-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
(Класифікатор ДК 021:2015 код 79710000-4) Фізична охорона об'єктів комунальної власності
Завершена
150 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
Період оскарження:
02.11.2020 11:13 - 06.11.2020 08:00
Вимога
Залишено без розгляду
підстави дискваліфікації
Номер:
3bcc652450f44401b4c7295276bbb9a1
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-02-001236-b.a2
Назва:
підстави дискваліфікації
Вимога:
Прошу Вас надати роз'яснення, яким конкретно умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі не відповідає пропозиція ТОВ "СП"Сенк"
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.11.2020 12:08
Вирішення:
Шановний учаснику!
Замовником проводиться спрощена закупівля послуги з фізичної охорони об’єктів комунальної власності (ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги) відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Так, з метою отримання якісної послуги в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі передбачено надання учасниками довідки у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів відповідно до предмета закупівлі, в якій повинна бути зазначена інформація щодо стану їх належного виконання стосовно якості та строків. Під аналогічними договорами слід розуміти договори на замовлення органів, організацій, підприємств або установ державної та/або комунальної форми власності. Для підтвердження учасник надає скан-копії виконаних (у 2019-2020рр.) аналогічних договорів (не менше 2-х) та відповідні акти наданих послуг/виконаних робіт, що свідчать про виконання договору, без зазначення даних, що можуть містити в собі ознаки порушення норм Закону України «Про захист персональних даних»
У своїй пропозиції ТОВ «Спільне підприємство «Сенк» на підтвердження цієї вимоги надає копії договорів:
1) Договір № 01/01-20-Ф від 27 січня 2020 року та відповідний акт надання послуг №3409 від 15 жовтня 2020 року до цього договору (№ 01/01-20-Ф від 27.01.2020 року). Однак, Учасником надано не всі документи, які є невід’ємною частиною вказаного договору, а саме: пунктом 1.3. Договору № 01/01-20-Ф від 27 січня 2020 року визначено, що Специфікація (додаток 1), яка розроблена на підставі прийнятої тендерної пропозиції, є невід’ємною частиною даного Договору.
2) Договір № 01/01-19-Ж від 1 січня 2019 року та акт надання послуг №7138 від 16 грудня 2019 року до договору № 57/03 від 22.03.2019 року. Проте наданий Учасником акт виконаної послуги не відноситься до договору № 01/01-19-Ж від 1 січня 2019 року. Крім того, аналогічно надано не всі документи, які є невід’ємною частиною вказаного договору, а саме: пунктом 1.3. Договору № 01/01-19-Ж від 1 січня 2019 року передбачено Додаток №1, який є невід’ємною частиною даного Договору.
Відтак, пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
29.11.2020 11:25
Вимога
Залишено без розгляду
Офіс в Ужгороді
Номер:
ce59f616f5a04dcb9bd39a24264fd798
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-02-001236-b.c1
Назва:
Офіс в Ужгороді
Вимога:
Шановний Замовник!
У тендерній документації ви вимагаєте наявність офісу в Ужгороді.
Повідомляємо, що дана вимога є дискримінаційною, оскільки ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Логічно, що офіс в Ужгородській області може мати лише суб'єкт, який зареєстрований в Ужгороді. Таким чином, прописавши дану вимогу, Ви автоматично відсіяли учасників з усіх інших регіонів України, а отже, дискримінували їх (привіт, принцип недискримінації учасників, який зазначений в Законі України "Про публічні закупівлі"!). Це велике "по-перше". Велике "по-друге" полягає в тому, що Ви ж розумієте, у разі перемоги учаснику немає проблем орендувати офіс в Ужгороді та передислокувати свої групи та матеріально-техічну базу для того, щоб повно і якісно надавати Вам послуги. Таким чином, Ви можете зобов'язати учасників надати гарантійний лист про те, що вони орендують офіс саме у тих містах, яких ви вимагаєте. Підсумуємо вищевикладене, ми, звичайно, розуміємо, що Ви хочете бачити переможця із Ужгорода, але ж Ви проводите відкриту та прозору процедуру, тому грайте по її правилам та вимогам закону! Отже, вимагаємо виключити вимогу про наявність офісу в м. Ужгород.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.11.2020 11:23
Вирішення:
Шановний учаснику!
Замовником проводиться спрощена закупівля відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Так, з метою отримання якісної послуги в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі для виконання основних умов договору, Замовник просить від учасників надання ними інформації про наявність офісу у місті Ужгород — з наданням копії договору оренди/документ про право власності. Дана вимога є цілком обґрунтована, тому що здійснення оперативного реагування мобільної групи (час прибуття якої від місця дислокації до об’єктів охорони Замовника - до 5 хвилин з моменту прийняття відповідного повідомлення) є дуже сумнівним, якщо матеріально-технічна база та автотранспорт буде знаходитися в іншому місті. Вимога Замовника щодо наявності в учасників офісу в місті Ужгород є обов’язковою, оскільки відповідно до технічних вимог та якісних характеристик предмета закупівлі, переможцем спрощеної закупівлі буде надаватися послуга з охорони об’єктів комунальної власності, що включає в себе не тільки цілодобове супроводження заходів безпеки на об’єктах Замовника за допомогою мобільних груп швидкого реагування у випадку виникнення нештатної ситуації та/або загрози на об’єктах, що охоронятимуться, а, враховуючи цілодобовий режим охорони та, відповідно, певний графік, передбачає наявність співробітників виконавця у межах міста, частина яких (група швидкого реагування) повинна мати постійне місце дислокації у місті, яке, окрім того, є місцем зберігання одягу, засобів захисту, зброї, проведення інструктажів, перевірки стану здоров’я співробітників, які заступають на чергування (враховуємо і епідситуацію), адміністративного керівництва та управління процесом охоронної діяльності тощо. Виконання всіх цих умов неможливе без наявності відповідного офісу виконавця у місті Ужгород. Тому, Замовник жодним чином не обмежує учасників щодо їх територіального місцезнаходження, а лише наполягає на наявність співробітників виконавця, його керівництва та відповідної матеріально-технічної бази в межах міста з відповідним місцем дислокації задля належного виконання охоронної послуги на об’єктах Замовника та оперативної взаємодії у разі виникнення позаштатної ситуації. Отже, мета включення даного критерію-побажання до оголошення про спрощену закупівлю — це отримання Замовником якісної та зрозумілої послуги. Відтак, Замовник жодним чином не обмежує коло учасників ні за територіальним принципом, ні за яким іншим, а навпаки, має на меті залучити учасників з досвідом виконання аналогічних послуг для якісного надання послуги Замовнику.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
08.11.2020 10:54