• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Розробка проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт мостової споруди на автомобільній дорозі О100607 Залісся – Заворичі км 20+512. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції - українська (детальніше в оголошенні). Детальна інформація стосовно предмету закупівлі та інших вимог зазначено в оголошенні, яке додається до закупівлі.

Завершена

1 294 540.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 945.40 UAH
Період оскарження: 29.10.2020 18:19 - 04.11.2020 17:00
Вимога
Відхилено

Оскарження рішення про визнання переможцем

Номер: 480313b321974d85a9254af1106923dd
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-29-009158-c.a5
Назва: Оскарження рішення про визнання переможцем
Вимога:
Оскарження рішення про визнання переможцем «ФОП Шутенко Віталій Валерійович» Відповідно до протоколу від 12.11.2020 року № 41 пропозиція учасника – «ФОП Шутенко Віталій Валерійович» визнана такою, що відповідає вимогам закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір. ТОВ «НВО «Гіпротранс» не погоджується з зазначенням рішенням Замовника, оскільки вважаємо, що документи переможця – ФОП Шутенко Віталій Валерійович (надалі - Переможец) – потребують перевірки з таких обставин: 1. В Завданні на розробку проєктної документації (додаток 4) передбачено виконання інженерно-геодезичних та інженерно-геологічних вишукувань. В довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, спеціалісті з вишукувань не зазначені. Відповідно до вимог додатку 5 в довідці повинні бути зазначені працівникі, що будуть задіяні при виконанні робіт. Інших документів, що підтверджують наявність у Переможця працівників, які мають досвід та знання для виконання інженерно-геологічних та інженерно-геодезичних вишукувань в тендерній пропозиції не надані. 2. В тендерній пропозиції Переможцем надана довідка, яка підтверджує наявність досвіду виконання аналогічного договору, що був укладений та виконувався протягом останніх 5 років. Довідка надана у відповідності до додатку 5 Оголошення (без зазначення назви об’єкту, найменування Замовника тощо). Але, в тендерній пропозиції Переможця є виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, відповідно до якої Переможець був зареєстрований як фізична-особа підприємець 11 червня 2020 року, а дата запису до ЄДР юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань внесена 10 вересня 2020 року. Враховуючи ті обставини, що Переможець до листопада 2020 року не приймав участі в жодній процедурі закупівель, а розроблення проєктно-кошторисної документації з капітального ремонту/реконструкції/нового будівництва доріг вимагає тривалого часу, вважаємо за необхідне перевірити достовірність наданої Переможцем довідки щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору. На виконання вимог, які передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» насамперед, таких як добросовісна конкуренція серед учасників; об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури спрощеної закупівлі, з метою дотримання всіх принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, просимо повернути Переможця на кваліфікацію, перевірити достовірність наданої ним інформації. У разі відмови Замовника провести перевірку інформації зазначеної у тендерній пропозиції Переможця, ми залишаємо за собою право звернутися до відповідних органів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Уважно розглянувши Вашу вимогу, яка оприлюднена в 17.11.2020 року повідомляємо наступне. 1. Відповідно до п.2 Додатку 5 до Оголошення про проведення закупівлі передбачено, що Учасник в складі пропозиції має надати інформацію щодо наявності працівників відповідно кваліфікації шляхом надання довідки відповідно до встановленої форми та надання кваліфікаційних сертифікатів, а саме: Обов’язково в учасника мають бути наявні (вказуються в довідці): - Інженер-проектувальник автомобільних доріг (головний інженер проекту) (сертифікований на об’єктах класу наслідків СС3) - 1 особа; - Інженер – проектувальник (напрямок - інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації) працівник сертифікований за вказаним напрямком - 1 особа; - Інженер-проектувальник – (напрямок - інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості) - працівник сертифікований за вказаним напрямком - 2 особи; Таким чином зазначаємо, що оголошенням про проведення закупівлі передбачено лише підтвердження наявності працівників, які зазначені в п.2 Додатку 5 до Оголошення про проведення закупівлі. Слід зазначити, що відповідно до нормативно-правових актів у сфері публічних закупівель передбачено, що учасники, які мають намір взяти участь у закупівлі можуть здійснювати уточнення та/або вимагати від Замовника внесення відповідних змін до оголошення про проведення закупівлі. Однак, жодний з учасників в тому числі і Ви стосовно критерію який передбачений п.2 Додатку 5 Оголошення про проведення закупівлі не зверталися до Замовника за уточненнями та/або з проханням внесення змін до оголошення про проведення закупівлі. У разі відсутності тих чи інших уточнень чи зауважень по процедурі, свідчить про те, що учасники, які мають намір взяти участь у закупівлі зрозумілі всі вимоги, які містяться в оголошенні про проведення закупівлі та готові надати у складі своєї пропозиції. Таким чином, зазначаємо, що при розгляді уповноваженою особою пропозицій учасників дотримано всіх принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, які передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» насамперед, таких як добросовісна конкуренція серед учасників; об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі. 2. Відповідно до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань дійсно ФОП "ШУТЕНКО ВІТАЛІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" зареєстрований 11 червня 2020 року. Відповідно до додатку 5 Оголошення про проведення закупівлі передбачено, що учасники в складі пропозиції зокрема повинні надати довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору (договору на розроблення проектно-кошторисної документації з капітального ремонту/реконструкції/нового