-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань
Послуги з проведення обстеження об’єктів ДП «МТП «Южний» з оцінкою технічного стану та виготовлення відповідної технічної документації
Торги відмінено
766 620.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 909.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 909.00 UAH
Період оскарження:
03.11.2020 14:29 - 15.11.2020 00:00
Вимога
Без відповіді
Надання роз'яснень щодо неправомірності дій з боку замовника.
Номер:
54272062c901460183d4465d63385efc
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-03-006828-c.c3
Назва:
Надання роз'яснень щодо неправомірності дій з боку замовника.
Вимога:
Надайте обгрунтовану відповідь на весь перелік зазначених питань, у попередніх відповідях на вимоги були надані формальні відписки, які не відповідають суті питань.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА 3.pdf 07.12.2020 19:03
Дата подачі:
07.12.2020 19:03
Вимога
Є відповідь
Щодо неправомірності рішення замовника про визнання переможцем закупівлі ДП "ЧЕТЦ"
Номер:
097e69e632094a75b20ac331003cdcb3
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-03-006828-c.b2
Назва:
Щодо неправомірності рішення замовника про визнання переможцем закупівлі ДП "ЧЕТЦ"
Вимога:
Шановні члени та голова тендерного комітету ДП «МТП «Южний», наша компанія хоче звернути вашу увагу на порушення з вашого боку чинного законодавства та критеріїв тендерної документації при визначенні переможця згідно опублікованих: протоколу 117-2Т від 27.11.2020 р. та повідомлення про намір укласти договір у закупівлі 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань
Просимо надати обгрунтовані відповіді на питання, наведені у доданому файлі.
Вимагаємо:
- Надати обґрунтовану відповідь щодо вищенаведених зауважень.
- Згідно ст. 32 ч. 1 п. 2 Закону Про публічні закупівлі відмінити тендер чи визнанати тендер таким, що не відбувся у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА 2.pdf 03.12.2020 09:42
Дата подачі:
03.12.2020 09:42
Вирішення:
РОЗ’ЯСНЕННЯ
Стосовно вимоги, надісланої 03.12.2020 по процедурі закупівлі - відкриті торги 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань UA-2020-11-03-006828-с, повідомляємо наступне.
1. Щодо виконання роботи інженером-геодезистом.
Згідно з розділом 3. Інструкція з підготовки тендерної документації, частина 1, пункт 1, п.п.1.2 учасник у складі тендерної пропозиції надає Довідку складену учасником в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації (не менше 2-ох), які мають необхідні знання та досвід для постачання товару (виконання робіт, надання послуг). В наданій ДП «ЧЕТЦ» довідці зазначено 2-ох виконавців відповідної кваліфікації, що задовольняє вимогу тендерної документації. Дані виконавці будуть нести відповідальність за якість наданих послуг відповідно до чинного законодавства. При цьому тендерною документацією не заборонено залучення інших працівників, необхідних для надання послуг, трудовитрати яких враховуються при складанні кошторисів.
Тому визначення строків надання послуг на підставі кількості працівників, вказаних учасником в Довідці, є безпідставним. Крім того, слід зазначити, що згідно з проектом договору виконавець зобов'язується надати послуги у строк, встановлений цим договором, та несе відповідальність за недотримання цього строку.
Також повідомляємо, що в наданій ДП «ЧЕТЦ» пропозиції, вартість виконання геодезичних робіт складає 95 720,02 грн з ПДВ, що становить 17 % (тобто менше 20 %) від загальної вартості пропозиції (549 654,17 грн з ПДВ). При цьому, вимога щодо надання відповідної інформації надається у випадку залучення субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше 20% від вартості договору про закупівлю.
За результатами аукціону остаточна пропозиція ДП «ЧЕТЦ» склала 454 789,00 грн з ПДВ, відповідно учасником повинна бути зменшена вартість окремих послуг та надано кошториси. Слід зазначити, що тендерною документацією не вимагається від учасників надання кошторису під час подачі своєї пропозиції. Відповідно до п.8 технічної специфікації кошторис надає переможець торгів у строк, що не перевищує 10 (десяти) календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. Тому на момент визначення переможця неможливо перевірити трудовитрати та вартість окремої послуги, запропоновані учасником в пропозиції.
