• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Роботи з розробки проектно – кошторисної документації по об’єкту: «Нове будівництво стадіону по вул.Шкільній між №11 та №4 в с.Нечаяне Миколаївського району Миколаєвської області»

04375613. Категорія: орган місцевого самоврядування. Мова - українська

Завершена

640 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 200.00 UAH
Період оскарження: 30.10.2020 12:49 - 05.11.2020 12:53
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога, щодо неправомірного визначення переможця

Номер: 0818a70f201141fc845420134ac8f651
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-30-003660-c.b2
Назва: Вимога, щодо неправомірного визначення переможця
Вимога:
Голові Нечаянської сільської ради Миколаївського району Миколаївської області Відповідно до інформації розміщеної, в системі електронних закупівель ProZorro, замовником Нечаянська сільська рада Миколаївського району, Миколаївської області було проведено закупівлю ID UA-2020-10-30-003660-c на Роботи з розробки проектно – кошторисної документації по об’єкту: «Нове будівництво стадіону по вул. Шкільній між №11 та №4 в с.Нечаяне Миколаївського району Миколаєвської області» за кодом 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи). Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 4 учасники: 1. ФОП Ткач Олександр Васильович 2. ТОВ «Автограф-Н» 3. ФОП Маковецький Андрій Вікторович 4. ТОВ «Проектна компанія АРКОН» За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник неправомірно відхилив пропозицію ТОВ «Автограф-Н», Вимогу, щодо відміни неправомірного відхилення пропозиції учасника (ID UA-2020-10-30-003660-c.a1) не задовольнив, не надав коментарів щодо свого рішення та розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником ФОП Маковецький Андрій Вікторович Протокол від 26.11.2020р. ціна, якого вища. Своїми діями Замовник порушив ст. 5 Закон України «Про публічні закупівлі» пп. 4 «недискримінація учасників та рівне ставлення до них». Детально ознайомившись з тендерною пропозицією останнього, зазначаємо, що в її складі відсутні наступні документи: 1. Згідно Розділу ІІІ. «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» «Документації до спрощеної закупівлі» п. 5 «Інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством» пп.1.1. учасник має надати «довідку у довільній формі про наявність власних або залучених працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням посади, П.І.Б. працівників, серії та № сертифіката. Обов’язкова наявність головного інженера проекту., інженера-проектувальника проектування у частині кошторисної документації, інженера-проектувальника проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості (на об’єктах класу наслідків не менше СС2); архітектурне обємне проєктування». Даний пункт Учасник ФОП Маковецький Андрій Вікторович не виконав - сертифікат архітектора не надано. 2. Згідно Розділу ІІІ. «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» «Документації до спрощеної закупівлі» п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» учасник має надати «1.4. Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) та документами, які підтверджують відповідність запропонованого Учасником предмету закупівлі встановленим вимогам замовника (відповідно до п. 6 Розділу 3 тендерної документації та Додатку 3). Даний пункт Учасник ФОП Маковецький Андрій Вікторович не виконав. Довідку не було надано у складі Тендерної пропозиції. Пуктом 9.2 Наказу ДП “Зовнішторгвидав” №35 “Про порядок здійснення допорогових закупівель” встановлено, що однією з підстав дискваліфікації є - невідповідність пропозиції Учасника умовам Закупівлі. Таким чином, Замовник зобов'язаний був дискваліфікувати учасника ФОП Маковецький Андрій Вікторович і приступити до розгляду пропозиції наступного. Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів є корупційними і прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитує систему електронних закупівель в цілому, а також порушує Закон України «Про публічні закупівлі». Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ: 1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ФОП Маковецький Андрій Вікторович та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону. 2. Надати пояснення, чим саме пропозиція Учасника ФОП Маковецький Андрій Вікторович вигідніша для Замовника, ніж пропозиція Учасника ТОВ «Автограф-Н». 3. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки. З повагою, Директор ТОВ « Автограф-Н» Стерпул Н.О. ______________________ 27.11.2020р. Копію листа відправлено наступним контролюючим та правоохоронним органам: • Державній аудиторській службі України вихідний номер 273/11-20 від 27.11.2020р.; • Департаменту захисту економіки Національної поліції України вихідний номер 274/11-20 від 27.11.2020р.; • Національному антикорупційному бюро України вихідний номер 275/11-20 від 27.11.2020р.; • Рахунковій палаті України - 01601, м. Київ, вул. М.Коцюбинського, 7 вихідний номер 276/11-20 від 27.11.2020р.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: не відповідає вимогам чинного законодавства
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 06.12.2020 20:05
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога, щодо відміни не правомірного відхилення пропозиції учасника