будівництва доріг, що був укладений та виконувався протягом останніх 5 років. Слід зазначити, що нормативно – правові акти у сфері здійснення публічних закупівель в тому числі і Закон України «Про публічні закупів» покликані забезпечувати ефективне здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. З огляду на викладене, нормативно – правові акти у сфері здійснення публічних закупівель в тому числі і Закон України «Про публічні закупів» жодним чином не обмежують участь новостворених суб’єктів господарювання в тому числі і фізичних осіб-підприємців. Учасники підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного договору (договору на розроблення проектно-кошторисної документації з капітального ремонту/реконструкції/нового будівництва доріг в довільній формі, що виконувалися протягом останніх 5 років. З огляду на це учасники могли виконати договори на розроблення проектно-кошторисної документації з капітального ремонту/реконструкції/нового будівництва доріг як в 2015 році так і 2020 році навіть якщо і учасник зареєстрований 11 червня 2020 року У складі пропозиції ФОП «ШУТЕНКО ВІТАЛІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ» надано довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору (договору на розроблення проектно-кошторисної документації з капітального ремонту/реконструкції/нового будівництва доріг, що був укладений та виконувався протягом останніх 5 років, чим виконано всі вимоги оголошення про проведення закупівлі, оскільки дана інформація встановлена в оголошенні про проведення закупівлі в довільній формі, тому будь-який учасник даної закупівлі зазначає інформацію яку він вважає за необхідну. Згідно з пунктом 1 розділом 3 Оголошення про проведення закупівлі передбачено, що відповідальність за достовірність та зміст інформації, викладеної в документах, які подані у складі пропозиції, несе учасник. З огляду на викладене, всі учасники які подають документи чи іншу інформацію у складі пропозиції несуть відповідальність учасники відповідно до чинного законодавства України. Додатково повідомляємо, що відповідно до нормативно-правових актів у сфері публічних закупівель передбачено, що учасники, які мають намір взяти участь у закупівлі можуть здійснювати уточнення та/або вимагати від Замовника внесення відповідних змін до оголошення про проведення закупівлі. Однак, жодний з учасників стосовно критерію який передбачений додатком 5 Оголошення про проведення закупівлі не звертався до Замовника за уточненнями та/або з проханням внесення змін до оголошення про проведення закупівлі. У разі відсутності тих чи інших уточнень чи зауважень по процедурі, свідчить про те, що учасники, які мають намір взяти участь у закупівлі зрозумілі всі вимоги, які містяться в оголошенні про проведення закупівлі та готові надати у складі своєї пропозиції. Підсумовуючи викладене, зазначаємо, що при розгляді уповноваженою особою пропозицій учасників дотримано всіх принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, які передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» насамперед, таких як добросовісна конкуренція серед учасників; об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Заперечення на відповідь Замовника

Номер: 2650572eaf7c4748bc0ddbc5830b8989
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-29-009158-c.a4
Назва: Заперечення на відповідь Замовника
Вимога:
Заперечення на відповідь Замовника 1. Відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Пункт 14.1 Оголошення стосується «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції» Умови щодо коштів, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю регулюються п.15 Оголошення, який так і називається «Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати». Пункт 14.1 не має містити умов щодо забезпечення виконання договору, оскільки Замовник передбачив окремий пункт 15. Відповідно до п.15 Оголошення Замовник не передбачає забезпечення виконання договору про закупівлю, тому вимагати у складі пропозиції підтвердження про перерахування коштів, що надійшли як забезпечення виконання договору, також не має права. Таким чином, Учасник не порушив умовам, визначеним в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, оскільки умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції виконані і умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю також виконані. За умовами Оголошення Замовник не вимагає коштів як забезпечення виконання договору, тобто ніяких довідок щодо зазначеного забезпечення пункт 15 Оголошення не вимагає. А пункт 14.1 Оголошення регулює умови надання забезпечення тендерної пропозиції. 2. Учасник не заперечує, що вимога щодо Інженера-проектувальника автомобільних доріг (головний інженер проекту) (сертифікований на об’єктах класу наслідків СС3) формувалися відповідно до чинного законодавства України. Але Замовник повинен при розгляді документів (сертифікатів) брати до уваги, що сертифікати видані до 2016 року без зазначення класу наслідків, при підтверджені кваліфікації, відповідають сертифікатам на об'єкти будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 (об'єкти будівництва V категорії складності). Сертифікати видаються одноразово. У разі, якщо Замовник відхиляє пропозицію на підставі того, що в сертифікаті, виданому до 2016 року, не зазначений об’єкт класу наслідків СС3 або СС2, він порушує вимоги ч.5 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки обмежує конкуренцію, що призводить до дискримінації учасників. Враховуючи вищевикладене, просимо Вас додатково розглянути наші аргументи і повернути ТОВ «НВО «Гіпротранс» на кваліфікацію як Учасника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1. Відповідно до п. 14.1 Розділу 1 Оголошення про проведення закупівлі, передбачено, що Учасники в складі пропозиції має надати підтвердження в довільній формі стосовно того, що кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. Проте, не надано підтвердження у довільній формі. Не виконання вимог оголошення про проведення закупівлі є невідповідністю пропозиції, що тягне за собою відхилення пропозиції. Відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Таким