• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Електрична енергія

Електрична енергія та супутні послуги Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Категорія Замовника: Згідно п. 3, ч. 1, ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" ,

Завершена

10 365 240.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 62 000.00 UAH
Період оскарження: 02.11.2020 16:48 - 06.12.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо Центрів обслуговування споживачів

Номер: b86b8ed3529343af8860abba3438b56f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-02-002322-a.a2
Назва: Щодо Центрів обслуговування споживачів
Вимога:
ДИСКРИМІНАЦІЙНА ВИМОГА !
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику! Тендерний комітет розглянув Вашу вимогу на закупівлю електричної енергії (ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-02-002322-a) та повідомляє наступне. Тендерна документація була розроблена та складена Замовником відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Замовником були передбачені однакові кваліфікаційні критерії до усіх учасників відповідно до ст. 16 Закону. Зокрема, Замовник вимагає від учасників надання інформації про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання умов договору щодо предмету закупівлі. Відповідність даному кваліфікаційному критерію повинно підтверджуватись наявністю в учасника приміщення центру обслуговування споживачів, або наявністю власного окремого структурного підрозділу на території Рівненської області або посадової особи, з робочим місцем на території Рівненської області. Дана вимога є обов’язковою, оскільки відповідно до специфіки роботи Замовника, переможцем процедури закупівлі буде здійснюватись постачання товару на соціально важливі об’єкти – заклади освіти міста. Даний критерій був застосований з метою належного виконання переможцем процедури закупівлі своїх зобов’язань, у тому числі й щодо надання якісних послуг, що супроводжують постачання товару. Зокрема, забезпечувати належну організацію роботи для можливості передачі та обробки звернень/скарг/претензій Замовника з питань, що пов’язані з виконанням Договору, брати участь у розгляді цих звернень/скарг/претензій, отримувати роз’яснення та інформації передбачених законодавством, прийомом та видачею платіжних документів (рахунків, актів купівлі-продажу), а також проведенням особистого прийому споживачів учасником. Пункт 8.3.6. «Правил роздрібного ринку електричної енергії», які затверджені Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 року № 312 (далі – Правила) передбачає: «Учасники роздрібного ринку мають здійснювати особистий прийом споживачів, реєстрацію та збереження звернень/скарг/претензій споживачів та додатків до них відповідно до порядку, визначеного цими Правилами та/або положенням про інформаційно-консультаційний центр по роботі зі споживачами електричної енергії, затвердженим Регулятором». Таким чином, у відповідності до вимог вищезазначених Правил електропостачальник зобов‘язаний проводити особистий прийом споживачів, а споживач, в свою чергу, має право на особистий прийом та на оперативне вирішення проблемних питань, які можуть виникнути в процесі виконання договору про постачання електричної енергії. Територіальна віддаленість електропостачальника робить фактично неможливим реалізацію таких прав споживача електричної енергії, оскільки реалізація права споживача на оперативне отримання інформації та документів від електропостачальника потребуватиме виїзду у відрядження на значні відстані, значних витрат робочого часу та коштів. При цьому, будь-який електропостачальник має право та можливість відкрити свій територіальний підрозділ на території будь-якої області України. Як бюджетна установа, Управління освіти у своїй діяльності керується Бюджетним кодексом України. У разі порушення бюджетного законодавства, бюджетні зобов’язання не реєструються, а посадові особи бюджетної установи несуть цивільну, дисциплінарну, адміністративну або кримінальну відповідальність згідно з законом. В разі порушення термінів взяття бюджетних зобов’язань, замовником не буде здійснена вчасна оплата за поставлений товар, нараховуватимуться пеня та штрафні санкції, що для є не припустимим. Тому замовником встановлено критерій, що унеможливить виникнення таких випадків. Вважаємо, що намір замовника торгів реалізувати свої законодавчо закріплені права на проведення особистого прийому посадовими особами постачальника електричної енергії та оперативний розгляд і вирішення звернень, скарг і заяв, отримання необхідної передбаченої законодавством інформації безпосередньо у електропостачальника під час особистого прийому, не може вважатись дискримінаційною вимогою та жодним чином не порушує вимоги статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» і не суперечить вимогам законодавчих актів України. Також вважаємо, що електропостачальник не має права позбавляти споживача можливості у зручний для споживача спосіб реалізувати свої права, передбачені «Правилами роздрібного ринку електричної енергії», а навпаки зобов’язаний вжити усіх необхідних заходів для реалізації цих прав. В тому числі шляхом створення на територіях, де від має намір обслуговувати споживачів електричної енергії власних структурних підрозділів. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Отже, мета включення даного кретерію-вимоги до Тендерної документації – це отримання Замовником якісних послуг та відносин між суб’єктами-учасниками, що передбачає процедура. Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи з специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та дотриманням законодавства в цілому. Тож, Замовник жодним чином не обмежує учасників щодо їх територіального місцезнаходження, а лише наполягає на наявності співробітників учасника та відповідальних осіб у межах відповідної територіальної одиниці, задля належного виконання переможцем закупівлі зобов’язань взаємодії із замовником, об’єкти якого розташовані у межах Рівненської області.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 10.12.2020 16:54
Вимога
Залишено без розгляду

