• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт будівлі Кунівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. по вул. Шкільна, 5 в с. Кунів Ізяславського району Хмельницької області

Завершена

1 438 335.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 500.00 UAH
Період оскарження: 01.02.2017 11:24 - 15.02.2017 11:29
Скарга
Залишено без розгляду

Вимога про усунення порушення

Номер: ba88eea05eb046889b47912884047a30
Ідентифікатор запиту: UA-2017-02-01-000701-b.a1
Назва: Вимога про усунення порушення
Скарга:
За інформацією, розміщеною в електронній системі закупівель (далі – Система) (посилання в мережі Інтернет: https://www.dzo.com.ua/tenders/760040) переможцем закупівлі – 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Капітальний ремонт будівлі Кунівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. по вул. Шкільна, 5 в с. Кунів Ізяславського району Хмельницької області) визнано Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНТЕБ», опубліковано повідомлення про намір укласти договір від 10.03.2017 року та Протокол № 7 від 10.03.2017 року про визначення Переможця. Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до законодавства України, визнання Учасника Переможцем можливе лише у разі відповідності пропозиції умовам Закупівлі. В Оголошенні про проведення закупівлі – 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Капітальний ремонт будівлі Кунівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. по вул. Шкільна, 5 в с. Кунів Ізяславського району Хмельницької області), розміщеному Замовником, (далі – Оголошення про проведення закупівлі) встановлено вичерпний перелік вимог до кваліфікації Учасників та спосіб їх підтвердження. Абзацом 2 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, з використанням електронної системи закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом. Тобто, під час здійснення допорогових закупівель застосовуються принципи, визначені Законом України «Про публічні закупівлі». В преамбулі Закону України «Про публічні закупівлі» вказано, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Механізми реалізації цієї мети регулюються Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 (далі – Порядок) та реалізуються шляхом відкритого доступу будь-яких осіб до всієї інформації, документів, які надаються Учасниками/Замовниками. Відповідно до підпункту 1.7. пункту 1 Порядку здійснення допорогових закупівель усі документи і відомості, пов’язані з проведенням закупівель, у тому числі з поданням пропозиції, надаються в електронному вигляді через Систему. Підпунктом 4.4. пункту 4 Порядку здійснення допорогових закупівель передбачено, що Користувач Системи несе відповідальність за достовірність інформації, що розміщується ним у Системі. Підпунктом 1.5. пункту 1 Порядку здійснення допорогових закупівель встановлено, що усі Користувачі Системи на будь-якому етапі Закупівлі мають право знайти і переглянути інформацію про Закупівлю. У зв’язку з чим, Товариство з обмеженою відповідальністю «НБК-РІВНЕ», провело аналіз закупівлі – Капітальний ремонт будівлі Кунівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. по вул. Шкільна, 5 в с. Кунів Ізяславського району Хмельницької області. На підставі такого аналізу та завдяки відкритому доступу до пропозицій всіх Учасників встановлено, що ТОВ «ІНТЕБ» не відповідає вимогам Замовника. Звертаємо Вашу увагу, що пропозиція ТОВ «ІНТЕБ» не відповідає вимогам, визначеним Замовником в Оголошенні про проведення закупівлі та прямо вказує на невідповідність Учасника вимогам Закупівлі. 1. Відповідно до пункту 7 (вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження) тендерної документації Замовника на закупівлю: 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Капітальний ремонт будівлі Кунівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. по вул. Шкільна, 5 в с. Кунів Ізяславського району Хмельницької області) (далі – Тендерна документація), Учасник повинен надати довідку про наявність обладнання та матеріально технічної бази необхідної для виконання робіт, згідно предмету закупівлі у передбаченій тендерною документацією формі. Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНТЕБ» надало «Довідку про наявність необхідного обладнання та матеріально технічної бази необхідної для виконання робіт щодо предмету закупівлі» від 24.02.2017 р. № 14/24/02. Звертаємо Вашу увагу, що в цій довідці відсутні будь-які відомості про матеріально-технічну базу Учасника, що є порушенням вимог, передбачених пунктом 7 тендерної документації Замовника, оскільки такі відомості повинні обов’язково бути включені до складу тендерної пропозиції . 2. Пунктом 7 тендерної документації Замовника передбачено надання довідки про виконання аналогічного за предметом закупівлі виконаного (або частково виконаного) договору, із зазначенням назви замовника, його адреси, телефонів, предмету закупівлі та суми договору. Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНТЕБ» надало «Довідку про виконання аналогічного договору» від 24.02.2017 р. № 5/24/02. В зазначеній довідці відсутні відомості, які передбачені у пункті 7 тендерної документації Замовника, а саме – про суму аналогічного договору, що є порушенням вимог для кваліфікації Учасників, передбачених тендерною документацією Замовника. 