• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вугілля кам’яне АКО 25-100, вугілля кам’яне ДГ 25-100, брикети паливні з твердих порід

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.

Завершена

434 792.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 347.92 UAH
Період оскарження: 02.11.2020 15:54 - 14.11.2020 00:00
Вимога
Відхилено

щодо встановлення в тендерній документації дискримінаційних, незаконних вимог

Номер: a7569f9abb904842a901050a69cd4c2a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-02-007685-c.c1
Назва: щодо встановлення в тендерній документації дискримінаційних, незаконних вимог
Вимога:
На нашу думку, вимоги, викладені у тендерній документації, є дискримінаційними, незаконними та такими, що значно обмежують коло потенційних учасників процедури закупівлі, виходячи з наступного. Вимогами тендерної документації встановлено: 1. Для підтвердження походження вугілля та його відповідності нормативно - технічній документації учасники надають: - Якість вугілля, що пропонується, повинна бути підтверджена посвідченнями про якість, які видані на учасника або споживача не раніше 2019 року (надаються у складі пропозиції), що відповідають Типовій формі УПД 35 «Посвідчення про якість», затвердженої Мінвуглепромом України від 17.09.96 №466. Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до Учасників, які мають посвідчення якості видані на учасника на вугілля отримане до 2019 року. Така вимога Замовника нічим не обгрунтована та жодним чином не впливає на майбутні поставки вугілля до Замовника. Тому, просимо внести зміни до тендерної документації. 2. У разі якщо учасник не являється виробником запропонованого товару для встановлення взаємозв’язків між виробником, дилером (представником) та учасником додатково у складі пропозиції надати копії товарно-транспортних накладних або залізничних накладних на отриману раніше учасником продукцію від безпосереднього виробника, представника виробника, дилера (відповідно до асортименту, що є предметом закупівлі). Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до Учасників, які мають копії товарно-транспортних накладних або залізничних накладних на отриману раніше учасником продукцію, від іншого виробника, представника виробника, дилера, з яким Учасник може на сьогоднійшній день не співпрацювати. По - вашому, Учасник пожиттєво має співпрацювати з одним і тим самим виробником, представником виробника, дилером? Адже для встановлення взаємозв’язків між виробником, дилером (представником) та учасником Ви вимагаєте від Учасників надання листа від виробника або його офіційного представника, дилера, дистриб’ютора чи покупця адресованого на замовника, в якому зазначено, що особа, яка надає листа в змозі поставити відповідну кількість товару, що є предметом закупівлі, учаснику для потреб замовника. Учасник повинен підтвердити наявність діючих договірних відносин з виробником запропонованого товару або його офіційним представником, дилером, дистриб’ютором чи покупцем, що здійснює реалізацію та відвантаження запропонованого товару на договірних засадах на користь такого учасника!!!! 3. Для підтвердження походження паливних брикетів та іх відповідності нормативно - технічній документації учасники надають: - Учасники повинні надати документ яким підверджується дотримання виробником брикетів системи екологічного управління відповідно ISO 14001:2015 Шляхом подання копії сертифікату системи екологічного управління ISO 14001:2015 завіреного печаткою безпосереднього виробника брикетів. - Якість товару повинна бути підтверджена посвідченнями про якість, які видані на учасника або споживача не раніше 2019 року (надаються у складі пропозиції), а також учасники повинні надати у складі пропозиції копію свідоцтва державного агентства з енергозбереження та енергоефективності про належність даного виду твердого палива до альтернативного та виданого на учасника торгів. Дані вимоги є дискримінаційними та необгрунтовними по відношенню до Учасників з наступного. Наше підприємство використовує на підприємстві систему екологічного управління та має діючий сертифікат ISO 14001:2015, але не має можливості надати діючий сертифікат ISO 14001:2015 від виробника брикетів. Ми не наділені правом зобов’язувати виробників виготовлювати сертифікат ISO 14001:2015 для своєї участі у даних торгах, як того вимагає Замовник. Наголошуємо, що подання учасником документів дозвільного характеру, виданих виробнику вугілля, ніяким чином не підтверджує відповідність самого учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям Замовника та не підтверджує його технічний потенціал чи можливість здійснення поставки вугілля. Крім того, вимагаємо надати пояснення якими нормами чинного законодавства керувався Замовник встановлюючи в тендерній документації вимогу надання копії свідоцтва державного агентства з енергозбереження та енергоефективності про належність даного виду твердого палива до альтернативного виданого на учасника торгів. Відповідно до інформації Державного агентства з енергоефективності та енергозбереження України, розміщеної на сайті https://saee.gov.ua, для отримання свідоцтва необхідно надати: - Заяву виробника палива (подається в довільній формі); - експертний висновок акредитованої лабораторії про наявність ознак альтернативного виду палива. Отже, Замовник встановивши вимогу щодо надання свідоцтва виданого на учасника торгів надає виключне право участі у торгах лише учаснику - безпосередньому виробнику. Це підтверджено і пунктом 5 Порядку проведення експертизи для підтвердження належності палива до альтернативного, яким встановлено, що для проведення експертизи палива заявник подає до лабораторії заяву про проведення експертизи палива для підтвердження його належності до альтернативного (додаток 1), ідентичні між собою зразки цього палива (з метою проведення експертизи та для зберігання лабораторією як контрольних у випадку виникнення спірних ситуацій) та, у разі потреби, супровідні документи на це паливо (технічні умови, паспорт, відомості щодо екологічної та пожежної безпеки). Зважаючи на вищевикладене, просимо Замовника привести тендерну документацію у відповідність. У іншому випадку, наше підприємство буде змушене звертатися до органу оскарження.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Ознайомившись зі змістом вимоги замовник повідомляє, що згідно вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості - інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) та інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби), відтак: 1. у відповідь на пункт 1 поставленої вимоги, замовник повідомляє, що строк поставки передбачено закупівлею – до 20 грудня 2020 року. Відповідно, за призначенням вугілля використовуватиметься в період опалювального сезону 2020-2021 року, тому у замовника наявна потреба отримати товар, що виготовлений не пізніше 2019 року. З метою підтвердження якості вугілля передбачено надання тендерною документацією документів; 2. у відповідь на пункт 2 поставленої вимоги замовник повідомляє, що дана вимога має на меті запобігти закупівлю за кошти державного бюджету вугілля сумнівного походження або вугілля добутого на тимчасово непідконтрольній території. Замовник вимагає від учасника показати зв'язок ланцюжок постачання - виробник-дилер-учасник. 3. у відповідь на пункт 3 поставленої вимоги замовник повідомляє, що вимога щодо надання у складі пропозиції свідоцтва та діючий сертифікат системи екологічного управління не суперечать нормам чинного законодавства.
Статус вимоги: Відхилено