• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з інженерного проектування (Розробка проекту: Інтеграція і модернізація локальних систем оповіщення населення, що проживає в 2,5 км зоні від осі української ділянки магістрального аміакопроводу Тольятті – Одеса та комплексної системи раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій на об’єктах магістрального аміакопроводу)

Торги відмінено

4 860 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 48 600.00 UAH
Період оскарження: 29.10.2020 19:14 - 05.11.2020 19:12
Вимога
Відхилено

невідповідність тендерної документації діючим в Україні нормативно-правовим актам та нормативно-технічним документам

Номер: 3aeca401474047c38d58ce5773ff6cb3
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-29-009348-c.b1
Назва: невідповідність тендерної документації діючим в Україні нормативно-правовим актам та нормативно-технічним документам
Вимога:
З метою приведення Додатку 4.1. до тендерної документації Завдання на проектування у відповідність до вимог п/п 1), 5) Кодексу цивільного захисту України, п. 12 Постанови КМУ від 27 вересня 2017 №733 «Положення про організацію оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій та зв’язку у сфері цивільного захисту», а також п.п. 5.2.13, 5.2.20, 5.2.21, 5.2.22 ДБН В.2.5-76:2014 «Автоматизовані системи раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення» зі зміною 1, вимагаємо третє перелічення другого абзацу п. 10. викласти у наступній редакції: "- населені пункти, що розташовані в межах 2,5 км зони від осі української ділянки магістрального аміакопроводу, автоматизовані робочі місця чергових територіальних/місцевих автоматизованих систем централізованого оповіщення та аварійно-рятувальних служб (об’єкти локального оповіщення), автоматизовані робочі місця пунктів централізованого моніторингу технічного стану систем, що проектуються."
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1. Щодо територіальних систем централізованого оповіщення: Відповідно до ст.19 Кодексу Цивільного Захисту України створення та підтримання у постійній готовності територіальної системи централізованого оповіщення, здійснення її модернізації та забезпечення функціонування належить до повноважень місцевих державних адміністрацій; Відповідно до п.9. Постанови КМУ від 27 вересня 2017 р. № 733 «Про затвердження Положення про організацію оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій та зв’язку у сфері цивільного захисту» реконструкція територіальних автоматизованих систем централізованого оповіщення здійснюється відповідно до законодавства на підставі рішень місцевих органів виконавчої влади. Також, утримання, реконструкція та забезпечення постійної готовності до дій за призначенням територіальних автоматизованих систем централізованого оповіщення здійснюються місцевими органами виконавчої влади. 2. Щодо місцевих автоматизованих систем централізованого оповіщення: Відповідно до ст.19 Кодексу Цивільного Захисту України створення та підтримання у постійній готовності місцевої системи централізованого оповіщення про загрозу або виникнення надзвичайних ситуацій, здійснення її модернізації та забезпечення функціонування належить до повноважень органів місцевого самоврядування; Відповідно до п.10. Постанови КМУ від 27 вересня 2017 р. № 733 «Про затвердження Положення про організацію оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій та зв’язку у сфері цивільного захисту» утримання, реконструкція та забезпечення постійної готовності до дій за призначенням місцевих автоматизованих систем централізованого оповіщення здійснюються місцевими органами виконавчої влади. Також, проектування та реконструкція місцевих автоматизованих систем централізованого оповіщення здійснюються згідно із законодавством на підставі рішень місцевих органів виконавчої влади (органів місцевого самоврядування). 3. п.14. Додатку 4 до Тендерної документації (завдання на проектування) містить вимогу розробити Проектну документацію у відповідності до чинних норм і стандартів України. Крім того, перелічені у вимозі 1 нормативно-правові акти (Кодекс цивільного захисту України від 02.10.2012р. № 5403-VI; ДБН В.2.5-76:2014:2014 «Автоматизовані системи раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення»; Постанова Кабінету Міністрів України від 27 вересня 2017 р. № 733 «Про організацію оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій та зв’язку у сфері цивільного захисту») вже передбачені положеннями Технічного завдання (додаток до завдання на проектування), зокрема «Переліком документів, на підставі яких інтегруються і модернізуються системи». 4. Вимога обов’язкової інтеграції систем оповіщення та комплексної системи раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій на об’єктах магістрального аміакопроводу з місцевими/територіальними автоматизованими системами централізованого оповіщення передбачена вищезазначеними нормативними документами, якими повинен керуватися Виконавець при розробці проекту. Обсяги автоматизації для систем оповіщення в завданні на проектування визначені на підставі п.12. Постанови КМУ від 27 вересня 2017 р. № 733. 5. Автоматизовані робочі місця, в тому числі і пунктів централізованого моніторингу технічного стану систем, відносяться до засобів автоматизації і не можуть бути об’єктом автоматизації в даному випадку. Щодо функцій моніторингу, то розділом 4. Технічного завдання (додаток до завдання на проектування) передбачені функції самодіагностики системи та сигналізації при відмові компонентів системи. Отже, Додаток 4 Тендерної документації (завдання на проектування з додатком) містить вимоги щодо інтеграції і модернізації систем оповіщення та СРВ в межах компетенції ДП «Укрхімтрансаміак» з необхідними посиланнями на чинну нормативну базу, та передбачає моніторинг технічного стану компонентів системи.
Статус вимоги: Відхилено