-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
90510000-5 (ліквідація стихійних звалищ)
Завершена
2 605 510.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 26 055.00 UAH
мін. крок: 1% або 26 055.00 UAH
Період оскарження:
30.01.2017 14:12 - 12.02.2017 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга ТОВ "Комунал Сервіс" щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції учасника замовником.
Номер:
a0a1291ef47d46889f93c7b69c5531bd
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-01-30-001204-b.b3
Назва:
Скарга ТОВ "Комунал Сервіс" щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції учасника замовником.
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА (1).pdf 02.03.2017 22:06
- Платіжка.pdf 02.03.2017 22:06
- Додаток №5 (1).pdf 02.03.2017 22:06
- Додаток №4 (1).pdf 02.03.2017 22:06
- Додаток №3 (1).pdf 02.03.2017 22:06
- Додаток №2 (1).pdf 02.03.2017 22:06
- Додаток №1 (1).pdf 02.03.2017 22:06
- рішення від 07.03.2017 № 1041+лист Замовнику.PDF 11.03.2017 11:51
- інформація про резолютивну частину рішення від 22.03.2017 № 1427.pdf 23.03.2017 19:58
- Рішення від 22.03.2017 № 1427.pdf 28.03.2017 12:01
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.03.2017 22:06
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
28.03.2017 12:03
Скарга
Залишено без розгляду
Отмена тендера.
Номер:
73d94bbaf35448ef9a637d17cf0e71fe
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-01-30-001204-b.a2
Назва:
Отмена тендера.
Скарга:
Я представник учасника відкритих торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕРРА НИКА» на предмет закупівлі: ДК 021:2015: 90510000-5 (ліквідація стихійних звалищ) комерційний директор Гламазда Олексій Павлович, прошу відмінити Тендер у зв’язку з порушенням зі сторони Тендерного комітету Адміністрації Інгульского району Миколаївської міської ради, а саме:
1) Згідно Статті 22. «Тендерна документація», пункт 3, підпункт 4. Викладений наступним чином- «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників». Згідно тендерної документації за змінами від 07 лютого 2017 року, в додатку №1 пункт 1 вказано «- довідка з інформацією щодо виконання учасниками аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі: 90510000-5 (ліквідація стихійних звалищ) (назви та адреси контрагента, реквізитів контактних осіб контрагента за формою таблиці 1, підтверджених копією договору (надається Учасником). Додатково до договору потрібно надати підтверджуючі документи їх виконання (відгук від контрагента про виконання договору та скан-копія оригінала акту виконаних робіт за наданим договором) або наявність оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель звіту про виконання договору* (завірена скан-копія)).»
Так як ТОВ «Терра Ника» не являє собою бюджетну установу, але виконувало подібні договора, в яких не потрібно вказувати код предмету закупівлі. Важаємо цей пункт таким що обмежує конкуренцію та призвело до дискримінації учасників. Встановлення замовником вимоги щодо надання договорів з зазначенням конкретного класифікатору за ДК 2015 є суттєвим порушенням принципом змагальності та доступності кожного учасника до участі в процедурі закупівлі. Фактично такою вимогою Адміністрація позбавляє права участі у торгах підприємства які надавали відповідні послуги за аналогічним предметом ( ліквідація стихійних звалищ) але при цьому в таких договорах не вказувався відповідний код.
Звертаємо вашу увагу, що ДК 2015 став обов’язковим лише с 01.01.2017 року, що унеможливлює надання договорів укладених в попередні роки.
Залишається незрозумілим в чому саме полягає невідповідність наданих договорів вимогам тендерної документації.
2) Представник Тендерного комітету Адміністрації Інгульского ройону Миколаївської міської ради встановив, що необхідний код КВЄД у ТОВ «Терра Ника» відсутній, ТОВ «Терра Ника» працює згідно модельного статуту, роботи по ліквідації стихійних звалиш не вимагають сетртифікованих спеціалістів, тому важаємо це зауваження недоречним.
3) ТОВ «Терра Ника» Надано згоду учасника відкритих торгів з основними умовами договору, що не відповідає вимогам ТД. Повинен надати лист-згода з проектом договору (та його умовами) про закупівлю послуг. Згода викладена трохи іншими словами, але не міняє предмету згоди, Вважаємо це зауваження недоречним, а помилку несуттєвою.