Також повідомляємо, що наведений ТОВ «Ескоінжиніринг» розмір «нормативних витрат», на підставі якого у вимозі робиться висновок про строки надання послуг, у сумі 1350,00 грн не відповідає діючим нормам для інженерно-геодезичних робіт, та не включає всі необхідні витрати виконавця (такі як відрядження, ПДВ).
Враховуючи вищевикладене, вимоги ТОВ «Ескоінжиніринг» з наведеними прикладами та цифрами є некоректними та безпідставними. Також слід прийняти до уваги, що остаточна вартість пропозиції ДП «ЧЕТЦ» є економічно вигіднішою, ніж запропонована вартість ТОВ «Ескоінжиніринг».
2.Щодо паспортів та свідоцтв на засоби вимірювальної техніки.
ТОВ «Ескоінжиніринг» повідомляє про невиконання з боку ДП «ЧЕТЦ» вимог п. 7 технічної специфікації, а саме: ненадання паспортів (із зазначенням заводського номеру) та чинних свідоцтв про повірку на кожний засіб вимірювальної техніки (ЗВТ). По суті цього питання повідомляємо наступне.
ДП «ЧЕТЦ» надані свідоцтва про повірку на кожний засіб вимірювальної техніки (із зазначеними заводськими номерами). Також надані окремі аркуші паспортів, а саме: титульні аркуші із зазначенням типу і маркування – на всі ЗВТ, а також окремі сторінки паспортів (із зазначенням заводських номерів) – на частину ЗВТ. При цьому, тип і маркування ЗВТ, зазначені на титулах паспортів, відповідає наданим свідоцтвам про повірку ЗВТ. Таким чином, учасником надані не всі аркуші паспортів (із зазначенням заводського номеру).
Однак, слід зазначити, що саме наявність свідоцтв про повірку ЗВТ гарантує відповідність значень метрологічних характеристик технічних засобів, зокрема клас точності, похибки, діапазон вимірювання тощо. Повірка законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки здійснюється відповідно до Порядку проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 08.02.2016 року №193 (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 24 лютого 2016 р. за № 278/28408) (Порядок №193 – далі). Під час повірки ЗВТ, відповідно до наведеного Порядку, метрологічним центрам надається вся необхідна технічна та експлуатаційна документація, в тому числі паспорти в повному обсязі. При цьому слід прийняти до уваги, що метрологічні центри, які виконують повірку ЗВТ, є об’єктивними і незалежними від розробників, виробників, постачальників, монтажників, покупців, власників, користувачів законодавчо регульованих ЗВТ або осіб, відповідальних за ремонт чи обслуговування законодавчо регульованих ЗВТ, повірку яких вони здійснюють, або від представників будь-якої з цих сторін.
Таким чином, враховуючи, що в технічній специфікації Замовника відсутня вимога про необхідність надання учасником всіх сторінок паспортів в повному обсязі, а також те, що надані свідоцтва (із зазначеними заводськими номерами) гарантують відповідність значень метрологічних характеристик заявлених ЗВТ, замовником була прийнята пропозиція ДП «ЧЕТЦ».
Згідно вимог тендерної документації для підтвердження повноважень посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції Замовник вимагав для надання: Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. У разі наявності в установчих документах певних обмежень щодо права підписання документів тендерної пропозиції (за строком, сумою тощо) – надати документ (рішення, протокол, дозвіл тощо), який надає право підписувати документи, що входять до складу тендерної пропозиції. У випадку, якщо в установчому документі обмеження щодо права підписання документів тендерної пропозиції по сумі виражене не в грошовому еквіваленті, а в будь-якому іншому показнику (наприклад: відсоток від чистого прибутку, відсоток від вартості активів за даними останньої річної звітності та таке інше).
Згідно з ч. 16 ст. 29 Закону України "Про публічні закупівлі" (із змінами та доповненнями) (далі Закон) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
ДП «ЧЕТЦ» є державним підприємством, а фінансова звітність суб’єктів господарювання державного сектору економіки є публічною інформацією, що обов’язково оприлюднюється у формі відкритих даних. А у відповідності до вимог ч.5 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Таким чином керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не вимагав від ДП «ЧЕТЦ» дооприлюднення фінансової звітності, а ознайомився з нею у відкритому доступі, скориставшись інтернет-ресурсами. Пропозиція ДП «ЧЕТЦ» у повній мірі відповідає вимогам п.4 ч. 1 Розділу 3 тендерної документації замовника.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Щодо неправомірності рішення замовника про визнання переможцем закупівлі ДП "ЧЕТЦ"
Номер:
c998bb62bc7a4c6c8cc873851fd39d86
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-03-006828-c.b1
Назва:
Щодо неправомірності рішення замовника про визнання переможцем закупівлі ДП "ЧЕТЦ"
Вимога:
Вих. № 001/23 КВ від 29.11.2020 р.
