• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція паркувального майданчика «Р1» з влаштуванням автостанції в ДП МА «Бориспіль» (інв.№47887) (проектні роботи)

Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі Зазначено у ВИМОГАХ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ЧАСТИНА І Оголошення).1 робота. Обсяг виконання робіт: зазначено у ВИМОГАХ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ЧАСТИНА І Оголошення). Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв Оцінка пропозицій спрощеної закупівлі здійснюється на основі єдиного критерію – «Ціна без ПДВ». Питома вага критерію – 100%. Під час заповнення форм Учасник зазначає ціну пропозиції спрощеної закупівлі в гривнях без урахування податку на додану вартість (ПДВ). При укладанні договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до діючого законодавства України. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо Замовник вимагає його надати) - не вимагається. Додатки до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі: Проект договору про закупівлю, укладений за спрощеною закупівлею. ПРОЕКТНА ДОКУМЕНТАЦЯ (стадія «Проект») об’єкту будівництва «Реконструкція паркувального майданчика «Р1» з влаштуванням автостанції в ДП МА «Бориспіль» (інв. №47887)», затвердженої наказом генерального директора ДП МА «Бориспіль» від 22.05.2020 № 01-07-48 «Про затвердження проектної документації» (Том 1.1 АР, ГП; Том 1.1 ПЗ Раден; Том 1.2; Том1.3; Том 2; Том 3.1; Том 3.2; Том 3.3; Том 4; Том 5; Том 6 СЗ; Том 7; Том 8; Том 9; Том 10; Том 11; Том 12). Експертний звіт ТОВ «УКРЕКСПЕРТИЗА В БУДІВНИЦТВІ» від 24 грудня 2019 року №0165-4299-19/УЕБ/А та лист ТОВ «УКРЕКСПЕРТИЗА В БУДІВНИЦТВІ» від 15 січня 2020 року №03, згідно якого Проектна документація рекомендована до затвердження). ЗАВДАННЯ НА ПРОЕКТУВАННЯ від 05.06.2020 № 58-25/1-8 стадія «Робоча документація» та ДОПОВНЕННЯ від 14.08.2020 № 58-25/1-13 до Завдання на проектування. Розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснено замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника згідно з наказом від 11.06.2020 року № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі».

Завершена

787 500.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 938.00 UAH
Період оскарження: 03.11.2020 18:06 - 09.11.2020 11:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо скасування рішення Замовника про відхилення пропозиції ФОП Іванова М.О.

Номер: 46ab36a9622541b7b2ffe5eb5c72e268
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-03-006149-b.b1
Назва: Вимога щодо скасування рішення Замовника про відхилення пропозиції ФОП Іванова М.О.
Вимога:
Шановний Замовнику! Протоколом Замовника від 25.11.2020 № 52.1—01/3-29 було відхилено пропозицію ФОП Іванова Михайла Олександровича у закупівлі Реконструкція паркувального майданчика «Р1» з влаштуванням автостанції в ДП МА «Бориспіль» (інв.№47887) (проектні роботи) (код ДК 021:2015: 71220000-6 — Послуги з архітектурного проектування). В обґрунтування підстав відхилення Замовник посилається, зокрема, на наступне: «Пропозиція Учасника спрощеної закупівлі не відповідає умовам, визначеним в ОГОЛОШЕННІ про проведення спрощеної закупівлі від 03.11.2020 № 52.1-22/1-132 (Редакція 01), та вимогам до предмета закупівлі, а саме: Учасником в складі пропозиції надано Довідку від 16.11.2020 № 2020/53-8 «Про наявність в Учасника документально підтвердженого досвіду виконання, в якості генерального проектувальника, договору аналогічного предмету закупівлі (аналогічних робіт)», в якій зазначено, що Учасник має досвід виконання договору від 05.09.2019 № 201-/56-1. Проте, наданий договір не є аналогічним предмету закупівлі, з огляду на наступне: Предметом закупівлі, що визначено Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі від 03.11.2020 №52.1-22/1-132, є розробка проектної документації стадії «Робоча документація» для об’єкта будівництва «Реконструкція паркувального майданчика «Р1» з влаштуванням автостанції в ДП МА «Бориспіль» (інв. №47887)», що передбачає собою: - будівництво інтегрованого автостанційного комплексу пропускною спроможністю 300 пас/год та загальною площею 500 м2 ; - влаштування закладу громадського харчування; - облаштуванням 16 автобусних платформ; - облаштування тротуарів, під’їзних шляхів; - інженерно-технічне забезпечення автостанційного комплексу; - інше. Проектні рішення громадських будівель (таких як Автостанція, що має бути інтегрована в інфраструктуру міжнародного аеропорту з метою комплексного надання послуг з перевезення пасажирів) грунтуються на цілому ряді наступних їх особливостей: - на різноманітності функціональних процесів; - на поєднанні в одній будівлі приміщень з різними геометричними параметрами; - на архітектурно-просторовій виразності; - на зосередженні великої кількості людей; - на різних фізико-технічних вимогах до приміщень; - на великій кількості і площі комунікаційних приміщень; - на наявності зальних приміщень великої площі. Проектні роботи для об’єкта будівництва «Реконструкція виробничої будівлі з технічним переоснащенням котельні…» (що наведено в договорі учасника, укладеного з БМК «Факел») передбачають собою облаштування газорегуляторного пункту або технічне переоснащення котельні (при цьому характеристика об’єкту будівництва може бути визначена лише з кошторисів до договору, а не з технічних завдань, на які є посилання в пункті 1.2 зазначеного договору). Характеристика робіт з облаштування газорегуляторного пункту не передбачає собою різноманітності функціональнотехнологічних процесів, не пов’язана з транспортнологістичними та архітектурно-просторовими рішеннями, конструкторськими розрахунками. За результатами розгляду відхилити пропозицію Учасника на підставі: - пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» – пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі». При цьому, в Оголошенні про проведення закупівлі (п. 6 розд. ІІІ «Документи на підтвердження відповідності пропозиції та/або Учасника вимогам до предмета закупівлі») зазначається наступне: «Довідка «Про наявність в Учасника документально підтвердженого досвіду виконання, в якості генерального проектувальника, договору аналогічного предмету закупівлі (аналогічних робіт*)» в довільній формі, (договір повинен бути укладений за період 2018 - 2020 роки (включно)) із зазначенням наступної інформації: - предмет договору або найменування/назва закупівлі або найменування Робіт; - назва контрагенту, з яким укладено договір. *під аналогічними роботами мається на увазі виконання проектної документації стадії «Робоча документація» або «Робочий проект» для об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) не нижче ніж СС2». Таким чином, Замовником у оголошенні про проведення закупівлі прямо зазначено, що виконання проектної документації стадії «Робоча документація» або «Робочий проект» для об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) не нижче ніж СС2» є аналогічними роботами. Учасником ФОП Івановим Михайлом Олександровичем у складі пропозиції надано Довідку від 16.11.2020 № 2020/53-8 «Про наявність в Учасника документально підтвердженого досвіду виконання, в якості генерального проектувальника, договору аналогічного предмету закупівлі (аналогічних робіт)», та договір 05.09.2019 № 201-/56-1 з БМК «Факел» на виконання проектних робіт з розробки проектно-кошторисної документації, стадія «Проект», та розробки проектної документації, стадія «Робоча документація» для об’єкта будівництва «Реконструкція виробничої будівлі з технічним переоснащенням котельні, розташованої за адресою: Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Айвазовського, 23» з додатками та актом виконаних робіт, а також лист-відгук від БМК «Факел» від 11.11.2020 № 45, у якому зазначається, що об’єкт будівництва , зазначений у договорі, відноситься до будівель виробничого призначення, що за класом наслідків (відповідальності) відносяться до об’єктів з середніми наслідками СС2. Таким чином, Учасником повністю виконано умови документації спрощених закупівель щодо надання аналогічного договору. Жодних інших умов щодо визначення аналогічності робіт, зокрема «різноманітності функціональнотехнологічних процесів, транспортнологістичних та архітектурно-просторових рішень, конструкторських розрахунків», у документації спрощеної закупівлі не зазначено. Обґрунтування причин відхилення пропозиції ФОП Іванова М.О. є надуманим та необ’єктивним, та жодним чином не випливає з вимог тендерної документації. При формулюванні причин відхилення Замовник вживає нечіткі та пространні вислови, що не встановлюють конкретні критерії аналогічності робіт, а лише виражають власне суб’єктивне оціночне судження Замовника щодо робіт, зазначених у аналогічному договорі. Твердження, що «Характеристика робіт з облаштування газорегуляторного пункту не передбачає собою різноманітності функціональнотехнологічних процесів, не пов’язана з транспортнологістичними та архітектурно-просторовими рішеннями, конструкторськими розрахунками» є лише власним баченням Замовника, і свідчить про необ’єктивне та упереджене ставлення до Учасника при розгляді його пропозиції. Зауважимо, що своїми незаконними діями Замовник грубо порушує принципи, встановлені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Окрім того, встановлення у оголошенні про проведення закупівлі конкретних, чітких