ДК 021:2015 за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV) 79710000-4 Охоронні послуги (79713000-5 (Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони))
Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія:Міське комунальне підприємство «Миколаївводоканал»; 54055, Україна, Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Погранична,161; 31448144,; 4 категорія. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються Учасником, викладаються українською мовою. При цьому, проектна, технічна документація, а також документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям тощо, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та викладені іноземною мовою, повинні бути перекладені українською мовою перекладачем з нотаріальним засвідченням підпису перекладача або перекладом зробленим бюро перекладів. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Завершена
1 138 800.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 000.00 UAH
Період оскарження:04.11.2020 11:24 - 16.11.2020 00:00
Вимога
Без відповіді
ВИМОГА на рішення кваліфікації
Номер:aa63b05f99244f76813bc3c45da0dbb7
Пов'язана кваліфікація:ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ "ЦЕНТР", UA-EDR 38478458
Ідентифікатор запиту:UA-2020-11-04-003686-c.b3
Назва:ВИМОГА на рішення кваліфікації
Вимога:
Вимога
на рішення кваліфікації по учаснику
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ "ЦЕНТР"
26 листопада 2020 р. тендерний комітет Міського комунального підприємства «Миколаївводоканал» визнав переможцем процедури закупівлі закупівлі номер у Prozorro: UA-P-2020-11-04-001510-c (відкриті торги) на закупівлю товару: Класифікатор ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони ТОВ "АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ "ЦЕНТР" та опублікував у електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. При цьому тендерним комітетом було зроблено висновок, що тендерна пропозиція ТОВ "АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ "ЦЕНТР" відповідає умовам тендерної документації Замовника. Такий висновок є хибним з наступних підстав:
Відповідно до Додатку №4 тендерної документації у пункті 3 Вимоги до учасника, вказана вимога «а) довідку у довільній формі із зазначенням інформації щодо наявності транспорту реагування для надання екстреної допомоги співробітникам Учасника, які забезпечують охорону об’єкту Замовника, що обладнаний засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами та написами належності Учаснику, відповідними світловими та звуковими сигналами (ст.1, п.5 ст.6 ЗУ «Про охоронну діяльність»), з обов’язковою дислокацією транспорту в м. Миколаєві;»
ТОВ "АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ "ЦЕНТР" надає у своїй тендерній документації дозвіл від Українського Державного центру радіочастот на засобами радіотехнічного зв’язку, але місцем місцезнаходження власника РЕЗ, місце розташування РЕЗ, географічні координати використання засобів радіотехнічного зв’язку вказано м. Одеса.
У законі України Про радіочастотний ресурс України Стаття 36. Ліцензійні умови користування радіочастотним ресурсом України, вказано:
«1. Ліцензійні умови користування радіочастотним ресурсом України є нормативно-правовим актом, що містить вичерпний перелік обов'язкових для виконання вимог.
2. Ліцензійні умови встановлюються національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації.
Ліцензійні умови повинні обов'язково містити умови щодо:
1) визначення смуг, номіналів радіочастот;
2) визначення регіону, в якому дозволяється користування радіочастотним ресурсом України;
3) визначення радіотехнології;
4) термінів початку використання та повного освоєння визначеного радіочастотного ресурсу.
3. Порядок контролю за додержанням ліцензійних умов користування радіочастотним ресурсом України встановлюється національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації.»
Тобто, законом визначається смуга, номінал радіочастот та регіон, в якому дозволяється користування радіочастотним ресурсом України, а для ТОВ "АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ "ЦЕНТР" це м. Одеса.
ТОВ "АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ "ЦЕНТР" не надала жодних підтверджуючих документів від Ліцензіата або іншого уповноваженого органу, що може технічно і офіційно використовувати засоби радіотехнічного зв’язку в м. Миколаєві на об’єкті Замовника за адресою м. Миколаїв, пр. Богоявленський, 600.
Нижче наведена, карта регіону, в якому дозволяється користування радіочастотним ресурсом України для ТОВ "АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ "ЦЕНТР":
Таким, чином ТОВ "АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ "ЦЕНТР" не виконало одну з кваліфікаційних вимог Додатку №4 тендерної документації у пункті 3 Вимоги до учасника.
ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати рішення Замовника: Міського комунального підприємства «Миколаївводоканал» про визнання переможцем процедури закупівлі номер у Prozorro: UA-P-2020-11-04-001510-c (відкриті торги) на закупівлю товару: Класифікатор ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони - ТОВ "АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ "ЦЕНТР".
2. Скасувати рішення Замовника: Міського комунального підприємства «Миколаївводоканал» про намір укласти договір з ТОВ "АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ "ЦЕНТР" (код за ЄДРПОУ 38478458) як переможцем процедури закупівлі.
3. Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ "ЦЕНТР" (код за ЄДРПОУ 38478458) з вищенаведених підстав.
4. Приступити до розгляду наступної пропозиції з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
У випадку відмови Замовником у задоволенні нашої вимоги, ми будемо розцінювати це як дискримінацію інших Учасників відкритих торгів, як порушення принципів добросовісної конкуренції серед учасників, не об’єктивну та неупереджену оцінку тендерної пропозиції, тому для запобігання корупційним діям і зловживанням і будемо змушені звернутися зі скаргами до Антимонопольного комітету України, Державної аудиторської служби України та правоохоронних органів.
Замовнику, це, звичайно чудово, що тендерна документація може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до неї, але Вашою ж тендерною документацією, відповідно до наказу Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та ЗУ "Про публічні закупівлі", наведено Опис формальних помилок, серед яких:
уживання великої літери;
- уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні;
- використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови;
- зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю
- помилка в цифрах;
- застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок;
- написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс;
Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа / унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та / або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та / або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
При цьому в формі пропозиції зазначено, що наявність арифметичних помилок в остаточній тендерній пропозиції, є нашою відмовою, як переможця торгів, від підписання договору про закупівлю, що суперечить вашій же документації.
Вимагаємо виключити дане формулювання, воно є неправомірним та призведе до недобросовісної конкуренції
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:05.11.2020 10:05
Вирішення:Формальною помилкою вважаться помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа / унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та / або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та / або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі, допущення такої помилки учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Відхилено
Неправомірна вимога
Номер:f5d9227db72f46ab8bdf9d06b5557d4b
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-11-04-003686-c.c1
Назва:Неправомірна вимога
Вимога:
Шановний Замовнику, в додатку 5 вказано, що учасник повинен погодитись з наступною вимогою: "наявність арифметичних помилок в остаточній тендерній пропозиції, є нашою відмовою, як переможця торгів, від підписання договору про закупівлю". Що це за абсурдна вимога? Відсутність коми або тире також є арифметичною помилкою, і в результаті це дасть змогу Вам безпідставно відсіювати "непотрібних" учасників. При цьому учасник не може відступати від форми пропозиції та не погоджуватись на дану умову. Вимагаємо виключити дану вимогу, так як її наявність призводить до порушення принципів здійснення закупівель та є неправомірною.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:04.11.2020 17:33
Вирішення:Доброго дня! Відповідно до ч.3 ст. 22 ЗУ "Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації." також відповідно ч.4 ст.41:Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.Предметом закупівлі-є одна послуга тому вважаємо що в учасників не повинно виникнути ускладнення щодо розрахунку тендерної пропозиції з метою укладання Договору без допущення помилок.