ТОВ ДІНОС_Д .Нагадуємо, що відповідно до п. 11 Ст. 14 Закону Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена набільш економічно вигідною. Замовник приймає рішення виключно на підставі, в межах та у спосіб що передбачений Законом, дотримуючись принципів визначених у Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, максимальної економії, ефективності та пропорційності, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.. Своїм незаконним рішенням Ви грубо порушуєте права ТОВ "КОМПАКОМ", а також нівелюєте по-перше, норми чинного законодавства, а по-друге, положення написаної вами ж документації. Звертаємо Вашу увагу, що за порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників несуть відповідальність згідно із Законами України. За порушення вимог, встановлених Законом у частині прийнятих рішень відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально. Відповідно до Ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до Закону тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Принагідно зазначаємо, що на виконання Розпорядження КМУ від 18 грудня 2018 року № 1088-р “Про затвердження плану дій із впровадження Ініціативи “Партнерство “Відкритий Уряд” у 2018-2020 роках” на Prozorro з`явилася можливість повідомити про порушення безпосередньо в Держаудитслужбу, тож звертаємося до Вас із закликом припинити вчиняти дії, що спрямовані на порушення закупівельного законодавства. Додатково повідомляємо, що у разі не скасування Вами незаконного рішення ми будемо змушені звернутись із заявами до Державної аудиторської служби України, Національного антикорупційного бюро України та органів прокуратури України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник на Ваше звернення повідомляємо наступне: Вашу пропозицію було дискваліфіковано по суттєвим недолікам технічних характеристик, а саме: Джерело безперебійного живлення - вимагалася потужність 437 W, а вами запропоновано LogicPower LPM-525VA-P (3170), який має потужність 367 W. Наши фахівці вважають таку потужність ДБЖ недостатньою! Що до процесорів. Вивчивши пропозицію учасника ТОВ «Тінос-Д» ми дошли висновку що технічні характеристики запропонованого товару відповідають нашим вимогам та потребам, а саме процесор(який суттєво впливає на швидкодію) є сучаснішим та потужнішим ніж в технічних вимогах закупівлі. Запропонований процесор має кращі характеристики кеша на всіх рівнях, та кращій ще по декілька пунктах. Це можна перевірити за посиланням https://www.chaynikam.info/cpu_comparison.html?Ryzen_3_3100&Core_i5-9400Fconf2=`0`````9400F`316` Джерело безперебійного живлення запропонований ТОВ «Тінос-Д» відповідає вимогам та навіть краще, а саме має 480 Вт!!! Беручи до уваги вище вказане не бачимо приводу для дискваліфікації учасника ТОВ «Тінос-Д».
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

