• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт покриття пішохідної доріжки по вул. Київська, 35 в с. Словечне Овруцького району Житомирської області

Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі відповідно до додатку 2 до оголошення та проектно-кошторисної документації, виготовленої по об’єкту «Капітальний ремонт покриття пішохідної доріжки по вул. Київська, 35 в с. Словечне Овруцького району Житомирської області» (код ДК 021-2015 – 45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт)

Завершена

376 152.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 880.76 UAH
Період оскарження: 03.11.2020 16:37 - 09.11.2020 18:00
Вимога
Залишено без розгляду

Оскарження результатів

Номер: 5970b9d1902a494c8ca8c6896facfbb4
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-03-005641-b.a1
Назва: Оскарження результатів
Вимога:
Уповноваженій особі за проведення спрощеної закупівлі А.В. Петриковець Копія: Голові Овруцької районної ради ЛИСТ-ОСКАРЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ РОЗГЛЯДУ ПРОПОЗИЦІЙ Отримавши 20.11.2020 р. протокол прийняття рішення щодо відхилення нашої пропозиції висловлюємо свою незгоду з наступного: По-перше, вимогу, викладену в п. 16 розділу III Оголошення про те, що Учасник торгів в своїй діяльності повинен використовувати систему управління якістю у сфері організації та виконання будівельно-монтажних робіт, ми вважаємо дискримінаційною по відношенню до інших учасників і до нашого підприємства зокрема, тому що вона не є обов’язковою для підприємств на території України. Згідно з ЗУ «Про публічні закупівлі» для дотримання принципу недискримінації учасників під час проведення процедур закупівель замовник повинен, зокрема: забезпечити рівні умови для участі у процедурах закупівель різним учасникам; перевірити, аби його документація не містила вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Отримання сертифікату ISO 9001:2015 є виключно добровільною справою кожного господарюючого суб’єкта. Застосування системи ISO 9001:2015, як правило, призводить до підвищення цін на товари (роботи, послуги) підприємства більше ніж на 50% від цін конкурентів, про що, відповідно, вказано на сайті центру сертифікації. Наше підприємство, листом № 20/11 від 12.11.20 р., у складі своєї пропозиції надало відповідне пояснення. По-друге, приймаючи пропозицію іншого учасника закупівлі, а саме ТОВ «БУДХАУСЕЛІТ», Ви не звертаєте увагу на недостовірні дані, що містяться в Довідці-відомостях про учасника за вих. № 09/11-01/3 від 09.11.20 р., а саме: 1) п. 3 «Місце проведення державної реєстрації учасника». Державна реєстрація юридичної особи проведена у Виконавчому комітеті Коростенської міської ради Житомирської області, а не в Коростенській державній податковій інспекції. До відома: державна реєстрація суб'єктів підприємницької діяльності проводиться у виконавчому комітеті міської, районної у місті ради або в районній, районній міст Києва і Севастополя державній адміністрації за місцезнаходженням або місцем проживання суб'єкта, якщо інше не передбачено законом. Податкова адміністрація, після завершення процедури державної реєстрації, бере на облік суб'єкта підприємницької як платника податків; 2) п. 4 «Дата проведення державної реєстрації учасника». Згідно Витягу від 06.09.20 р. підприємство зареєстроване 24.01.19 р., а не 28.01.19, як це вказане в Довідці. По-третє, найменування і реквізити сторін є істотними (основними) умовами договору!!! В п. 15 Проєкту договору має бути зазначений код ЄДРПОУ учасника, а не банку (договір укладається з учасником, а не банком!!!), а під ІПН, в даному випадку, має бути зазначений ІПН платника податку на додану вартість, який має 12 цифр. Звичайно можна послатися на технічні помилки, які виникли в процесі підготовки документів для участі у закупівлі, але система управління якістю у сфері організації (в т.ч. документообігу) та виконання будівельно-монтажних робіт, яка запроваджена на вищезгаданому підприємстві, має контролювати недопущення вказаних «ляпів», що ставить під сумнів належне застосування принципів дотримання якості згідно із системою ISO 9001:2015 у ТОВ «БУДХАУСЕЛІТ». По-четверте, ні в проєкті договору на закупівлю робіт (Додаток № 4 до оголошення), ні в технічному завданні (Додаток № 2 до оголошення), ні в кваліфікаційних критеріях та інших вимогах до учасників закупівлі (Додаток № 3 до оголошення) нічого не сказано про виникнення якихось окремих робіт (???), вимогу про надання письмової згоди на їх врахування Ви викладаєте п. 7 розділу IV Оголошення «Проведення електронного аукціону відповідно до ст. 30 цього Закону», в якому розповідається як власне проводиться електронний аукціон. Незважаючи на подання нами у складі пропозиції 16 документів: листів, гарантійних листів, листів-згод, саме відсутність листа-згоди на якійсь невідомі окремі роботи стає підставою для відхилення нашої пропозиції. Підсумовуючи викладене, хочу додати, що хоча критеріями оцінки пропозиції є ціна (п. 10 розділу I оголошення) запропонована нашим підприємством значно нижча ціна, виявилася економічно невигідною для Вас. Відхилення нашої пропозиції свідчить про те, що спрощена закупівля була оголошення тільки для одного, завчасно визначеного учасника. Прошу повторно переглянути документи нашої пропозиції, врахувавши наведені в даному листі заперечення. Директор В.М. Сахневич
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: За результатами розгляду ваша вимога задоволенню не підлягає
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 30.11.2020 12:28