-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт внутрішніх мереж водопроводу та каналізації будівлі гуртожитку № 2/57 в/м № 2 м. Вінниця
Місце знаходження замовника - 21007, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Стрілецька, буд. 87. Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної спрощеної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%).
Завершена
1 477 058.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 15 000.00 UAH
Період оскарження:
30.10.2020 15:52 - 05.11.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога
Номер:
bcdff6742eb942499078bc4897ab7eaf
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-30-001799-a.c2
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Відповідно до п.30 ч.1. ст.1 ЗУ "Про публічні закупівлі", тендерна пропозиція - це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає Замовникові згідно вимог тендерної документації. Примірну тендерну документацію затверджено Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13 квітня 2016р №680. Згідно з Порядком заповнення тендерної документації, Замовник у розділі "подання та розкриття тендерної пропозиції" зазначає кінцевий строк подачі тендерної пропозиції. Те ж вказано в п.13 ч.2. ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі". Ч.3 ст. 25 Закону містить заборону приймати тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель, після закінчення строку їх подання. Також ч.5. ст. 25 Закону вказує, що учасник має право внести зміни у тендерну пропозицію або відкликати її до закінчення строку її подання. Отже, будь-які зміни до тендерної пропозиції можуть вноситись лише до закінчення строку її подання. У розумінні закону "Про публічні закупівлі", будь-які інші документи, які вимагає Замовник від учасника після закінчення строків подачі тендерної пропозиції, не є ані частиною тендерної пропозиції, ані уточненою, ані оновленою тендерною пропозицією. Будь-які документи, що не передбачені законом для надання переможцем закупівлі, але були надані після закінчення строку подачі тендерних пропозицій, не можуть розглядатися Замовником, так як така пропозиція не відповідатиме умовам тендерної документації на підставі п.4. ч.1. ст.30 Закону. Окрім того, виключні підстави для відхилення тендерної пропозиції закріплено статтею 30 Закону, ї їх розширення не допускається.
Будь ласка, виправте допущене Вами у тендерній документації порушення, а саме в п.14.2 ТД : "Переможець торгів у термін не пізніше двох робочих днів після визначення переможця повинен надати для погодження Замовнику уточнену цінову пропозицію та документи, що підтверджують її формування:
– зведений кошторисний розрахунок;
– календарний графік виконання робіт;
– локальний кошторис на будівельні роботи в друкованому вигляді за результатами спрощеної процедури, складений за формою Замовника. Без наявності погодженого Замовником кошторису договір не підписується;
– розрахунок розміру заробітної плати відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів , затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20 жовтня 2016 року №281;
– відомість ресурсів;
– розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів;
– розрахунок фактичного розміру загальновиробничих витрат учасника (виходячи з структури будівельної організації), визначений на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно-кошторисної трудомісткості виконаних ремонтних робіт за той самий період за актами приймання виконаних будівельних робіт;
– фактичний розмір адміністративних витрат, визначений на підставі їх величини та структури (за даними бухгалтерського обліку та нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних ремонтних робіт за актами приймання виконаних будівельних робіт), яка склалася в організації учасника за попередній звітний період;
– розрахунок прибутку (в межах усереднених показників, рекомендованих Держбудом (Мінрегіоном)."
Дана вимога не відповідає ЗУ "Про публічні закупівлі"
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.11.2020 10:11
Вирішення:
Дивно, що будівельна організація так однобоко підходить до організації проведення процедури закупівлі та укуладання договору за її результатом. Ми вдячні Вам за детальне наведення окремих положень Закону України "Про публічні закіпівлі", які взагалі то не мають відношення до піднятої проблеми. Мова іде про те, що за результатами проведеної процедури Замовник відповідно до постанови КМ України "Про порядокм укладання договору підряду" укладає з Переможцем договір Підряду. Для успішного його укладання замовник вимушений уточнювати де які моменти, а саме. В договорі підряду фігурує поняття договірноїь ціни. В нашому випадку це цінова пропозиція переможця. На момент проведення аукціону вона відсутня і може бути сформована тільки за результатами аукціону. І в тендерній документації сказано, що показники цінової пропозиції заповнює тільки переможець за результатами аукціону. В чому тут протиріччя з Законом? Далі Ви визначені переможцем! Але кінцева Ваша вартість робіт відрізняється від вартості, визначенній відповідно до проектно-кошторисної документації. Для укладання договору підряду Ви зобовязані відповідно до Порядку укладання договору підряду, привести свій кошторис на роботи у відповідність до ціни, з якою Ви перемогли на торгах. Замовник в свою чергу повинен перевірити Ваш кошторис на його відповідність загальному обсягу робіт та якості матеріалів. Після цього підписується договір підряду на виконання робіт і при його виконанні керуються Вашим уточненим кошторисом. Все це заходи передбачені Порядком укладання договору підряду. Причому тут тендерна документація та зміни до неї? Можливо при укладанні договору підряду Ви керуєтесь іншими Законами. Тоді уточніть якими і яким чином Ви бачете пордок укладання саме договору підряду? В ситуації, що склалась Замовник буде діяти виключно відповідно до діючого законодавства і не має намір вносити зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога
Номер:
9dffaf0775d1400b96e78746d2ab0df5
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-30-001799-a.a1
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Доброго дня!
У ТД зазначено:
"Переможець торгів у термін не пізніше двох робочих днів після визначення переможця повинен надати для погодження Замовнику уточнену цінову пропозицію"
Законом "Про публічні закупівлі" визначається, що будь які зміни і уточнення в ТД можуть вноситись лише до закінчення строків подачі тендерних пропозицій. Дана вимога про уточнену ТП є дискримінаційною. Те ж стосується уточнених кошторисів
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.11.2020 14:26
Вирішення:
Доброго дня. Замовник мав на увазі уточнену цінову пропозицію приведену відповідно до результатів аукціону. Ви ж говорите про "зміни і уточнення в ТД". В чьому тут дискримінація? Будь ласка розберіться!
Статус вимоги:
Відхилено