Номер: 1fdd67bbcab84eebaf291a44ce6076aa
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-30-003660-c.a1
Назва: Вимога, щодо відміни не правомірного відхилення пропозиції учасника
Вимога:
Вимога, щодо відміни не правомірного відхилення пропозиції учасника Вимога Відповідно до протокольного рішення № б/н від 23.11.2020. уповноваженою особою Серебрій Т. Ю. було прийнято рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Автограф-Н». Дане рішення є не обґрунтованим, таким що не відповідає вимогам законодавства, нормативним актам та вимогам самої тендерної документації. В обґрунтування свого рішення уповноважена особа зазначає, що причиною відхилення пропозиції стало не надання Учасником довідок згідно наступних пунктів: «1.4. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) та документами, які підтверджують відповідність запропонованого Учасником предмету закупівлі встановленим вимогам замовника (відповідно до п. 6 Розділу 3 тендерної документації та Додатку 3); 1.5.1. У разі, якщо учасником є юридична особа, то учасник надає документ, який підтверджує її повноваження (наказ про призначення керівника підприємства на посаду або протокол/рішення учасників чи акціонерів про призначення керівника або виписку з протоколу засновників про призначення директора, президента, голови правління і т. п. або довіреність керівника учасника, яка засвідчує повноваження уповноваженої особи на підпис тендерної пропозиції або інше (документами, які підтверджують статус та повноваження особи, яка видала доручення чи довіреність, додаються). Якщо один із вищезазначених документів не передбачений (необов’язковий), учасник повинен надати довідку у довільній формі з викладенням обставин, що обґрунтовують відсутність у нього такого документа; 1.7. Оригінал/копія Статуту учасника (або іншого установчого документу), в діючій редакції, з підтвердженням йогодержавноїреєстрації, відповідно до чинного законодавства України (відмітка органу державноїреєстрації на титульній сторінці/ оригінал/копія опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційноїдії із зазначенням коду отримання результатів адміністративної послуги/ лист в довільній формі із посиланням на https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch з зазначенням коду доступу результатів надання адміністративних послуг). 1.9. Лист - гарантія в довільній формі щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, а саме: Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. № 1644- VII; Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 06.12.2019 № 361-IX; рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)»; Постанови Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей, а також інших платежів з рахунків, відкритих в органах Казначейства»; Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»; Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації». Даний висновок уповноваженої особи є помилковий з наступних підстав: довідки були надані у складі тендерної пропозиції ТОВ «Автограф-Н» зокрема: 1. Довідка згідно п. 1.4 була надана у форматі PDF під назвою «Довідка про відповідність кількісних і якісних характеристик» вихідний номер 257/11-20 від 06.11.2020р. 2. Згідно п.1.5.1 «якщо учасником є юридична особа, то учасник надає документ, який підтверджує її повноваження (наказ про призначення керівника підприємства на посаду або протокол/рішення учасників чи акціонерів про призначення керівника або виписку з протоколу засновників про призначення директора, президента, голови правління і т. п. або довіреність керівника учасника, яка засвідчує повноваження уповноваженої особи на підпис тендерної пропозиції або інше (документами, які підтверджують статус та повноваження особи, яка видала доручення чи довіреність, додаються). Якщо один із вищезазначених документів не передбачений (необов’язковий), учасник повинен надати довідку у довільній формі з викладенням обставин, що обґрунтовують відсутність у нього такого документа». ТОВ «Автограф-Н» є юридичною особою, тому у складі тендерної пропозиції надає «Наказ на призначення керівника». Керівником ТОВ «Автограф-Н» є директор Стерпул Н.О., тому у складі тендерної пропозиції було надано «Наказ на директора» у форматі PDF під назвою «Наказ на директора Автограф_Н» наказ №1 від 11 червня 2007р. 3. Згідно «п. 1.7 Оригінал/копія Статуту учасника (або іншого установчого документу), в діючій редакції, з підтвердженням йогодержавноїреєстрації, відповідно до чинного законодавства України (відмітка органу державноїреєстрації на титульній сторінці/ оригінал/копія опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційноїдії із зазначенням коду отримання результатів адміністративної послуги/ лист в довільній формі із посиланням на https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch з зазначенням коду доступу результатів надання адміністративних послуг)». Установчим документом ТОВ «Автограф-Н» є Статут (Нова редакція від 17.09.2020р.). Його сканований оригінал було надано у складі тендерної пропозиції у форматі PDF під назвою «Статут Автограф-Н». Зокрема на сторінці 24 міститься «Опис документів, що подаються заявником для проведення державної реєстрації в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань «Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу» внесеноюдо реєстру приватним нотаріусом Боненко Т.Л. 19.09.2020р. із зазначенням Коду доступу та Код до реєстраційного номеру справи із посиланням на https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch. 4. Згідно п.1.9 було надано довідку у форматі PDF під назвою «Лист-гарантія про дотримання законодавства України» вихідний номер 258/11-20 від 06.11.2020р. Виходячи з вище сказаного підстави відхилення пропозиції уповноважено особою Замовника вказані у відповідному протоколі є необґрунтованими, такими, що не відповідають дійсності та чинному законодавству, на підставі цього та чинного законодавства ВИМАГАЄМО: 1. Відмінити рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Автограф-Н» . 2. Повернутись до стадії кваліфікації ТОВ «Автограф-Н». Також повідомляємо, що у разі відсутності відповіді на дану вимогу та недотримання Замовником вимог статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині недискримінації учасників та рівного ставлення до них, ми залишаємо за собою право оскаржувати дії Замовника до керівної установи та в судовому порядку, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а також копію даного листа буде відправлено наступним контролюючим та правоохоронним органам:Державній аудиторській службі України, Департаменту захисту економіки Національної поліції України, Національному антикорупційному бюро України та Рахунковій палаті України. Директор ТОВ «Авторгаф-Н» Стерпул Н.О.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: залишення без задоволенння вимогу
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 29.11.2020 19:57