4) ТОВ «Терра Ника» надано форму пропозиції конкурсних торгів , а необхідно інформацію про необхідні технічні , якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Вважаємо щоб подати цінову пропозицію, наше тлумачення «Форма пропозиції конкурсних торгів» якраз для того, щоб оприлюднити нашу ціну, далі форма складена так, як вимагає замовник. Тлумачення замовника не є таким що відображає цінову пропозицію. Вважаємо це зауваження несуттєвим.
5) Відсутня інформація про субпідрядника (субпідрядників), що вимагається ТД. Згідно Статті 22 «Тендерна документація» Пункт 2 Підпункт 17, вказано що замовник вимагає зазначити учаснику інформацію про субпідрядників лише в разі закупівлі робіт, але в цьому тендері предмет закупівлі є «Послуги» згідно технічних вимог Замовника. Також у Тендерній документації замовника в пункті Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Підпункт 7 (Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт)) відсутні вимоги.
6) Тендерною Комісією Адміністрації Інгульського району Миколаївської міської ради було визнано переможцем Комунальне підприємство "Дорога", Мною були завантажені та відпрацьовані документи КП «Дорога», але вони не відповідають умовам тендерної пропозиції, а саме:
1. Наданий даним учасником договір в частині предмету не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки в ньому вказано ДК 016-2010, що суперечить додатку 1 тендерної документації де зазначено необхідність надання коду коду ДК 2015 (905100005)
2. Згідно Тендерної документації все документи повинні завантажуватись у PFD форматі, а КП «Дорога» завантажила у .RAR архівах і всі документі в архіві завантажені в форматі .JPG.
Я Комерційний директор ТОВ «Терра Ника» Гламазда Олексій Павлович вважаю цей тендер не є дійсним, а також підозрюю у зговорі учасника та замовника, так як тільки один з 4-х учасників завантажив архів 16.02.2017 09:27
Який називається Документи якщо визнано переможцем.rar. Вважаю це зговором. Крім того є підстави вважати вчинення зі сторони замовника антиконкурентних узгоджених дій шляхом надання переваги одному з учасників.
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- Рішення від 02.03.2017 977 до публікації.pdf 03.03.2017 09:25
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.02.2017 14:23
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
03.03.2017 09:26
Вимога
Є відповідь
Скарга
Номер:
4ec6d63f638e4013adffa1d8f96b5ec1
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-01-30-001204-b.b1
Назва:
Скарга
Вимога:
Найменування органу оскарження:
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вул. Митрополита Василя Липківського, 45, м. Київ-35, 03680, тел.: (044) 594-64-12, факс: (044) 520-10-42
Субєкт оскарження:
ТОВ "Комунал Сервіс"
65009, Україна, м. Одеса, вул. Фонтанська дорога, 11, каб. 534, ЄДРПОУ 30876310
тел: (048) 787-73-75
Замовник торгів:
Адміністрація Інгульського району Миколаївської міської ради, 05410582
54003, Україна, Миколаївська обл., місто Миколаїв, проспект Богоявленський, 1
Ідентифікатор закупівлі :
UA-2017-01-30-001204-b
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Адміністрацією Інгульського району Миколаївської міської ради, Код ЄДРПОУ 05410582, надалі Замовник, було оголошено закупівлю 90510000-5 (ліквідація стихійних звалищ), ідентифікатор закупівлі prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-01-30-001204-b/ (надалі - Закупівля).
За результатами Аукціону, Учасником, який запропонував найнижчу цінову пропозицію електронною системою визначено ТОВ “ТЕРРА НИКА”. Рішенням тендерного комітету (Протокол №8 від 20.02.2017) тендерна пропозиція ТОВ “ТЕРРА НИКА” була відхилена на підставі п.1 та п.4 ч.1 ст.30 Закону України “Про публічні закупівлі”(Далі - Закон).
Відповідно до ч.4 ст.28 Закону України “Про публічні закупівлі”, наступною найбільш економічно вигідною визнана тендерна пропозиція ТОВ “Комунал Сервіс”, яку було відхилено Замовником (Протоколом №8/1 від 20.02.2017) на підставі п.1 та п.4 ч.1 ст.30 Закону.
