• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

"Капітальний ремонт мосту через річку Берестова по вул. Піщана в с.Парасковія Нововодолазького району Харківської області"

Торги не відбулися

8 139 642.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 40 698.21 UAH
Період оскарження: 30.10.2020 14:22 - 11.11.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога на рішення замовника

Номер: 194d9391376441eb922d99246e6b560f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-30-004886-c.c1
Назва: Вимога на рішення замовника
Вимога:
Приватне підприємство «ФАСАД-СЕРВІС», тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій. Тому, ПП «ФАСАД-СЕРВІС», згідно частини 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», звертається до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, або усунути порушення, виявлені під час розгляду та відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства «ФАСАД-СЕРВІС». І. В тендерній документації замовника, в пункті 6 розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, замовником вимагалось від учасників, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, у складі тендерної пропозиції надати: відомості про матеріальні ресурси: матеріали, вироби і конструкції та технічні ресурси: будівельні машини і механізми, які необхідні для виконання робіт, у відповідності до ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ (Додаток 3 до тендерної документації). Просимо Вас звернути увагу на те, що у Додатку 3 до тендерної документації відсутній такий документ, як ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ. Тому, по-перше, така причина відхилення є неправомірною і некоректною, по-друге, згідно умов Додатку 3 до тендерної документації «Зазначені машини та механізми можливо замінити на еквівалентні з урахуванням необхідної потужності для забезпечення технології виконання робіт згідно діючих норм та стандартів», що було виконано приватним підприємством «ФАСАД-СЕРВІС», тим самим, не порушуючи умов тендерної документації замовника. А згідно п. 2. Розділу 5. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації повідомляємо наступне. До ціни тендерної пропозиції мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Державних будівельних норм з урахуванням змін та доповнень відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ДСТУ - Н Б Д.1.1-4. Вартість тендерної пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені. Вартість тендерної пропозиції включає вартість всіх робіт передбачених Додатком 3 Документації, а також робіт (з врахуванням технічних характеристик будівельних матеріалів), передбачених проектно-кошторисною документацією. Всі кошторисні документи надані у складі тендерної пропозиції учасника та повністю відповідають технічному завданню, передбаченому Додатком 3 до тендерної документації. Крім того, слід зазначити наступне. Відповідно до п. 6.2.1 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ціна пропозиції учасника (підрядника) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них. Розрахунок ціни пропозиції згідно проектних рішень здійснювався відповідно до ДСТУ-Н Б Д.2.4-21:2012 «РЕСУРСНІ ЕЛЕМЕНТНІ КОШТОРИСНІ НОРМИ НА РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ» (РЕКНр). Згідно з п. 3.4. РЕКНр відбивають середньогалузевий рівень витрат ресурсів на прийняту будівельну техніку, технологію та організацію виконання ремонтно-будівельних робіт. Деякі норми мають в своєму складі внутрішньобудівельний транспорт та підйомні механізми, які використовуються для перевезення, розвантаження на приоб`єктних складах та підйом вантажів в разі, якщо це є необхідним для виконання певного будівельного процесу. Використання даних транспортних засобів та механізмів підрядник повинен підтвердити у проекті організації будівництва або, на свій розсуд, не застосовувати їх взагалі, якщо в них немає необхідності. Крім того у п. 6.2.1.5 ДСТУ Б Д.1.1-2:2013 вказано, що при розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об'єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні (ремонтнобудівельні) роботи планується виконувати без застосування машин та механізмів як для внутрішньобудівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт з відповідними технічними (у проекті виконання робіт) та економічними обґрунтуваннями. Отже, при розробці цінової пропозиції були враховані умови виконання робіт та можливість виконання робіт із застосуванням наявних у підрядної організації машин та механізмів, також при розрахунку ціни своєї пропозиції має право на видалення або заміну механізмів, застосованих у нормах. Дані розрахунки повністю відповідають вимогам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, “Правила визначення вартості будівництва”.) та ДСТУ-Н Б Д.1.1-4:2013 «Настанова щодо визначення вартості експлуатації будівельних машин та механізмів у вартості будівництва» В звʼязку з цим, вважаємо, що наша пропозиція повністю відповідає технічним вимогам документації та ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва” в тому числі. ІІ. В тендерній документації замовника, в пункті 6 розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, замовником вимагалось від учасників, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, у складі тендерної пропозиції надати: копію дозвілу на виконання робіт або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження господарської діяльності, необхідної для виконання робіт, передбачених цією тендерною документацією. Приватним підприємством «ФАСАД-СЕРВІС» у складі тендерної пропозиції була надана копія ліцензії його субпідрядної організації Товариства з обмеженою відповідальністю «ПМК-17», в якій наявний відповідний код переліків робіт, а саме Мостів і мостових переходів. ІІІ. В тендерній документації замовника відсутня вимога щодо необхідності наявності у дозволі КВЕД 42.13 «Будівництво мостів і тунелів», тому це не може бути причиною відхилення тендерної пропозиції. До того ж, у відкритому Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Міністерства Юстиції України наявна інформація про вид діяльності субпідрядної організації Товариства з обмеженою відповідальністю «ПМК-17», а саме КВЕД 42.13 «Будівництво мостів і тунелів». Вважаємо відхилення тендерної пропозиції ПП «ФАСАД-СЕРВІС» неправомірним та протизаконним. Тендерна пропозиція ПП «ФАСАД-СЕРВІС» повністю відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Тому, вимагаємо скасувати неправомірне рішення засідання тендерного комітету Старовирівської сільської ради (Протокол №184-27/11 від 27 листопада 2020 року) щодо відхилення тендерної пропозиції учасника приватного підприємства «ФАСАД-СЕРВІС».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановник Учасник, на Вашу вимогу від 02.12.2020 року надаємо відповідь. 1. У Додатку 3 до тендерної документації замовником під документом Технічна специфікація малось на увазі Відомість ресурсів, так як технічна специфікація до предмета закупівлі, це встановлена замовником сукупність технічних умов, технологічні процеси й технології виробництва, які необхідні для виконання робіт. У частині 6 розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, замовником вимагалось надання відомості про матеріальні ресурси: матеріали, вироби і конструкції та технічні ресурси: будівельні машини і механізми, які необхідні для виконання робіт, у відповідності до Технічної специфікації (Додаток 3 до тендерної документації). У Додатку 3 до тендерної документації розміщено такий документ як Відомість ресурсів з такими частинами як: І. Витрати труда; ІІ.Будівельні машини і механізми; ІІІ. Ресурси, спожиті будівельними машинами і враховані в вартості матеріалів; ІV. Механізований інструмент; V.Будівельні матеріали, вироби та конструкції; Підсумкові показники. Цей документ повністю підлягає під документ Технічна специфікація. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» ст. 24 Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Учасник не використав цю можливість для уточнення умов щодо Додатку 3 тендерної документації, якщо вони йому були не зрозумілі. 2. Замовником вимагалось в Додатку 3 до тендерної документації вважати зазначені у технічному завданні посилання на конкретні торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника такими, що містять вираз «або еквівалент». Еквіваленет- це рівноцінні, рівносильні, рівнозначні по своїм технічним характеристикам, в донному випадку, будівельні машини та механізми. Замовник вимагає в Додатку 3 до тендерної документації в Відомості ресурсів в розділі ІІ Будівельнеі машини і механізми, спецтехніку, а саме Крани, вантажопідйомність яких значно перевішує вантажопідйомність запропонованих учасником Кранів. 3. Замовником вимагалось в п.6 розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, УЧАСНИКУ у складі тендерної пропозиції надати копію дозвілу на виконання робіт або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження господарської діяльності, необхідної для виконання робіт, передбачених цією тендерною документацією. Подані учасником такі документи як дозвіл на виконання робіт та ліцензія на провадження певного виду господарської діяльності, не дають можливості побачити замовнику право учасника проводити відповідно до предмету данної закупівлі роботи відповідного класу наслідків а саме СС2 а згідно Загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 р. №668 в п.31 вказано: підрядник зобовֹ’язаний одержані законодавством дозволи на виконання окремих видів робіт.
Статус вимоги: Відхилено