-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Відеокамери та відеореєстратор (ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання)
Відеокамери та відеореєстратор (ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання)
Завершена
194 270.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 942.70 UAH
мін. крок: 1% або 1 942.70 UAH
Період оскарження:
04.11.2020 14:21 - 10.11.2020 15:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
259450c6a37e4570aaef8b8fa9f3cbcb
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-04-003988-b.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику!
Детально ознайомившись із документами, що подані у складі пропозиції ТОВ "М1 ГРУП" нами було виявлено наступні невідповідності:
1. На вимогу п.5 Додатку 1 до інструкції учасником ТОВ "М1 ГРУП" надано лист-згоду на обробку персональних даних, в яком не зазначено паспортних даних (серія, номер, дата та місце видачі, місце реєстрації) та ідентифікаційного номеру.
2. У п.2 Додатку 3 невірно вказано статус учасника.
Окрім того, а ні Статутом, а ні з інформації в ЄДР не передбачено права на зайняття діяльністю, що є предметом закупівлі.
Нагадуємо, що відповідно до п. 11 Ст. 14 Закону Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена набільш економічно вигідною. Замовник приймає рішення виключно на підставі, в межах та у спосіб що передбачений Законом, дотримуючись принципів визначених у Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, максимальної економії, ефективності та пропорційності, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.. Своїм незаконним рішенням Ви грубо порушуєте права ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА", а також нівелюєте по-перше, норми чинного законодавства, а по-друге, положення написаної вами ж документації. Звертаємо Вашу увагу, що за порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників несуть відповідальність згідно із Законами України. За порушення вимог, встановлених Законом у частині прийнятих рішень відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально. Відповідно до Ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до Закону тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Принагідно зазначаємо, що на виконання Розпорядження КМУ від 18 грудня 2018 року № 1088-р “Про затвердження плану дій із впровадження Ініціативи “Партнерство “Відкритий Уряд” у 2018-2020 роках” на Prozorro з`явилася можливість повідомити про порушення безпосередньо в Держаудитслужбу, тож звертаємося до Вас із закликом припинити вчиняти дії, що спрямовані на порушення закупівельного законодавства. Додатково повідомляємо, що у разі не скасування Вами незаконного рішення ми будемо змушені звернутись із заявами до Державної аудиторської служби України, Національного антикорупційного бюро України та органів прокуратури України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.11.2020 18:16
Вирішення:
Шановний учаснику!
При оцінці пропозиції учасника ТОВ «М1 ГРУП» замовником було встановлено дотримання та відповідність пропозиції учасника вимогам Інструкції з підготовки пропозицій. Підстави для відхилення учасника були відсутні.
Згідно Ваших зауважень стосовно того, що «1. На вимогу п.5 Додатку 1 до інструкції учасником ТОВ "М1 ГРУП" надано лист-згоду на обробку персональних даних, в якому не зазначено паспортних даних (серія, номер, дата та місце видачі, місце реєстрації) та ідентифікаційного номеру», повідомляємо Вам про те, що дана інформація міститься в інших документах пропозиції учасника, а саме в документі «Повноваження посадової особи – рішення Засновника» та була взята до уваги Замовником. Адже, згідно розділу IV п.5 до формальних помилок, що пов’язані з оформленням пропозиції, не впливають на зміст пропозиції та не призводять до відхилення пропозиції учасника належить, зокрема: відсутність інформації, надання якої вимагається у документі, якщо така інформація міститься в іншому документі або документах пропозиції.
Щодо зауваження «2. У п.2 Додатку 3 невірно вказано статус учасника. Окрім того, а ні Статутом, а ні з інформації в ЄДР не передбачено права на зайняття діяльністю, що є предметом закупівлі», повідомляємо наступне: перевірка видів економічної діяльності суб’єкта господарювання не належить до компетенції Замовника, однак ваші твердження стосовно відсутності інформації в ЄДР (що є загальнодоступною та міститься у відкритих реєстрах) видів діяльності учасника-переможця, що є предметом закупівлі не відповідає дійсності. Також учасник підпадає під ознаки визначення терміну постачальник «Постачальник – будь-яка юридична (організація, підприємство, установа) або фізична особа, що поставляють товари або послуги замовникам.»
Отже, замовник немає жодних законних підстав для відхилення учасника-переможця з наведених у вимозі даних.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
22.11.2020 12:01