-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт приміщень лабораторного корпусу №4 ДУ «Рівненський ОЛЦ МОЗ України» за адресою: м. Рівне, вул. Котляревського, 3
Торги не відбулися
296 740.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 483.70 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 483.70 UAH
Період оскарження:
03.11.2020 16:38 - 16.11.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога про перегляд рішення
Номер:
dbf7c1abe58046efb73adb2579851f5d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-03-009991-c.a2
Назва:
Вимога про перегляд рішення
Вимога:
ТОВ "БК"Західміськбуд" вважає, що дане протокольне рішення Замовника №31 від 26.11.2020 року є несправедливим і таким, що порушує право на рівність цінової конкуренції. Провівши таку кількість закупівель як на поточні ремонти, так і на капітальні ремонти у нас виникає сумнів у Вашій некомпетентності стосовно поданих зауважень. Наше товариство ТОВ "БК"Західміськбуд" код ЄДРПОУ 43163123 має ліцензію на провадження господарської діяльності у сфері будівництва з класом наслідків відповідальності СС2, про що було повідомлено у нашій тендерній документації у вигляді копії ліцензії і додатку до неї, тому подача листа-пояснення стосовно "відсутності законних підстав щодо ліцензування виду діяльності, що складає предмет закупівлі" прямо-суперечила б дійсному стану щодо наявності ліцензії і не відповідала б вимозі закупівлі: пункт 4. Копія ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності).... Наявність самої ліцензії слугує додатковим підтвердження для Замовника закупівлі у кваліфікації Учасника і не може бути навпаки, а якщо якийсь вид робіт не потребує її це не може бути предметом для відхилення пропозиції Учасника. Також одним із зауважень на, що Ви посилаєтесь є те що: "Предметом закупівлі є послуги із поточного ремонту. З огляду на відмінності, які містяться між капітальним і поточним ремонтом (які визначені нормативними документами) їх не варто ототожнювати". Так є відмінності і їх не варто ототожнювати, але виконання капітального ремонту вимагає порівняно із поточним ремонтом додаткової кваліфікації, що підтверджується наявністю ліцензії і інших дозвільних документів передбачених чинним законодавством України, що не потрібно для поточного, але надання підтвердження виконання саме капітального ремонту навпаки є кваліфікаційно сильнішими аргументом і ні в якому разі не може бути не врахованим як аналогічні роботи для виконання поточного ремонту. Зауваження стосовно відсутності відомостей про кіцевого бенефеціарного власника у відкритому реєстрі є неприйнятним так як така інформація не була затребувана в умовах закупівлі. З огляду на все вище перелічене, вважаємо рішення несправедливим та керуючись "Законом України про публічні закупівлі" та зокрема статтею 20. "З метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку." будемо оскаржувати дане рішення в органах судової влади.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол.pdf 27.11.2020 16:29
- Відомості 27.11.2020 16:29
- витяг з ЄДР.pdf 27.11.2020 16:29
- Відомості 27.11.2020 16:29
- Відомості 27.11.2020 16:29
Дата подачі:
26.11.2020 18:04
Вирішення:
Розглянувши Вашу вимогу про перегляд рішення тендерного комітету від 26.11.2020 №31 повідомляємо наступне:
Тендерний комітет Державної установи «Рівненський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров’я України» утворений для організації та проведення процедур закупівель. У своїй діяльності тендерний комітет керується Законом України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон), Положенням про тендерний комітет та чинним законодавством України. Тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості.
Перш за все, повідомляємо, що нами проводяться відкриті торги, які передбачені Законом для закупівлі послуг з поточного ремонту вартістю більше 200 тис.грн., а не спрощена процедура закупівлі, як Ви зазначаєте у вимозі.
Тендерний комітет не володіє спеціальними знаннями та навиками щодо здійснення будівельних робіт, тому покладається виключно на наявні нормативні документи, тендерну документацію та подану Вами тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі даних відкритих торгів є поточний ремонт приміщення. Відповідно до вимог Тендерної документації (Додаток №3), учасник мав надати у складі тендерної пропозиції Ліцензію на надання послуг з поточного ремонту або ж лист-пояснення щодо причин її відсутності. Згідно чинного законодавства Учасник має надати всі необхідні документи, що передбачені Тендерною документацією. Відтак, якщо Ліцензія на поточний ремонт відсутня чи не передбачена Законом для даного предмету закупівлі, Вам необхідно було надати лист у якому зазначити, що у Вас немає Ліцензії на поточний ремонт, тому що вона не передбачена законодавством. Вами у складі тендерної пропозиції надана Ліцензія від 20.08.2019 №47-Л за переліком видів робіт згідно з додатком. Відповідно до Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 10.08.2004 р. № 150 (далі — Перелік № 150), перелік видів робіт, зазначений в Ліцензії є капітальним ремонтом та не відповідає предмету закупівлі. Копії аналогічних договорів, які надані у складі пропозиції є аналогічними договорами до предмету “роботи із капітального ремонту та реконструкції”, що теж не відповідає предмету закупівлі. Прийнято рішення що, можливий наявний аналогічний досвід виконання послуг, що визначені Технічним завданням Замовника, не підтверджений. Законом чітко не передбачено перенесення досвіду капітального ремонту та робіт з реконструкції на поточний ремонт.
