• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Нафта та дистиляти

Товар відпускається за талонами (картки) пластикові, паперові номіналом по 10, 20 л)

Завершена

1 355 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 778.00 UAH
Період оскарження: 04.11.2020 11:50 - 16.11.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги

Номер: 698465d478264351b063836238ab9777
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-04-004344-c.a3
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Ігнорування полягає не у ненаданні відповіді у встановлені строки, а у наданні беззмістовної відповіді та відмові виправити грубі порушення законодавства, посилаючись на суб*єктивні оціночні обставини, що не можуть вважатися достатньою підставою для відхилення нашої вимоги. Наполягаємо на внесенні змін до документації та виправлені порушень.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Вашу вимогу стосовно зміни внесення до Тендерної документації щодо зміни відстані, арендованої чи власної АЗС та наявності лабараторії. КП ЖКГ "Золочівської селищної ради" повідомляє, що підприємство не має дозволу та бази для зберігання нафтопродуктів тому наші вимогу щодо наявності АЗС (власної чи арендованоє) не є дискримінаційною вимогою до ТД. КП ЖКГ "Золочівської селищної ради"надає послуги в смт Золочвів тому збільшення відстані до АЗС більше ніж 10 км є нераціональним використанням коштів підприємства
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційні вимоги Тендерної документації

Номер: 2ac8baaca9a74a31babf1b3db12a705a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-04-004344-c.a2
Назва: Дискримінаційні вимоги Тендерної документації
Вимога:
В зв*язку з ігноруванням попередньої вимоги, вимушені звернутися до органів ДАСУ про ініціювання моніторінгу даної закупівлі
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь на Вашу вимогу була надана 06.11.2020 о 9 год 50 хв. Згідно Закону Замовник має протягом 3 робочих днів на відповідь.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 20.11.2020 10:42
Вимога
Відхилено

дискримінаційні та антиконкурентні вимоги тендерної документації

Номер: aa94f1e610a5418589e09580695c2ac2
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-04-004344-c.b1
Назва: дискримінаційні та антиконкурентні вимоги тендерної документації
Вимога:
Умовами п.4.3 розділу І."Загальні положення" та Додатком 4 вашої тендерної документації передбачається: "Місце поставки: АЗС учасника( власна чи орендована ) в смт. Золочів Харківської області, при цьому відстань від юридичної адреси розташування Замовника (Харківська область, смт. Золочів, вулиця Привокзальна,5) до запропонованої АЗС учасника в смт. Золочів Харківської області (місця поставки) не повинна перевищувати 10(десять) кілометрів". В селиші Золочів наразі є лише дві АЗС мереж "СПІКА ОІЛ" та "ТАТНЕФТЬ". Отже, включаючи до ТД вимогу про наявність власної або орендованої АЗС в смт.Золочів ви порушуєте принципи ст. 5 Закону, а також вимоги ч.4 ст 22 Закону, якими заборонено включати до ТД вимоги що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Крім того, в порушення ч.3 ст.22 Закону Додатком 4 встановлюється вимога: "Учасник повинен мати власну лабораторію з контролю якості нафтопродуктів з метою забезпечення дотримання відповідності якісних показників запропонованого пального, що реалізується через мережу АЗС постачальника(власних або орендованих), встановленим нормам діючого законодавства України( ДСТУ, технічні умови тощо)". Зазначена вимога не передбачена законодавством, є незаконною та має ознаки дискримінаційної з метою надання переваги заздалегіть визначеному учаснику. Незаконою є також вимога що міститься у п.1 розділу ІІІ ТД щодо розміщення оновленої цінової пропозиції протягом п*яти днів. Така вимога не передбачена законодавством, є незаконною та не може бути підставою для відхилення відповідно до ст.31 Закону. Такі дії Замовника тягнуть за собою відповідальність уповноваженої особи передбачену ст. 164-14 КпАП України у вигляді штрафу в розмірі 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації, усунути дискримінаційні та незаконні вимоги. Змінити вимоги щодо наявності власних або орендованих АЗС в смт. Золочів, збільшити відстань від АЗС учасника до Замовника. Виключити вимогу щодо власної лабораторії та оновленої цінової пропозиції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерний Комітет КП «ЖКГ Золочівської селищної ради» розглянув Вашу вимогу не задовільнити її та погодитися лише частково. Враховуючи власний і не тільки досвід попередніх закупівель, на жаль зустрічаються недобросовісні Постачальник,які не мають власних або орендованих АЗС та не виконують укладені угоди щодо заправки транспортних засобів Замовника. Відпуск палива фактично відбувається з АЗС партнерів не гарантує забезпечення своєчасного та гарантованого відпуску палива,тому що партнер у будь-який час може розірвати угоду на постачання пального. Разом із тим партнерські відносини жодним чином не врегульовані діючим законодавством. Цивільний кодекс України не містить поняття "партнерський договір",партнерство, по суті,це перепродаж отриманих паливо - мастильних матеріалів. Статтею 5 Закону України "Про публічні закупівлі",встановлено принципи недискримінації учасників а саме: Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно - правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченою цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Вимоги до Учасників Замовник встановлює у тендерній документації у відповідності до статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі". Крім того частиною 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням норм чинного законодавства України Замовник з огляду на власні потреби визначає необхідні технічні вимоги до Учасників, виходячи зі специфікації предмета закупівлі та доцільності використання бюджетних коштів. Тому вимога щодо відстані від юридичної адреси розташування Замовника (Харківська область, смт. Золочів,вул. Привокзальна, 5) до запропонованої АЗС Учасника в смт. Золочів Харківської області (місця поставки) не є дискримінаційною вимогою, а (про відстань 10 км). Враховуючи викладене, збільшення відстані від АЗС Учасника до Замовника не є доцільним. Замовник має право встановлювати вимоги про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про поблічні закупівлі». Вимога щодо контролю якості пального, яку реалізується через мережу АЗС Учасника викладена у відповідності до законодавства та передбачає наявність власної лабораторії з контролю якості пального.
Статус вимоги: Відхилено