• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Імуногістохімічні дослідження лімфатичних вузлів

Завершена

201 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 010.00 UAH
Період оскарження: 02.11.2020 16:44 - 21.11.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимагаємо відхилити пропозицію Учасника ТОВ Аптеки медичної академії відповідно до ст. 31 Закону.

Номер: 7d2e17045f104f7082659cc25146d895
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-02-002299-a.c4
Назва: Вимагаємо відхилити пропозицію Учасника ТОВ Аптеки медичної академії відповідно до ст. 31 Закону.
Вимога:
Шановний Замовнику! Відсутність документа, який вимагали, не є невідповідністю, оскільки з відсутності такого документу унеможливлюється будь-яка перевірка відповідності встановленій вимозі! Закон в імперативній формі передбачає у статтях 26, 29 та 31, що учасник процедури закупівлі виправляє НЕВІДПОВІДНОСТІ В ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТАХ, ЯКІ ВІН ПОДАВ У СВОЇЙ ТЕНДЕРНІЙ ПРОПОЗИЦІЇ, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, у результаті завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Всупереч вимогам п 1.5 Розділу ІІІ Тендерної документації Учасником ТОВ Аптеки медичної академії у складі його тендерної пропозиції НЕ НАДАНО копію паспорту, ідентифікаційного коду керівника та/або уповноваженої особи. Зазначена норма Закону носить імперативний характер та зобов’язує замовника вчинити певні дії при настанні певної події, а вданому випадку такою подією є невідповідність тендерної пропозиції Учасника ТОВ Аптеки медичної академії встановленим абзацом першим частиною третьою статті 22 Закону, вимогам до учасника відповідно до законодавства та невідповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації. Вимагаємо відхилити пропозицію Учасника ТОВ Аптеки медичної академії відповідно до ст. 31 Закону. В разі незадоволення нашої вимоги, КНП «ЧООД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» буде змушено згідно з ст.18 Закону звернутися зі скаргою в Антимонопольний комітет України та повідомити інформацію щодо порушень Закону України «Про публічні закупівлі» в інші контролюючі органи (в т.ч. Північно-східний офіс Державної аудиторської служби України).
Пов'язані документи: Замовник Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику! Ще раз наголошуємо, що Замовник, Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради Сумський обласний клінічний онкологічний диспансер, діє відповідно до Закону «Про публічні закупівлі»(надалі – Закон).В статті 29 Закону міститься формулювання: «та/або подання яких вимагалось тендерною документацією». Нагадуємо Вам, що закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Одночасно рекомендуємо промоніторити практику Рішень АМКУ щодо застосування вимоги п.16 ст.29 Закону. Дії, які Ви від нас вимагаєте - визнають протиправними. (UA-2020-04-24-000812-a).
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимагаємо відхилити пропозицію Учасника ТОВ Аптеки медичної академії підставі ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»., таку яка не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.

Номер: c36d73f540b74d3cb03c665ad6f7f193
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-02-002299-a.a3
Назва: Вимагаємо відхилити пропозицію Учасника ТОВ Аптеки медичної академії підставі ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»., таку яка не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Вимога:
Шановний Замовник, Стаття 28 « Розкриття тендерних пропозицій/пропозицій» Закону, на яку посилається Замовник, не має п.16 та не містить інформацію щодо виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції. Відповідно до п.16 ст. 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або ДОКУМЕНТАХ, ЩО ПОДАНІ УЧАСНИКОМ У ТЕНДЕРНІЙ ПРОПОЗИЦІЇ та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або ДОКУМЕНТАХ, ЩО ПОДАНІ УЧАСНИКОМ У ТЕНДЕРНІЙ ПРОПОЗИЦІЇ, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абз.5 п.1 ч.1 ст.31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій НЕВІДПОВІДНОСТІ В ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТАХ, ЩО ПОДАНІ НИМ У СВОЇЙ ТЕНДЕРНІЙ ПРОПОЗИЦІЇ, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи ст. 29 та абз.5 п.1 ч.1 ст.31 Закону у учасника процедури закупівлі є право виправити виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, ЛИШЕ ТАКІ, ЩО ПОДАНІ НИМ У СВОЇЙ ТЕНДЕРНІЙ ПРОПОЗИЦІЇ, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. (Роз’яснення Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=62fc5fe2-5977-4a18-a898-14fdd08abba6&lang=uk-UA, https://infobox.prozorro.org/articles/yaki-dokumenti-vimagati-po-stattyah-16-ta-17-novoji-redakciji-zakonu ) Тобто можливість виправити помилки це не можливість для Учасника не завантажити на періоді подання пропозицій жодного документа по ст.16 Закону та/або підтвердження права підпису тендерної пропозиції, а потім все завантажити протягом 24 годин. Відповідно до ч.3 ст.22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до Тендерної документації. Всупереч вимогам п 1.5 Розділу ІІІ Тендерної документації Учасником ТОВ Аптеки медичної академії у складі його тендерної пропозиції НЕ НАДАНО копію паспорту, ідентифікаційного коду керівника та/або уповноваженої особи. Вимагаємо відхилити пропозицію Учасника ТОВ Аптеки медичної академії підставі ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»., таку яка не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Хотіли б зазначити, що згідно Розділу X «ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ» (ст. 164-14 Порушення законодавства про закупівлі) Закону України «Про публічні закупівлі», невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до Закону - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. В разі незадоволення нашої вимоги, КНП «ЧООД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» буде змушено згідно з ст.18 Закону звернутися зі скаргою в Антимонопольний комітет України та повідомити інформацію щодо порушень Закону України «Про публічні закупівлі» в інші контролюючі органи (в т.ч. Північно-східний офіс Державної аудиторської служби України).
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику! Відповідно до Вашої вимоги повідомляємо. 1. В нашій відповіді від 01/12/2020 року присутня друкарська помилка, тобто малось на увазі: «Згідно з п. 16 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі»(надалі- Закон) та п.п.3.3 п.3 розділу V. Оцінка тендерної пропозиції …». 2. В роз’ясненні Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (за посиланням: https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=75635800-f094-4918-84ac-a065fabc9d36&lang=uk-UA ): «Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 нової редакції Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.» П.1.5 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації : «Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність; копія паспорту, ідентифікаційного коду керівника та/або уповноваженої особи.» Тобто надання копії паспорту, ідентифікаційного коду керівника стосується вимоги щодо підтвердження права підпису документів тендерної пропозиції. Наказ про призначення та протокол зборів засновників були надані ТОВ «Аптеки медичної академії» 24.11.2020р.. Оскільки в статті 29 Закону міститься формулювання: «та/або подання яких вимагалось тендерною документацією», то Замовник розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей для ТОВ «Аптеки медичної академії». Учасник, в свою чергу, усунув невідповідності шляхом завантаження копії паспорту та ідентифікаційного коду керівника в електронну систему. Таким чином, ТОВ «Аптеки медичної академії» правомірно визначено переможцем. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до ст. 5 Закону закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників. Також згідно зі ст.18 Закону можливість оскаржувати рішення замовників є важливим елементом української системи публічних закупівель.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога про відхилення пропозицію учасника ТОВ Аптеки медичної академії

