• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт заповнень віконних та дверних прорізів Устивицької ЗОШ І-ІІІ ступенів

Капітальний ремонт заповнень віконних та дверних прорізів Устивицької ЗОШ І-ІІІ ступенів

Торги не відбулися

600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
Період оскарження: 03.11.2020 17:48 - 09.11.2020 08:00
Вимога
Відхилено

Оскарження незаконного рішення уповноваженої особи

Номер: a7f85424f3be47b49d1c14e84edc33cf
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-03-003088-a.c1
Назва: Оскарження незаконного рішення уповноваженої особи
Вимога:
Згідно вимог оголошення спрощеної закупівлі «Капітальний ремонт заповнень віконних та дверних прорізів Устивицької ЗОШ І-ІІІ ступенів» вимагалося надати: «Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи щодо виконання робіт, що є предметом закупівлі (зазначається загальна кількість працівників, посада, П.І.Б., досвід роботи на даній посаді кожного працівника)» ТОВ «Альбатрос» була надана довідка у довільній формі, де зазначено загальний стаж на вказаних посадах працівників згідно трудових книжок, а не стаж роботи в товаристві. І загальний стаж роботи Русин Т.В., основне місце роботи якої є головний бухгалтер, складає 17 років, що чітко відображено в Довідці вих. №206 від 13.11.2020р. Так як вимог у оголошенні, про відображення інформації саме про стаж роботи на підприємстві – учаснику не було прописано, тому причиною для дискваліфікації не може бути дана підстава. І тільки при ознайомленні з оголошенням замовника, було вже зрозуміло, що вимоги (їх незлічена кількість та заплутаність, з величезною кількістю нюансів) прописані під конкретного виконавця. Після аукціону зрозуміло, що це є впевнений в своїй перемозі учасник (який не приймав участі в торгах і вартість якого залишилась незмінно найвищою) – ТОВ «Старлайт-буд». ТОВ "МИРГОРОД-ДЕВЕЛОПМЕНТ" та ФОП "ВОРОНЕНКО ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ" не надав велику кількість документів та довідок, що вимагалися і тому будуть з легкістю дискваліфіковані. Але при розгляді документів учасника ТОВ «Старлайт-буд» просимо врахувати, що запропонований ними профіль Steko S 700 є з 6-камерною рамою та лише 7-камерною стулкою. Його монтажна ширина є, як і запропонований профіль учасником ТОВ «Альбатрос», 70 мм і такою ж, як і профіль OPEN TECK ELIT 70, теплопровідністю. Маємо повну аналогічність запропонованих профілів. Але так, як ТОВ «Альбатрос» запропонував найменшу вартість, то відповідно маємо порушення основного принципу публічних закупівель – максимальна економія бюджетних коштів. Також при розгляді документів ТОВ «Старлайт-буд» просимо врахувати відсутність у них сертифікату системи управління/менеджменту якістю, виданий на учасника закупівлі за стандартами ISO 9001:2015. Сертифікат на систему якості — це документ, який видається підприємству органом із сертифікації систем якості та засвідчує відповідність створеної СМЯ вимогам нормативного документа (стандарту), а також підтверджує спроможність підприємства забезпечувати й підтримувати якість своєї продукції на відповідному рівні. Сертифікація (оцінювання) систем якості в Україні проводиться акредитованими органами із сертифікації систем якості (ОС). Акредитоване підприємство на здійснення відповідного виду діяльності чи ні можна перевірити на сайті: https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/. Інформація про СЕРСИСТЕМ відсутня, що не дає право згідно Українського законодавства здійснювати даній організації діяльність із сертифікації. Крім того при перевірці сертифікату системи управління/менеджменту якістю, виданий на учасника закупівлі за стандартами ISO 9001:2015 ТОВ «Старлайт-Буд» встановлено не відповідність в датах на сайті та вказаних у самому сертифікаті: Навчання та перевірка знань з питань охорони праці проводиться роботодавцем з урахуванням специфіки виробництва та вимог актів, що діють виключно в межах даного підприємства. Навчання працівників з питань охорони праці закінчується перевіркою знань з питань охорони праці, яка проводиться за нормативно-правовими актами з охорони праці, додержання яких входить до їх функціональних обов’язків. Особам, які під час перевірки знань з охорони праці виявили задовільні результати, видається посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці, форма якого наведена в додатку 2 до пункту 3.14 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірка знань з питань охорони праці, затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15.02.2005 (далі – Типове положення). В посвідчені зазначається посада, місце роботи працівника чи посадової особи та перелік основних нормативно-правових актів з охорони праці і з безпечного виконання конкретних видів робіт, в обсязі яких працівник пройшов перевірку знань. Цей перелік нормативно-правових актів з охорони праці складається для конкретного підприємства, яке є замовником навчання. Таким чином, при працевлаштуванні в порядку сумісництва на інше підприємство працівник проходить навчання та перевірку знань з питань охорони праці як новоприйнятий працівник відповідно до вимог, передбачених Типовим положенням. ТОВ «Старлайт – буд» вказує у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації Вовк А.