дискфаліфікация ТІНОС-Д

Номер: 056ee5b5b18142a184710eed891f7157
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-04-004653-b.c3
Назва: дискфаліфікация ТІНОС-Д
Вимога:
ТОВ «Компаком», в особі директора Мищенко М. С. звертається до , Державна установа "П'ятихатська виправна колонія (№122)" що до закупівлі Шановний Замовнику! Детально ознайомившись з протоколом про дискваліфікацію ТОВ КОМПАКОМ ,висловлює своє обурення щодо визначення переможця закупівлі ТОВ "ТІНОС-Д",з таких причин: ТОВ "ТІНОС-Д", запропонувал процессори AMD Ryzen 3 3100 які дешевші та мають характеристики гірше чем запрогпонувал ТОВ КОМПАКОМ а саме той процесор що Ви хотіли: а саме Intel Core i5 9400F BOX 4.1GHz який має кращі техничні характеристики,та вище ціну на ринку,що показує що в закупівли не має конкуренції,та у техничних параметрах чітко сказанно перечень комплектуючих,заміна процесора грубе порушення! ТОВ КОМПАКОМ: запропонувал Відеокарту яку хоче замовник,: GeForce GT 1030 2Gb DDR5. ТОВ "ТІНОС-Д" запропонувал відео карту GeForce GT 710 2Gb DDR5, яка є гірша по техничнім характеристикам та в двічі нища ціна, тобто у тендері не було конкуренції, та дискваліфікація ТОВ КОМПАКОМ ,та візначення переможця "ТІНОС-Д", є не прийнятною з економічної точки зори,та як запропонував товар інших моделей та за нищими цінами! Вважаю Ваше рішення діскрімінаційне! "ТІНОС-Д" в ноутбуці запропонував відео карту MX110,яка гірша за тех. Характеристиками ніж Ви хотіли MX250 .ТОВ КОМПАКОМ діскфаліфікували за відео чип VEGA8, але зауважую, що VEGA8 сильніша за тех. Параметрами чим MX110,надаю посилання: https://askgeek.io/ru/gpus/vs/AMD_Radeon-RX-Vega-8-Mobile-vs-NVIDIA_GeForce-MX110 по тестам бачимо результат! В котрий раз дискримінаційне рішення ,що до КОМПАКОМ,так як його позиція економічно вигідніша,та по характеристикам краща! Наразі, у нашій державі, низкою нормативних актів передбачено захист своїх прав та законних інтересів у сфері публічного законодавства. Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України, здійснюють рахункова палата, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. п. 5 ч. 2 Ст. 8 Закону передбачено, механізм здійснення моніторингу процедури закупівлі на підставі інформації, отриманої від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Своїми діями, Ви змушуєте нас, звертатися до Громадських об'єднань для встановлення справедливості. Предметом аналізу будуть наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, підстави проведення спрощеної закупівлі, розгляд пропозицій, відповідності тендерної пропозиції умовам Оголошення. Під час моніторингу буде проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення спрощеної закупівлі; реєстр отриманих пропозицій; протокол розкриття пропозицій; пропозиції Учасників, протоколи засідання тендерного комітету; повідомлення про намір укласти договір. Результат моніторингу буде викладено у Висновку, що оприлюднюється керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні». Достатньо проаналізувавши наявні документи, що вказують на протиправні дії з Вашого боку, слід усвідомлювати негативні наслідки, які тягне за собою порушення законодавства в частині виконання бюджетних програм та використання бюджетних коштів. Отже, звертаємося до Вас із закликом припинити вчиняти дії, що спрямовані на порушення закупівельного законодавства та спрямовані привести до перемоги ТОВ ДІНОС_Д .Нагадуємо, що відповідно до п. 11 Ст. 14 Закону Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена набільш економічно вигідною. Замовник приймає рішення виключно на підставі, в межах та у спосіб що передбачений Законом, дотримуючись принципів визначених у Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, максимальної економії, ефективності та пропорційності, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.. Своїм незаконним рішенням Ви грубо порушуєте права ТОВ "КОМПАКОМ", а також нівелюєте по-перше, норми чинного законодавства, а по-друге, положення написаної вами ж документації. Звертаємо Вашу увагу, що за порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників несуть відповідальність згідно із Законами України. За порушення вимог, встановлених Законом у частині прийнятих рішень відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально. Відповідно до Ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до Закону тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Принагідно зазначаємо, що на виконання Розпорядження КМУ від 18 грудня 2018 року № 1088-р “Про затвердження плану дій із впровадження Ініціативи “Партнерство “Відкритий Уряд” у 2018-2020 роках” на Prozorro з`явилася можливість повідомити про порушення безпосередньо в Держаудитслужбу, тож звертаємося до Вас із закликом припинити вчиняти дії, що спрямовані на порушення закупівельного законодавства. Додатково повідомляємо, що у разі не скасування Вами незаконного рішення ми будемо змушені звернутись із заявами до Державної аудиторської служби України, Національного антикорупційного бюро України та органів прокуратури України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник на Ваше звернення повідомляємо наступне: Вашу пропозицію було дискваліфіковано по суттєвим недолікам технічних характеристик, а саме: Джерело безперебійного живлення - вимагалася потужність 437 W, а вами запропоновано LogicPower LPM-525VA-P (3170), який має потужність 367 W. Наши фахівці вважають таку потужність ДБЖ недостатньою! Що до процесорів. Вивчивши пропозицію учасника ТОВ «Тінос-Д» ми дошли висновку що технічні характеристики запропонованого товару відповідають нашим вимогам та потребам, а саме процесор(який суттєво впливає на швидкодію) є сучаснішим та потужнішим ніж в технічних вимогах закупівлі. Запропонований процесор має кращі характеристики кеша на всіх рівнях, та кращій ще по декілька пунктах. Це можна перевірити за посиланням https://www.chaynikam.info/cpu_comparison.html?Ryzen_3_3100&Core_i5-9400Fconf2=`0`````9400F`316` Джерело безперебійного живлення запропонований ТОВ «Тінос-Д» відповідає вимогам та навіть краще, а саме має 480 Вт!!! Беручи до уваги вище вказане не бачимо приводу для дискваліфікації учасника ТОВ «Тінос-Д».
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

