-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
79710000-4 Охоронні послуги (послуги з фізичної охорони адміністративних будівель та прибудинкової території Кіровоградського обласного центру зайнятості у 2021 році)
Закупівля послуг з фізичної охорони адміністративних будівель та прибудинкової території Кіровоградського обласного центру зайнятості здійснюється на 2021 рік
Завершена
332 880.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 664.40 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 664.40 UAH
Період оскарження:
30.10.2020 14:28 - 12.11.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Звернення до замовника
Номер:
fe51a077d09147d4bfea727f85e0c4f7
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-30-002863-b.c1
Назва:
Звернення до замовника
Вимога:
19.11.2020 р. Протоколом засідання тендерного комітету Кіровоградського обласного центру зайнятості №91 було визначено переможцем ТОВ «Охоронно-пожежний Захист» в закупівлі послуг з фізичної охорони адміністративних будівель та прибудинкової території Кіровоградського обласного центру зайнятості здійснюється на 2021 рік. Наше Товариство не згодне з цим рішенням, адже :
1. Відповідно до п.2 ст. 44 ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства. Також п.3 ст. 44 рішення про надання згоди на вчинення інших значних правочинів, крім зазначених у частині другій цієї статті, приймаються загальними зборами учасників, якщо інше не встановлено статутом товариства. Статутом Учасника не встановлено процедуру укладення значного правочину, отже можна дійти висновку що Учасник на укладення значного правочину повинен керуватися ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю». Враховуючи, що Замовник в тендерній документації не вимагав від Учасників надання фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, тому Ви не можете бути впевнені щодо меж права підпису директора ТОВ «Охоронно-пожежний Захист», в свою чергу учасником були надані лише підтверджуючі документи про прийняття на посаду директора.
2. Відповідно до п.5.1. розділу 3 Тендерної документації Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для виконання умов договору (довідка в довільній формі):
а) офіс (філія, представництво тощо), на підтвердження надати свідоцтво про право власності або копію договору оренди (суборенди) приміщення;
б) транспортні засоби – легкові автомобілі (надати документальне підтвердження наявності власного або орендованого транспорту);
в) наявність в штаті мобільної (швидкого реагування) групи на випадок надзвичайної події;
Ст. 1 ЗУ «Про охоронну діяльність» визначено термін : транспорт реагування - транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони.
Частиною 5 ст. 6 ЗУ «Про охоронну діяльність» визначено, що : « транспорт реагування суб'єкта охоронної діяльності є спеціальним транспортом і обладнується засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України.»
Більше того, порядок, який зазначається в ч. 5 ст. 6 ЗУ «Про охоронну діяльність» регламентований наказом МВС України №771 від 09.08.16 р. «Про порядок обліку та видачі дозволів на встановлення та використання спеціальних світлових сигнальних пристроїв автожовтого (оранжевого) кольору на транспортних засобах реагування суб’єктів охоронної діяльності». Пунктом 6 Розділу 2 вказаного Порядку передбачено, що дозвіл на обладнання відповідними світловими сигналами не може бути виданий якщо : «транспортний засіб не зареєстрований за суб’єктом охоронної діяльності – заявником.»
Отже «транспорт реагування» - який визначений як мобільна (швидкого реагування) група на випадок надзвичайної події учасника ТОВ «Охоронно-пожежний Захист», який був наданий в складі тендерної документації (орендовані автомобілі) в апріорі не може бути транспортом реагування відповідно вимог ч.5 ст. 6 ЗУ «Про охоронну діяльність» та порядку його обладнання.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 16, 17, 28, 30 та 38 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
ВИМАГАЄМО:
1. Розглянути нашу вимогу на засіданні тендерного комітету та вжити всі необхідні заходи щодо усунення порушень ЗУ «Про публічні закупівлі» та прийняти тендерним комітетом законного і обґрунтованого рішення;
2. Ретельно розглянути документи тендерної пропозиції учасника ТОВ «Охоронно-пожежний Захист» з урахуванням наших зауважень;
3. Скасувати рішення засідання тендерного комітету Замовника щодо обрання переможця учасника ТОВ «Охоронно-пожежний Захист»
У разі прийняття рішення про відмову розгляду доводів нашої Вимоги або поверхневого розгляду її зауважень, ТОВ КГБ залишає за собою право звернутися до уповноважених органів в сфері державного регулювання та контролю закупівель, які визначені Розділом ІІ ЗУ «Про публічні закупівлі».
з повагою
Директор ТОВ КГБ Яцик М.В..
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол від 27.11.2020р. №97.pdf 27.11.2020 15:27
Дата подачі:
23.11.2020 11:50
Вирішення:
Вимога ретельно розглянута та відхиляється в повному обсязі з наступних міркувань:
- відповідно до п.2 ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» встановлено, що «Рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, приймаються виключно загальними зборами учасників». В даному випадку не вбачаємо жодних порушень по причині відсутності в Тендерній документації вимоги про підтвердження фінансової звітності. Учасник самостійно вирішує свою фінансову спроможність при укладанні відповідних правочинів.
Отже даний учасник закупівлі самостійно прийняв рішення, що вартість робіт, послуг, що є предметом правочину не перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої фінансової звітності.
Також слід зазначити, що учасник ТОВ «Охоронно-пожежний захист», відповідно до наданого Статуту Товариства має одного учасника, а саме: фізичну особу Іванова Ігоря Владиславовича, який є директором ТОВ «Охоронно-пожежний захист», а Статутом даної юридичної особи немає жодних обмежень учасником ТОВ (тобто самому собі) щодо функції директора.
У зв’язку з цим вважаємо, що учасник ТОВ «Охоронно-пожежний захист» повністю дотримався та виконав вимоги Тендерної документації;
- відповідно до п.5.1. розділу 3 Тендерної документації від учасників вимагалося надати документально підтверджену інформацію про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:
«5.1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для виконання умов договору (довідка в довільній формі):
а) офіс (філія, представництво тощо), на підтвердження надати свідоцтво про право власності або копію договору оренди (суборенди) приміщення;
б) транспортні засоби – легкові автомобілі (надати документальне підтвердження наявності власного або орендованого транспорту);
в) наявність в штаті мобільної (швидкого реагування) групи на випадок надзвичайної події…».
На виконання пп. а, п. 5.1. розділу 3 Тендерної документації - ТОВ «Охоронно-пожежний захист» було надано Договір суборенди нежитлових приміщень.
На виконання пп. б, п. 5.1. розділу 3 Тендерної документації - ТОВ «Охоронно-пожежний захист» було надано Договори оренди транспортних засобів, що підтверджує його використання, а також копії технічних паспортів автомобілів.
На виконання пп. в, п. 5.1. розділу 3 Тендерної документації - ТОВ «Охоронно-пожежний захист» було надано Довідку про наявність в штабі мобільної (швидкого реагування) групи на випадок надзвичайної події, чим дотримано вимог Тендерної документації, якою вимагалося саме наявність в штаті такої групи, а не наявність у неї транспорту реагування.
Звертаємо Вашу увагу, що умовами тендерної документації не вимагалось надання учасниками підтверджуючих документів щодо наявності власного або орендованого транспорту реагування, а також не вимагалось надавати документи про відповідність транспортного засобу до ч.5 ст. 6 ЗУ «Про охоронну діяльність»
Статус вимоги:
Не задоволено