• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

КОД ДК 021:2015: 34920000-2 – Дорожнє обладнання (направляюча пішохідна огорожа оцинкована зі стійками)

Направляюча пішохідна огорожа оцинкована зі стійками

Завершена

1 725 452.10 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 628.00 UAH
Період оскарження: 03.11.2020 13:09 - 15.11.2020 00:00
Вимога
Вирішена

Зміни до тендерної документації.

Номер: 615a0bba20374afa8697b275b9be5172
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-03-002962-b.a1
Назва: Зміни до тендерної документації.
Вимога:
Просимо внести зміни до Тендерної документації. 1.Збільшити строк поставки. Відповідно п.1.4. Додатку №3 до Тендерної документації «Технічна специфікація» Строк поставки Товару – не пізніше 30 днів з дати підписання договору. Відповідно до п.3.1. цього ж додатку Товар постачається Постачальником окремими партіями згідно заявок Замовника, протягом 5-ти робочих днів з моменту подачі заявки Замовником. Водночас відповідно до п. 2.2. цього ж додатку кожен виріб повинен бути з покриттям гарячого цинкування. Повідомляємо, що гаряче цинкування передбачає нанесення цинку на готовий виріб, при якому цинк осідає на поверхні металу з розчину електроліту під дією електричного струму. Готовий вибір, покритий цинком, стає більш стійким до механічних навантажень. Звертаємо увагу Замовника, що процес гальванічного цинкування партії товару кількістю 1329 шт. займає не менше 14 робочих днів, без врахування часу необхідного для виготовлення самого товару. Недотримання цього строку цинкування може суттєво на якості покриття та стійкості виробу до механічних навантажень. Відповідно до п3.3. Тендерної документації місце поставки товару – на об’єкти/адресу Замовника (Оболонський район міста Києва/ м. Київ, пров. Куренівський, 15-А). Відповідно у строк п’ять робочих днів постачальник повинен не лише виготовити продукцію, а і доставити її до Замовника. Звертаємо увагу, що наше підприємство знаходиться за межами м. Київ та Київської області. Відповідно виготовити та поставити продукцію у вказаній Замовником кількості у строк 5 (п’ять) робочих дні для нашого підприємства є неможливим. Відповідно брати участь у вказаній закупівлі зможуть лише ті учасники, у яких є вже готова продукція на складі та які територіально знаходяться у м. Києві або у межах Київської області. Вказані умови тендерної документації є дискримінаційними умовами, щодо тих учасників, які не мають на складі готової продукції, та не знаходяться у межах Київської області, проте які спроможні виготовити та поставити якісний товар за конкурентоспроможними цінами. Відповідно до ч.2 ст. 267 Господарського кодексу України строки поставки встановлюються сторонами в договорі з урахуванням необхідності ритмічного та безперебійного постачання товарів споживачам, якщо інше не передбачено законодавством. Статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначено, закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників. Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище умов порушують вимоги ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». З метою недопущення обмеження конкуренції та дискримінації учасників, що не мають готового товару на момент подання пропозиції, але можуть виготовити та поставити товар за конкурентними цінами, просимо змінити строк поставки товару на більш розумний - 30 календарних днів з моменту отримання заявки, внести відповідні зміни до Тендерної документації. 2. Змінити умови підтвердження аналогічного досвіду 2.1 Відповідно до п.1.4.1. Тендерної документації учасник повинен надати скановану довідку про виконані договори за зразком, що містить інформацію про досвід постачання аналогічних товарів за 2017 або 2020 рік. Незрозуміло, чому замовник вказує саме 2017 або 2020 рік, а не 2018 та 2019 рік, що є пізнішим по строках аніж 2017 рік. І договір укладений у 2018 або 2019 році є більшою гарантією наявності актуального досвіду з постачання, аніж договір укладений у 2017 року. Звертаємо увагу, що у нашого підприємства є досвід постачання аналогічного товару у 2019 році. Відповідно, вимоги замовника встановлені у документації позбавляють можливості нашого підприємства взяти участь у закупівлі. Просимо, з метою недопущення обмеження конкуренції та дискримінації учасників, що не мають досвіду постачання у 2017 або 2020 роках, проте мають досвід постачання аналогічного товару у 2018-2019 роках, змінити період за який можуть бути надані аналогічні договори, а саме 2018-2020 рік. 2.2.Відповідно до п. 1.4.2. Тендерної документації Учасник повинен роботи з комунальними або іншими бюджетними установами шляхом надання копій договорів, що зазначені Учасником на вимогу пункту 1.4.1. Відповідно до п.3 ч.