Відповідно до ч.4 ст.28 Закону України “Про публічні закупівлі”, наступною найбільш економічно вигідною є тендерна пропозиція КП “Дорога”, яку Замовником було визнано Переможцем (Протоколом №8/2 від 20.02.2017) відповідно до ч. 6 ст.28 Закону, та згідно ч.1 ст. 32 було прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем.
Скаржник не погоджується з рішенням Протоколу №8/1 Замовника про відхилення своєї пропозиції, а саме з такими підставами:
1. Надана ТОВ “Комунал Сервіс” Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (Додаток 1) не відповідає вимогам ТД в напрямі кваліфікаційних критеріїв та ст. 16 Закону, а саме слова “аналогічних договорів” у назві довідки, не співпадають зі словами “аналогічного договору” у назві таблиці.
2. В наданій ТОВ “Комунал Сервіс” Довідці про відсутність підстав для відхилення за ст.17 (Додаток 2) в ч.3 та ч. 4 зміст викладено не по вимогам ст. 17 Закону
3. ТОВ “Комунал Сервіс” не надано згоди з проектом договору(та його умовами) про закупівлю послуг. Надано затверджений Договір №__, який не вимагався Замовником
4. Надані ТОВ “Комунал Сервіс” Довідка про необхідні кількісні характеристики предмета закупівлі та Довідка про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 3) не відповідають вимогам ТД, а саме відрізняється зміст та назва від Довідки про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, яка вимагалася замовником.
Оскільки:
1. Надана ТОВ “Комунал Сервіс” Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору відповідає вимогам п. 2 ст. 16 Закону України “Про публічні закупівлі”. Помилка в закінченнях наданої Довідки є Формальною (несуттєвою) відповідно до п.“Інша інформація” ТД Замовника та не впливає на зміст Тендерної Пропозиції.
2. Надану ТОВ “Комунал Сервіс” Довідку про відсутність підстав для відхилення за ст.17 викладено по вимогам ст. 17 Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме п. 4 Довідки викладено по вимогам п.2 та п. 3 ст.17 Закону , п. 3 Довідки викладено по вимогам п. 5 та п. 6 ст. 17 Закону.
3. Затверджений проект договору про закупівлю був наданий ТОВ “Комунал Сервіс” в якості згоди з проектом договору (та його умовами) про закупівлю послуг. В тому числі, Надаємо лист - згоду з проектом договору (та його умовами) про закупівлю послуг, актуальний на момент закінчення подання пропозиції (Додаток 4),
4. Надані ТОВ “Комунал Сервіс” Довідка про необхідні кількісні характеристики предмета закупівлі та Довідка про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були надані окремо через наявність у Формі Додатку 3 ТД Замовника двох полів для підпису посадової особи. Зміст довідок не було змінено, тому така Помилка є Формальною (несуттєвою) відповідно до п. “Інша інформація” ТД Замовника та не впливає на зміст Тендерної Пропозиції.
Таким чином у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція ТОВ “Комунал Сервіс” відповідає вимогам тендерної документації.
Просимо:
1. Прийняти скаргу ТОВ "Комунал Сервіс" до розгляду .
2. Зобов’язати Адміністрацію Інгульського району Миколаївської міської ради скасувати рішення Протоколу №8/1 від 20.02.2017 щодо відхилення пропозиції ТОВ "Комунал Сервіс"
3. Зобов’язати Адміністрацію Інгульського району Миколаївської міської ради скасувати рішення Протоколу №8/2 від 20.02.2017 щодо визначення переможцем КП “Дорога” у Закупівлі .
Директор
ТОВ «Комунал Сервіс» Примасюк В.В.
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток №5.pdf 27.02.2017 13:51
- Додаток №4.pdf 27.02.2017 13:52
- Додаток №3.pdf 27.02.2017 13:52
- Додаток №2.pdf 27.02.2017 13:52
- Додаток №1.pdf 27.02.2017 13:52
- СКАРГА.pdf 27.02.2017 13:52
- Протокол 28.02.2017 14:57
Дата подачі:
27.02.2017 13:52
Вирішення:
На розгляд органу оскарження з метою встановлення відсутності порушень процедури закупівлі з боку Замовника та відмовити у задоволенні вимог зазначених у скарзі (перелік недоліків в зазначений в протоколі).
Статус вимоги:
Відхилено