• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

інженерно-геологічні та інженерно-геодезичні вишукування за об’єктом КЗ «ДФКС» ДОР» за адресою: м. Дніпро, вул. Краснопільська, 4

Очікувана вартість закупівлі. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі наведена у Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції із зазначенням питомої ваги критеріїв: єдиним критерієм оцінки є ціна. Кількість балів по критерію ціна дорівнює 100 балів. Кількість балів за критерієм ціна визначається наступним чином. Пропозиція, ціна якої найвигідніша (найменша), присвоюється максимально можлива кількість балів. Кількість балів для решти пропозицій визначається за формулою: Б обчисл = Ц мін/Цобчисл х 100, де Б обчисл – обчислювана кількість балів; Ц мін - найнижча ціна; Ц обчисл - ціна пропозиції, кількість балів для якої обчислюється; 100 - максимально можлива кількість балів за критерієм ціна. Оцінка пропозицій проводиться з урахування розміру податку на додану вартість. Учасники які не є платниками ПДВ, подають пропозицію без ПДВ з урахуванням податків та зборів платниками яких вони являються.

Завершена

149 449.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 2 242.00 UAH
Період оскарження: 30.10.2020 12:15 - 05.11.2020 15:00
Вимога
Відхилено

Оскарження рішення про результат спрощеної закупівлі

Номер: 4d58511da9914171a6976191aaf2ddd3
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-30-003258-c.b1
Назва: Оскарження рішення про результат спрощеної закупівлі
Вимога:
Ознайомившись із протоколом №3 від 12.11.2020, щодо прийняття рішення уповноваженою особою комунального закладу «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ СПОРТУ» Дніпропетровської обласної ради про результат спрощеної закупівлі інженерно-геологічних та інженерно-геодезичних вишукувань за об’єктом КЗ «ДФКС» ДОР» за адресою: м. Дніпро, вул. Краснопільська, 4 (ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-30-003258-c) ПП «Геозонд» (код ЄДРПОУ 20193076) повідомляє: відповідно до ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі п.15.1 учасники закупівлі у складі пропозиції надають довідку у формі таблиці, що містить інформацію про наявність у учасника основних найменувань необхідної для виконання договору про закупівлю матеріально-технічної бази, а саме: відомості щодо основних засобів (приміщення, транспортні засоби, обладнання тощо), які учасник планує залучати для виконання договору, із зазначенням їх найменування, кількості, терміну експлуатації, відомостей про технічний стан та правові підстави їх наявності. У разі, якщо основні засоби, які зазначено учасником в довідці, не є власністю учасника, додатково у складі пропозиції необхідно надати завірені належним чином копії договорів оренди (лізингу), надання послуг тощо, які підтверджують правові підстави наявності в учасника зазначених ним у довідці основних засобів. Договори повинні бути чинними протягом всього строку дії договору про закупівлю, тобто до 31.12.2020 року або передбачати можливість пролонгації на строк до 31.12.2020 року. ТОВ «ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «АРБІС» надала довідку у довільній формі у якій відсутні транспортні засоби, обладнання тощо, для виконання інженерно-геологічних вишукувань. Згідно Додатку 1 Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі інженерно-геологічних та інженерно-геодезичних вишукувань за об’єктом КЗ «ДФКС» ДОР» за адресою: м. Дніпро, вул. Краснопільська, 4 (ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-30-003258-c) при виконанні інженерно-геологічних вишукувань необхідно виконати механічне ударно-канатне буріння 3 свердловин, загальна довжина 36 п.м., з відбором монолітів та виконати лабораторні роботи повного комплексу визначення фізичних властивостей ґрунтів, відповідно до довідки ТОВ «ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «АРБІС» Bиx.N 04/l l-17 від 04 листопада 2020p. не має відповідної матеріально- технічної бази для виконання вище зазначених робіт. Також відповідно до довідки Bиx.N 04/l l-16 від 04 листопада 2020p. Про наявність у учасника основних працівників відповідної кваліфікації ТОВ «ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «АРБІС» не зазначила щодного спеціаліста для виконання механічно ударно-канатного буріння 3 свердловин та виконання звіту з інженерно-геологічних вишукувань. В свою чергу ТОВ «ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «АРБІС» надає інформаційний лист Bиx.N 04/l l-5 від 04 листопада 2020p., щодо не залучення до виконання робіт співвиконавців. Усе вище зазначене говорить про те, що ТОВ «ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «АРБІС» не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. З метою дотримання прав учасників на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій, недопущення порушення чинного законодавства України, дотримання принципів здійснення закупівель визначених ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», - ВИМАГАЄМО: 1. Переглянути та змінити рішення уповноваженої особи, фахівця з публічних закупівель КЗ «ДФКС»ДОР» Семєйко Я.