чином, зазначаємо, що норма вищезазначеної статті тлумачиться так, що замовник зобов’язаний відхилити пропозицію учасника в разі, якщо учасник не виконав вимоги, які зазначені в оголошенні про проведення закупівлі. Слід зазначити, що відповідно до нормативно-правових актів у сфері публічних закупівель передбачено, що учасники, які мають намір взяти участь у закупівлі можуть здійснювати уточнення та/або вимагати від Замовника внесення відповідних змін до оголошення про проведення закупівлі. Однак, жодний з учасників стосовно критерію який передбачений п. 14.1 Розділу 1 Оголошення про проведення закупівлі не звертався до Замовника за уточненнями та/або з проханням внесення змін до оголошення про проведення закупівлі. У разі відсутності тих чи інших уточнень чи зауважень по процедурі, свідчить про те, що учасники, які мають намір взяти участь у закупівлі зрозумілі всі вимоги, які містяться в оголошенні про проведення закупівлі та готові надати у складі своєї пропозиції. Підсумовуючи викладене, зазначаємо, що при розгляді уповноваженою особою пропозицій учасників дотримано всіх принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, які передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» насамперед, таких як добросовісна конкуренція серед учасників; об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі. 2. Відповідно до п.2 Додатку 5 до Оголошення про проведення закупівлі передбачено, що Учасник в складі пропозиції має надати інформацію щодо наявності працівників відповідно кваліфікації шляхом надання довідки відповідно до встановленої форми та надання кваліфікаційних сертифікатів, а саме: Обов’язково в учасника мають бути наявні (вказуються в довідці): - Інженер-проектувальник автомобільних доріг (головний інженер проекту) (сертифікований на об’єктах класу наслідків СС3) - 1 особа; - Інженер – проектувальник (напрямок - інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації) працівник сертифікований за вказаним напрямком - 1 особа Учасником в складі пропозиції надано копію Кваліфікаційного сертифікату Інженер-проектувальник автомобільних доріг в якому не зазначено об’єкту класу наслідків, що є невідповідністю вимогам, які встановлені в оголошенні про проведення закупівлі. Слід зазначити, що відповідно до нормативно-правових актів у сфері публічних закупівель передбачено, що учасники, які мають намір взяти участь у закупівлі можуть здійснювати уточнення та/або вимагати від Замовника внесення відповідних змін до оголошення про проведення закупівлі. Однак, жодний з учасників в тому числі і Ви стосовно критерію який передбачений п. 14.1 Розділу 1 Оголошення про проведення закупівлі не зверталися до Замовника за уточненнями та/або з проханням внесення змін до оголошення про проведення закупівлі. У разі відсутності тих чи інших уточнень чи зауважень по процедурі, свідчить про те, що учасники, які мають намір взяти участь у закупівлі зрозумілі всі вимоги, які містяться в оголошенні про проведення закупівлі та готові надати у складі своєї пропозиції. Таким чином, зазначаємо, що при розгляді уповноваженою особою пропозицій учасників дотримано всіх принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, які передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» насамперед, таких як добросовісна конкуренція серед учасників; об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі. Додатково повідомляємо, вимога щодо Інженера-проектувальника автомобільних доріг (головний інженер проекту) (сертифікований на об’єктах класу наслідків СС3) формувалися відповідно до чинного законодавства України. Так, відповідно до наказу Мінрегіону від 27.01.2014 року № 26 затверджено погоджену з Міністерством соціальної політики України Зміну № 8 до розділу 1 «Керівники, професіонали, фахівці» [кваліфікаційні характеристики професій: «Інженер-проектувальник» - (Код КП - 2142.2), «Експерт будівельний» - (Код КП - 2142.2), «Інженер з технічного нагляду (будівництво)» - (Код КП - 2142.2) Випуску 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників (далі - Зміна № 8). Згідно з п. 4 згаданого наказу з 1 січня 2016 року вводиться категорійність, зокрема інженерів-проектувальників: - об'єкти будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 (об'єкти будівництва V категорії складності); - об'єкти будівництва класу наслідків (відповідальності) СС2 (об'єкти будівництва III-IV категорії складності) - об'єкти будівництва класу наслідків (відповідальності) СС1 (об'єкти будівництва І-ІІ категорії складності). Враховуючи вищевикладене, зазначаємо, при розгляді уповноваженою особою пропозицій учасників дотримано всіх принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, які передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» насамперед, таких як добросовісна конкуренція серед учасників; об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Щодо порушень законодавства у сфері здійснення публічних закупівель

Номер: 9d1bc244290a430e9e73f2a5ffbd8a5b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-29-009158-c.c3
Назва: Щодо порушень законодавства у сфері здійснення публічних закупівель
Вимога:
Рішення про визнання переможцем ФОП ШУТЕНКО ВІТАЛІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ прийнято з порушенням законодавства України про публічні закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до пункту 1 розділу 3 оголошення про проведення закупівлі передбачено, що перелік документів, які передбачені документацією та повинні бути надані учасником у складі пропозиції, шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій документації, а саме: - Цінова пропозиція (ДОДАТОК 1 ОГОЛОШЕННЯ). - Лист підтвердження щодо «умов проекту договору» (ДОДАТОК 2 ОГОЛОШЕННЯ). - Лист-згода (для фізичних осіб, фізичних осіб-підприємців та суб‘єктів господарювання) (ДОДАТОК 3 ОГОЛОШЕННЯ). - інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію, що повинна складатись з документів, зазначених (ДОДАТОК 4 ОГОЛОШЕННЯ). - Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону (ДОДАТОК 5 ОГОЛОШЕННЯ). - Інші документи, які Учасник повинен надати у складі пропозиції (ДОДАТОК 6 