-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт підпірної стінки по проїзду до просп. Юності (від просп. Юності до вул. Миколи Ващука (вул. Квятека)) з паркувальними місцями (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (код ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
Капітальний ремонт підпірної стінки по проїзду до просп. Юності (від просп. Юності до вул. Миколи Ващука (вул. Квятека)) з паркувальними місцями (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (код ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
Завершена
1 428 490.54
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 142.45 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 142.45 UAH
Період оскарження:
14.03.2017 17:52 - 17.03.2017 18:00
Вимога
Вирішена
Безпідставне відхилення
Номер:
ca60692e25b04544b8543482a9d3c774
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-14-001578-a.a1
Назва:
Безпідставне відхилення
Вимога:
У протоколі відхилення пропозиції Консорціума "Група компаній Енергобуд" відсутня будь-яка інформація про невідповідність пропозиції умовам Закупівлі.
Просимо надати роз'яснення щодо невідповідності тендерної пропозиції Консорціума.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.03.2017 09:47
Вирішення:
Шановний Олег Валентинович!
Комітет з конкурсних торгів по проведенню допорогових закупівель Департаменту комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради опрацював Вашу вимогу від 23.03.2017р. про надання роз’яснень щодо невідповідності тендерної пропозиції Консорціума «Група компаній «Енергобуд».
Повідомляємо наступне, при проведені допорогових закупівель із застосуванням електронної системи закупівель виконавчі органи Вінницької міської ради здійснюють закупівлю товарів (робіт, послуг) із використанням електронної системи закупівель, за умови, що вартість закупівлі становить від 50 тис. грн. та не перевищує меж, встановлених абз. 2 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі», використовуючи «Положення про проведення допорогових закупівель із застосуванням електронної системи закупівель» затверджене рішенням №2832 від 01.12.2016 р. виконавчого комітету Вінницької міської ради під час здійснення допорогових публічних закупівель.
Відповідно до п. 5.2. рішення виконавчого комітету Вінницької міської ради від 01.12.2016 року №2832 «Про затвердження Положення про проведення допорогових закупівель» однією із підстав дискваліфікації Учасника є «пропозиція учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі».
Підстави не відповідності:
- певні документи пропозиції поганої якості та мають нечитабельний вигляд;
- Не було надано: «Для підтвердження надання забезпечення виконання договору про закупівлю до підписання договору, учасник надає у складі пропозиції відповідний гарантійний лист.»;
- Не було надано: «копії не менше ніж 2 виконаних (частково виконаних) аналогічних договорів, з переліку, визначеного згідно довідки про досвід виконання аналогічних договорів»;
- Надано не коректну довідку про погодження з істотними умовами договору;
- Не було надано: «Копії усіх сторінок паспорту уповноваженої на підписання пропозиції конкурсних торгів та договору про закупівлю посадової особи Учасника, та/або копії усіх сторінок паспорту фізичної особи-Учасника, в тому числі фізичної особи-підприємця»;
Враховуючи вищезазначене, комітет з конкурсних торгів по проведенню допорогових закупівель Департаменту комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради вважає Вашу вимогу безпідставною, а рішення комітету, як таке що відповідає вимогам чинного законодавства.
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
23.03.2017 15:38
Підтвердження вирішення:
Шановний Олег Валентинович!
Комітет з конкурсних торгів по проведенню допорогових закупівель Департаменту комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради опрацював Вашу вимогу від 23.03.2017р. про надання роз’яснень щодо невідповідності тендерної пропозиції Консорціума «Група компаній «Енергобуд».
Повідомляємо наступне, при проведені допорогових закупівель із застосуванням електронної системи закупівель виконавчі органи Вінницької міської ради здійснюють закупівлю товарів (робіт, послуг) із використанням електронної системи закупівель, за умови, що вартість закупівлі становить від 50 тис. грн. та не перевищує меж, встановлених абз. 2 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі», використовуючи «Положення про проведення допорогових закупівель із застосуванням електронної системи закупівель» затверджене рішенням №2832 від 01.12.2016 р. виконавчого комітету Вінницької міської ради під час здійснення допорогових публічних закупівель.
Відповідно до п. 5.2. рішення виконавчого комітету Вінницької міської ради від 01.12.2016 року №2832 «Про затвердження Положення про проведення допорогових закупівель» однією із підстав дискваліфікації Учасника є «пропозиція учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі».
Підстави не відповідності:
- певні документи пропозиції поганої якості та мають нечитабельний вигляд;
- Не було надано: «Для підтвердження надання забезпечення виконання договору про закупівлю до підписання договору, учасник надає у складі пропозиції відповідний гарантійний лист.»;
- Не було надано: «копії не менше ніж 2 виконаних (частково виконаних) аналогічних договорів, з переліку, визначеного згідно довідки про досвід виконання аналогічних договорів»;
- Надано не коректну довідку про погодження з істотними умовами договору;
- Не було надано: «Копії усіх сторінок паспорту уповноваженої на підписання пропозиції конкурсних торгів та договору про закупівлю посадової особи Учасника, та/або копії усіх сторінок паспорту фізичної особи-Учасника, в тому числі фізичної особи-підприємця»;
Враховуючи вищезазначене, комітет з конкурсних торгів по проведенню допорогових закупівель Департаменту комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради вважає Вашу вимогу безпідставною, а рішення комітету, як таке що відповідає вимогам чинного законодавства.