• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з дератизації та дезінсекції у житлових будинках Оболонського району міста Києва

Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд.

Завершена

1 403 934.93 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 039.35 UAH
Період оскарження: 03.11.2020 17:06 - 11.01.2021 00:00
Скарга
Відхилено

Щодо незаконного визначення переможця

Номер: b2ebfa69505640bd9cfe0bb7f6436173
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-03-010407-c.a3
Назва: Щодо незаконного визначення переможця
Скарга:
Після дискваліфікації учасників з найбільш вигідними ціновими пропозиціями Замовник перейшов до розгляду тендерної пропозиції наступного учасника ТОВ «НАНО ФРЕШ» (код ЄДРПОУ 37889335) із запропонованою ціною 1 085 419,8 грн з ПДВ, визнав її найбільш вигідною (протокол № 39.39.4.2021 від 04.02.2021 р) і повідомив 05.02.2021р про намір укласти договір із ТОВ «НАНО ФРЕШ». Проте дії Замовника є такими, що порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі».
Дата розгляду скарги: 26.02.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.02.2021 14:04
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 03.03.2021 19:46
Автор: ТОВ "ЕМПЕКС", Олександр Штиль +380632203111 zavlabor@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

щодо встановлення дискримінаційних вимог

Номер: 5264351639a54f14b8abdcc4685abeb3
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-03-010407-c.c2
Назва: щодо встановлення дискримінаційних вимог
Скарга:
Комунальним підприємством «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва» (далі – Замовник) було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги) закупівлі за ДК 021:2015: 90920000-2 — Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень (Послуги з дератизації та дезінсекції у житлових будинках Оболонського району міста Києва) ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-03-010407-c ТОВ «ЕМПЕКС» (надалі - Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та ретельно вивчивши вимоги тендерної документації Замовника були виявлені дискримінаційні та протизаконні вимоги щодо відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, а також обмежено конкуренцію серед потенційних учасників процедури, зокрема: 1. У п. 1.3 Додатку 3 тендерної документації вимагається "Копія санітарного паспорту на складське приміщення на право одержання, зберігання й застосування пестицидів, видане Держпродспоживслужбою. Санітарний паспорт повинен бути дійсним не менше ніж протягом шести наступних місяців після дати розкриття тендерних пропозицій." Вказана вимога є незаконною та суперечить ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" щодо добросовісної конкуренції та недискримінації учасників виходячи з наступного. У п. 5.1.21 ДСП 8.8.1.2.001-98 "Транспортування, зберігання та застосування пестицидів у народному господарстві" вказано, що паспортизація об'єктів здійснюється щорічно. Відповідно термін дії санітарного паспорта становить 1 рік. У відповідності до вимог чинного законодавства ТОВ «ЕМПЕКС» отримано в ГУ Держпродспоживслужби у м. Києві санітарний паспорт №053/2264 від 07.02.2020 р (додається) на право одержання, зберігання і застосування пестицидів і мінеральних добрив, який є дійсним до 07.02.2021 року, тобто ТРИ місяці після дати розкриття тендерних пропозицій. Слід зазначити, що ТОВ «ЕМПЕКС» щороку отримує згаданий санітарний паспорт з дотриманням термінів його дії. Окрім того, для отримання санітарного паспорта необхідно більше 30 днів і потенційні учасники не зможуть протягом 14 днів отримати нові санітарні паспорти на вимогу тендерної документації після оголошення закупівлі і до завершення подачі пропозицій. Для отримання санітарного паспорта працівники учасника спочатку повинні пройти медичний огляд, отримати Посвідчення про проходження спеціальної підготовки з питань безпечного виконання роботи з пестицидами і агрохімікатами та отримати Допуски (посвідчення) на право роботи, поводження з пестицидами і агрохімікатами, які також видаються Держпродспоживслужбою на один рік, відповідно до постави Кабінету Міністрів України від 18 вересня 1995 р. №746 «Про затвердження Порядку одержання допуску (посвідчення) на право роботи, пов'язаної з транспортуванням, зберіганням, застосуванням та торгівлею пестицидами і агрохімікатами» та п. 6.1.3 ДСП 8.8.1.2.001-98. Після цього необхідно звернутися до Держпродспоживслужби щодо проведення позапланової перевірки, яка не призначається в день звернення і може тривати 14 днів, та отримати Акт санітарно-епідеміологічного обстеження складського приміщення. Після проходження медоглядів, отримання Допусків та Акту суб’єкт господарювання може звернутися до Держпродспоживслужби і отримати санітарний паспорт на складське приміщення. Таким чином, учасники, які мають чинний санітарний паспорт але з терміном дії, що завершується менше ніж за шість місяців після дати розкриття тендерних пропозицій, не зможуть прийняти участь у закупівлі через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника. Законодавством встановлено, що суб’єкт господарювання при наданні послуг чи виконанні робіт повинен мати чинні дозвільні документи і несе відповідальність за дотримання термінів їх дії. Відповідно до ч. 3, ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином Замовник не може встановлювати вимоги з будь-яким довільним терміном дії дозвільного документа, зокрема і санітарного паспорта на складське приміщення, якщо це не передбачено законодавством. Вимога ТОВ «ЕМПЕКС» UA-2020-11-03-010407-c.c1 від 12.11.2020 р внести зміни до Тендерної документації та вилучити дискримінаційні вимоги Замовником відхилена чим також порушено наше право на добросовісну та справедливу конкуренцію.
Дата розгляду скарги: 01.12.2020 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 20.11.2020 16:56
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 16.12.2020 18:37
Дата виконання рішення Замовником: 04.01.2021 14:08
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення АМКУ від 11.12.2020 року № 22982-р\пк-пз внесено зміни в тендерну документацію.
Автор: ТОВ "ЕМПЕКС", Олександр Штиль +380632203111 zavlabor@gmail.com
Вимога
Відхилено