Враховуючи вищезазначене, тендерний комітет прийняв рішення, що подана Вами тендерна документація не відповідає вимогам, що встановлені Замовником в Тендерній документації.
Щодо відсутності кінцевого бенефіціарного власника повідомляємо.
Відповідно до п. 5 розділу Розділ III «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» Тендерної документації, Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо: у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань” (крім нерезидентів). Дане положення корелюється із вимогами Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно із пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань” в ЄДР мають бути відомості про кінцевого бенефіціарного власника або ж обґрунтована причина у разі його відсутності.
Відповідно до ч. 5 ст. 17 Закону та листа Мінекономіки №3304-04/34835-06 від 03.06.2020 (додається), Замовнику заборонено вимагати документальне підтвердження інформації про кінцевого бенефіціарного власника, оскільки дана інформація є публічною та міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Зазначена інформація перевіряється Замовником самостійно.
Відповідно до даних, розміщених у відкритому реєстрі на офіційному сайті https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search/person-result в учасника ТОВ «Будівельна компанія «Західміськбуд» відсутні відомості щодо кінцевого бенефіціарного власника (копія витяга з ЄДР додається).
Відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації у разі якщо, у учасника наявні підстави, встановлені частиною першої статті 17 цього Закону. Відтак, відсутність інформації про кінцевого бенефіціарного власника, яка згідно із роз’ясненнями державного реєстратора Управління забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради мала би бути у Вас в ЄДР, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» є підставою для відмови учасникові в участі у процедурі закупівлі та відхилення його тендерної пропозиції.
Рішення тендерного комітету підтверджується висновком Держаудитслужби України за результатами моніторингу закупівель за посиланнями, яка узгоджується із висновками Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-28-003506-b
https://www.dzo.com.ua/tenders/3483580/monitorings/e85bc43839b143dea1ce169e3798c288
Інформація про моніторинг додається для ознайомлення.
Враховуючи вищезазначене, у тендерного комітету відсутні підстави для перегляду рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "БК "Західміськбуд".
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
Вимога про перегляд рішення
Номер:
b6fda05fdacf436aa93f3ddd52b89bde
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-03-009991-c.a1
Назва:
Вимога про перегляд рішення
Скарга:
ТОВ "БК"Західміськбуд" вважає, що дане протокольне рішення Замовника №31 від 26.11.2020 року є несправедливим і таким, що порушує право на рівність цінової конкуренції. Провівши таку кількість закупівель як на поточні ремонти, так і на капітальні ремонти у нас виникає сумнів у Вашій некомпетентності стосовно поданих зауважень. Наше товариство ТОВ "БК"Західміськбуд" код ЄДРПОУ 43163123 має ліцензію на провадження господарської діяльності у сфері будівництва з класом наслідків відповідальності СС2, про що було повідомлено у нашій тендерній документації у вигляді копії ліцензії і додатку до неї, тому подача листа-пояснення стосовно "відсутності законних підстав щодо ліцензування виду діяльності, що складає предмет закупівлі" прямо-суперечила б дійсному стану щодо наявності ліцензії і не відповідала б вимозі закупівлі:
пункт 4. Копія ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності)....
Наявність самої ліцензії слугує додатковим підтвердження для Замовника закупівлі у кваліфікації Учасника і не може бути навпаки, а якщо якийсь вид робіт не потребує її це не може бути предметом для відхилення пропозиції Учасника.
Також одним із зауважень на, що Ви посилаєтесь є те що: "Предметом закупівлі є послуги із поточного ремонту. З огляду на відмінності, які містяться між капітальним і поточним ремонтом (які визначені нормативними документами) їх не варто ототожнювати". Так є відмінності і їх не варто ототожнювати, але виконання капітального ремонту вимагає порівняно із поточним ремонтом додаткової кваліфікації, що підтверджується наявністю ліцензії і інших дозвільних документів передбачених чинним законодавством України, що не потрібно для поточного, але надання підтвердження виконання саме капітального ремонту навпаки є кваліфікаційно сильнішими аргументом і ні в якому разі не може бути не врахованим як аналогічні роботи для виконання поточного ремонту.
Зауваження стосовно відсутності відомостей про кіцевого бенефеціарного власника у відкритому реєстрі є неприйнятним так як така інформація не була затребувана в умовах закупівлі.
З огляду на все вище перелічене, вважаємо рішення несправедливим та керуючись "Законом України про публічні закупівлі" та зокрема статтею 20. "З метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду.
Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку." будемо оскаржувати дане рішення в органах судової влади.
Пов'язані документи:
Учасник
- Платіжка на скаргу.pdf 03.12.2020 15:41
- скарга.PDF 03.12.2020 15:42
- рішення від 07.12.2020 № 22620+ лист Замовнику.pdf 08.12.2020 12:50
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.12.2020 №23331 .pdf 17.12.2020 17:25
- рішення від 16.12.2020 №23331 .pdf 21.12.2020 21:33
- відповідь на скаргу.pdf 10.12.2020 17:26
- відповідь на скаргу.doc 10.12.2020 17:26
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.12.2020 15:08
Дата розгляду скарги:
16.12.2020 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.12.2020 12:51
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.12.2020 21:33
Дата виконання рішення Замовником:
24.12.2020 16:10
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ № 23331-р/пк-пз від 16.12.2020 виконане.