вимог, а подальше відхилення пропозиції Учасника з нечітких, неконкретних та суб’єктивних підстав, свідчить про зацікавленість Замовника в укладенні договору з заздалегідь обраним контрагентом, для подальшої співпраці з яким штучно усувається конкуренція та вигадуються необґрунтовані причини для відхилення «небажаного» Учасника. Нагадуємо, що за порушення законодавства про захист економічної конкуренції юридичні особи несуть відповідальність згідно з Законом України «Про захист економічної конкуренції». Крім того, той факт, що відсутність у Документації вимог щодо необхідності надання підтвердження учасниками Процедури закупівлі виконання аналогічного договору саме на певний вид товарів/робіт/послуг не може бути підставою для відхилення пропозиції Учасника, підтверджується і рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, рішенням від 18.01.2017 № 244-р/пк-пз та ін. На підставі вищевикладеного, вимагаю скасувати рішення Замовника про відхилення пропозиції ФОП Іванова М.О. (протокол від 25.11.2020 № 52.1—01/3-29) та прийняти рішення про визнання ФОП Іванова М.О. переможцем процедури спрощеної закупівлі. У разі незадоволення даної вимоги маю намір, керуючись ч. 20 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», звернутися до органу, що здійснює контроль над замовником, до Держаудитслужби з метою моніторингу процедури закупівлі, та оскаржити рішення замовника в судовому порядку.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику! Пунктом 6 Розділу ІІІ Оголошення про проведення спрощеної закупівлі від 03 листопада 2020 року №52.1-22/1-132 визначена наступна вимога до досвіду виконання аналогічних робіт, а саме: «Довідка «Про наявність в Учасника документально підтвердженого досвіду виконання, в якості генерального проектувальника, договору аналогічного предмету закупівлі (аналогічних робіт*)» в довільній формі, (договір повинен бути укладений за період 2018 - 2020 роки (включно)) із зазначенням наступної інформації:  предмет договору або найменування/назва закупівлі або найменування Робіт;  назва контрагенту, з яким укладено договір. *під аналогічними роботами мається на увазі виконання проектної документації стадії «Робоча документація» або «Робочий проект» для об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) не нижче ніж СС2...» Тобто, Замовник в Оголошенні висуває дві вимоги до досвіду виконання подібних робіт, а саме: - виконання аналогічних робіт (виконання проектних робіт для об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) не нижче ніж СС2. На підтвердження даного Учасник надав копію листа-відгука БМК «Факел» (при цьому, клас наслідків (відповідальності) визначається проектувальником відповідно до Стандарту ДСТУ 8855:2019 «Визначення класу наслідків (відповідальності)» та зазначається в завданні на проектування, в експертному звіті); - виконання договору аналогічного предмету закупівлі (виконання проектних робіт для об’єктів будівництва, що має характеристики громадської будівлі невиробничого призначення та, відповідно, пов’язаний з транспортно-логістичними, архітектурно-просторовими та конструкторськими рішеннями. Вимоги до обсягів предмету закупівлі визначені в Завданні на проектування від 05 червня 2020 року №58-25/1-8 та Доповнення від 14 серпня 2020 року №58-25/1-13 (додатки до Оголошення від 03 листопада 2020 року №52.1-22/1-132). Проектні роботи для об’єкта будівництва «Реконструкція виробничої будівлі з технічним переоснащенням котельні…» (що наведено в договорі учасника, укладеного з БМК «Факел») відносяться до проектування будівель та споруд виробничого призначення, що не може визнаватись аналогічним предметом закупівлі, як визначено в пункті 6 Розділу ІІІ Оголошення про проведення спрощеної закупівлі від 03 листопада 2020 року №52.1-22/1-132 та в Завданні на проектування від 05 червня 2020 року №58-25/1-8. Зважаючи на відповідальність за якісну та вчасну реалізацію об’єкта будівництва «Реконструкція паркувального майданчика «Р1» з влаштуванням автостанції в ДП МА «Бориспіль» (інв. №47887)», що буде слугувати складовою частиною інфраструктури Міжнародного аеропорту «Бориспіль» – повітряних воріт України, Служба з капітального будівництва наполягає на тому, що досвід потенційного виконавця робіт відіграє важливу роль під час проведення оцінки пропозиції. Таким чином, Вимога щодо скасування рішення Замовника про відхилення пропозиції є безпідставною, так як – договір, наданий в складі пропозиції ФОП Іванова М.О. як аналогічний, не відповідає вимогам визначеним ДП МА «Бориспіль» – по своїй суті, обсягам та характеристикам.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 04.12.2020 17:43