• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Нове будівництво амбулаторії групової практики за адресою: с. Семенівка, вул. Першотравнева, Мелітопольського району, Запорізької області»

Закінчення робіт. Тендерна пропозиція складається українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, вони повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.

Торги відмінено

11 231 428.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 56 157.14 UAH
Період оскарження: 30.10.2020 15:49 - 12.11.2020 00:00
Вимога
Без відповіді

Вимога про скасування протоколу

Номер: 3b2985a5942042139051ece80ce0d0bf
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-30-006473-c.c1
Назва: Вимога про скасування протоколу
Вимога:
За результатами розгляду тендерних пропозицій, 02.12.2020 року о 19:35 год Замовник розмістив Протокол розгляду тендерних пропозицій, яким визначено ТОВ «СВП-2005» переможцем торгів та опубліковано повідомлення про намір укласти договір на предмет закупівлі. Проте, 07.12.2020 року о 21:11 год Замовник скасував своє рішення та в системі ProZorro виклав протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №60/4, яким відхилив тендерну пропозицію ТОВ «СВП-2005». Підставою для відхилення Замовник зазначив у протоколі те, що «поданий Учасником звіт малого підприємництва за 2019 рік не гарантує фінансову спроможність Учасника на період, актуальний на дату подання тендерних пропозицій Замовнику». Наступною за результатами аукціону розглянута тендерна пропозиція ТОВ СК ДП БУД код ЄДРПОУ 40847845. Пунктом 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені ст.17», розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації встановлено, що Замовник встановлює до Учасників такі кваліфікаційні вимоги: … -наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасники подають документи, зазначені у Додатку 1 до Тендерної документації. Згідно інформації, зазначеної у п.9, ч 3 «Інші документи учасників-юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб – підприємців» Додатку 1 Тендерної документації документом, що підтверджує фінансову спроможність учасника є: копія «Балансу», копія «Звіту про фінансові результати» (для юридичних осіб) або «Фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва» (для суб’єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб та юридичних осіб – суб’єктів малого підприємництва) та копія «Звіту про рух грошових коштів» за 2019 рік з документом (чи реквізитом), що підтверджує його реєстрацію у податковому органі, при цьому обсяг чистого річного доходу від реалізації продукції за останній річний звітний період, має бути не меншим ніж очікувана вартість предмета закупівлі, про що Учасником надається довідка у довільній формі. !!! Якщо форма звіту не передбачена законодавством України, тоді у цьому випадку учасник повинен надати довідку у довільній формі про те, що цей звіт ним не подається з посиланням на конкретні статті законодавства України. У складі тендерної пропозиції ТОВ «СВП-2005» подано Фінансову звітність малого підприємства за 2019 рік та Квитанцію №2 , що підтверджує його реєстрацію у податковому органі. Також надано лист роз’яснення № 129 від 12.11.2020 року, про те, що ТОВ «СВП-2005» є малим підприємством, яке має право подавати скорочену по показникам фінансову звітність, форма і порядок складання яких визначаються Національним положенням (стандартам) бухгалтерського обліку 25 «Спрощена фінансова звітність», згідно ст.11 ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність» вiд 16.07.1999 № 996-XIV. Інших вимог до учасників торгів в частині гарантування фінансової спроможності на період, актуальний на дату подання тендерних пропозицій, а ні Додаток №1, а ні сама Тендерна документація в собі не містять. Закон України «Про публічні закупівлі» визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Цей Закон також має на меті адаптувати законодавство України acquis Європейського Союзу на виконання Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони. Статтею 5 цього Закону визначено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, відповідно до якої закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі» найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція/пропозиція - тендерна пропозиція/пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій/пропозицій відповідно до статті 29 цього Закону. Критерієм вибору переможця за відкритими торгами № UA-2020-10-30-006473-c «Нове будівництво амбулаторії групової практики за адресою: с. Семенівка, вул. Першотравнева, Мелітопольського району, Запорізької області» визначено: «Ціна – 100%». Жодних інших критеріїв Тендерна документація не містить. До того ж, звертаємо вашу увагу на те, що законодавство у сфері публічних закупівель не передбачає на етапі прийняття рішення про укладання договору з переможцем скасовувати рішення про намір укласти договір і продовжувати розглядати пропозиції інших учасників. Своїми діями Замовник порушує законодавство в сфері публічних закупівель, умови Тендерної документації, встановлює дискримінаційний підхід до учасників. У зв’язку з цим, враховуючи викладене, ВИМАГАЄМО: 1. Скасувати протокол №60/4, розміщений в системі ProZorro 07.12.2020 року о 21.11год про відхилення пропозиції ТОВ «СВП-2005» з підстав, не передбачених Тендерною документацією. 2. Під час здійснення публічних закупівель діяти виключно в рамках Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник