• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Мультимедійний інтерактивний комплекс для НУШ

Завершена

121 201.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 606.00 UAH
Період оскарження: 02.11.2020 15:23 - 06.11.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаціні вимоги

Номер: 51762863d7f14609b97b1e6ba6304423
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-02-003874-b.a1
Назва: Дискримінаціні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику! У складі ТД визначені технічні умови для інтерактивної дошки, зокрема “Активний розмір екрану не менше ніж, дюйми 81.9; · Активний розмір екрану не менше ніж, мм 1706*1165”/ Виходячи з цих та інших параметрів фактично бачимо, що прописані технічні параметри під які підпадає ВИКЛЮЧНО ОДНА дошка - Інтерактивна дошка NewLine R5-800E з розумним лотком. Вказана вимога тендерної документації унеможливлює подання конкурентоспроможної тендерної пропозиції через відсутність аналогічного обладнання на ринку, предсталеного ІНШИМИ виробниками/постачальниками, а відтак звужує конкуренцію та можливість подання пропозицій, які не контролюються виробниками чи унікальними/ексклюзивними постачальниками в Україну вказаного обладнання - наявні дії Замовника порушують норми, мету та основні принципи Закону України «Про публічні закупівлі». Так, відповідно до преамбули Закону цей Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Статтею 3 Закону встановлено принципи здійснення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Стосовно вимог ТД, що обмежують конкуренцію, повідомляємо наступне, що Замовником виставлені технічні вимоги до обладнання, які унеможливлюють подання тендерної пропозиції без врахування в ній конкретних моделей обладнання, які ексклюзивно представлені в Україні унікальними приватними компаніями. Тобто неможливо запропонувати еквівалент або аналог обладнання, визначеного вимогами ТЗ. Стосовно порушення норм ЗУ «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне – ч.3 Ст. 5 Закону визначено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. ч. 4. Ст. 22 Закону визначено, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дискримінація – це будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп. Проте не кожна відмінність у ставленні є дискримінацією: вона не буде такою, якщо критерії такої відмінності є розумними і об'єктивними, а завдання полягає в тому, щоб досягти мети. Європейський суд з прав людини дає аналогічне визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Дискримінаційними вважаються дії, що призводять до погіршення становища одних суб'єктів порівняно з іншими суб'єктами господарювання і обмежують їхні законні права та інтереси. На підставі вищевикладеного наполягаємо викласти технічні параметри інтерактивної дошки в цій частині в наступній редакції: “Активний розмір екрану не менше ніж, дюйми 80; · Активний розмір екрану не менше ніж, мм 1706*1165”.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо Вам увагу до нашої закупівлі. Статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі», на замовника прямо покладається обов’язок визначати у технічній специфікації опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Частина 3 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає, що Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". Згідно п. 6.3. Розділі ІІІ Тендерної документації, у цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»». Тому у замовника відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 09.11.2020 11:12