-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт Голинської ЗОШ I-III ст., вул. Коновальця, 13, с.Голинь, Калуського району Івано-Франківської області»
категорія замовника -згідно п.3 ч.4 ст.2 Закону.
Завершена
292 358.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 461.79 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 461.79 UAH
Період оскарження:
03.11.2020 13:05 - 09.11.2020 00:00
Вимога
Вирішена
Зауваження
Номер:
d40335b651834fabac644dc7eecdc4b7
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-03-002924-b.c1
Назва:
Зауваження
Вимога:
ТзОВ "ЮРБУД1" інформує вас, що переможець спрощеної закупівлі «Капітальний ремонт Голинської ЗОШ І-ІІІ ст., вул. Коновальця, 13, с. Голинь, Калуського району Івано-Франківської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), ФОП Базів Ольга Василівна згідно витягу з реєстру платників єдиного податку № 1609163401297 від 19.10.2016 р. є платником єдиного податку 2 групи, ставка 15% до розміру мінімальної заробітної плати. ФОП 2 групи платники ЄП можуть торгувати на ринках, у магазинах, в інтернеті, займатися ресторанним бізнесом і торгувати пивом, надавати побутові послуги, виробляти товари й займатися фрілансом. Основним видом діяльності згідно КВЕДу 46.19., ФОП Базів О. В. може займатися тільки діяльністю посередників у торгівлі товарами широкого асортименту. Отже, ФОП Базів О. В. не має права надавати послуги неприбутковій організації відповідно до норми ПКУ (п.п.2 п. 291.4).
А також ФОП Базів О. В. не надала наступні документи:
1. Не надала гарантійний лист, що підтверджує достовірність наданої інформації згідно розділу 3 п. 3. 2 Оголошення.
2. Не надала гарантійний лист розділ 3 п. 4 Оголошення
3. Не надала гарантійний лист про гарантійний строк.
4. Не надала Додаток № 3 Технічна специфікація.
5. Для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним вимогам Замовника не надала пояснювальну записку, підсумкову відомість ресурсів та розрахунок загально-виробничих витрат.
6. Не надала копію ліцензії на право займатися відповідною діяльністю або лист-пояснення про ненадання такого документу.
7. Гарантійний лист з посиланням на оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення, в якому гарантує виконати роботи якісно у кількості та терміни встановлені замовником відповідно до розділу 3 п. 4 Оголошення.
8. Не надала копію дозвільних документів відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці або лист-пояснення про ненадання документу.
9. Не надала інформацію про субпідрядника згідно розділу 3 п. 5 Оголошення.
10. Не надала гарантійний лист розділ 5 п. 5. 2. 1. 3. Оголошення.
11. Не надала лист згідно розділу 5 п. 5. 3. 1(4) Оголошення.
12. Додаток № 4 Проект договору до цього Оголошення кожна сторінка не засвідчена написом "З умовами договору згідні", немає підпису уповноваженої особи із зазначенням посади, прізвища та ініціалів та не скріплена печаткою згідно умов Оголошення розділ 6 п. 6. 3.
13. Додаток № 2 розділ 1 ненадані довідки згідно таблиці А, таблиці Б, таблиці В1 або лист-пояснення.
14. Додаток № 2 розділ 3 для підтвердження зазначеної в довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору не надала документи, що засвідчують факт виконання робіт повністю. Розрахунок договірної ціни та протокол погодження договірної ціни не засвідчує факт виконання робіт повністю.
15. Не надала довідку про наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю або податковою декларацією платника єдиного податку - фізичної особи- підприємця за останній звітний період.
16. Не надала довідку про відсутність підстав ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі".
17. Не надала копію документів якості на товар (декларацію відповідності або сертифікат якості на металопластикові двері). А скан-копії , які надала ФОП Базів О. В., паспорт якості(гарантійний талон) незаповнений та не містить підпису та печатки виробника, скан-копії сертифікату відповідності немають належної якості та не мають високого рівня чіткості, що не дає можливості коректно прочитати документ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.11.2020 21:07
Вирішення:
Дякуємо за Ваше звернення. Відповідна інформація буде розглянута
Статус вимоги:
Задоволено