-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Спортивний плавальний басейн на вул. Міцкевича,3а, в м. Надвірна Івано-Франківської області. Нове будівництво.
Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції і готуються безпосередньо учасником, складаються українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів (оригіналів чи їх копій) іноземною мовою, що видані іншими установами чи підприємствами, то такі документи повинні мати автентичний переклад українською мовою.
Завершена
77 800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 389 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 389 000.00 UAH
Період оскарження:
30.10.2020 19:41 - 13.11.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на неправомірні дії Замовника
Номер:
3abeb50927a446ddb6e20c7fd9ed35fb
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-30-004464-b.b3
Назва:
Скарга на неправомірні дії Замовника
Скарга:
Скарга на неправомірне рішення Замовника, щодо обрання переможцем ПП "ГАЛКОМБУД"
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 2 зміни.doc 02.12.2020 10:56
- 2. Скарга на переможця ВОРД.docx 02.12.2020 10:56
- Довідка кваліф.прац..PDF 02.12.2020 10:56
- Удостоверение.pdf 02.12.2020 10:56
- 1. Скарга на рішення замовника.pdf 02.12.2020 10:56
- Посвід.Новіцкий. Кузовкова.PDF 02.12.2020 10:56
- Дов.про субпідр..PDF 02.12.2020 10:56
- Ліцензія.PDF 02.12.2020 10:56
- рішення від 07.12.2020 № 22543+ лист Замовнику.pdf 07.12.2020 19:18
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.12.2020 №23299 .pdf 17.12.2020 17:11
- рішення від 16.12.2020 №23299 .pdf 21.12.2020 21:21
- Пояснення на скаргу.doc 10.12.2020 15:22
- Пояснення на скаргу.pdf 10.12.2020 15:23
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.12.2020 15:03
Дата розгляду скарги:
16.12.2020 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.12.2020 19:19
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.12.2020 21:22
Дата виконання рішення Замовником:
14.01.2021 12:04
Коментар замовника щодо усунення порушень:
скасувати рішення про визначення приватного
підприємства "ГалКомБуд" переможцем процедури закупівлі "Спортивний плавальний
басейн на вул. Міцкевича,3а, в м. Надвірна Івано-Франківської області. Нове
будівництво"
Вимога
Є відповідь
Вимога Замовнику
Номер:
91a159e35378455da6b2a819603bcb4c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-30-004464-b.a2
Назва:
Вимога Замовнику
Вимога:
18.11.2020 р. відбувся аукціон по закупівлі робіт по об’єкту - Спортивний плавальний басейн на вул. Міцкевича,3а, в м. Надвірна Івано-Франківської області. Нове будівництво. (ДК 021:2015: 45212000-6 — Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів). За результатами аукціону найбільш економічно вигідною було визначено пропозицію учасника Приватне підприємство "ГалКомБуд". 24.11.2020 р. замовником було прийнято рішення про намір укласти договір з вищезазначеним учасником. Однак, дане рішення замовника суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки прийняте з порушенням процедури проведення відкритих торгів, що в свою чергу зумовило визнання переможцем учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам, що встановлені у Тендерній документації.
Відповідно до п. 7 Розділу І Тендерної документації у разі надання учасником будь-яких документів (оригіналів чи їх копій) іноземною мовою, що видані іншими установами чи підприємствами, то такі документи повинні мати автентичний переклад українською мовою. Всупереч даній вимозі пропозиція учасника містить посвідчення російською мовою, що видані Новіцькому В.П., Кузковій М.В., Боднарчукові В.І. і надані без перекладу. Дані документи були подані учасником на виконання вимог пп. 1.2 п. I Додатку 2 до Тендерної документації згідно якого для документального підтвердження відповідної кваліфікації працівників робітничих спеціальностей, перерахованих в довідці, Учасник повинен надати наступні документи: копії наказів про призначення (або інших документів, які підтверджують інформацію щодо наявності працівників), а також копії посвідчень (для водіїв та машиністів будівельної техніки).
Також, посвідчення, що подані учасником на виконання вимог згадуваного вище пункту документації містять ознаки підробки. Наприклад, посвідчення видане Кузковій М.В. містить накладену при скануванні фотографію, а також вклеєні сторінки на яких наявні печатка та підпис директора самого учасника, а не установи, яка їх видала. Аналогічні підпис та печатка наявні і на посвідченні виданому Новицькому В.П. У зв’язку з цим, наявні сумніви щодо достовірності поданої учасником інформації.
Згідно пп. 1.2. п. І Додатку 2 до Тендерної документації для документального підтвердження інформації щодо наявності в Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції надати наступні документи: копії трудових книжок (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування в Учасника) або копії наказів про призначення на посаду, або копії цивільно–правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують інформацію щодо наявності працівників, зазначених у Довідці. Для документального підтвердження відповідної кваліфікації працівників робітничих спеціальностей, перерахованих в довідці, Учасник повинен надати наступні документи: копії наказів про призначення (або інших документів, які підтверджують інформацію щодо наявності працівників). Однак, у складі пропозиції учасника відсутні відповідні документи щодо наступних осіб: Шица М.О., Мельницький М.О., Хорош О.Й. Крім того, накази, що подані на виконання даної вимоги документації містять ознаки підробки. Наприклад, у складі пропозиції подано Наказ від 05.12.2018 р. про прийняття на роботу Вельча Д.М., якому присвоєно порядковий номер 96/1 К. Разом з тим, подано Наказ від 31.10.2018 р. про прийняття на роботу Сирового Р.Ю. з аналогічним номером - 96/1 К. Відповідно, виникає сумнів щодо достовірності поданої учасником інформації.
Відповідно до пп. 1.1. п. І Додатку 2 до Тендерної документації якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена на інших правових підставах, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються: копії договорів, чинних протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації (у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю) на строк виконання робіт. У складі пропозиції учасником подано договір №01/01 від 02 січня 2020 р. Згідно п. 5.2 Договору він діє протягом 3-х років до 02 січня 2020 р. Однак, даний документ містить ознаки підробки. Оскільки чітко видно, що під час його сканування на аркуш договору було вклеєно написи «3» та «січня 2023 року». Відповідно, такий документ не може служити підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційному критерію.
Слід зазначити, що відповідно до п. 5 Розділу ІІІ Тендерної документації у разі, якщо Учасник надає недостовірну інформацію щодо його відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям або не відповідає кваліфікаційним критеріям, його тендерна пропозиція відхиляється відповідно до частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Однак, незважаючи на це, замовник визнав переможцем учасника, пропозиція якого містила явні факти підробки документів, що є підставою для визнання інформації у них недостовірною.
Згідно пп. 1.4. п. І Додатку 2 до Тендерної документації для підтвердження фінансової спроможності учасники повинні надати наступні документи: - копія «Балансу», копія «Звіту про фінансові результати» (для юридичних осіб) або «Фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва» (для суб’єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб та юридичних осіб – суб’єктів малого підприємництва) та копія «Звіту про рух грошових коштів» за 2019 рік з документом (чи реквізитом), що підтверджує його реєстрацію у податковому органі, при цьому обсяг чистого річного доходу від реалізації продукції за останній річний звітний період, має бути не меншим ніж 10 % очікуваної вартість предмета закупівлі, про що Учасником надається довідка у довільній формі. Якщо форма звіту не передбачена законодавством України, тоді у цьому випадку учасник повинен надати довідку у довільній формі про те, що цей звіт ним не подається з посиланням на конкретні статті законодавства України. Учасником подано у складі пропозиції і Звіт про рух грошових коштів і довідку про неподання такого звіту. Відповідно, незрозуміло, який саме з цих документів учасник подав для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію. Разом з тим, якщо брати до уваги, те що у складі пропозиції поданий Звіт про рух грошових коштів, то до нього мало б бути надано документ (чи з реквізитом), що підтверджує його реєстрацію у податковому органі та довідка у довільній формі про обсяг чистого річного доходу від реалізації продукції. Однак, такі документи у складі пропозиції відсутні. Крім того Баланс та фінансовий звіт за 2019 рік не містять ні відмітки відмітки про його прийняття, ні відповідної квитанції.
Додатково повідомляємо, що відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Тобто, дана норма закону встановлює обов’язок, а не право замовника надати можливість виправити помилку згаданих вище документах. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Незважаючи на те, що у пропозиції Приватне підприємство "ГалКомБуд" були невідповідності у документах, які підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям, замовник не надав право на їх виправлення у встановленому законом порядку. Чим порушив вимогу ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Крім того, пропозиція учасника подана з порушенням у документах, які не входять до переліку, що зазначений у ч. 16 ст. 29 Закону.
Зокрема, згідно п. 3.2. п. ІІІ Додатку 2 до Тендерної документації учасники повинні були надати у складі пропозиції гарантійний лист про відповідність пропозиції учасника технічним вимогам, із зазначенням переліку та обсягів робіт відповідно до Технічного завдання Замовника, викладеного в Додатку 3 без зазначення вартості кожної окремої складової робіт. На виконання даної вимоги учасником подано такий лист. Однак, даний документ не містить переліку та обсягів робіт відповідно до Технічного завдання Замовника, викладеного в Додатку 3. Відповідно, пропозиція учасника не відповідала вимогам у цій частині.