Щодо неправомірної вимоги

Номер: 7496f248def84b1986f3bb90e9bfb1ac
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-03-010407-c.c1
Назва: Щодо неправомірної вимоги
Вимога:
У п. 1.3 Додатку 3 тендерної документації вимагається "Копія санітарного паспорту на складське приміщення на право одержання, зберігання й застосування пестицидів, видане Держпродспоживслужбою. Санітарний паспорт повинен бути дійсним не менше ніж протягом шести наступних місяців після дати розкриття тендерних пропозицій". Вказана вимога є незаконною та суперечить загальній меті та, зокрема, ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" щодо добросовісної конкуренції та недискримінації учасників виходячи з наступного. У п. 5.1.21 ДСП 8.8.1.2.001-98 "Транспортування, зберігання та застосування пестицидів у народному господарстві" вказано, що паспортизація об'єктів здійснюється щорічно. Таким чином, учасники, що мають чинний санітарний паспорт але з терміном дії, що завершується менше ніж за шість місяців, не зможуть прийняти участь у закупівлі. Зважаючи на вищевикладене вимагаємо вилучити дискримінаційну вимогу та пропонуємо у п. 1.3 Додатку 3 слова "не менше ніж протягом шести наступних місяців після дати розкриття тендерних пропозицій" замінити словами "на дату укладення угоди з переможцем".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до статті 11 Закону України «Про пестициди і агрохімікати» транспортування, зберігання, застосування, утилізація, знищення та знешкодження пестицидів і агрохімікатів та торгівля ними здійснюються відповідно до вимог, встановлених чинним законодавством, санітарними правилами транспортування, зберігання і застосування пестицидів і агрохімікатів та іншими нормативними актами. Відповідно, паспортизація складу для зберігання пестицидів - це документальне засвідчення наявності належних умов для виробництва, транспортування, зберігання та роботи з пестицидами. В свою чергу, відповідно до п. 5.1.1 ДСП 8.8.1.2.001-98 Зберігання пестицидів допускається тільки в спеціально призначених для цього складах, які відповідають вимогам СНіП 11-108-78 "Склады сухих минеральных удобрений и химических средств защиты растений" і "Норм технологического проектирования складов твердых минеральных удобрений и пестицидов для колхозов, совхозов и пунктов химизации". А пунктом 5.1.21. ДСП 8.8.1.2.001-98 імперативно установлено що зберігання пестицидів на складі допускається тільки після його погодження установами санепідслужби та охорони природи і отримання паспорта (Додаток N 4). Зберігання пестицидів на непаспортизованих складах заборонено. В свою чергу, вимога Замовника щодо дійсності санітарного паспорту не менше ніж протягом шести наступних місяців після дати розкриття тендерних пропозицій є законною та покликана на забезпечення наявності в учасника процедури закупівлі матеріально-технічної бази для надання послуг та забезпечення законності надання таких послуг. Вимога Скарги про заміну у тендерному завданні щодо чинності санітарного паспорту на (цитата) "на дату укладення угоди з переможцем" – не виконуватиме завдання кваліфікаційного критерію, адже, наприклад, закінчення строку дії санітарного паспорту переможця на наступний день після укладення угоди з переможцем ставитиме під загрозу або надання таких послуг, або законність їх надання. При цьому, вимога про чинність санітарного паспорту не менше, ніж протягом наступних 6 місяців забезпечує надання послуг переможцем у відповідності до вимог закону та залишає час для переможця для завчасного продовження строку дії санітарного паспорту до закінчення строку його дії в перші півроку надання послуг Замовнику. Відповідно, так вимога не є дискримінаційною, а є кваліфікаційною. В свою чергу посилання Скаржника на те, що відповідно до п. 5.1.21 ДСП 8.8.1.2.001-98 "Транспортування, зберігання та застосування пестицидів у народному господарстві" вказано, що паспортизація об'єктів здійснюється щорічно – не означає дискримінацію тих чи інших учасників. Адже норма про те, що «паспортизація здійснюється щорічно» означає обов’язок суб’єкта здійснювати паспортизацію не рідше ніж 1 раз на рік. Проте, вказана норма не обмежує правом здійснити паспортизацію до закінчення річного терміну. Відповідно, так вимога не є дискримінаційною. Наведене також підтверджується і тим, що тендерне завдання в якості кваліфікаційної вимоги передбачає, зокрема, дійсність договору оренди складського приміщення протягом всього строку надання послуг. Проте Скаржник не вважає таку вимогу дискримінаційною. В свою чергу, вимога щодо, принаймні, піврічного строку дії санітарного паспорту на таке приміщення є більше ніж добросовісною зі сторони Замовника та НЕ дискримінаційною. Відповідно, вказана вимога відповідає приписам статті 5 та статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено