• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги із збирання та зберігання для подальшої утилізації або знешкодження клінічних та подібних їм відходів, а саме, відходів, що виникають у результаті медичного догляду, і відходів, що утворюються у лікарняних або інших закладах під час досліджень, догляду за пацієнтами або при виконанні дослідницьких робіт, а також інших медичних відходів, ртутовмісних відходів, а також небезпечних відходів 1-4 класу небезпеки

Завершена

20 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 100.00 UAH
Період оскарження: 03.11.2020 15:09 - 07.11.2020 15:14
Вимога
Залишено без розгляду

Замовник встановлює дискримінаційні вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Номер: d368da931ac045ab9539dc99c67733e5
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-03-002257-a.c2
Назва: Замовник встановлює дискримінаційні вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимога:
1.Найменування Замовника: Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня №1" Запорізької міської ради, Код ЄДРПОУ: 20498781. Адреса: 69104, Запорізька обл., місто Запоріжжя, ВУЛИЦЯ ЧУМАЧЕНКА, будинок 21 А. 2.Номер закупівлі: UA-2020-11-03-002257-a, Код ДК021: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги із збирання та зберігання для подальшої утилізації або знешкодження клінічних та подібних їм відходів, а саме, відходів, що виникають у результаті медичного догляду, і відходів, що утворюються у лікарняних або інших закладах під час досліджень, догляду за пацієнтами або при виконанні дослідницьких робіт, а також інших медичних відходів, ртутовмісних відходів, а також небезпечних відходів 1-4 класу небезпеки) 3.Підстави подання вимоги: Замовник встановлює дискримінаційні вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. 4.Обгрунтування вимоги: Замовник, Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня №1" Запорізької міської ради (код ЄДРПОУ: 20498781) в електронній системі «Прозорро» оголосив про проведення спрощеної закупівлі UA-2020-11-03-002257-a, яка проводиться відповідно до статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон). У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Згідно Оголошення та електронної системи закупівлі, період уточнення та подачі вимог встановлено до 07.11.2020р 15:14. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. Ознайомившись із Оголошенням спрощеної закупівлі, ми виявили в ній дискримінаційні вимоги. Додатком 2 до оголошення в пункті 12 та 13 встановлено, що учасник має надати в складі пропозиції: 12. Генеральний договір добровільного страхування від нещасних випадків. 13. Договори добровільного особистого страхування громадян при виникненні розладу здоров’я внаслідок лабораторно підтвердженої короновірусної інфекції. По-перше: зазначені договори страхування є добровільними і встановлення зазначених вимог до учасників як обов’язкова умова для участі у закупівлі є дискримінацією. По-друге: Яким нормативно-правовим актом керується Замовник, встановлюючи вимоги, які зазначені пунктами 12 та 13 Додатку 2 до оголошення, які мають бути обов’язковими в складі пропозиції учасника в даній закупівлі? Замовник надав відповідь на поставлене питання, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та вказує в тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Зауважуємо, що статтею 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлені наступні кваліфікаційні критерії процедури закупівлі: 1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. До якого пункту статті 16 Закону Замовник встановлює умови, передбаченими пунктами 12 та 13 Додатку до 2 Оголошення? Відповідно до ст. 6 Закону України «Про страхування» Добровільне страхування здійснюється на підставі договору між страхувальником і страховиком. Умови та порядок проведення страхування визначаються правилами, які встановлюються страховиком самостійно, але з урахуванням чинного законодавства. Добровільне страхування у конкретного страховика не може бути обов’язковою передумовою при реалізації інших правовідносин. При цьому, в переліку видів добровільного страхування відсутній вид страхування, який визначений пунктом 13 Додатку 2, а саме: добровільне особисте страхування громадян при виникненні розладу здоров’я внаслідок лабораторно підтвердженої короновірусної інфекції. Навіщо вимагати договір добровільного страхування від нещасних випадків, якщо згідно Постанови Кабінету Міністрів України № 733 від 01.06.2002р.