-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Металопластикові вікна (ДК 021:2015 код 44220000-8 — Столярні вироби) (Вікна - 44221100-6)
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Категорія замовника: Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади.
Завершена
1 342 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 20 134.50 UAH
мін. крок: 1.5% або 20 134.50 UAH
Період оскарження:
30.10.2020 13:33 - 11.11.2020 00:00
Скарга
Відхилено
Безпідставне рішення про переможця закупівлі
Номер:
f8dc4785e86a4d7fbf8c1798d1d011da
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-30-004175-c.a3
Назва:
Безпідставне рішення про переможця закупівлі
Скарга:
Порушення принципу здійснення об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.PDF 26.11.2020 13:17
- ТД ПДАТУ.docx 26.11.2020 13:18
- Протокол 68.pdf 26.11.2020 13:18
- Протокол 69.pdf 26.11.2020 13:18
- 26_ЛИСТ-ПОГОДЖЕННЯ з техн. вимогами.pdf 26.11.2020 13:18
- 29_Лист підтвердження відповідності вимогам.pdf 26.11.2020 13:18
- 33_Сертифікат - Cклопакети.pdf 26.11.2020 13:18
- 37_Протокол - ПВХ Framex, Hoffen.pdf 26.11.2020 13:18
- 36_Сертифікат - ПВХ профілі Framex, Hoffen.pdf 26.11.2020 13:43
- 32_Протокол - конструкції з ПВХ Framex.pdf 26.11.2020 16:17
- Рішення від 30.11.2020 № 22111 (+лист Замовнику).pdf 30.11.2020 21:26
- інформація про перенесення розгляду скарги від 08.12.2020 № 19227.pdf 09.12.2020 12:30
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.12.2020 № 23212.pdf 16.12.2020 18:18
- Рішення від 15.12.2020 № 23212.pdf 18.12.2020 22:19
- 4. 31_Сертифікат відповідності фурнітура.pdf 02.12.2020 17:08
- Пояснення АМКУ.doc 02.12.2020 17:08
- 2. 33_Сертифікат - Cклопакети.pdf 02.12.2020 17:08
- 1. 36_Сертифікат - ПВХ профілі Framex, Hoffen (1).pdf 02.12.2020 17:08
- 6. 32_Протокол - конструкції з ПВХ Framex.pdf 02.12.2020 17:08
- 5. 30_Сертифікат відповідності конструкції з ПВХ.PDF 02.12.2020 17:08
- Пояснення АМКУ.pdf 02.12.2020 17:08
- 3. 35_Сертифікат - фурнітура AXOR.pdf 02.12.2020 17:08
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.11.2020 13:39
Дата розгляду скарги:
08.12.2020 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.11.2020 21:27
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
18.12.2020 22:19
Скарга
Скасована
Рішення тендерного комітету Замовника
Номер:
6764b94a1ec74bbbb88e725e791e64e1
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-30-004175-c.a2
Назва:
Рішення тендерного комітету Замовника
Скарга:
визнання переможцем торгів Учасника, технічні та якісні показники предмету закупівлі якого не відповідають встановленим у Тендерній документації вимогам
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ.pdf 26.11.2020 13:10
- ТД ПДАТУ тільки вікна.docx 26.11.2020 13:10
- Протокол 68.pdf 26.11.2020 13:10
- Протокол 69.pdf 26.11.2020 13:10
- 26_ЛИСТ-ПОГОДЖЕННЯ з техн. вимогами.pdf 26.11.2020 13:10
- 29_Лист підтвердження відповідності вимогам.pdf 26.11.2020 13:10
- 32_Протокол - конструкції з ПВХ Framex.pdf 26.11.2020 13:10
- 37_Протокол - ПВХ Framex, Hoffen.pdf 26.11.2020 13:10
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
30.11.2020 00:04
Вимога
Є відповідь
про скасування рішення
Номер:
1a7d7927d0a641a5b45c34580a936fea
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-30-004175-c.b1
Назва:
про скасування рішення
Вимога:
Усунути порушення, які виникли під час проведення закупівлі та скасувати рішення
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.PDF 20.11.2020 15:19
- Протокол 69.pdf 24.11.2020 17:37
Дата подачі:
20.11.2020 15:19
Вирішення:
Через систему електронних закупівель від ТОВ «ІНСТАЛ-ХАУС» код ЄДРПОУ 37864572 надійшла вимога, щодо усунення порушення, які виникли під час проведення закупівлі, датована від 20.11.2020 року та завантажена на веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель о 15 год. 19 хв. ID: UA-2020-10-30-004175-c.b1 до ПДАТУ (Замовника).
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту - Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 5 Закону, зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до Закону.
Так, зокрема відповідно до ч. 2 ст. 31 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
При цьому згідно ч.3 ст.31 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Таким чином, Законом визначено, що інформація щодо причин відхилення надається Замовником у зазначеному випадку виключно учаснику, пропозиція якого відхилена щодо причин невідповідності його пропозиції.
Водночас, виходячи зі змісту ч. 1 ст. 24 Закону, будь-яка фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Аналогічна позиція висвітлена і в узагальненнях, оприлюднених Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України.
Разом з тим, з метою дотримання принципу прозорості, замовник звертає увагу учасника на те, що в складі ТОВ «Глорія-В» наявні Лист-підтверження №11-11-29 та Лист-погодження з технічними, кількісними та якісними вимогами №11-11-26, згідно якого дотримано усіх вимог, які встановлені замовником в тендерній документації, зокрема в технічній частині.
Таким чином, відповідно до вищенаведеного, вимога щодо усунення порушення, які виникли під час проведення закупівлі, яка надійшла від ТОВ «ІНСТАЛ-ХАУС», не підлягає розгляду та задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено