• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Спирт етіловий

Торги не відбулися

10 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 102.00 UAH
Період оскарження: 02.11.2020 15:56 - 06.11.2020 10:00
Вимога
Відкликано скаржником

С К А Р Г А на прийняте рішення та дії Замовника, про невідповідність документів переможця

Номер: 5f7fd25c8ca4428abb352f1d0bf2e8b8
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-02-004321-b.a2
Назва: С К А Р Г А на прийняте рішення та дії Замовника, про невідповідність документів переможця
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ФОРМАТ 8" _______________________________________________________________ Юрид./Пошт. адреса: 40035,Сумська обл., м.Суми, вул. Харківська, 6. ЄДРПОУ: 43506570 E-mail: format8.tov@gmail.com Телефон: 0976573868 Вих. № 4 від 17.11.2020 р. 1) Керівнику Комунального некомерційного підприємства «Шкірно-венерологічний диспансер № 1» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) Пономаренку С.В. (ЄДРПОУ 05416231) 02002, місто Київ, вул. Чернігівська, будинок 38/2 Тел. +38(044)-517-17-50 E-mail: dneprw1@ukr.net 2) Уповноваженій/ відповідальній особі Бичковій Дар'ї Сергіївні тел. 380445018509 E-mail: changda@ukr.net С К А Р Г А на прийняте рішення та дії Замовника, про невідповідність документів переможця період оскаржень до 18.11.2020 р. (час 00:00) Замовник: Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШКІРНО-ВЕНЕРОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР №1" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) Код за ЄДРПОУ: 05416231 Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-11-02-004321-b Дата аукціону: 12.11.2020 року. Процедура закупівлі: Спрощені/Допорогові закупівлі Параметри торгів: Очікувана вартість закупівлі 10`200.00 грн (з ПДВ) Специфікація закупівлі: 1) 2) Спирт етиловий 70 %, розчин для зовнішнього застосування по 100 мл у флако-нах. Класифікація за ДК 021:2015: 24320000-3 - Основні органічні хімічні речовини Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02002, Україна, м. Київ, м. Київ, Чернігівська 38/2 Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2020 Спирт етиловий 96% для зовнішнього застосування по 100 мл у флаконах Класифікація за ДК 021:2015: 24320000-3 - Основні органічні хімічні речовини Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02002, Україна, м. Київ, м. Київ, Чернігівська 38/2 Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2020 Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 300 Флакон Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання по-слуг: 100 Флакон 13.11.2020 року Замовник в електронній системі закупівель опублікував «Протокол (рішення) засідання Комітету Замовника про визнання пропозиції Кандидата переможною № 35 від 13.11.2020 року» згідно якого учасника ТОВ «ДІАЛІЗ МЕДИК» (ЄДРПОУ 40477029) визнано переможцем. А також опублікував Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю UA-2020-11-02-004321-b з ТОВ «ДІАЛІЗ МЕДИК». Учасник ТОВ «Формат 8» категорично не згоден із вищезазначеним рішенням з огляду на таке. По-перше, учасник ТОВ «ДІАЛІЗ МЕДИК» у своїй тендерній пропозиції, а саме в документі, що має назву «Гарантійний лист відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником» (сторінки 4-5) в п.2.2 зазначив кількість товару – 3228 флакони, хоча в наведеній таблиці зазначено кількість товару: спирт етиловий 96 % - 100 флаконів; спирт етиловий 70 %, розчин для зовнішнього застосування по 100 мл. у флаконах – 300 флаконів, що разом складає 400 флаконів, а не, аж ніяк не 3228 флаконів. Отже, «Гарантійний лист» учасника ТОВ «ДІАЛІЗ МЕДИК» містить невідповідності, загальна кількість запропонованого учасником Товару є значно більшою, ніж зазначена Замовником. По-друге, учасник ТОВ «ДІАЛІЗ МЕДИК» в своєму «Гарантійному листі відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником» (сторінки 4-5) гарантує поставку Спирту етилового 96 %, хоча ні реєстраційного посвідчення, ні копію сертифіката якості виробника на даний лікарський засіб не надано до тендерної пропозиції!!! Хоча, Замовник в своєму оголошенні про проведення закупівлі, в пунктах 2.2., 3 чітко визначив умови, що учасник має надати на вироби медичного призначення, що пропонуються: копії реєстраційних посвідчень МОЗ, копії сертифікатів якості виробника, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або іншій подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами. Отже, «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» складена Учасником ТОВ «ДІАЛІЗ МЕДИК» на товар із назвою «Спирт етиловий 96 %» не відповідає вимогам визначеним Замовником в оголошенні, оскільки не надано документів (сертифікат якості, реєстраційні посвідчення, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або іншій подібний документ) на цю назву товару!!! По-третє, учасник ТОВ «ДІАЛІЗ МЕДИК» надає сертифікат якості (ст. 20), реєстраційне посвідчення (ст. 15-17) та гарантійний лист на лікарський засіб МЕДАСЕПТ 96 розчин 96 % по 100 мл у флаконах, який не запропонований ним до постачання. Звертаємо увагу, що наданий ними «Сертифікат якості № 5/м на МЕДАСЕПТ 96, розчин 96% по 100 мл у флаконі», має порушення, а саме Листом Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками (Держлікслужба), який опубліковано 26.04.2019 року на сайті Держлікслужби https://www.dls.gov.ua/%d0%b4%d0%be-%d1%83%d0%b2%d0%b0%d0%b3%d0%b8-%d1%96%d0%bc%d0%bf%d0%be%d1%80%d1%82%d0%b5%d1%80%d1%96%d0%b2-%d0%bb%d1%96%d0%ba%d0%b0%d1%80%d1%81%d1%8c%d0%ba%d0%b8%d1%85-%d0%b7%d0%b0%d1%81%d0%be%d0%b1/ надано роз’яснення стосовно вимог до змісту сертифіката якості серії лікарського засобу (копія додається). Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 03.10.2011 року № 634 затверджено Настанову СТ–Н МОЗУ 42-4.4:2011 «Лікарські засоби. Міжнародні гармонізовані вимоги щодо сертифікації серії» (далі — Настанова), яка встановлює вимоги щодо змісту сертифікату серії на лікарські засоби, проміжну продукцію, не розфасовану або частково упаковану продукцію, а також на активні фармацевтичні інгредієнти та досліджувані лікарські засоби, що застосовують у дозволених клінічних випробуваннях. Ця Настанова придатна для цілей сертифікації серій лікарських засобів у фармацевтичній промисловості, а також у регуляторній діяльності під час інспектування організацій з боку регуляторних органів. Настанова СТ–Н МОЗУ 42-4.4:2011 є обов’язковою до використання всім вітчизняним суб’єктам господарювання, які займаються виробництвом лікарських засобів, а також відповідним регулятори їм органам (копія додається). У вказаній Настанові затверджено зміст сертифікату, та надано пояснення по кожному пункту. «Зміст сертифікату серії для лікарських засобів Примітка. Для еквівалентності термінології див. словник еквівалентних термінів, що використовують у бланках сертифікату. [БЛАНК ВИРОБНИКА АБО ВИРОБНИКА-ЕКСПОРТЕРА] 1. Назва продукції. 2. Країна-виробник або країна-імпортер, якщо продукцію імпортовано. 3. Номер реєстраційного посвідчення або торгової ліцензії або номер дозволу на клінічні випробування. 4. Сила дії/активність. 5. Лікарська форма. 6. Розмір та тип паковання. 7. Номер серії та розмір серії. 8. Дата виробництва. 9. Дата закінчення терміну придатності. 10. Назви, адреси та номери ліцензії всіх дільниць з виробництва та контролю якості. 11. Сертифікати відповідності GMP для всіх дільниць, наведених у п. 10, або (за наявності) номери посилань у EudraGMP. 12. Результати аналізів. 13. Коментарі. 14. Заява про сертифікацію 15. Прізвище та посада/звання особи, яка видала дозвіл на випуск серії 16. Підпис особи, яка видала дозвіл на випуск серії 17. Дата підписання». - Звертаємо Вашу увагу, що в «Сертифікаті якості № 5/м на «МЕДАСЕПТ 96, розчин 96% по 100 мл у флаконі» в першій таблиці у строчці «Назви, адреси та номери ліцензії всіх дільниць з виробництва та контролю якості» невірно зазначений номер Ліцензії виробника лікарського засобу Дочірнє підприємство "Межиріцький вітамінний завод" Публічного акціонерного товариства "Укрмедпром"!!! В Сертифікаті зазначено «ліцензія № 1054 від 11.12.2015р.». Перевіривши номер Ліцензії виробника лікарського засобу у вільно доступному реєстрі органу ліцензування Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками (Держлікслужба): http://pub-mex.dls.gov.ua/PrcLicense/PrcLicenseList.aspx в графі № ліцензії зазначено « б/н » і аж ніяк не номер №1054 (копії скриншотів додаються)!!! Дана невідповідність ставить під сумнів: «Чи складав цей Сертифікат виробник, чи хтось його підробив»? (копія Сертифікату додається). - А також, згідно вимог Пояснювальної записки Настанови СТ–Н МОЗУ 42-4.4:2011 в пункті 15 зазначається, що в Сертифікаті особа, яка склала Сертифікат повинна вказати: «15. Прізвище та посада/звання особи, яка видала дозвіл на випуск серії Якщо у п. 10 наведено більше однієї дільниці, то слід вказати назву та адресу дільниці». Звертаємо увагу, що в Сертифікаті якості №5/м в пункті 10 (Назви, адреси та номери ліцензії всіх дільниць з виробництва та контролю якості) зазначено декілька Назв, адрес та номерів ліцензій дільниць з виробництва та контролю якості, а в кінці Сертифікату якості № 5/м підписує, той хто його склав «Начальник виробничої лабораторії» без зазначеної назви та адреси дільниці!!! Отже, Сертифікат якості № 5/м ТОВ «ДІАЛІЗ МЕДИК» має ще одне грубе порушення, тому не може вважатися належно оформленим!!! По-четверте, учасник ТОВ «ДІАЛІЗ МЕДИК» у складі своєї тендерної пропозиції надав реєстр оптово- відпускних цін на лікарський засіб «МЕДАСЕПТ 96, розчин 96% по 100 мл у флаконі», який не запропонований ним до постачання в своєму «Гарантійному листі відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником», натомість на запропонований учасником Спирт етиловий 96 % - реєстр оптово-відпускних цін не наданий, що є порушенням вимог тендерної документації Замовника. За сукупністю вищенаведених порушень, можна дійти висновку, що подана пропозиція учасника ТОВ «ДІАЛІЗ МЕДИК» не може вважатися належно оформленою, адже складена з численними грубими порушеннями! Згідно ч. 9 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі» розгляд та оцінка тендерних пропозицій «Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною». Згідно ч. 11 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі» «У разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею». Відповідно до ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі» відхилення тендерних пропозицій можливе у разі: «1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону; 2) тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; є такою, строк дії якої закінчився; 3) переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. 2. Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. 3. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.». Статтею 44 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачається відповідальність за порушення Закону: «1. За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, службові (посадові) особи та члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України . Стаття 16414 Кодексу України про адміністративні правопорушення: «Порушення порядку визначення предмета закупівлі; несвоєчасне надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації; тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону; розмір забезпечення тендерної пропозиції, встановлений у тендерній документації, перевищує межі, визначені законом; неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі, що здійснюються відповідно до положень Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)"; ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом; порушення строків розгляду тендерної пропозиції - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Дії, передбачені частиною першою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за такі ж порушення, - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян». Отже, учасник ТОВ «ДІАЛІЗ МЕДИК» порушив вимоги чинного законодавства Настанови СТ–Н МОЗУ 42-4.4:2011 «Лікарські засоби. Міжнародні гармонізовані вимоги щодо сертифікації серії» та вимоги тендерної документації Замовника. У зв’язку з цим, пропозиція учасника ТОВ «ДІАЛІЗ МЕДИК» має бути відхиленою та розглядатися пропозиції наступних учасників. Нагадуємо, що пропозиція наступного учасника ТОВ «ФОРМАТ 8» ще актуальна! Якість, кількість і строки поставки всього запропонованого товару гарантуємо. Пропозиція ТОВ «ФОРМАТ 8» складає 6 800,00 грн. Враховуючи вищевикладене, ПРОШУ: 1. Розглянути дану скаргу. 2. Скасувати «Протокол (рішення) засідання Комітету Замовника про визнання пропозиції Кандидата переможною № 35 від 13.11.2020 року». 3. Скласти новий Протокол (рішення) засідання Комітету Замовника про визнання пропозиції Кандидата переможною по даній закупівлі. 3. Скасувати Повідомлення про намір укласти договір з учасником ТОВ «ДІАЛІЗ МЕДИК». 4. Розглянути пропозиції наступних учасників. 5. Скласти нове Повідомлення про намір укласти договір з іншим учасником. У випадку залишення даної Скарги без уваги - учасник ТОВ «Формат 8» має намір звернутись із Скаргою до Антимонопольного комітету України (органу оскарження) з метою неупередженого та ефективного захисту прав та законних інтересів, що передбачено законодавством України. Дана СКАРГА також направляється: - через ДЗО; - на E-mail: dneprw1@ukr.net , changda@ukr.net Додатки: 1. Копія Листа Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками (Держлікслужба) роз’яснення стосовно вимог до змісту сертифіката якості серії лікарського засобу. 2. Копія Настанови СТ–Н МОЗУ 42-4.4:2011 «Лікарські засоби. Міжнародні гармонізовані вимоги щодо сертифікації серії». 3. Копія Скриншотів – 2 шт. з Реєстру діючих ліцензій з виробництва ЛЗ. 4. Копія Сертифікату якості № 5/м. Директор Д.Б. Бурятова
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 17.11.2020 15:43
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога щодо усунення порушень під час визначення переможця закупівлі

Номер: 4309c6c733d54ff69bd7571cb06b9a57
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-02-004321-b.c1
Назва: Вимога щодо усунення порушень під час визначення переможця закупівлі
Вимога:
Згідно ч.3 абз. 4 ОГОЛОШЕННЯ про проведення закупівлі за процедурою електронні торги (далі – Оголошення), «якщо Учасник не є виробником, він повинен надати гарантійний лист виробника щодо готовності та можливості здійснення поставки товару відповідної якості в необхідній кількості у повному обсязі у визначений термін.У складі пропозиції ТОВ "ФОРМАТ 8" надано гарантійний лист виробника ПрАТ «Біолік», але даний гарантійний лист не містить чітко визначених вимог, що зазначені Замовником в Оголошенні в даному абзаці. Вказаний гарантійний лист підтверджує тільки вимоги, які визначені Замовником у ч. 6 Оголошення. Крім того, в наданому у складі пропозиції Гарантійному листі від виробника нечітко визначений предмет закупівлі: зазначено ДК Код - 24320000-3 -Основні органічні хімічні речовини (тоді як предмет закупівлі вказаний в Оголошенні Замовника: ДК Код - 24320000-3 спирт етиловий Основні органічні хімічні речовини), вказаний ідентифікатор не відповідає даній закупівлі, а отже не дає можливості розцінювати даний документ, як такий, що підтверджує можливість поставки товару саме для цієї закупівлі. На підставі викладеного пропозиція ТОВ "ФОРМАТ 8" має бути відхилена, як така, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 13.11.2020 13:17