щодо дискримінаційних вимог

Номер: a61e87772bf64214acde64671eb638d5
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-02-002322-a.b1
Назва: щодо дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовнику! Під час підготовки пропозиції встановлена наявність положень, що суперечать принципам, які покладені в природу процедури закупівлі, зокрема, принципам встановленим у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», - добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Така вимога передбачена Додатком № 2 тендерної документації у розділі «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» а саме: «Учасник повинен надати підтвердження наявності в учасника приміщення центру обслуговування споживачів, або наявності власного окремого структурного підрозділу на території Рівненської області або посадової особи, з робочим місцем на території Рівненської області.» Наявність такої вимоги – пряма дискримінація учасників. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Таким чином, у інших Постачальників виникає необґрунтована перевага над одним з конкурентів. Вдаючись до таких критеріїв Вами безпосередньо порушується Закон України «Про публічні закупівлі». Жодним нормативно-правовим актом не передбачено обов’язок створення точок контакту по всій території України, чи мати більше ніж одну. Це виключно бажання Ліцензіата (Товариства). Просимо Вас змінити дані вимоги у Тендерної документації та привести її у відповідність до діючого законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Тендерним комітетом розглянута Ваша вимога щодо усунення дискримінаційних, на Ваш погляд, положень та повідомляємо наступне. Тендерна документація була розроблена та складена Замовником відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Замовником були передбачені однакові кваліфікаційні критерії до усіх учасників відповідно до ст. 16 Закону. Зокрема, Замовник вимагає від учасників надання ними інформації про відповідність останніх наступним кваліфікаційним критеріям: - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання умов договору щодо предмету закупівлі. Що повинно підтверджуватись наявності в учасника приміщення центру обслуговування споживачів, або наявності власного окремого структурного підрозділу на території Рівненської області або посадової особи, з робочим місцем на території Рівненської області. Дана вимога є обов’язковою, оскільки відповідно до специфіки роботи Замовника, переможцем процедури закупівлі буде здійснюватись постачання товару на соціально важливі об’єкти. Даний критерій був застосований з метою належного виконання переможцем процедури закупівлі своїх зобов’язань, у тому числі й щодо надання якісних послуг, що супроводжують постачання товару. Зокрема, забезпечувати належну організацію роботи для можливості передачі та обробки звернень/скарг/претензій Замовника з питань, що пов’язані з виконанням Договору, брати участь у розгляді цих звернень/скарг/претензій, отримувати роз’яснення та інформації передбачених законодавством, прийомом та видачою платіжних документів (рахунків, актів купівлі-продажу), а також проведенням особистого прийому споживачів учасником. Відповідно до п. 8.3.17. Правил роздрібного ринку електричної енергії (далі – ПРРЕЕ), учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством. Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів не є обов’язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Отже, мета включення даного кретерію-вимоги до Тендерної документації – це отримання Замовником якісних послуг та відносин між суб’єктами-учасниками, що передбачає процедура. Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи з специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та дотриманням законодавства в цілому. Тож, Замовник жодним чином не обмежує учасників щодо їх територіального місцезнаходження, а лише наполягає на наявності співробітників учасника та відповідальних осіб у межах відповідної територіальної одиниці, задля належного виконання переможцем закупівлі зобов’язань взаємодії із замовником, об’єкти якого розташовані у межах Рівненської області.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 10.12.2020 16:54
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: f8f52b15065c47519d29e7d8f03c1f43
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-02-002322-a.c3
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга
Дата розгляду скарги: 28.12.2020 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 17.12.2020 13:59
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 31.12.2020 14:24
Дата виконання рішення Замовником: 13.01.2021 15:57
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відмінено рішення про недопущення до аукціону ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС"
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС", Віктор Насташенко +380442247773 TENDER.UGR@GMAIL.COM http://ukrgasresource.com