Тендерному комітету ДП «МТП «Южний»
ВИМОГА
Шановні члени та голова тендерного комітету ДП «МТП «Южний», наша компанія хоче звернути вашу увагу на порушення з вашого боку чинного законодавства та критеріїв тендерної документації при визначенні переможця згідно опублікованих: протоколу 117-2Т від 27.11.2020 р. та повідомлення про намір укласти договір у закупівлі 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань, Послуги з проведення обстеження об’єктів ДП «МТП «Южний» з оцінкою технічного стану та виготовлення відповідної технічної документації з ДП "ЧЕТЦ". Хочемо звернути вашу увагу на ряд зауважень до тендерної пропозиції ДП "ЧЕТЦ" з боку юридичного відділу нашого підприємства, а саме:
Згідно Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ч. 8 Інформація про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг) п. 8.1. Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, та п. 8.2 У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій статті 17. Згідно Господарського кодексу України ст. 55 ч. 2 п. 2 суб'єктами господарювання є громадяни України, іноземці та особи без громадянства, які здійснюють господарську діяльність та зареєстровані відповідно до закону як підприємці. Даних щодо реєстрації інженера-геодезиста Баркова Григорія Олександровича, як суб’єкта господарських відносин не надано, також не надано документів для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону, та частини першій статті 17. Також не зрозуміло яким чином інженер-геодезист Барков Григорій Олександрович буде виконувати роботи в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору, що становить не менше ніж 90957,80 грн. при нормативних затратах 1350,00 грн. за день в період 15 робочих днів, строк наданий замовником.
Згідно Додатку 1 Технічна специфікація п. 7. Перелік необхідних документів, які надаються учасником (шляхом прикріплення на веб-порталі Уповноваженого органу сканованої копії) під час подачі своєї пропозиції:
- паспорти (із зазначенням заводського номеру) та чинні свідоцтва про повірку на кожний засіб вимірювальної техніки;
ДП "ЧЕТЦ" не виконало вимоги цього пункту, майже на половину приладів паспорти взагалі не надані або надані без заводського номеру (згідно наданих документів від ДП "ЧЕТЦ": Довідка МТБ, Паспорти вимірювальної техніки, Свідоцтва про вимірювальну техніку).;
- кваліфікаційні сертифікати експертів у сфері експертизи та обстеження у будівництві і кваліфікаційні сертифікати інженерів-геодезистів, які будуть надавати послуги;
Дане твердження має на увазі не менше двох експертів у сфері експертизи та обстеження у будівництві та не менше двох інженерів-геодезистів. Надано лише по одному фахівцю, тим самим порушено дані умови.
Згідно Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ч. 1 п. 4. Документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції:
4.1 Копія Статуту або іншого установчого документу в повному обсязі.
4.2 Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. У разі наявності в установчих документах певних обмежень щодо права підписання документів тендерної пропозиції (за строком, сумою тощо) – надати документ (рішення, протокол, дозвіл тощо), який надає право підписувати документи, що входять до складу тендерної пропозиції. У випадку, якщо в установчому документі обмеження щодо права підписання документів тендерної пропозиції по сумі виражене не в грошовому еквіваленті, а в будь-якому іншому показнику (наприклад: відсоток від чистого прибутку, відсоток від вартості активів за даними останньої річної звітності та таке інше), Учасник повинен в складі тендерної пропозиції надати відповідний документ, в якому міститься необхідна та достатня інформація для перевірки замовником повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання документів тендерної пропозиції. (наприклад: річна звітність, аудиторський звіт та таке інше). Директор ДП "ЧЕТЦ" згідно статуту підприємства має певні обмеження щодо права підписання документів, відповідних документів, в яких міститься необхідна та достатня інформація для перевірки замовником повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання документів тендерної пропозиції не надано.
Зважаючи на те, що на цих об’єктах відбуваються промислово-технологічні процеси та неякісне виконання робіт може призвести до аварійних ситуацій з загибеллю людей, наша компанія, з метою безпеки, вимагає від замовника додержуватись чинного законодавства України, та звернути на наведені зауваження свою увагу. При порушенні законодавства ми будемо звертатись до правоохоронних та контролюючих органів щодо надання правової оцінки даній ситуації.
