• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги зі встановлення протипожежного устаткування

Завершена

198 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період оскарження: 02.11.2020 15:52 - 06.11.2020 15:50
Вимога
Вирішена

відсутнє Технічне завдання

Номер: cb818e489f60498dbd17b817b53f2be5
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-02-007653-c.c1
Назва: відсутнє Технічне завдання
Вимога:
Просимо внести зміни до спрощеної закупівлі ДК 021:2015: 51700000-9 – Послуги із встановлення протипожежного обладнання, а саме: придбання та монтаж системи пожежної сигналізації та оповіщення людей при пожежі і передавання тривожних сповіщень у приміщеннях навчального корпусу Верхівнянської філії Житомирського агротехнічного коледжу, ідентифікатор закупівлі: UA-2020-11-02-007653-c: 1. В тендерній документації зазначено, що учасники мають надати локальний кошторис, що має бути складений відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу, проте в тендерній документації відсутнє технічне завдання. Вимагаємо додати в тендерній документації технічне завдання. 2. Всі підприємства, що надають послуги з пожежної безпеки в тому числі монтаж системи пожежної сигналізації та оповіщення людей при пожежі діють на підставі ліцензії, що видана ДСНС України. Відповідно до «Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 встановлено законні вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень. Вважаємо, що встановлені Замовником вимоги, що викладені в Додатку №1 Таблиця 2 п.5, п.10, п.11, п.12, п.13 несуть ознаки дискримінації та обмеження прав потенційних учасників, а також корупційну складову. Вимагаємо скасувати вимоги Замовника, що викладені в Додатку №1 Таблиця 2: «5. Копія страхового полісу відповідальності перед третіми особами Учасника, дійсного на весь період виконання умов закупівлі та страховою сумою, не менше вартості закупівлі. 9. Гарантійний лист, на фірмовому бланку*, підписаний уповноваженою посадовою особою учасника про те, що надані ним послуги зі встановлення пожежної сигналізації відповідатимуть вимогам охорони праці, екологічній та пожежній безпеці та захисту довкілля, який додатково підтверджується наданням Сертифікату ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту». 10. Копія документу, який підтверджує належний рівень системи управління гігієною та безпекою праці (Сертифікат на систему менеджменту професійної безпеки та здоров’я ДСТУ OHSAS 18001:2010). 11. Копія документу, який підтверджує впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві системи управління якістю стосовно предмета закупівлі (Сертифікат менеджменту якістю ДСТУ ISO 9001:2015). 12. Гарантійний(і) лист(и) від виробника (ів) протипожежного обладнання, що буде монтуватися учасником (прибори, сповіщувачі, гучномовці), (або представництва(-в) чи філії виробника(-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або від офіційно уповноваженого представника(ів) (дилера(ів) чи дистриб'ютора (ів), тощо, в якому виробник(и) (або представництво(а) чи філія виробника(ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або від офіційно уповноваженого представника(ів)) гарантуватиме учаснику поставку обладнання для належного монтажу та у встановлені строки згідно даної закупівлі. 13. Копія документу, який підтверджує проходження навчання для монтажу протипожежного обладнання від виробника (ів) (або представництва (в) чи філії виробника (ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або від офіційно уповноваженого представника (ів)) протипожежного обладнання щонайменше двох працівників учасника.» В разі ігнорування наших законних вимог будемо змушені звернутися до правоохоронних органів та органу державного фінансового контролю щодо проведення перевірки даної закупівлі і притягнення винних осіб до відповідальності.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На Вашу вимогу в додатку №1 табл. 2 пункти 5,10,11,12,13 видалено за погодженням тендерного комітету протокол №2 від 06.11.2020 року.
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Ні