М., що займає посаду інженера з охорони праці і надає посвідчення, де вказані зовсім інші місця роботи. Маємо порушення законодавства України, згідно якого навчання повинно бути проведене виключно ТОВ «Старлай-буд» і порушення умов оголошення в частині не надання посвідчення інженера з охорони праці. Згідно з частиною 9 статті 14 Закону: “Пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.” Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, електронною системою закупівель не приймаються. При цьому Учасник має право внести зміни або відкликати свою пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання пропозиції враховуються, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання пропозицій. Тобто пропозиція має бути подана до завершення строку подання пропозицій в електронному вигляді. Будь-які зміни до пропозиції також можуть вноситись тільки до завершення строку подання пропозицій в електронному вигляді. Учасник додавати якісь документи до своєї пропозиції після завершення аукціону та до формування повідомлення про намір укласти договір не має права. Як було зазначено вище, всі документи пропозиції мають бути завантаженні до завершення строку подання пропозицій в електронному вигляді і «вчора мені донесли документи такі як треба» законодавством не передбачено. З огляду на все вище описане, вимагаємо скасувати Протокол №36 від 20.11.2020р., як такий що суперечить діючому законодавству. В іншому випадку будемо змушені звернутись через електронну систему закупівель до відповідних органів контролю – Державної аудиторської служби України з вимогою про проведення моніторингу закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Протокольне рішення уповноваженої особи Сектору освіти, молоді та спорту Великобагачанської районної державної адміністрації, відповідальної за організацію та проведення закупівель, від «20 листопада» 2020 р. № 36 переглядатися не буде.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 25.11.2020 10:09
Підтвердження вирішення: Шановний учаснику, ТОВ "АЛЬБАТРОС", розглянувши надану Вами вимогу повідомляємо, щодо згідно тендерної документації вимагалося надати Довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи щодо виконання робіт, що є предметом закупівлі (зазначається загальна кількість працівників, посада, П.І.Б., досвід роботи на даній посаді кожного працівника), зокрема робіт із підвищеною небезпекою відповідно до Переліку робіт з підвищеною небезпекою, затвердженого наказом Державний комітет України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 року №15 (не менше 2-х працівників які мають допуск до виконання робіт із підвищеною небезпекою). Посада – це визначена структурою і штатним розписом первинна структурна одиниця з установленими відповідно до законодавства посадовими обов’язками у межах повноважень, перелік та кількість посад визначається штатним розписом конкретного підприємства, установи, організації. У Довідці вих. №206 від 13.11.2020р ТОВ "АЛЬБАТРОС", виявлено невідповідність щодо досвіду роботи на займаній посаді стосовно Русин Тетяни Василівни. В.о.директора. Т.В. Русин вказує, що працює на посаді 17 років, але надається наказ №20 від 25 серпня 2020 року, згідно якого Т.В. Русин «... приступає до виконання обов’язків в. о. директора Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬБАТРОС» з 25 серпня 2020 року...», що не підтверджує вказаного досвіду на посаді та є недостовірними. Оскільки відповідно до Оголошення про спрощену закупівлю вимагалась – «Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи щодо виконання робіт, що є предметом закупівлі (зазначається загальна кількість працівників, посада, П.І.Б., досвід роботи на даній посаді кожного працівника)…» Стосовно Ваших звинувачень по тендерній документації - при проведенні цієї закупівлі Замовник дотримується принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників. Усі учасники спрощеної закупівлі перебувають в рівних умовах. Замовником ніяким чином не обмежуються та не виключаються можливості та права одного Учасника відносно іншого, не надається перевага одному учаснику перед іншим. Кожен учасник мав можливість у термін, який був відведений під звернення за роз’ясненнями, мав можливість задати запитання чи надати свої заперечення стосовно тендерної документації. А отже, замовник діяв в межах своєї компетенції, не перевищуючи свої повноваження , повністю заперечує припущення викладені скаржником та вважає відповідну вимогу безпідставною, необґрунтованою та такою, що не відповідає дійсності. Відповідно до Ваших інших зауважень про відповідність чи не відповідність тендерних пропозицій інших учасників закупівлі – Тендерний комітет не може дати відповідь,так як не розглядав тендерні пропозиції інших учасників. У період уточнень (04.11.2020 р.) до спрощеної закупівлі за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт заповнень віконних та дверних прорізів Устивицької ЗОШ І-ІІІ ступенів) було поставлено 2 запитання стосовно актуальності для закупівлі: 5-камерного профілю чи 7-камерного профілю, Замовником надано відповідь про актуальність пропозиції все ж 7-КАМЕРНОГО ПРОФІЛЮ до закупівлі. А Вами запропоновано профіль, який не відповідає вимогам Оголошення. Тому протокольне рішення уповноваженої особи Сектору освіти, молоді та спорту Великобагачанської районної державної адміністрації, відповідальної за організацію та проведення закупівель, від «20 листопада» 2020 р. № 36 переглядатися не буде.