Вимагаємо:
- Надати обґрунтовану відповідь щодо вищенаведених зауважень.
- Відмінити прийняті рішення стосовно ДП "ЧЕТЦ" та продовжити розгляд інших учасників.
ТОВ «Ескоінжиніринг»
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА.pdf 29.11.2020 18:23
Дата подачі:
29.11.2020 18:23
Вирішення:
Стосовно вимог, надісланих 29.11.2020 по процедурі закупівлі - відкриті торги 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань UA-2020-11-03-006828-с, повідомляємо наступне.
1. Щодо підтвердження інженера-геодезиста Баркова Григорія Олександровича.
У Додатку 1 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» тендерної документації Замовника, у п. 7, зокрема зазначено: Перелік необхідних документів, які надаються учасником (шляхом прикріплення на веб-порталі Уповноваженого органу сканованої копії) під час подачі своєї пропозиції:
- кваліфікаційні сертифікати експертів у сфері експертизи та обстеження у будівництві і кваліфікаційні сертифікати інженерів-геодезистів, які будуть надавати послуги.
У документах, що надані ДП «Чорноморський експертно-технічний центр Держпраці» (далі – ДП «ЧЕТЦ») із пропозицією, присутня (прикріплена) сканована копія кваліфікайного сертифікату інженера-геодезистка № 010165, виданого Баркову Григорію Олександровичу». Таким чином зауваження не приймається.
2. Щодо паспортів та свідоцтв на засоби вимірювальної техніки.
У документах, що надані ДП «ЧЕТЦ» із пропозицією, присутня (прикріплена) сканована копія довідки ДП «ЧЕТЦ» б/н від 13.11.2020 року «Оснащення обладнанням та засобами обслуговування», у якій ДП «ЧЕТЦ» підтверджує наявність матеріально технічної бази для надання послуг замовнику із вказівкою заводських номерів на засоби вимірювальної техніки.
Також надані скановані копії Свідоцтв про повірку законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки із заводськими номерами:
1. Ультразвуковий дефектоскоп УД2-70 (заводський номер 704)
2. Товщиномір УЗК УТ-31 з перетворювачем П112-5-6/2-А-01, №149(заводський номер 792)
3. Ультразвуковий товщиномір ТУЗ-1 з перетворювачем П112-5-10/2-Т-003, №1042(заводський номер 1360)
4. Нівелір оптико-механічний (заводський номер 12899)
5. Теодоліт оптико-механічний 2Т5К (заводський номер 24680)
6. Універсальний шаблон зварювальника УШС3 (заводський номер 115)
7. Вимірювач міцності будівельних матеріалів NOVOTEST ИПСМ-У(заводський номер 012.015.0612)
8. Вимірювач товщини захисного шару бетону NOVOTEST Арматуроскоп (заводський номер 016.015.0612)
9. Штангенциркуль ШЦ-1-150-0,1 (заводський номер К280315290)
10. Лінійка вимірювальна металева Мод 35522 (інвентаризаційний номер 5)
11. Рівень електронний (заводський номер 777)
12. Рулетка вимірювальна металева (заводський номер 579)
13. Лупа (б/н)
14. Комплект стандартних зразків УЗК СО-1 (заводський номер 009); СО-2 (заводський номер 503); СО-3 (заводський номер 289); СО-4 (заводський номер 204)
15. Зразок СОП УЗК-7 (заводський номер 01); Зразок СОП УЗК – 12 (заводський номер 01); Зразок СОП УЗК 32x4,5 (заводський номер 02); Зразок СОП УЗК 60x6 (заводський номер 01); Зразок СОП УЗК 108x4,5 (заводський номер 02)
16. Твердомір динамічний ТДМ-1 (заводський номер 1193)
17. Склерометр ТС-500 (заводський номер S/N1409004)
18. ОНИКС-2.5 (заводський номер 609)
19. Світовіддалемір лазерний ручний «Leica DISTO D3a» (заводський номер 820330426)
Слід зазначити, що Свідоцтва про повірку законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки підтверджують відповідність засобів вимірювальної техніки вимогам технічної та експлуатаційної документації заводу-виробника.
Також надані скановані копії паспортів на засоби вимірювальної техніки, які потребуються для безпосереднього надання послуг.
Таким чином, зауваження не приймається.
3. Щодо заявлення не менше двох експертів у сфері експертизи та обстеження у будівництві та не менше двох інженерів-геодезистів, які будуть надавати послуги.
У Розділі 3 Інструкція з підготовки тендерної документації, частина 1, пункт 1, п.п.1.2 зазначено: Довідка складена учасником в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації (не менше 2-ох), які мають необхідні знання та досвід для постачання товару (виконання робіт, надання послуг).
У Додатку 1 «ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ» тендерної документації Замовника, у п. 7, зокрема зазначено: Перелік необхідних документів, які надаються учасником (шляхом прикріплення на веб-порталі Уповноваженого органу сканованої копії) під час подачі своєї пропозиції:
- кваліфікаційні сертифікати експертів у сфері експертизи та обстеження у будівництві і кваліфікаційні сертифікати інженерів-геодезистів, які будуть надавати послуги.
Таким чином, у тендерній документації Замовника не встановлюються вимоги щодо зазначення саме не менше двох експертів у сфері експертизи та обстеження у будівництві та не менше двох інженерів-геодезистів.
У документах, що надані ДП «ЧЕТЦ» із пропозицією, присутні (прикріплені) сканована копія кваліфікайного сертифікату Експерта Новікової Тетяни Анатоліївни Серія АЕ №000949 і сканована копія кваліфікайного сертифікату інженера-геодезиста
№ 010165 Баркова Григорія Олександровича.
Таким чином зауваження не приймається.
Згідно вимог п. 8.1 ч.8 Розділу 3 Тендерної документації Замовника Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
На виконання даної вимоги учасником ДП «ЧЕТЦ» в складі пропозиції було надано довідку б/н від 13.11.2020р. в якій учасник ДП «ЧЕТЦ» вказав, що планує залучити до надання послуг у якості субпідрядника інженера-геодезиста Баркова Григорія Олександровича та надав повну інформацію, щодо нього, яка вимагалась в тендерній документації. Щодо правових відносин на підставі яких ДП «ЧЕТЦ» буде залучати Баркова Г.О. в якості субпідряника ДП «МТП «Южний» жодних вимог не висував. Таким чином пропозиція ДП «ЧЕТЦ» в повній мірі відповідає вимогам п. 8.1 ч.8 Розділу 3 Тендерної документації Замовника.
Також звертаємо Вашу увагу на те, що в тендерній документації замовника не вимагалось надання додаткових документів субпідрядників/співвиконавців у разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити їх спроможності для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону.
Стосовно обмежень директора ДП «ЧЕТЦ» щодо права підписання документів у відповідності до Статуту ДП «ЧЕТЦ».
Згідно до п.10.16 Розділу 10 Статуту ДП «ЧЕТЦ» до компетенції директора відноситься укладання від імені підприємства будь–яких угод, контрактів та інші правочини крім значних господарських зобов’язань (правочинів). У відповідності до п. 11.1 Розділу 11 Статуту ДП «ЧЕТЦ» значним господарським зобов’язаням (правочином) визнається господарське зобов’язаня (правочин), що вчиняється Підприємством, якщо ринкова вартість майна, робіт, послуг, чи сума коштів, що є його предметом, становить 10 і більше відсотків вартості активів Підприємства, за даними останньої річної фінансової звітності. Згідно з даними Балансу (Звіту про фінансовий стан) на 31.12.2019р. вартість активів Підприємства склала 15 931 000 грн., 10 відсотків від даної суми складає 1 593 100 грн., а очікувана вартість закупівлі лише 766 620 грн. Тобто директор підприємства не має жодних обмежень згідно до положень Статуту на підпис будь яких документів стосовно закупівлі 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (UA-2020-11-03-006828-c). Також звертаємо Вашу увагу на те що ДП «ЧЕТЦ» є державним підприємством, а фінансова звітність суб’єктів господарювання державного сектору економіки є публічною інформацією, що обов’язково оприлюднюється у формі відкритих даних. А у відповідності до вимог ч.5 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Таким чином керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не вимагав від ДП «ЧЕТЦ» дооприлюднення фінансової звітності, а ознайомився з нею у відкритому доступі, скориставшись інтернет-ресурсами. Пропозиція ДП «ЧЕТЦ» у повній мірі відповідає вимогам п.4 ч. 1 Розділу 3 тендерної документації замовника.
Статус вимоги:
Відхилено