В., що викладене в протоколі №3 від 12.11.2020 та визнати пропозіцію учасника спрощеної закупівлі ТОВ «ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «АРБІС» такою, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. 2. Прийняти до розгляду пропозицію ПП «Геозонд».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ СПОРТУ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» (далі – Коледж, замовник) розглянув вимогу приватного підприємства «ГЕОЗОНД» від 12.11.2020 №UA-2020-10-30-003258-c.b1 та повідомляє наступне. В період проведення закупівлі інженерно-геологічних та інженерно-геодезичних вишукувань за об’єктом КЗ «ДФКС» ДОР» за адресою: м. Дніпро, вул. Краснопільська, 4 (далі – закупівля вишукувань) правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад визначалися Законом України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 №114-IX. Відповідно до п.25 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» публічна закупівля (далі - закупівля) - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом. Закупівлю проведено шляхом застосування спрощеної закупівлі, порядок проведення якої визначено статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Частиною 11 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з п.1 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Відповідно до п.15.1 оголошення про проведення закупівлі учасник у складі пропозиції повинен надати довідку у формі таблиці, що містить інформацію про наявність у учасника основних найменувань необхідної для виконання договору про закупівлю матеріально-технічної бази, а саме: відомості щодо основних засобів (приміщення, транспортні засоби, обладнання тощо), які учасник планує залучати для виконання договору, із зазначенням їх найменування, кількості, терміну експлуатації, відомостей про технічний стан та правові підстави їх наявності. У разі, якщо основні засоби, які зазначено учасником в довідці, не є власністю учасника, додатково у складі пропозиції необхідно надати завірені належним чином копії договорів оренди (лізингу), надання послуг тощо, які підтверджують правові підстави наявності в учасника зазначених ним у довідці основних засобів. Договори повинні бути чинними протягом всього строку дії договору про закупівлю, тобто до 31.12.2020 року або передбачати можливість пролонгації на строк до 31.12.2020 року. Вищевказана вимога передбачає, що учасник надає довідку у формі таблиці, яка містить відомості стосовно основних найменувань матеріально-технічної бази, а не всіх найменувань матеріально-технічної бази необхідної для виконання договору про закупівлю. Замовник не вимагає від учасників зазначити повний перелік основних засобів, які будуть використовуватися під час виконання договору про закупівлю. Учасник на власний розсуд вказує перелік найменувань матеріально-технічної бази, які у його розумінні є основними. Враховуючи викладене, Ваше твердження щодо того, що у ТОВ «ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «АБРИС» відсутня матеріально-технічна база необхідна для проведення вишукувань є безпідставним та таким, що не підтверджено будь-якими документальними доказами. Звертаємо увагу на те, що учасник повинен готувати свою пропозицію відповідно до вимог замовника викладених у оголошенні про проведення закупівлі, тому якщо замовник не вимагає всього переліку найменувань матеріально-технічної бази необхідної для виконання договору про закупівлю, то учасник відповідно і не повинен надавати такий перелік. Аналогічне стосується і працівників відповідної кваліфікації, адже як і у випадку з вимогою п.15.1 оголошення про проведення закупівлі, п.15.2 оголошення про проведення закупівлі, також вимагає від учасника зазначити інформацію лише стосовно основних або навіть основного працівника, а не всіх працівників, що будуть виконувати вишукування. Таким чином, і у цьому випадку Ваше твердження щодо того, що у ТОВ «ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «АБРИС» відсутні працівники відповідної кваліфікації необхідні для проведення вишукувань є безпідставним та таким, що не підтверджено будь-якими документальними доказами. Повідомляємо, що відповідно до ч.7 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Проте, приватним підприємством «ГЕОЗОНД» не використано право звернення до замовника щодо трактування вимог п.15.1, п.15.2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі, надане учаснику згідно з ч.7 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно з п.1 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Під час розгляду пропозиції ТОВ «ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «АБРИС» з’ясовано, що пропозиція вказаного учасника відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Враховуючи викладене, у замовника відсутні правові підстави для перегляду рішення щодо визнання ТОВ «ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «АБРИС» переможцем закупівлі вишукувань. Повідомляємо, що у разі не згоди з висновками замовника, згідно з ч.20 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку.
Статус вимоги: Відхилено