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Тобто, закон надає право замовнику вимагати підтвердження виконання аналогічного договору за предметом закупівлі, а не за замовниками. Крім того відсутність договорів з комунальними або бюджетними установами не позбавляє учасника можливості реально виготовити та поставити товар, що є предметом закупівлі. Відсутність раніше укладених договорів з бюджетними установами жодним чином не впливають на досвід постачання товару іншим контрагентам учасника, вони не нівелюють новітню МТБ учасника, наявність кваліфікованих працівників, можливість якісно та у строки виготовити та поставити товар. Вимога Замовника, щодо досвіду роботи з комунальними або іншими бюджетними установами обмежує можливість участі у закупівлі учасників, які мають досвід постачання аналогічного товару юридичним особам приватної форми власності або ФОП, що є порушенням п.4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно до 4. ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Просимо, з метою недопущення обмеження конкуренції та дискримінації учасників, що не мають досвіду роботи з комунальними або іншими бюджетними установами, проте мають досвід постачання аналогічного товару виключити з п.1.4.2. вимогу щодо підтвердження роботи саме з комунальними або іншими бюджетними установами. 3. Змінити вимоги до сертифікату. Відповідно до п 1.6. Тендерної документації учасник повинен на предмет закупівлі надати Сертифікат відповідності цинкового покриття ГОСТ 9.307-89. Сертифікат повинен бути виданий заводом, який має власну акредитовану лабораторію, що контролює якість цинкування відповідно до такого ГОСТу або використовує послуги сторонноьої незалежної аналогічної лабораторії. Надати документ, що підтверджує акредитацію лабораторії (що видала такий Сертифікат) згідно з чинним законодавством на можливість проводити відповідні вимірбвання для надання Сертифікату відповідності ГОСТу 9.307-89. Звертаємо увагу, що вказаний ГОСТ скасований 01.01.2019 року та на даний час не діє на території України. На даний час сертифікація здійснюється за ISO 1461:2009 Просимо, з метою приведення тендерної документації у відповідність з вимогами законодавства України ГОСТ 9.307-89 замінити на ISO 1461:2009 4.Виключити технічні умови та висновок санітарно-епідеміологічної експертизи Відповідно до п 1.6. Тендерної документації учасник повинен на предмет закупівлі надати висновок Санітарно-епідеміологічної експертизи та надані технічні умови, зазначені в Додатку 3 до тендерної документації. Технічні умови на виріб – НПО. Технічні умови – це нормативний документ, відповідно до якого виготовлено продукцію, це стандарт підприємства на продукцію, що випускається, в якому встановлюються вимоги до продукції, що забезпечують її якість і безпеку. При виготовленні своєї продукції виробники можуть керуватися вимогами і параметрами, заданими і описаними в ТУ, які підприємства розробили самостійно. Звертаємо увагу, що таким нормативним документом, відповідно до якого виготовляється продукція також може бути ДСТУ або ГОСТ. ДСТУ (Державний стандарт України) існує з 1993 року. Таким чином, на сьогодні в Україні виробник продукції має вибір нормативної документації, і сам вирішує, якими документами керуватися для опису характеристик і вимог до продукції, що випускається, ДСТУ або технічніми умовами. Відповідно, надання учасником саме ТУ, є дискримінаційною умовою тендерної документації. щодо тих виробників, які під час виготовлення продукції керуються встановленими державою ГОСТ або ДСТУ. Просимо, з метою недопущення обмеження конкуренції та дискримінації учасників, виключити вимогу щодо надання учасниками Технічні умови на виріб – НПО. Також Замовником не обґрунтована необхідність надання висновку Санітарно-епідеміологічної експертизи. Вказана експертиза не є обов’язковою на предмет закупівлі. Просимо, з метою приведення тендерної документації у відповідність з вимогами законодавства України виключити необхідність надання учасниками висновку Санітарно-епідеміологічної експертизи.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня! Надаємо відповідь на Вашу вимогу UA-2020-11-03-002962-B.A1. Стосовно пункту 1. вимоги : Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Повідомляємо, що гаряче цинкування захищає виріб від впливу зовнішнього середовища (корозійного пошкодження), а не від «механічних навантажень». Відповідно до нормативних документів процес нанесення захисного покриття методом гарячого цинкування триває значно менше, ніж 14 робочих днів. Предмет закупівлі Дорожнє обладнання (направляюча пішохідна огорожа оцинкована зі стійками) не є унікальним товаром, який постачається багатьма постачальниками, тому може вироблятися серійно та знаходитися на складі потенційного постачальника. Враховуючи виробничу необхідність Замовника, встановлена вимога поставки товару протягом 5-ти робочих днів з моменту подачі заявки Замовником є доцільною. Стосовно пункту 2.1. вимоги : Будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації Стосовно пункту 2.2. вимоги: Враховуючи, що відносини у сфері публічних закупівель регулюються Законом України «Про публічні закупівлі», тендерний комітет у своїй діяльності керується виключно нормами діючого законодавства. Вимоги до предмету закупівлі, зокрема його якісні характеристики та перелік документів, що їх підтверджують, та кваліфікаційні вимоги до учасника визначаються замовником у тендерній документації, порядок складання якої визначено статтею 22 Закону. Відповідно до статті 16 Закону, встановлено такі кваліфікаційні критерії: «1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.» Оскільки замовник має право встановити в умовах документації необхідність підтвердження відповідності учасників всім, декільком або одному кваліфікаційному критерію, важливим аспектом є визначення замовником саме тих критеріїв, які необхідні безпосередньо для участі в оголошеній процедурі закупівлі. Також, згідно п.3 ст.22. «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.» Відповідно, керуючись даним пунктом Закону, задля того, щоб убезпечити Замовника від можливої співпраці з недобросовісними постачальниками, у яких немає досвіду подібної співпраці, нами встановлено цей критерій. Ми не вважаємо, що включення до вимог фрази «комунальними або іншими бюджетними установами» є дискримінаційною, так як всі учасники, які приймають участь у державних закупівлях та в подальшому співпрацюють з комунальними чи бюджетними установами, мають досвід співпраці саме з комунальними або іншими бюджетними установами. Наявність досвіду виконання аналогічного договору саме з комунальними або іншими бюджетними установами у більшості випадків є найважливішим кваліфікаційним критерієм, який дає можливість нам, як замовнику переконатись у наявності функціональної можливості та спроможності учасника виконати договір за результатами процедури закупівлі. Крім того, згідно з законодавством, тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Стосовно пункту 3. вимоги: Будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації Стосовно пункту 4. вимоги : Так, відповідно Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 22, ч 2: у тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього закону. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. у разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Згідно чинного законодавства, підприємства, установи та організації мають право у відповідних сферах діяльності та з урахуванням своїх господарських і професійних потреб організовувати та виконувати роботи із стандартизації, зокрема: розробляти, приймати, перевіряти, переглядати та скасовувати стандарти, кодекси усталеної практики, технічні умови і зміни до них, установлювати процедури їх розроблення, прийняття, перевірки, перегляду, скасування та застосування. Технічні умови - документ, який встановлює технічні вимоги, яким повинна відповідати продукція, процеси чи послуги. Обв’язкою умовою для виробника продукції повинна бути наявність у нього нормативного документа на продукцію. Технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурс ефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги. Технічні умови є основою для підприємств, котрі являються виробниками предмета закупівлі. Даний документ містить інформацію щодо технічних характеристик, методів контролю, правил приймання, зберігання, транспортування, маркування, пакування, гарантії виробника. Враховуючи зазначене, надання технічних умов в тендерній пропозиції учасника є не дискримінаційним. Крім того, Державній санітарно-епідеміологічній експертизі підлягають: продукція, напівфабрикати, речовини, матеріали та небезпечні фактори, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров'ю людей Враховуючи те, що направляюче пішохідне огородження буде встановлюватися в місцях, де одночасно тривалий час перебуває велика кількість людей, постає питання гігієнічної та екологічної безпеки для населення. На підставі вищезазначеного, замовником у складі тендерної документації було висунуто дану вимогу Висновок Санітарно-епідеміологічної експертизи можна вільно отримати в Держспоживслужби. Предметом закупівлі є виготовлення направляючої пішохідної огорожі оцинкованої зі стійками. Виходячи з обсягів даної закупівлі, Замовник вимагає підтвердження якісного та безпечного надання предмету закупівлі та використання якісних та безпечних засобів. Учасник, який не є виробником зазначених матеріалів так чи інакше на пряму або через посередників закуповує такі матеріали, які мають бути супроводжені документом таким як висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Вимога тендерної документації встановлена з метою отримання якісних послуг при наданні яких будуть використані якісні матеріали, що підтверджено документально з урахуваннями чинного законодавства. Зазначена вимога тендерної документації встановлена у відповідності до ст.22, 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закону) та у відповідності до інших положень Закону.
Статус вимоги: Задоволено