Номер: 25e41ad7bfda41c7a82ad834eb3c2c76
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-02-002299-a.a2
Назва: Вимога про відхилення пропозицію учасника ТОВ Аптеки медичної академії
Вимога:
Згідно Протоколу про прийняття рішення № 264 Тендерним комітетом Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради Сумський обласний клінічний онкологічний диспансер від 30.11.2020р. Замовник визнав переможцем процедури закупівлі Імуногістохімічні дослідження лімфатичних вузлів (Згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 - 85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні) (UA-2020-11-02-002299-a) ТОВ Аптеки медичної академії. Відповідно до п.32 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Відповідно до п.1 ч.2 ст. 22 Закону у Тендерній документації зазначаються відомості про порядок підготовки тендерної пропозиції. Відповідно до ч.3 ст.22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до Тендерної документації. Так, відповідно до вище зазначених норм Закону у Тендерній документації (Пункт 1.5 частини «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції») було встановлено вимогу: «1.5. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність; КОПІЯ ПАСПОРТУ, ІДЕНТИФІКАЦІЙНОГО КОДУ КЕРІВНИКА ТА/АБО УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ.» Всупереч вимогам п 1.5 Розділу ІІІ Тендерної документації Учасником ТОВ Аптеки медичної академії у складі його тендерної пропозиції НЕ НАДАНО копію паспорту, ідентифікаційного коду керівника та/або уповноваженої особи. Вищезазначена вимога була обов’язковою до виконання, оскільки п.4.1 Розділ IV. Подання та розкриття тендерної пропозиції Тендерної документації Замовником зазначено: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає, встановленим абзацом першим частиною третьою статті 22 Закону, вимогам до учасника відповідно до законодавства та якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації. Отже з огляду на вищезазначене, Замовником було встановлена чітка ВИМОГА щодо підтвердження підпису документів тендерної пропозиції уповноваженою особою учасника процедури закупівлі - КОПІЯ ПАСПОРТУ, ІДЕНТИФІКАЦІЙНОГО КОДУ КЕРІВНИКА ТА/АБО УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ і чітко визначено наслідки її недотримання: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає, встановленим абзацом першим частиною третьою статті 22 Закону, вимогам до учасника відповідно до законодавства та якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації. Відповідно до ч.2 ст.22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості: підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Так, відповідно до вище зазначених норм Закону у Тендерній документації (Пункт 5.4 частини «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції») було встановлено наступне: «5.4. Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та ЧАСТИНОЮ ДРУГОЮ СТАТТІ 17 ЗАКОНУ у вигляді ДОВІДОК (ЗВЕДЕНОЇ ДОВІДКИ, ТОЩО), СКЛАДЕНИХ УЧАСНИКОМ У ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав ДЛЯ ВІДМОВИ В УЧАСТІ У ПРОЦЕДУРІ ЗАКУПІВЛІ.» Всупереч вимогам п 5.4 Розділу ІІІ Тендерної документації Учасником ТОВ Аптеки медичної академії у складі його тендерної пропозиції НЕ НАДАНО ДОВІДКУ У ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ, зміст якої підтверджує відсутність підстав передбачених ЧАСТИНОЮ ДРУГОЮ СТАТТІ 17 ЗАКОНУ для ВІДМОВИ В УЧАСТІ У ПРОЦЕДУРІ ЗАКУПІВЛІ. Отже з огляду на вищезазначене, Замовником було встановлена чітка ВИМОГА щодо підтвердження відсутності підстав передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та ЧАСТИНОЮ ДРУГОЮ СТАТТІ 17 ЗАКОНУ у вигляді ДОВІДОК (ЗВЕДЕНОЇ ДОВІДКИ, ТОЩО), СКЛАДЕНИХ УЧАСНИКОМ У ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав ДЛЯ ВІДМОВИ В УЧАСТІ У ПРОЦЕДУРІ ЗАКУПІВЛІ і чітко визначено наслідки її недотримання: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає, встановленим абзацом першим частиною третьою статті 22 Закону, вимогам до учасника відповідно до законодавства та якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації. Відповідно до абзацу 1 пункту 2 ч.1 ст.31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Зазначена норма Закону носить імперативний характер та зобов’язує замовника вчинити певні дії при настанні певної події, а вданому випадку такою подією є невідповідність тендерної пропозиції Учасника ТОВ Аптеки медичної академії вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації. Вимагаємо відхилити пропозицію Учасника ТОВ Аптеки медичної академії на підставі п.2 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Хотіли б зазначити, що згідно Розділу X «ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ» (ст. 164-14 Порушення законодавства про закупівлі) Закону України «Про публічні закупівлі», невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до Закону - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. В разі незадоволення нашої вимоги, КНП «ЧООД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» буде змушено згідно з ст.18 Закону звернутися зі скаргою в Антимонопольний комітет України та повідомити інформацію щодо порушень Закону України «Про публічні закупівлі» в інші контролюючі органи (в т.ч. Північно-східний офіс Державної аудиторської служби України).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Відповідно до Вашої вимоги повідомляємо. Згідно з п. 16 ст.28 ЗУ «Про публічні закупівлі»(надалі- Закон) та п.п.3.3 п.3 розділу V. Оцінка тендерної пропозиції : «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.» Тобто розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей щодо права підису є обов’язковим. Таким чином, тендерним комітетом буде опубліковано повідомлення з вимогою привести документи у відповідність з тендерною документацією. Якщо учасник ТОВ «Аптеки медичної академії» не виправить «виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей» - його пропозицію буде відхилено відповідно до ст. 31 Закону. Стосовно Вашої вимоги щодо відсутності в пропозиції ТОВ «Аптеки медичної академії» довідки в довільнії формі, зміст якої підтверджує відсутність підстав передбачених частиною другої ст.17: вищезазначена довідка є в пропозиції учасника (файл ст.17. pdf, п.5).
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Вимагаємо привести Тендерну документацію у відповідність до Закону України «Про публічні закупівлі»

