• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Газове паливо (газ природний)

Місце знаходження замовника - 53711, Дніпропетровська обл., Широківський р-он, с. Стародобровільське, вул. Степова 2-В. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.

Завершена

312 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 560.00 UAH
Період оскарження: 30.10.2020 13:10 - 12.11.2020 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога (дискримінаційні вимоги Замовника)

Номер: 5dfb69bb78c54e0182f198e04c717d95
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-30-003911-c.b1
Назва: Вимога (дискримінаційні вимоги Замовника)
Вимога:
1.Шановний Замовнику! Згідно ТД до закупівлі Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Замовник вимагає надати сертифікат ISO 14001. Пповідомляємо Вам, що вимога надання сертифікату ІSO 14001 є такою, що є дикскримінує інших потенційних Учасників закупівлі та звужує коло потенційних Учасників, внаслідок чого створюються штучні переваги окремим Учасникам, що, в свою чергу може призвести до оскарження умов даної Закупівлі в колегії з розгліду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України і, як наслідок, подовження строків подання тендерних пропозиції та процедури закупівлі вцілому. Відповідно до пп. 4 , 7 ч. 2 ст. 38 Закону України «Про ринок природного газу» оператор газорозподільної системи зобов’язаний вживати заходів для підвищення раціонального використання енергоресурсів та охорони довкілля під час здійснення своєї господарської діяльності; вживати інших заходів, необхідних для безпечної та стабільної роботи газорозподільної системи, що передбачені цим Законом або не суперечать законодавству. Відповідно до пп. 4 , 10 ч. 4 ст. 46 Закону України «Про ринок природного газу» оператор газосховищ зобов’язаний вживати заходів для підвищення раціонального використання енергоресурсів та охорони довкілля під час провадження господарської діяльності; вживати інших заходів, необхідних для безпечної та стабільної роботи газосховищ, що передбачені цим Законом або не суперечать законодавству. Відповідно до ч. 1 ст. 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» здійснення оцінки впливу на довкілля є обов’язковим у процесі прийняття рішень про провадження планованої діяльності, визначеної частинами другою і третьою цієї статті. Така планована діяльність підлягає оцінці впливу на довкілля до прийняття рішення про провадження планованої діяльності. Статтею 3 вказаного Закону визначено перелік сфер застосування оцінки впливу на довкілля. Проте, в даному переліку відсутня діяльність з постачання природного газу, яку здійснюють постачальники природного газу відповідно до виданої ліцензії. Звертаємо увагу, що діяльність учасників як постачальників природного газу не підпадає під дію Закону України «Про оцінку впливу на довкілля». Жодним іншим нормативно-правовим актом України не встановлено обов’язок постачальника природного газу проходити сертифікацію своєї діяльності згідно ДСТУ ISO 14001 або аналогічних систем чи більш нових версій стандартів. Тому, вимога Замовника про надання учасниками документального підтвердження стосовно сертифікації уповноваженою організацією екологічного управління учасника закупівлі згідно ISO 14001:2015 або аналогічних систем чи більш нових версій стандартів є законодавчо не обґрунтованою. Зауважимо, що стандарт ISO 14001 є добровільним, жодними нормативно-правовими актамаи не встановлено зобов'язання для отримання такого документами потенційними учасниками, а також такий стандарт не встановлює екологічні вимоги до підприємства. Також Згідно ТД до закупівлі Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Замовник вимагає скрін-шот з монітору постачальника, який підтверджує, те що постачальник має статус сумлінного платника.Наявність такої вимоги дискримінує потенційних учасників, які не мають такого статусу, але мають великий успішний досвід у сфері постачання природного газу. Звертаємо Вашу увагу, що 21 лютого 2019 року, м. Київ – Укртрансгаз запустив онлайн-сервіс ( за посиланням http://utg.ua/utg/customers/check-gas-supplier-availability.html) для українських споживачів газу, який дає можливість миттєво отримати дані з Інформаційної платформи Оператора ГТС про своїх постачальників, а також перевірити наявність власного EIC-коду в реєстрах споживачів газу, в тому числі в Реєстрі на відключення від газопостачання. Просимо видалити вище вказані дискримінаційні вимоги до учасників. 2. Згідно п.2. «Інша інформація» розділу V. Оцінка тендерної пропозиції, учасники у складі своєї тендерної пропозиції повині надати: «інформацію з Центрального управління Служби безпеки України про те, що Служба безпеки України у межах своєї компетенції не розглядає діяльність учасника закупівлі як таку, що підпадає під дію ЗУ «Про Санкції», та що Службою Безпеки України відносно учасника не надано пропозицій Раді національної безпеки і оборони України, щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій у порядку, передбаченому ЗУ «Про Санкції».». Звертаємо увагу Замовника на наступне: Керуючись повноваженнями Центрального управління Служби безпеки України, які визначені ст. 10 Закону України «Про службу безпеки України», Замовник передбачає надання у складі тендерних пропозицій учасниками офіційної інформації з Центрального управління Служби безпеки України про те, що до учасника не застосовано персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), реалізацію і моніторинг ефективності яких забезпечують органи Служби безпеки України, координацію і контроль діяльності яких здійснює Центральне управління Служби безпеки України. Необхідно зазначити, що відповідно до ч. 1 ст. 11 Закону України «Про службу безпеки України» з метою ефективного виконання своїх завдань Службою безпеки України створюються її регіональні органи: обласні управління Служби безпеки України, їх міжрайонні, районні та міські підрозділи, розміщення і територіальна компетенція яких можуть не збігатися з адміністративно-територіальним поділом України. Тобто, з метою отримання офіційної інформації про те, що до учасника не застосовано персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), реалізацію і моніторинг ефективності яких забезпечують органи Служби безпеки України, учасники можуть також звертатися до обласних управлінь Служби безпеки України, їх міжрайонних, районних та міських підрозділів. Однак, тендерний комітет Замовника свідомо обмежив коло суб’єктів, які уповноважені надавати запитувану інформацію в офіційному порядку, що робить його вимогу дискримінаційно. В вільному доступі можна, ознайомитися із повними списками фізичних та юридичних осіб, які потрапили під санкції України, можна за наступними посиланням: http://www.rnbo.gov.ua/documents/496.html. Тому, така вимога Змовника не є законною та обґрунтованою. Закон України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон України) закріплює основні принципи здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Враховуючи вищевикладене, що положення тендерної документації Замовника, порушують принципи здійснення публічних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Закон України «Про публічні закупівлі» закріплює основні принципи здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. З метою недопущення порушення принципів здійснення публічних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням, було прийняте рішення про внесення змін до тендерної документації та виключення умов, що могли б звузити коло учасників.
Статус вимоги: Задоволено