Відповідно до п. 3.3 п. ІІІ Додатку 2 до Тендерної документації обов’язковим є надання скан-копії чинної ліцензії Державної архітектурно-будівельної інспекції з провадження господарської діяльності, пов’язаної з будівництвом об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними, які підлягають ліцензуванню за відповідними кодами перелік яких наведений у цьому ж пункті. На виконання даної вимоги учасником подано скановану копію ліцензії з додатком до неї від 08 травня 2012 р. Крім того, подано лист виданий Держархбудінспекцією від 30.10.2017 р. №40-402-2674 у якому зазначено інформацію про те, що наявний у додатку до ліцензії перелік робіт не узгоджується з діючим Переліком видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва, затвердженого КМУ від 30.03.2016 №256. У разі прийняття рішення про внесення змін до переліку робіт орган ліцензування затверджує зазначені зміни і оформляє їх окремим додатком, про що робиться відмітка на бланку ліцензії. Однак, у складі пропозиції учасника не подано жодного іншого документу, який містить такий перелік робіт. Крім того, у поданому додатку від 08 травня 2012р. взагалі відсутня інформація про роботи з монтажу технологічного устаткування. Відповідно, подані документи не можуть вважатися достатніми для підтвердження учасником відповідності вимогам п. п. 3.3 п. ІІІ Додатку 2 до Тендерної документації.
Враховуючи вищезазначене, пропозиція учасника не відповідала ні умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, ні кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, ні іншим вимогам встановленим замовником у Тендерній документації. Відповідно, визнання ПП "ГалКомБуд" переможцем закупівлі є неправомірним та таким, що прийняте з порушеннями вимог Закону, які на даному етапі закупівлі неможливо виправити.
На підставі наведеного вище, просимо скасувати рішення про визнання Приватне підприємство "ГалКомБуд" переможцем та відмінити процедуру закупівлі робіт по об’єкту - Спортивний плавальний басейн на вул. Міцкевича,3а, в м. Надвірна Івано-Франківської області. Нове будівництво. (ДК 021:2015: 45212000-6 — Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів) (оголошення https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-10-30-004464-b) на підставі п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.12.2020 10:21
Вирішення:
Розглянувши вимогу Учасника ТОВ ЛЬВІВ ДЕРЖ БУД (код ЄДРПОУ 40779257) по закупівлі UA-2020-10-30-004464-b ● fcbbdf3a8fe54f0f9b9fdb28f931a971 робіт по об’єкту «Спортивний плавальний басейн на вул. Міцкевича,3а, в м.Надвірна Івано-Франківської області. Нове будівництво» (ДК 021:2015: 45212000-6 — Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів) (далі по тексту - Закупівля) про скасування рішення про визнання Приватного підприємства «ГалКомБуд» (код ЄДРПОУ 32873210) Переможцем Закупівлі та відмінити дану Закупівлю, про що повідомляємо наступне:
Замовником під час проведення Закупівлі дотримано вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту - Закон), в тому числі й принципи здійснення публічних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч.3 ст.31 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Варто зауважити, що кінцева тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ЛЬВІВ ДЕРЖ БУД» в розмірі 77 752 349,11 грн з ПДВ за результатами аукціону Закупівлі не була визнана найбільш економічно вигідною (розташована шостою за порядком із семи тендерних пропозицій). Замовник не розглядав та не відхиляв пропозицію Учасника ТОВ «ЛЬВІВ ДЕРЖ БУД», оскільки визнав тендерну пропозицію Учасника ПП «ГалКомБуд», що запропонував найменшу ціну за результатами аукціону, найбільш економічно вигідною та такою, що відповідає усім вимогам до предмету Закупівлі.
Відповідно до 18 Закону України «Про охорону праці» підприємство має право проводити навчання та перевірку знань постійно діючою комісією, що створена на підприємстві.
У тендерній пропозиції ПП «ГалКомБуд» містяться документи, а саме посвідчення, складені українською мовою про підвищення кваліфікації працівників Новіцького В.П. (посвідчення №247/2 від 28.05.2020р.), Кузовкової М.В. (№13 від 28.05.2020р.), що видані директором ПП «ГалКомБуд». Варто зауважати, що посвідчення №13 від 20.02.1991р. Кузовкової М.В. заповнено також українською мовою.
Учасник ПП «ГалКомБуд» належно документально підтвердив для Замовника відповідну кваліфікацію працівників робітничих професій, таких як Новіцький В.П., Кузовкової М.В., Боднарчук В.І.
Документи на підтвердження відповідної кваліфікації працівників робітничих професій подані ПП «ГалКомБуд» відповідно до вимог Тендерної документації Замовника.
У складі тендерної пропозиції Учасника ПП «ГалКомБуд» завантажені документи, що вимагалися Замовником та зазначені в пп. 1.2. п. І Додатку 2 до Тендерної документації, в тому числі й документи, необхідні для підтвердження наявності в ПП «ГалКомБуд» таких працівників, як Шица М.О., Мельницький М.О., Хорош О.Й.
Інформація, що викладена Учасником ТОВ «ЛЬВІВ ДЕРЖ БУД» у вимозі про відсутність відповідних документів у тендерній документації Учасника ПП «ГалКомБуд» щодо підтвердження наявності працівників Шица М.О., Мельницького М.О., Хорош О.Й. є направдивою, надуманою, такою, що не відповідає дійсності та вводить в оману.
Відповідно до Закону, до компетенції Замовника, Учасників не входить встановлювати факт підробки документів. Вчинення таких дій належить до компетенції відповідних органів. У Замовника не виникало сумнівів, підозр щодо достоврності інформації, що міститься у складі тендерної пропозиції Учасника ПП «ГалКомБуд».
Щодо подання Учасником ПП «ГалКомБуд» двох наказів про прийняття на роботу із однаковим номером №96/1, проте з різними датами та які стосуються двох різних осіб, свідчить, на думку Замовника, про технічну помилку (описку) в реєстрі наказів юридичної особи даного Учасника, що та не впливає на зміст тендерної пропозиції даного Учасника.
Учасником ПП «ГалКомБуд» у тендерній пропозиції надано інформаційну довідку щодо подання фінансової звітності та звіту про рух грошових кошті. Згідно інформації ПП «ГалКомБуд» належить до мікропідприємств. Порядок подання фінансової звітності затверджено Постановою КМУ від 28 лютого 2000р.№419.
На вимогу Замовника Учасником ПП «ГалКомБуд» у складі тендерної пропозиції надано гарантійний лист про відповідність його тендерної пропозиції технічним вимогам, із зазначенням переліку та обсягів робіт відповідно до Технічного завдання Замовника, викладеного в Додатку 3 без зазначення вартості кожної окремої складової робіт.
Замовник не вимагав переписувати у гарантійний лист види та обсяги робіт, зазначені із Додатку 3 Тендерної документації, достатньо було зазначити посилання на Додаток 3, як це й зробив Учасник ПП «ГалКомБуд».
В результаті розгляду та вивчення Замовником наданої у складі тендерної пропозиції Учасника ПП «ГалКомБуд» Ліцензії на провадження господарської діяльності, встановлено, що 14.04.2017 набула чинності постанова Кабінету Міністрів України від 10.03.2017 №238 «Про внесення змін до Порядку ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури», якою усунуто розбіжність між Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та Порядком ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 05.12.2007 № 1396. Отже всі чинні ліцензії стають тепер безстроковими. За заявою ліцензіата про переоформлення ліцензії на безстрокову інформація про безстроковість ліцензії розміщується на офіційному веб-сайті Держархбудінспекції у розділі «Реєстр виданих ліцензій» (шляхом видалення інформації про термін дії ліцензії). Відповідно до діючого законодавства, господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню, затвердженим Кабінетом Міністрів України. За заявою ліцензіата діючий Перелік видів робіт до ліцензії, які має право виконувати ліцензіат, приводиться у відповідність до Переліку видів робіт, який затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 30.03.2016 № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками», з підтвердженням безстроковості ліцензії. Питання про внесення змін до Переліку робіт розглядається згідно з пунктом 15 Порядку ліцензування, відповідно до якого у разі прийняття рішення про внесення змін до переліку робіт орган ліцензування затверджує зазначені зміни і оформляє їх окремим додатком, про що робиться відмітка на бланку ліцензії.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Скасована
Невідповідність тендерної документації
Номер:
2706454dead04c2f9447303c42671366
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-30-004464-b.c1
Назва:
Невідповідність тендерної документації
Скарга:
Відповідно до ч.5 ст.17 ЗУ " Про публічні закупівлі" "Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, однак, всупереч цому, у Додатку 2 розділ 3 п.3.3 Замовник закупівлі вимагає "Скан-копію чинної ліцензії Державної архітектурно-будівельної інспекції...". Дана інформація міститься у відкритих джерелах. Даний документ надає переможець процедури закупівлі зг. ч.2 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі". Тому просимо скоригувати тендерну документацію шляхом вилучення даного пункту з додатку 2
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
12.11.2020 21:11