Номер: 834419149baf401082d63e2773eeec2e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-02-002299-a.b1
Назва: Вимагаємо привести Тендерну документацію у відповідність до Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога:
Відповідно до ч.1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, повідомляємо що встановлено невідповідність тендерної документації Замовника вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». 1. Згідно інформації в системі PROZORRO, відповідно до оголошення закупівлі (UA-2020-11-02-002299-a) предмет закупівлі визначено як - Імуногістохімічне дослідження лімфатичних вузлів (Згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 - 85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні) . Так Замовник визначив предмет закупівлі (UA-2020-11-02-002299-a) за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, але не зазначив коду послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, що порушує вимоги Наказу № 1082 Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України. Також в оголошенні не зазначена мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, що порушує вимоги ч.2 ст.21 Закону. 2. В п.2.3 Розділу І Тендерної документації не зазначено посаду посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками, що порушує вимоги п.17 ч.2 ст.22 Закону. 3. В п.2.1 Розділу V Тендерної документації зазначено інформацію щодо формальних (несуттєвих) помилок, який не відповідає Наказу Мінекономіки № 710 від 15.04.2020 “Про затвердження Переліку формальних помилок”. Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено розроблення та затвердження Уповноваженим органом переліку формальних помилок. На виконання цієї вимогу Закону Наказом Мінекономіки № 710 від 15.04.2020 “Про затвердження Переліку формальних помилок” було затверджено перелік формальних помилок. Затверджений перелік формальних помилок не є примірним. Це значить, що він є вичерпний. Відповідно Замовники під час складання тендерної документації повинні враховувати положення наказу Мінекономіки № 710 від 15.04.2020 “Про затвердження Переліку формальних помилок”, тобто повинні використовувати саме цей перелік формальних помилок в своїй тендерній документації. 4. В п.1 Розділу VІ Тендерної документації зазначено що Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, при цьому в п.2 ч.1 ст.32 Закону зазначено що Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: в тендерну документацію внесені зміни
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 25.11.2020 16:50