3. В тендерній документації Замовника, для підтвердження кваліфікації Учасника передбачено надання свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку). Порушуючи вимоги для кваліфікації Учасників закупівлі, Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНТЕБ» надало копію Витягу платника. 4. Підпунктом 9.1 пункту 9 тендерної документації замовника передбачено, що Учасник, пропозиція якого отримала статус «Кваліфікація переможця», зобов’язаний протягом 1 (одного) робочого дня після допущення до оцінки, викласти в новій редакції на електронному майданчику та протягом 3 (трьох) робочих днів надати Замовнику в паперовому варіанті: Договірну ціну, Зведений кошторисний розрахунок вартості робіт з пояснювальною запискою, Локальні кошториси на вартість, запропоновану на аукціоні, розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів, тощо), розрахунок загальновиробничих витрат, розрахунок адміністративних витрат; завірені підписом уповноваженої особи та печаткою учасника (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно діючого законодавства). Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі закупівель (посилання в мережі Інтернет: https://www.dzo.com.ua/tenders/760040), Пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕБ» отримала статус «Кваліфікація переможця» 27.02.2017 року о 13 годині 11 хвилин. В свою чергу Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНТЕБ» виклало в новій редакції на електронному майданчику: «Договірну ціну, Зведений кошторисний розрахунок вартості робіт з пояснювальною запискою, Локальні кошториси на вартість, запропоновану на аукціоні, розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів, тощо), розрахунок загальновиробничих витрат, розрахунок адміністративних витрат; завірені підписом уповноваженої особи та печаткою учасника» 01.03.2017 року в проміжку часу з 19 год. 39 хв. до 19 год. 43 хв., чим порушило вимоги підпункту 9.1 пункту 9 тендерної документації Замовника. Пунктом 9.2 пункту 9 тендерної документації передбачено, що нерозміщення Учасником, пропозиція якого отримала статус «Кваліфікація переможця», протягом 1 (одного) робочого дня після допущення до оцінки документів вказаних в п.9.1. в новій редакції (із змінами відповідно до останньої запропонованої ціни на аукціоні), на електронному торговому майданчику Замовника та не надання протягом 3 (трьох) робочих днів паперового варіанту цих документів, є підставою для дискваліфікації Учасника Замовником та повернення до процедури кваліфікації. Таким чином, Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНТЕБ» не відповідає кваліфікаційним критеріям, передбачених тендерною документацією Замовника на закупівлю: 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Капітальний ремонт будівлі Кунівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. по вул. Шкільна, 5 в с. Кунів Ізяславського району Хмельницької області) та порушило підпункт 9.1 пункту 9 тендерної документації Замовника, внаслідок чого мало бути дискваліфікованим, як таке, що не відповідає вимогам закупівлі. Відповідно до підпункту 9.1 пункту 9 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року №35 виключними підставами дискваліфікації є: 1. Пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі; 2. Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору. У випадку дискваліфікації Система автоматично визначає наступного Учасника Аукціону з наступною за величиною ціновою пропозицією, а у разі однакових за величиною цінових пропозицій – поданою раніше, як Учасника з найкращою пропозицією, яка має розглядатися Замовником. Підпункт 14.1 пункту 14 Порядку передбачає, що у випадку виявлення порушення Користувач може звернутися до Замовника із Вимогою про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі (далі – Вимога) через відповідну електронну форму. Підпункт 14.2 пункту 14 Порядку передбачає, що Замовник протягом 3 днів розглядає Вимогу, приймає і оприлюднює рішення щодо неї. За цей період Замовник повинен опублікувати відповідь на Вимогу і (у випадку задоволення Вимоги) внести відповідні зміни до умов Закупівлі або переглянути рішення про дискваліфікацію та/або рішення про визначення Переможця. Перегляд таких рішень можливий лише в період до підписання договору. Після обрання статусу рішення щодо Вимоги “Задоволено”, “Відхилено” або “Не задоволено” Замовник в обов’язковому порядку оприлюднює обґрунтування щодо свого рішення. У зв’язку з наведеними обставинами, керуючись нормами чинного законодавства України, просимо: 1. Розглянути Вимогу про усунення недоліків; 2. Переглянути та скасувати рішення про визнання Переможця (Протокол № 7 від 10.03.2017 року); 3. Перейти до розгляду наступних цінових пропозицій Учасників. Директор ТОВ «НБК-РІВНЕ» _________________С.В. Серединський
Пов'язані документи: Учасник Замовник reviewers
Вирішення: Рішення про не задоволення Вимоги про усунення порушення
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 30.03.2017 12:35
Задовільнена: Ні
Автор: ТОВ НБК-РІВНЕ, Мандрицький Валентин Віталійович +380970284185 mandrizki_2015@ukr.net