-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Вироби медичного призначення
Завершена
143 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.4% або 600.00 UAH
мін. крок: 0.4% або 600.00 UAH
Період оскарження:
02.11.2020 14:44 - 14.11.2020 00:00
Скарга
Розгляд припинено
Скарга на умови закупівлі
Номер:
8984e613019343e8a643d4d6ca238d4d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-02-001545-a.c2
Назва:
Скарга на умови закупівлі
Скарга:
СКАРГА
на дискримінаційні вимоги тендерної документації
02.11.2020 року Замовник оголосив закупівлю: Вироби медичного призначення
33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні.
Вимогами даної тендерної документації не передбачено поділу предмета закупівлі на окремі частини (лоти).
Ознайомившись з тендерною документацією, ми виявили у ній дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію та порушують права потенційних учасників, зокрема порушують права нашої компанії — потенційного учасника ТОВ “Ледум”. Зокрема формування Замовником предмета закупівлі у ЦІЛОМУ (без поділу на окремі Лоти) порушує права та законні інтереси ТОВ “Ледум”, оскільки позбавляє можливості подати свою тендерну пропозицію.
Відповідно до Тендерної документації (Додаток 2) Замовник зазначає перелік медичних виробів, які закуповуються.
Звертаємо увагу, що ВЗАГАЛІ ВІДСУТНІ виробники, які можуть запропонувати у сукупності одразу медичні вироби за всіма позиціями (№1-8), що відповідають вимогам тендерної документації Замовника.
Більш того, слід зазначити, що медичні вироби (позиція №7), які складають предмет закупівлі, зареєстровані в Україні у декількох виробників, які мають своїх уповноважених представників в Україні, в тому числі й наша компанія — ТОВ “Ледум”, яка може запропонувати ВИКЛЮЧНО вищезгадані медичні вироби за позицією №7 (Контейнер для крові з розчином ЦФДА-1 подвійний - 450/450 з портом для пробірок, 500 шт.) та є доцільним зауважити, що зокрема наше підприємство як потенційний учасник щодо даної позиції №7 може запропонувати НАЙБІЛЬШ ЕКОНОМІЧНО ВИГІДНУ тендерну пропозицію порівняно з іншими виробниками (для підтвердження та порівняння надаємо відповідні документи: договір закупівлі з ТОВ “Ледум” (закупівля UA-2020-08-14-006797-a) та пропозиція учасника ТОВ “НОВА”( закупівля UA-2019-11-14-000887-c), зі змісту яких вбачається, що виключно наша компанія пропонує медичні вироби (контейнери) за найбільш економічно вигідною пропозицією !!!).
Однак, наявність даних медичних виробів (позиція № 7) в ЗАГАЛЬНОМУ переліку предмету закупівлі в ЦІЛОМУ (без їх поділу на окремі Лоти, зокрема й щодо позиції №7) разом з іншими позиціями (№1-6, 8), які наша компанія (наш виробник з Китаю) НЕ МОЖЕ запропонувати, створює ДИСКРИМІНАЦІЙНІ умови, за яких наше підприємство — ТОВ “Ледум” позбавлене фактично можливості прийняти участь у закупівлі виключно за позицією № 7 - (Контейнер для крові з розчином ЦФДА-1 подвійний - 450/450 з портом для пробірок, 500 шт), так як медичні вироби за позиціями №1-6, 8 предмету закупівлі ТОВ “Ледум” НЕ МОЖЕ запропонувати, оскільки наш виробник (WEGO Китай), якого ми представляємо НЕ ВИРОБЛЯЄ взагалі дані медичні вироби.
Повідомляємо, що виробник WEGO Китай (уповноваженим представником якого є виключно наша компанія — ТОВ “Ледум”) здійснює виробництво лише Контейнерів для крові, тобто медичні вироби за позицією №7 тендерної документації Замовника !!!
Підтвердженням вищевикладеного, зокрема, що потенційний учасник ТОВ “Ледум” (представник виробника WEGO Китай) має можливість запропонувати виключно медичні вироби за позицією № 7 (Контейнер для крові) є Сертифікат відповідності WEGO від 14.06.19р. з додатками (контейнери для крові), договір закупівлі з ТОВ “Ледум” (закупівля UA-2020-08-14-006797-a), роздруківки з сайтів виробника WEGO Китай, уповноваженого представника ТОВ “Ледум”.
Таким чином, формування Замовником предмета закупівлі у ЦІЛОМУ (без поділу на окремі Лоти) порушує права та законні інтереси ТОВ “Ледум”, оскільки позбавляє можливості подати свою тендерну пропозицію саме щодо позиції №7, так як інші медичні вироби (позиції №1-6, 8) ТОВ “Ледум” НЕ МОЖЕ запропонувати, оскільки наш виробник (WEGO Китай), якого ми представляємо НЕ ВИРОБЛЯЄ взагалі дані медичні вироби. Більш того, ВЗАГАЛІ ВІДСУТНІ виробники, які можуть запропонувати у сукупності одразу медичні вироби за всіма позиціями (№1-8), що відповідають вимогам тендерної документації Замовника.
Вищезгадані умови (вимоги) Додатку 2 ТД у чинній редакції є дискримінаційними та призводять фактично до звуження кола потенційних учасників, порушують права нашої компанії як потенційного учасника (ТОВ “Ледум” позбавлене фактично можливості прийняти участь у закупівлі виключно за позицією № 7, оскільки інші медичні вироби за позиціями №1-6, 8, які складають предмет закупівлі наша компанія (наш вищезгаданий виробник) не виробляє), не забезпечують добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на ефективність проведення процедури закупівлі та прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників. Дії Замовника в частині встановлення таких вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до ст. 5 ЗУ “Про публічні закупівлі” закупівля відбувається, зокрема, за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінація учасників.
Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.”
Враховуючи вищезазначене, з метою усунення дискримінаційних вимог, розширення кола потенційних учасників, забезпечення реальної добросовісної конкуренції, керуючись ст.ст. 5, 18, 20, 22, ЗУ “Про публічні закупівлі”, -
ПРОШУ:
1.Прийняти скаргу до розгляду та призупинити процедуру закупівлі: “Вироби медичного призначення 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні” (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-02-001545-a).
2.Встановити викладені у скарзі порушення, допущені Замовником торгів щодо процедури закупівлі UA-2020-11-02-001545-a.
3.Зобов'язати Замовника внести нижчезазначені зміни до тендерної документації :
виокремити медичні вироби (позиція №7 “Контейнер для крові з розчином ЦФДА-1 подвійний - 450/450 з портом для пробірок, 500 шт.) в окремий лот предмету закупівлі.
Додатки:
1. Оплата за скаргу здійснена у відповідності до ч.2 ст.18 ЗУ “Про публічні закупівлі” ( в новій редакції від 19.04.20р.).
2. Копії договору закупівлі з ТОВ “Ледум” (закупівля UA-2020-08-14-006797-a), пропозиції учасника ТОВ “НОВА”( закупівля UA-2019-11-14-000887-c).
3. Копія Сертифікату відповідності WEGO від 14.06.19р. з додатками (контейнери для крові).
4. Роздруківки з сайтів виробника WEGO Китай та уповноваженого представника ТОВ “Ледум”.
Генеральний директор ТОВ “Ледум” Н.Б. Коваленко
09.11.2020 року
Пов'язані документи:
Учасник
- Договір 286 (ціна-Контейнери Ледум).pdf 09.11.2020 10:00
- Ціна ТОВ Нова-Контейнери для крові.pdf 09.11.2020 10:00
- Сертифікат відпов.Контейнери для крові Wego.pdf 09.11.2020 10:00
- Скарга.pdf 09.11.2020 10:00
- Сайт ТОВ Ледум-Контейнер для крові WEGO.pdf 09.11.2020 10:00
- Сайт Weigao Group-Мед.вироби (Сбор крови).pdf 09.11.2020 10:00
- Довіреність від 07.08.2020р..pdf 09.11.2020 17:28
- ЗАЯВА про залиш.без розгляду скарги.pdf 09.11.2020 17:28
- Пояснення по суті скарги, протокол 10.11.2020 10:49
- пояснення по суті скарги АМКУ 16.11.2020 14:47
- пояснення по суті скарги АМКУ 16.11.2020 14:47
- Додаток 1 -реєстр 16.11.2020 14:47
- рішення від 11.11.2020№20935+лист замовнику.pdf 11.11.2020 21:15
- Інформація про резолютивну частину рішення від 20.11.2020 №21623 .pdf 23.11.2020 17:41
- рішення від 20.11.2020 №21623 .pdf 26.11.2020 09:47
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.11.2020 15:06
Дата розгляду скарги:
20.11.2020 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.11.2020 21:15
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
26.11.2020 09:48
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
26.11.2020 09:48
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога на умови закупівлі
Номер:
d15bd2f6926349cfab1f7217239a6430
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-02-001545-a.c1
Назва:
Вимога на умови закупівлі
Вимога:
02.11.2020 року Замовник оголосив закупівлю: Вироби медичного призначення
33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні.
Вимогами даної тендерної документації не передбачено поділу предмета закупівлі на окремі частини (лоти).
Ознайомившись з тендерною документацією, ми виявили у ній дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію та порушують права потенційних учасників.
Відповідно до Тендерної документації (Додаток 2) Замовник зазначає перелік медичних виробів, які закуповуються.
Звертаємо увагу, що медичні вироби (позиція №7), які складають предмет закупівлі, зареєстровані в Україні у декількох виробників, які мають своїх уповноважених представників в Україні, в тому числі й наша компанія, які можуть запропонувати ВИКЛЮЧНО вищезгадані медичні вироби за позицією № 7 (Контейнер для крові з розчином ЦФДА-1 подвійний - 450/450 з портом для пробірок, 500 шт.) та, слід зауважити, що зокрема наше підприємство як потенційний учасник щодо даної позиції №7 може запропонувати НАЙБІЛЬШ ЕКОНОМІЧНО ВИГІДНУ тендерну пропозицію порівняно з іншими виробниками. Однак, наявність даних медичних виробів (позиція № 7) в ЗАГАЛЬНОМУ переліку предмету закупівлі (без їх поділу на Лоти) разом з іншими позиціями (№1-6, 8), які наша компанія (та інші виробники) не може запропонувати, створює дискримінаційні умови, за яких наше підприємство та багато інших компаній позбавлені фактично можливості прийняти участь у закупівлі виключно за позицією № 7 - (Контейнер для крові з розчином ЦФДА-1 подвійний - 450/450 з портом для пробірок, 500 шт.). Дані умови (вимоги) Додатку 2 ТД є дискримінаційними та призводять до звуження кола потенційних учасників, не забезпечують добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на ефективність проведення процедури закупівлі та прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників. Дії Замовника в частині встановлення таких вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Звертаємо Вашу особливу увагу на те, що з аналогічних обставин АМКУ вже приймав рішення, яким було встановлено факт дискримінаційних умов з боку Замовника та відповідно було зобов’язано останнього внести зміни до тендерної документації: виокремити позиції (медичні вироби) в окремий лот (для підтвердження надаємо Вам для огляду копії рішення АМКУ від № 20268-р/пк-пз від 30.10.20р., скарги потенційного учасника від 19.10.2020р.).
Відповідно до ст. 5 ЗУ “Про публічні закупівлі” закупівля відбувається, зокрема, за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінація учасників.
Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.”
Враховуючи вищезазначене, з метою усунення дискримінаційних вимог, розширення кола потенційних учасників, забезпечення реальної добросовісної конкуренції, керуючись ст.ст. 5, 20, 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”, прошу внести зміни до тендерної документації:
виокремити медичні вироби (позиція №7 “Контейнер для крові з розчином ЦФДА-1 подвійний - 450/450 з портом для пробірок, 500 шт.) в окремий лот предмету закупівлі .
В разі незадоволення даної вимоги, наша компанія залишає за собою право оскаржити дані вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, безпосередньо до АМКУ у порядку ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі” !!!
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга ТОВ Ледум.pdf 03.11.2020 11:30
- Сертифікат відпов.Контейнери для крові Wego.pdf 03.11.2020 11:30
- АМКУ рішення від 30.10.2020 № 20268.pdf 03.11.2020 11:30
- відповідь 05.11.2020 15:25
Дата подачі:
03.11.2020 11:30
Вирішення:
При визначенні предмета закупівлі замовник приймав рішення відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» № 922 від 25.12.2015 року (з наступними змінами і доповненнями), далі - Закон.
Відповідно до ст. 22 Закону: Тендерна документація повинна містити – опис окремої частини або частини предмета закупівлі ( лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота).
Визначення предмета закупівлі здійснюється відповідно до «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України за № 500/34783 09 червня 2020 (далі – Порядок).
Згідно з пунктом 1 Розділу І «Загальні положення» Порядку, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником відповідно доЗакону України«Про публічні закупівлі» (далі - Закон) із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора УкраїниДК 021:2015«Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг.
Згідно з пунктом 1 Розділу І «Загальні положення» Порядку, замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Враховуючи викладене, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, та є правом, а не обов’язком замовника.
Визначення, що є дискримінаційною вимогою/умовою, та перелік дискримінаційних вимог у Законі відсутній.
Відповідно до ст.. 14 Закону України «Про Антимонопольний комітет» від 26.11.1993 № 3659-XII (за наступними змінами і доповненнями) адміністративна колегія територіального відділення Антимонопольного комітету України має право надавати обов'язкові для розгляду рекомендації та вносити до органів державної влади, органів місцевого самоврядування, установ, організацій, суб'єктів господарювання, об'єднань пропозиції щодо проведення заходів, спрямованих на обмеження монополізму, розвиток підприємництва і конкуренції, запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції, а також щодо припинення дій або бездіяльності, що можуть мати негативний вплив на конкуренцію.Рішення адміністративної колегії територіального відділення Антимонопольного комітету України не мають юридично сили обов’язкового нормативного правового акту обов’язкового до виконання всіма замовниками публічних закупівель.
З метою дотримання принципів публічних закупівель, визначених у статті 3 Закону, зокрема, максимальної економії та ефективності, замовник вважає недоцільним розділення закупівлі на лоти, оскільки це може призвести до зменшення економії внаслідок укладання договорів з різними постачальниками менших партій товару.
Додатково необхідно зазначити, що на сьогоднішній день на медичному ринку існує велика кількість дистриб’юторів, та відповідно потенційних учасників, які мають можливість запропонувати визначені до закупівлі Замовником товари, тобто жодним чином не обмежується конкуренція серед учасників ринку.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
26.11.2020 09:51