Про затвердження Порядку і правил проведення обов'язкового страхування відповідальності суб'єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів» встановлюється Обов'язкове страхування відповідальності суб'єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів (далі - страхування відповідальності суб'єктів перевезення небезпечних вантажів) проводиться з метою забезпечення відшкодування шкоди, заподіяної життю і здоров'ю фізичних осіб, навколишньому природному середовищу, майну фізичних та юридичних осіб під час перевезення небезпечних вантажів. Згідно Правил добровільного страхування громадян від нещасних випадків до нещасних випадків відносять раптові непередбачувані події, включаючи протиправні дії третіх осіб, що фактично відбулися в період дії договору страхування та спричинили смерть або розлад здоров’я Застрахованої особи, викликаний ушкодженням тканин організму з порушенням їх цілісності і функцій, деформацією і порушенням опорнорухового апарату, заподіяними зовнішнім впливом (впливом зовнішніх факторів). Нещасними випадками є також випадкове потрапляння у дихальні шляхи стороннього тіла, утоплення, тепловий удар, опік, укуси тварин, комах, змій, обмороження, ураження електричним струмом і блискавкою, випадкове отруєння отруйними речовинами, газами, ліками, недоброякісними продуктами харчування (за винятком харчової токсикоінфекції). Тобто, встановлена умова, щодо обов’язкового надання договору добровільного страхування від нещасних випадків є дискримінаційною умовою, яка значно звужую конкуренцію та не відноситься до предмету зазначеної закупівлі. Договір добровільного страхування від короновірусної інфекції включає в собі покриття видатків у межах страхової суми на надання медичної допомоги у разі хвороби, спричиненої коронавірусом COVID-19. Це добровільне особисте страхування, яке не відноситься до предмету даної закупівлі. Статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначено, що Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимоги, які визначив Замовник у Додатку 1 о Оголошення є дискримінаційними, які ймовірно прописані для того, щоб не допустити до участі неугодного учасника. Задля дотримання основних принципів здійснення публічних закупівель, що визначені в ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» вимагаємо внести зміни до Додатку 2 Оголошення та видалити пукт 12 та 13, а саме: 12. Генеральний договір добровільного страхування від нещасних випадків. 13. Договори добровільного особистого страхування громадян при виникненні розладу здоров’я внаслідок лабораторно підтвердженої короновірусної інфекції.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Розглянувши вимогу Учасника повідомляємо, що відповідно до ч.І ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі- Закон) Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.Відповідно до ч.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.Законом, передбачена необхідність застосування принаймні одного з кваліфікаційних критеріїв. Тобто, замовник має право застосовувати будь-який (будь-які) з наведених кваліфікаційних критеріїв в залежності насамперед від предмета закупівлі, умов його поставки, тощо.Відповідно до статті 22 Закону в тендерній документації повинен бути встановлений спосіб документального підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям згідно із законодавством. Саме такими є Генеральний договір добровільного страхування від нещасних випадків та Договори добровільного особистого страхування громадян при виникненні розладу здоров’я внаслідок лабораторно підтвердженої короновірусної інфекції.Предметом Генерального договору добровільного страхування від нещасних випадків є майнові інтереси Страхувальника, що не суперечать Закону, пов’язані з життям, здоров’ям та працездатністю Застрахованої особи. Щодо нещасного випадку за Генеральним договором, то це є раптові непередбачувані події, включаючи протиправні дії третіх осіб, що спричинили смерть або розлад здоров’я Застрахованої особи, викликаний ушкодженням тканин організму з порушенням їх цілісності і функцій, деформацією і порушенням опорно- рухового апарату, заподіяними зовнішнім впливом. Тож, окрім підтвердження таким чином одного з кваліфікаційних критеріїв Учасником, це є гарантією, що у разі нагальної потреби, виконавець у найближчий термін та безперебійно виконає послуги, передбачені предметом зазначеної закупівлі.Розлад здоров’я за Договором добровільного особистого страхування громадян при виникненні розладу здоров’я внаслідок лабораторно підтвердженої короновірусної інфекції - погіршення фізичного здоров’я, що виникло у Застрахованої особи внаслідок лабораторно підтвердженої короновірусної інфекції або її ускладнень, що потребує медичної допомоги в умовах невідкладного Стаціонару та/або Амбулаторно-поліклінічного обслуговування. Замовник вказаної вище закупівлі має бути впевнений у спроможності Виконавця надати всі послуги за даною закупівлею безперебійно.Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведені вище умови документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведені вище умови порушують його права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі спрощеної закупівлі, та позбавляють можливості подати свою пропозицію через наявні умови документації.Вирішила:Відмовити в задоволенні вимоги по спрощеній процедурі закупівлі за кодом ДК 021:2015:90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечнимивідходами, ідентифікатор закупівлі иА-2020-11-03-002257-а
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 12.11.2020 14:06
Вимога
Залишено без розгляду

Замовник встановлює дискримінаційні вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників

Номер: fcafdb24b2424f3c8a2d63284cde4ccc
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-03-002257-a.a1
Назва: Замовник встановлює дискримінаційні вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
Вимога:
1.Найменування Замовника: Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня №1" Запорізької міської ради, Код ЄДРПОУ: 20498781. Адреса: 69104, Запорізька обл., місто Запоріжжя, ВУЛИЦЯ ЧУМАЧЕНКА, будинок 21 А. 2.Номер закупівлі: UA-2020-11-03-002257-a, Код ДК021: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги із збирання та зберігання для подальшої утилізації або знешкодження клінічних та подібних їм відходів, а саме, відходів, що виникають у результаті медичного догляду, і відходів, що утворюються у лікарняних або інших закладах під час досліджень, догляду за пацієнтами або при виконанні дослідницьких робіт, а також інших медичних відходів, ртутовмісних відходів, а також небезпечних відходів 1-4 класу небезпеки) 3.Підстави подання вимоги: Замовник встановлює дискримінаційні вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. 4.Обгрунтування вимоги: Замовник, Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня №1" Запорізької міської ради (код ЄДРПОУ: 20498781) в електронній системі «Прозорро» оголосив про проведення спрощеної закупівлі UA-2020-11-03-002257-a, яка проводиться відповідно до статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон). У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. Ознайомившись із Оголошенням спрощеної закупівлі, ми виявили в ній дискримінаційні вимоги. Додатком 2 до оголошення в пункті 8 зазначена наступна вимога: 8. Копію аналогічного договору із попереднім Замовником. Аналогічними договорами є договори на виконання послуг, аналогічних до предмету закупівлі строком не більше чим останніх 3-х років. – Разом із копією аналогічного договору учасники зобов’язані надати копію Акту прийому-передачі виконаних послуг чи іншого документу, що підтверджує фактичне виконання послуг за договором та відгук від замовника про належне виконання учасником даного договору (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків, завірений підписом уповноваженої особи замовника, не більше десятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій). Вважаємо вимогу щодо порядку оформлення та надання відгуку дискримінаційною і такою, що обмежує права учасників, що визначені в Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», щодо прийняття участі в закупівлі за принципом добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, а саме: • обмеження дати позитивного відгуку не більше десятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій є дискримінаційною вимогою, оскільки про наявність досвіду виконання аналогічних договорів свідчить також і відгук, наданий замовником за виконаним договором і раніше, ніж 10 днів до розкриття тендерних пропозицій. Дана вимога є дискримінаційною, обмежує конкуренцію, не дає права прийняти участь в закупівлі учасникам, які мають досвід виконання аналогічних договорів, мають документальне підтвердження виконання таких договорів (акти виконаних послуг) та мають позитивні відгуки від замовників, які надані раніше, ніж за 10 днів до розкриття тендерних пропозицій за даною закупівлею. • обов’язкова вимога надання відгуку на бланку замовника, що містить найменування замовника, на нашу думку також є дискримінаційною, оскільки не всі організації використовують бланк. У разі, якщо відгук складений не на бланку, але містить печатку, підпис уповноваженої особи замовника та інформацію про належне виконання договору, такий відгук також повинен враховуватись як документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Вимагаємо: Для забезпечення дотримання основних принципів закупівель, таких як недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням: викласти вимогу щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів в пункті 8 Додатку 2 до оголошення в наступній редакції: 8. Копію аналогічного договору із попереднім Замовником. Аналогічними договорами є договори на виконання послуг, аналогічних до предмету закупівлі строком не більше чим останніх 3-х років. – Разом із копією аналогічного договору учасники зобов’язані надати копію Акту прийому-передачі виконаних послуг чи іншого документу, що підтверджує фактичне виконання послуг за договором та позитивний відгук від замовника про належне виконання учасником даного договору.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: 1. Надання відповідей на вимогу по спрощеній процедурі закупівлі: UA-2020-11-03-002257-a Код ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. 05.11.2020 о 16:51 год. було розміщено вимогу по спрощеній процедурі закупівлі за кодом ДК 021:2015: 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами», ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-03-002257-a наступного змісту: 1.Найменування Замовника: Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня №1" Запорізької міської ради, Код ЄДРПОУ: 20498781. Адреса: 69104, Запорізька обл., місто Запоріжжя, ВУЛИЦЯ ЧУМАЧЕНКА, будинок 21 А. 2.