ОГОЛОШЕННЯ). - Перелік документів для переможця торгів (ДОДАТОК 7 ОГОЛОШЕННЯ). - Проект договору (ДОДАТОК 8 ОГОЛОШЕННЯ). Документи, які надаються (завантажуються) у складі пропозиції повинні містити печатку (за наявності) та підпис уповноваженої особи учасника. - Інші документи передбачені оголошенням. Таким чином, учасники повинні надати в складі пропозиції документи, які передбачені оголошення про проведення закупівлі зокрема підписаний зі сторони учасників Перелік документів для переможця торгів (ДОДАТОК 7 ОГОЛОШЕННЯ). Проте, в складі пропозиції відсутній додаток 7 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Не виконання вимог оголошення про проведення закупівлі є невідповідністю пропозиції, що тягне за собою відхилення пропозиції. Відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Таким чином, зазначаємо, що норма вищезазначеної статті тлумачиться так, що замовник зобов’язаний відхилити пропозицію учасника в разі, якщо учасник не виконав вимоги, які зазначені в оголошенні про проведення закупівлі. Слід зазначити, що відповідно до нормативно-правових актів у сфері публічних закупівель передбачено, що учасники, які мають намір взяти участь у закупівлі можуть здійснювати уточнення та/або вимагати від Замовника внесення відповідних змін до оголошення про проведення закупівлі. Однак, жодний з учасників стосовно критерію який передбачений п. 1 Розділу 3 Оголошення про проведення закупівлі не звертався до Замовника за уточненнями та/або з проханням внесення змін до оголошення про проведення закупівлі. У разі відсутності тих чи інших уточнень чи зауважень по процедурі, свідчить про те, що учасники, які мають намір взяти участь у закупівлі зрозумілі всі вимоги, які містяться в оголошенні про проведення закупівлі та готові надати у складі своєї пропозиції. Підсумовуючи викладене, зазначаємо, що при розгляді уповноваженою особою пропозицій учасників дотримано всіх принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, які передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» насамперед, таких як добросовісна конкуренція серед учасників; об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі. 2. Відповідно до пункту 1 розділу 3 оголошення про проведення закупівлі передбачено, що перелік документів, які передбачені документацією та повинні бути надані учасником у складі пропозиції, шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій документації, зокрема інші документи передбачені оголошенням. Відповідно до додатку 8 Оголошення про проведення закупівлі передбачено надання у складі пропозиції гарантійний лист про те, що при залученні Субпідрядників, Підрядник контролює наявність у них ліцензій, дозволів на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Проте, в складі пропозиції відсутній гарантійний лист. Не виконання вимог оголошення про проведення закупівлі є невідповідністю пропозиції, що тягне за собою відхилення пропозиції. Відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Таким чином, зазначаємо, що норма вищезазначеної статті тлумачиться так, що замовник зобов’язаний відхилити пропозицію учасника в разі, якщо учасник не виконав вимоги, які зазначені в оголошенні про проведення закупівлі. Слід зазначити, що відповідно до нормативно-правових актів у сфері публічних закупівель передбачено, що учасники, які мають намір взяти участь у закупівлі можуть здійснювати уточнення та/або вимагати від Замовника внесення відповідних змін до оголошення про проведення закупівлі. Однак, жодний з учасників стосовно критерію який передбачений п. 1 Розділу 3 Оголошення про проведення закупівлі не звертався до Замовника за уточненнями та/або з проханням внесення змін до оголошення про проведення закупівлі. У разі відсутності тих чи інших уточнень чи зауважень по процедурі, свідчить про те, що учасники, які мають намір взяти участь у закупівлі зрозумілі всі вимоги, які містяться в оголошенні про проведення закупівлі та готові надати у складі своєї пропозиції. Підсумовуючи викладене, зазначаємо, що при розгляді уповноваженою особою пропозицій учасників дотримано всіх принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, які передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» насамперед, таких як добросовісна конкуренція серед учасників; об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі. 3. Відповідно до вимог пункту 14 розділу І учасником ФОП «ШУТЕНКО ВІТАЛІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ» надано забезпечення пропозиції у вигляді страхової гарантії. Щодо строку дії страхової гарантії, наданої у складі пропозиції то слід зазначити, що відповідно до статті 31 Закону України «Про страхування» Страховики зобов’язані формувати і вести облік страхових резервів у порядку та обсягах, встановлених цим Законом, станом на кожен день. Відповідно до Методики формування страхових резервів за видами страхування, іншими, ніж страхування життя, затвердженої Розпорядженням Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України 17.12.2004 № 3104 величина резервів розраховується на 365 днів. Таким чином, страхова гарантія яка надана ФОП «ШУТЕНКО ВІТАЛІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ» (терміном дії календарний рік) відповідає вимогам законодавства України у сфері страхування. Відповідно до пункту 5 наданої гарантії страхова компанія зобов’язується гарантовано продовжити її строк: «гарантовано погодження продовження строку дії забезпечення пропозиції, у випадку, якщо замовник вимагатиме від учасників продовження строку дії пропозицій, в порядку передбаченому чинним законодавством відповідно до частини 7 статті 26 Закону України "Про публічні закупівлі"». Таким чином, надане забезпечення відповідає вимогам чинного законодавства України та вимогам даних торгів. 