повернення на кфаліфікацію

Номер: 21c37a9ccd42485c8a49be8d13941260
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-04-004653-b.c2
Назва: повернення на кфаліфікацію
Вимога:
Шановний замовник,завертаюся до Вас переглянути ще раз пропозицію ТОВ КОМПАКОМ ,як саму економічно доцільну та зберегти кошти, також зауважую, що ТОВ КОМПАКОМ, має сертифіковані серфісни центрі по Україні а саме в Дніпрі,та відповідний персонал для гарантійного обслуговування товару! А Тінос-д не має!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник на Ваше звернення повідомляємо наступне: Вашу пропозицію було дискваліфіковано по суттєвим недолікам технічних характеристик, а саме: Джерело безперебійного живлення - вимагалася потужність 437 W, а вами запропоновано LogicPower LPM-525VA-P (3170), який має потужність 367 W. Наши фахівці вважають таку потужність ДБЖ недостатньою! Що до процесорів. Вивчивши пропозицію учасника ТОВ «Тінос-Д» ми дошли висновку що технічні характеристики запропонованого товару відповідають нашим вимогам та потребам, а саме процесор(який суттєво впливає на швидкодію) є сучаснішим та потужнішим ніж в технічних вимогах закупівлі. Запропонований процесор має кращі характеристики кеша на всіх рівнях, та кращій ще по декілька пунктах. Це можна перевірити за посиланням https://www.chaynikam.info/cpu_comparison.html?Ryzen_3_3100&Core_i5-9400Fconf2=`0`````9400F`316` Джерело безперебійного живлення запропонований ТОВ «Тінос-Д» відповідає вимогам та навіть краще, а саме має 480 Вт!!! Беручи до уваги вище вказане не бачимо приводу для дискваліфікації учасника ТОВ «Тінос-Д».
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відкликано скаржником

дискрімінаційне рішення

Номер: 06ec2dd21c0b4eb3a42079dc30972ace
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-04-004653-b.c1
Назва: дискрімінаційне рішення
Вимога:
ТОВ «Компаком», в особі директора Мищенко М. С. звертається до , Державна установа "П'ятихатська виправна колонія (№122)" що до закупівлі Шановний Замовнику! Детально ознайомившись з протоколом про дискваліфікацію ТОВ КОМПАКОМ ,висловлює своє обурення щодо визначення переможця закупівлі ТОВ "ТІНОС-Д",з таких причин: ТОВ "ТІНОС-Д", запропонувал процессори AMD Ryzen 3 3100 які дешевші та мають характеристики гірше чем запрогпонувал ТОВ КОМПАКОМ а саме той процесор що Ви хотіли: а саме Intel Core i5 9400F BOX 4.1GHz який має кращі техничні характеристики,та вище ціну на ринку,що показує що в закупівли не має конкуренції,та у техничних параметрах чітко сказанно перечень комплектуючих,заміна процесора грубе порушення! ТОВ КОМПАКОМ: запропонувал Відеокарту яку хоче замовник,: GeForce GT 1030 2Gb DDR5. ТОВ "ТІНОС-Д" запропонувал відео карту GeForce GT 710 2Gb DDR5, яка є гірша по техничнім характеристикам та в двічі нища ціна, тобто у тендері не було конкуренції, та дискваліфікація ТОВ КОМПАКОМ ,та візначення переможця "ТІНОС-Д", є не прийнятною з економічної точки зори,та як запропонував товар інших моделей та за нищими цінами! Вважаю Ваше рішення діскрімінаційне! "ТІНОС-Д" в ноутбуці запропонував відео карту MX110,яка гірша за тех. Характеристиками ніж Ви хотіли MX250 .ТОВ КОМПАКОМ діскфаліфікували за відео чип VEGA8, але зауважую, що VEGA8 сильніша за тех. Параметрами чим MX110,надаю посилання: https://askgeek.io/ru/gpus/vs/AMD_Radeon-RX-Vega-8-Mobile-vs-NVIDIA_GeForce-MX110 по тестам бачимо результат! В котрий раз дискримінаційне рішення ,що до КОМПАКОМ,так як його позиція економічно вигідніша,та по характеристикам краща!
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: 1
Дата скасування: 18.11.2020 14:37