Номер закупівлі: UA-2020-11-03-002257-a, Код ДК021: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги із збирання та зберігання для подальшої утилізації або знешкодження клінічних та подібних їм відходів, а саме, відходів, що виникають у результаті медичного догляду, і відходів, що утворюються у лікарняних або інших закладах під час досліджень, догляду за пацієнтами або при виконанні дослідницьких робіт, а також інших медичних відходів, ртутовмісних відходів, а також небезпечних відходів 1-4 класу небезпеки) 3.Підстави подання вимоги: Замовник встановлює дискримінаційні вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. 4.Обгрунтування вимоги: Замовник, Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня №1" Запорізької міської ради (код ЄДРПОУ: 20498781) в електронній системі «Прозорро» оголосив про проведення спрощеної закупівлі UA-2020-11-03-002257-a, яка проводиться відповідно до статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон). У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. Ознайомившись із Оголошенням спрощеної закупівлі, ми виявили в ній дискримінаційні вимоги. Додатком 2 до оголошення в пункті 8 зазначена наступна вимога: 8. Копію аналогічного договору із попереднім Замовником. Аналогічними договорами є договори на виконання послуг, аналогічних до предмету закупівлі строком не більше чим останніх 3-х років. – Разом із копією аналогічного договору учасники зобов’язані надати копію Акту прийому-передачі виконаних послуг чи іншого документу, що підтверджує фактичне виконання послуг за договором та відгук від замовника про належне виконання учасником даного договору (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків, завірений підписом уповноваженої особи замовника, не більше десятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій). Вважаємо вимогу щодо порядку оформлення та надання відгуку дискримінаційною і такою, що обмежує права учасників, що визначені в Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», щодо прийняття участі в закупівлі за принципом добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, а саме: • обмеження дати позитивного відгуку не більше десятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій є дискримінаційною вимогою, оскільки про наявність досвіду виконання аналогічних договорів свідчить також і відгук, наданий замовником за виконаним договором і раніше, ніж 10 днів до розкриття тендерних пропозицій. Дана вимога є дискримінаційною, обмежує конкуренцію, не дає права прийняти участь в закупівлі учасникам, які мають досвід виконання аналогічних договорів, мають документальне підтвердження виконання таких договорів (акти виконаних послуг) та мають позитивні відгуки від замовників, які надані раніше, ніж за 10 днів до розкриття тендерних пропозицій за даною закупівлею. • обов’язкова вимога надання відгуку на бланку замовника, що містить найменування замовника, на нашу думку також є дискримінаційною, оскільки не всі організації використовують бланк. У разі, якщо відгук складений не на бланку, але містить печатку, підпис уповноваженої особи замовника та інформацію про належне виконання договору, такий відгук також повинен враховуватись як документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Вимагаємо: Для забезпечення дотримання основних принципів закупівель, таких як недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням: викласти вимогу щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів в пункті 8 Додатку 2 до оголошення в наступній редакції: 8. Копію аналогічного договору із попереднім Замовником. Аналогічними договорами є договори на виконання послуг, аналогічних до предмету закупівлі строком не більше чим останніх 3-х років. – Разом із копією аналогічного договору учасники зобов’язані надати копію Акту прийому-передачі виконаних послуг чи іншого документу, що підтверджує фактичне виконання послуг за договором та позитивний відгук від замовника про належне виконання учасником даного договору. Розглянувши вимоги по закупівлі, повідомляємо наступне: Розглянувши вимогу Учасника повідомляємо, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та вказує в тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Також зазначаємо, що вимоги тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та дотримуючись законодавства в цілому. Вимога щодо підтвердження учасниками досвіду виконання аналогічних договорів відгуком, складеним на бланку не більше десятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій від кожного контрагента(ів) (замовника(ів), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці, за встановленими Замовником вимогами, дає можливість допустити до участі в закупівлі учасників, які виконували аналогічні договори з дотриманням графіку надання послуг, в яких були відсутні факти виявлення недоліків щодо якості надання послуг та відсутні з боку замовника претензії, позови тощо щодо порушення учасником умов договору. Така вимога надає Замовнику захист від недобросовісних Учасників, які надають неякісні послуги та несвоєчасно. Тому, замовник не вважає дану вимогу дискримінаційну, а такою, що підтверджує відповідність Учасника та його спроможність надати відповідні послуги. Вирішила: Відмовити в задоволенні вимоги по спрощеній процедурі закупівлі за кодом ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-03-002257-a
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 09.11.2020 15:53