4. Відповідно до пункту 1 розділу 1 Оголошення про проведення закупівлі передбачено, що учасники повинні у складі пропозиції надати підтвердження отримання страховою компанією оплати за страхову гарантію (лист від страхової компанії з зазначенням ідентифікатора процедури закупівлі та копію банківської квитанції). У складі пропозиції ФОП «ШУТЕНКО ВІТАЛІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ» надано лист від страхової компанії з зазначенням ідентифікатора процедури закупівлі та копію банківської квитанції. Банківська квитанція, яка надана у складі пропозиції ФОП «ШУТЕНКО ВІТАЛІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ» є оригінальним примірником, де міститься підпис, як самого ШУТЕНКО ВІТАЛІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ так і представника банку. Також слід зазначити, окремих вимог оголошення про проведення закупівлі щодо засвідчення банківська квитанція не містить. 5. Відповідно до пункту 1 розділу 3 оголошення про проведення закупівлі передбачено, що перелік документів, які передбачені документацією та повинні бути надані учасником у складі пропозиції, шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій документації, зокрема інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію, що повинна складатись з документів, зазначених (ДОДАТОК 4 ОГОЛОШЕННЯ). У складі пропозиції ФОП «ШУТЕНКО ВІТАЛІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ» надано лист відповідно до якого ФОП «ШУТЕНКО ВІТАЛІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ» погоджується з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічну специфікацію). 6. Відповідно до додатку 5 Оголошення про проведення закупівлі передбачено, що учасники в складі пропозиції зокрема повинні надати: 1. Довідку у довільній формі про наявність обладнання, матеріально – технічної бази, та технологій необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі 2. Довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору (договору на розроблення проектно-кошторисної документації з капітального ремонту/реконструкції/нового будівництва доріг, що був укладений та виконувався протягом останніх 5 років. У складі пропозиції ФОП «ШУТЕНКО ВІТАЛІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ» надано в довільній формі: 1. Довідку у довільній формі про наявність обладнання, матеріально – технічної бази, та технологій необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, 2. Довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору (договору на розроблення проектно-кошторисної документації з капітального ремонту/реконструкції/нового будівництва доріг, що був укладений та виконувався протягом останніх 5 років, чим виконано всі вимоги оголошення про проведення закупівлі, оскільки дана інформація встановлена в оголошенні про проведення закупівлі в довільній формі, тому будь-який учасник даної закупівлі зазначає інформацію яку він вважає за необхідну. Слід зазначити, що відповідно до нормативно-правових актів у сфері публічних закупівель передбачено, що учасники, які мають намір взяти участь у закупівлі можуть здійснювати уточнення та/або вимагати від Замовника внесення відповідних змін до оголошення про проведення закупівлі. Однак, жодний з учасників стосовно критерію який передбачений додатком 5 Оголошення про проведення закупівлі не звертався до Замовника за уточненнями та/або з проханням внесення змін до оголошення про проведення закупівлі. У разі відсутності тих чи інших уточнень чи зауважень по процедурі, свідчить про те, що учасники, які мають намір взяти участь у закупівлі зрозумілі всі вимоги, які містяться в оголошенні про проведення закупівлі та готові надати у складі своєї пропозиції. Підсумовуючи викладене, зазначаємо, що при розгляді уповноваженою особою пропозицій учасників дотримано всіх принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, які передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» насамперед, таких як добросовісна конкуренція серед учасників; об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Щодо порушень законодавства у сфері здійснення публічних закупівель

Номер: 22fe8fb6fa7b43eba13c586293798102
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-29-009158-c.c2
Назва: Щодо порушень законодавства у сфері здійснення публічних закупівель
Вимога:
Рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ІНСТИТУТ УКРДОРПРОЕКТ» прийнято з порушенням законодавства України про публічні закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до пункту 1 розділу 3 оголошення про проведення закупівлі передбачено, що перелік документів, які передбачені документацією та повинні бути надані учасником у складі пропозиції, шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій документації, а саме: - Цінова пропозиція (ДОДАТОК 1 ОГОЛОШЕННЯ). - Лист підтвердження щодо «умов проекту договору» (ДОДАТОК 2 ОГОЛОШЕННЯ). - Лист-згода (для фізичних осіб, фізичних осіб-підприємців та суб‘єктів господарювання) (ДОДАТОК 3 ОГОЛОШЕННЯ). - інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію, що повинна складатись з документів, зазначених (ДОДАТОК 4 ОГОЛОШЕННЯ). - Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону (ДОДАТОК 5 ОГОЛОШЕННЯ). - Інші документи, які Учасник повинен надати у складі пропозиції (ДОДАТОК 6 ОГОЛОШЕННЯ). - Перелік документів для переможця торгів (ДОДАТОК 7 ОГОЛОШЕННЯ). - Проект договору (ДОДАТОК 8 ОГОЛОШЕННЯ). Документи, які надаються (завантажуються) у складі пропозиції повинні містити печатку (за наявності) та підпис уповноваженої особи учасника. - Інші документи передбачені оголошенням. Таким чином, учасники повинні надати в складі пропозиції документи, які передбачені оголошення про проведення закупівлі зокрема підписаний зі сторони учасників Перелік документів для переможця торгів (ДОДАТОК 7 ОГОЛОШЕННЯ). Проте, в складі пропозиції відсутній додаток 7 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Не виконання вимог оголошення про проведення закупівлі є невідповідністю пропозиції, що тягне за собою відхилення пропозиції. Відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Таким чином, зазначаємо, що норма вищезазначеної статті тлумачиться так, що замовник зобов’язаний відхилити пропозицію учасника в разі, якщо учасник не виконав вимоги, які зазначені в оголошенні про проведення закупівлі. Слід зазначити, що відповідно до нормативно-правових актів у сфері публічних закупівель передбачено, що учасники, які мають намір взяти участь у закупівлі можуть здійснювати уточнення та/або вимагати від Замовника внесення відповідних змін до оголошення про проведення закупівлі. Однак, жодний з учасників стосовно критерію який передбачений п. 1 Розділу 3 Оголошення про проведення закупівлі не звертався до Замовника за уточненнями та/або з проханням внесення змін до оголошення про проведення закупівлі. У разі відсутності тих чи інших уточнень чи зауважень по процедурі, свідчить про те, що учасники, які мають намір взяти участь у закупівлі зрозумілі всі вимоги, які містяться в оголошенні про проведення закупівлі та готові надати у складі своєї пропозиції. Підсумовуючи викладене, зазначаємо, що при розгляді уповноваженою особою пропозицій учасників дотримано всіх принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, які передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» насамперед, таких як добросовісна конкуренція серед учасників; об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі. 2. Відповідно до пункту 1 розділу 3 оголошення про проведення закупівлі передбачено, що перелік документів, які передбачені документацією та повинні бути надані учасником у складі пропозиції, шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій документації, зокрема інші документи передбачені оголошенням. Відповідно до додатку 8 Оголошення про проведення закупівлі передбачено надання у складі пропозиції гарантійний лист про те, що при залученні Субпідрядників, Підрядник контролює наявність у них ліцензій, дозволів на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Проте, в складі пропозиції відсутній гарантійний лист. Не виконання вимог оголошення про проведення закупівлі є невідповідністю пропозиції, що тягне за собою відхилення пропозиції. Відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Таким чином, зазначаємо, що норма вищезазначеної статті тлумачиться так, що замовник зобов’язаний відхилити пропозицію учасника в разі, якщо учасник не виконав вимоги, які зазначені в оголошенні про проведення закупівлі. Слід зазначити, що відповідно до нормативно-правових актів у сфері публічних закупівель передбачено, що учасники, які мають намір взяти участь у закупівлі можуть здійснювати уточнення та/або вимагати від Замовника внесення відповідних змін до оголошення про проведення закупівлі. Однак, жодний з учасників стосовно критерію який передбачений п. 1 Розділу 3 Оголошення про проведення закупівлі не звертався до Замовника за уточненнями та/або з проханням внесення змін до оголошення про проведення закупівлі. У разі відсутності тих чи інших уточнень чи зауважень по процедурі, свідчить про те, що учасники, які мають намір взяти участь у закупівлі зрозумілі всі вимоги, які містяться в оголошенні про проведення закупівлі та готові надати у складі своєї пропозиції. Підсумовуючи викладене, зазначаємо, що при розгляді уповноваженою особою пропозицій учасників дотримано всіх принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, які передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» насамперед, таких як добросовісна конкуренція серед учасників; об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі. 3. Відповідно до вимог пункту 14 розділу І учасником ФОП «ШУТЕНКО ВІТАЛІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ» надано забезпечення пропозиції у вигляді страхової гарантії. Щодо строку дії страхової гарантії, наданої у складі пропозиції то слід зазначити, що відповідно до статті 31 Закону України «Про страхування» Страховики зобов’язані формувати і вести облік страхових резервів у порядку та обсягах, встановлених цим Законом, станом на кожен день. Відповідно до Методики формування страхових резервів за видами страхування, іншими, ніж страхування життя, затвердженої Розпорядженням Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України 17.12.2004 № 3104 величина резервів розраховується на 365 днів. Таким чином, страхова гарантія яка надана ФОП «ШУТЕНКО ВІТАЛІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ» (терміном дії календарний рік) відповідає вимогам законодавства України у сфері страхування. Відповідно до пункту 5 наданої гарантії страхова компанія зобов’язується гарантовано продовжити її строк: «гарантовано погодження продовження строку дії забезпечення пропозиції, у випадку, якщо замовник вимагатиме від учасників продовження строку дії пропозицій, в порядку передбаченому чинним законодавством відповідно до частини 7 статті 26 Закону України "Про публічні закупівлі"». Таким чином, надане забезпечення відповідає вимогам чинного законодавства України та вимогам даних торгів. 4. Відповідно до пункту 1 розділу 1 Оголошення про проведення закупівлі передбачено, що учасники повинні у складі пропозиції надати підтвердження отримання страховою компанією оплати за страхову гарантію (лист від страхової компанії з зазначенням ідентифікатора процедури закупівлі та копію банківської квитанції). У складі пропозиції ФОП «ШУТЕНКО ВІТАЛІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ» надано лист від страхової компанії з зазначенням ідентифікатора процедури закупівлі та копію банківської квитанції. Банківська квитанція, яка надана у складі пропозиції ФОП «ШУТЕНКО ВІТАЛІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ» є оригінальним примірником, де міститься підпис, як самого ШУТЕНКО ВІТАЛІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ так і представника банку. Також слід зазначити, окремих вимог оголошення про проведення закупівлі щодо засвідчення банківська квитанція не містить. 5. Відповідно до пункту 1 розділу 3 оголошення про проведення закупівлі передбачено, що перелік документів, які передбачені документацією та повинні бути надані учасником у складі пропозиції, шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій документації, зокрема інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію, що повинна складатись з документів, зазначених (ДОДАТОК 4 ОГОЛОШЕННЯ). У складі пропозиції ФОП «ШУТЕНКО ВІТАЛІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ» надано лист відповідно до якого ФОП «ШУТЕНКО ВІТАЛІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ» погоджується з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічну специфікацію). 6. Відповідно до додатку 5 Оголошення про проведення закупівлі передбачено, що учасники в складі пропозиції зокрема повинні надати: 1. Довідку у довільній формі про наявність обладнання, матеріально – технічної бази, та технологій необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі 2. Довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору (договору на розроблення проектно-кошторисної документації з капітального ремонту/реконструкції/нового будівництва доріг, що був укладений та виконувався протягом останніх 5 років. У складі пропозиції ФОП «ШУТЕНКО ВІТАЛІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ» надано в довільній формі: 1. Довідку у довільній формі про наявність обладнання, матеріально – технічної бази, та технологій необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, 2. Довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору (договору на розроблення проектно-кошторисної документації з капітального ремонту/реконструкції/нового будівництва доріг, що був укладений та виконувався протягом останніх 5 років, чим виконано всі вимоги оголошення про проведення закупівлі, оскільки дана інформація встановлена в оголошенні про проведення закупівлі в довільній формі, тому будь-який учасник даної закупівлі зазначає інформацію яку він вважає за необхідну. Слід зазначити, що відповідно до нормативно-правових актів у сфері публічних закупівель передбачено, що учасники, які мають намір взяти участь у закупівлі можуть здійснювати уточнення та/або вимагати від Замовника внесення відповідних змін до оголошення про проведення закупівлі. Однак, жодний з учасників стосовно критерію який передбачений додатком 5 Оголошення про проведення закупівлі не звертався до Замовника за уточненнями та/або з проханням внесення змін до оголошення про проведення закупівлі. У разі відсутності тих чи інших уточнень чи зауважень по процедурі, свідчить про те, що учасники, які мають намір взяти участь у закупівлі зрозумілі всі вимоги, які містяться в оголошенні про проведення закупівлі та готові надати у складі своєї пропозиції. Підсумовуючи викладене, зазначаємо, що при розгляді уповноваженою особою пропозицій учасників дотримано всіх принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, які передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» насамперед, таких як добросовісна конкуренція серед учасників; об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

оскарження дискваліфікації

Номер: 78f4eb82507342fdac528343ea5b0a70
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-29-009158-c.c1
Назва: оскарження дискваліфікації
Вимога:
Оскарження протоколу про відхилення пропозиції та обґрунтування вимог щодо повернення на кваліфікацію ТОВ «НВО «Гіпротранс», ознайомившись з протоколом від 12 листопада 2020 року № 38 «ПРО РОЗГЛЯД ПРОПОЗИЦІЙ НА ЗАКУПІВЛЮ на розробку проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт мостової споруди на автомобільній дорозі О100607 Залісся – Заворичі км 20+512», за яким наша пропозиція буда відхилена на підставі п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» як така що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, і не погоджуємося з таким рішенням. 1. Замовником зазначено, що відповідно до п.14.1 Розділу 1 Оголошення Учасник в складі пропозиції має надати підтвердження в довільній формі стосовно того, що кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. І ТОВ «НВО «Гіпротранс» в складі пропозиції зазначеного підтвердження не надано. Не погоджуємося з таким висновком, оскільки розділ 14.1 Розділу 1 Оголошення містить вимоги, які стосуються умов та повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції , і ТОВ «НВО «Гіпротранс» усі вимоги щодо забезпечення тендерної пропозиції виконано та надані усі необхідні документи. Проте, відповідно до пункту 15 Розділу 1 Оголошення Замовником не передбачено забезпечення виконання договору про закупівлю. Тобто, будь-яких гарантій щодо забезпечення виконання договору Замовник не вимагає. Надавати підтвердження що кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників, Учасник не має права, оскільки ніяких коштів в забезпечення виконання договору Учасник, відповідно до умов Оголошення, не надавав. Таким чином, ненадання Учасником у складі тендерної пропозиції підтвердження щодо перерахування коштів, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю (оскільки забезпечення не вимагається) не є підставою для відхилення тендерної пропозиції. 2. Замовник зазначає, що в складі пропозиції надано копію кваліфікаційного сертифікату інженер-проектувальник автомобільних доріг в якому не зазначено об’єкту класу наслідків. Тобто, учасником не надано підтвердження наявності інженера-проектувальника автомобільних доріг сертифікованого на об’єктах класу наслідків СС3. Не погоджуємося з таким висновком, оскільки у складі пропозиції наданий кваліфікаційний сертифікат інженерно-будівельного проєктування доріг без зазначення об’єктів класу наслідків. Звертаємо увагу, що сертифікат був виданий у 2014 році. Категорійність по сертифікату інженера - проектувальник була запроваджена з 01 січня 2016 року, і для врегулювання питання категорійності раніше виданих кваліфікаційних сертифікатів Державною архітектурно-будівельною інспекцією було надано роз’яснення від 01.04.2015 щодо відповідності категорії фахівця і сфері його повноважень. Відповідно до роз’яснення, сертифікований фахівець категорії не нижче провідного інженера-проєктувальника відповідає фахівцю сертифікованому на об’єктах класу наслідків СС3. Умовами, за якими раніше надані сертифікати прирівнюються до сертифікованих на об’єктах класу наслідків СС3, є підтвердження досвіду виконання відповідних робіт та підвищення кваліфікації. В тендерній пропозиції зазначено спеціаліст на рівні головного інженера проєкта (кваліфікаційна вимога категорії сертифікованих фахівців) і наданий документ (свідоцтво від 12.10.2018 року № 00679) про підвищення кваліфікації . Тобто, умови, відповідно до яких наданий сертифікат відповідає сертифікованому на об’єктах класу наслідків СС3, виконано. За роз’ясненнями стосовно кваліфікації по об’єктах класу наслідків сертифікатів які були надані до 01 січня 2016 року можна звернутися до Державної архітектурно-будівельної інспекції. Таким чином, умова щодо наявності працівників відповідно кваліфікації ТОВ «НВО «Гіпротранс» виконана, і не є підставою для відхилення тендерної пропозиції. Тобто, підстави, передбачені п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», за якими Замовник відхиляє пропозицію у разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі або вимогам до предмета закупівлі, відсутні. З огляду на наші аргументи, просимо Замовника – ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ – повернути ТОВ «НВО «Гіпротранс» як Учасника спрощеної закупівлі на кваліфікацію, і переглянути рішення щодо визначення переможця спрощеної закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1. Відповідно до п. 14.1 Розділу 1 Оголошення про проведення закупівлі, передбачено, що Учасники в складі пропозиції має надати підтвердження в довільній формі стосовно того, що кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. Проте, не надано підтвердження у довільній формі. Не виконання вимог оголошення про проведення закупівлі є невідповідністю пропозиції, що тягне за собою відхилення пропозиції. Відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Таким чином, зазначаємо, що норма вищезазначеної статті тлумачиться так, що замовник зобов’язаний відхилити пропозицію учасника в разі, якщо учасник не виконав вимоги, які зазначені в оголошенні про проведення закупівлі. Слід зазначити, що відповідно до нормативно-правових актів у сфері публічних закупівель передбачено, що учасники, які мають намір взяти участь у закупівлі можуть здійснювати уточнення та/або вимагати від Замовника внесення відповідних змін до оголошення про проведення закупівлі. Однак, жодний з учасників стосовно критерію який передбачений п. 14.1 Розділу 1 Оголошення про проведення закупівлі не звертався до Замовника за уточненнями та/або з проханням внесення змін до оголошення про проведення закупівлі. У разі відсутності тих чи інших уточнень чи зауважень по процедурі, свідчить про те, що учасники, які мають намір взяти участь у закупівлі зрозумілі всі вимоги, які містяться в оголошенні про проведення закупівлі та готові надати у складі своєї пропозиції. Підсумовуючи викладене, зазначаємо, що при розгляді уповноваженою особою пропозицій учасників дотримано всіх принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, які передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» насамперед, таких як добросовісна конкуренція серед учасників; об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі. 2. Відповідно до п.2 Додатку 5 до Оголошення про проведення закупівлі передбачено, що Учасник в складі пропозиції має надати інформацію щодо наявності працівників відповідно кваліфікації шляхом надання довідки відповідно до встановленої форми та надання кваліфікаційних сертифікатів, а саме: Обов’язково в учасника мають бути наявні (вказуються в довідці): - Інженер-проектувальник автомобільних доріг (головний інженер проекту) (сертифікований на об’єктах класу наслідків СС3) - 1 особа; - Інженер – проектувальник (напрямок - інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації) працівник сертифікований за вказаним напрямком - 1 особа Учасником в складі пропозиції надано копію Кваліфікаційного сертифікату Інженер-проектувальник автомобільних доріг в якому не зазначено об’єкту класу наслідків, що є невідповідністю вимогам, які встановлені в оголошенні про проведення закупівлі. Слід зазначити, що відповідно до нормативно-правових актів у сфері публічних закупівель передбачено, що учасники, які мають намір взяти участь у закупівлі можуть здійснювати уточнення та/або вимагати від Замовника внесення відповідних змін до оголошення про проведення закупівлі. Однак, жодний з учасників в тому числі і Ви стосовно критерію який передбачений п. 14.1 Розділу 1 Оголошення про проведення закупівлі не зверталися до Замовника за уточненнями та/або з проханням внесення змін до оголошення про проведення закупівлі. У разі відсутності тих чи інших уточнень чи зауважень по процедурі, свідчить про те, що учасники, які мають намір взяти участь у закупівлі зрозумілі всі вимоги, які містяться в оголошенні про проведення закупівлі та готові надати у складі своєї пропозиції. Таким чином, зазначаємо, що при розгляді уповноваженою особою пропозицій учасників дотримано всіх принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, які передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» насамперед, таких як добросовісна конкуренція серед учасників; об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі. Додатково повідомляємо, вимога щодо Інженера-проектувальника автомобільних доріг (головний інженер проекту) (сертифікований на об’єктах класу наслідків СС3) формувалися відповідно до чинного законодавства України. Так, відповідно до наказу Мінрегіону від 27.01.2014 року № 26 затверджено погоджену з Міністерством соціальної політики України Зміну № 8 до розділу 1 «Керівники, професіонали, фахівці» [кваліфікаційні характеристики професій: «Інженер-проектувальник» - (Код КП - 2142.2), «Експерт будівельний» - (Код КП - 2142.2), «Інженер з технічного нагляду (будівництво)» - (Код КП - 2142.2) Випуску 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників (далі - Зміна № 8). Згідно з п. 4 згаданого наказу з 1 січня 2016 року вводиться категорійність, зокрема інженерів-проектувальників: - об'єкти будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 (об'єкти будівництва V категорії складності); - об'єкти будівництва класу наслідків (відповідальності) СС2 (об'єкти будівництва III-IV категорії складності) - об'єкти будівництва класу наслідків (відповідальності) СС1 (об'єкти будівництва І-ІІ категорії складності). Враховуючи вищевикладене, зазначаємо, при розгляді уповноваженою особою пропозицій учасників дотримано всіх принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, які передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» насамперед, таких як добросовісна конкуренція серед учасників; об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено