• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Розробка проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт мостової споруди на автомобільній дорозі О101603 Обухів – Лісники через Великі Дмитровичі, Ходосівку км 21+271. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції - українська (детальніше в оголошенні). Детальна інформація стосовно предмету закупівлі та інших вимог зазначено в оголошенні, яке додається до закупівлі.

Завершена

1 094 546.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 945.46 UAH
Період оскарження: 29.10.2020 18:17 - 04.11.2020 17:00
Вимога
Вирішена

Оскарження визнання переможця

Номер: d82777c188464e5798c8c7640f4cce88
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-29-009140-c.c3
Назва: Оскарження визнання переможця
Вимога:
Рішення про визнання переможцем ФОП ШУТЕНКО ВІТАЛІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ прийнято з порушенням законодавства України про публічні закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до пункту 1 розділу 3 оголошення про проведення закупівлі передбачено, що перелік документів, які передбачені документацією та повинні бути надані учасником у складі пропозиції, шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій документації, а саме: - Цінова пропозиція (ДОДАТОК 1 ОГОЛОШЕННЯ). - Лист підтвердження щодо «умов проекту договору» (ДОДАТОК 2 ОГОЛОШЕННЯ). - Лист-згода (для фізичних осіб, фізичних осіб-підприємців та суб‘єктів господарювання) (ДОДАТОК 3 ОГОЛОШЕННЯ). - інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію, що повинна складатись з документів, зазначених (ДОДАТОК 4 ОГОЛОШЕННЯ). - Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону (ДОДАТОК 5 ОГОЛОШЕННЯ). - Інші документи, які Учасник повинен надати у складі пропозиції (ДОДАТОК 6 ОГОЛОШЕННЯ). - Перелік документів для переможця торгів (ДОДАТОК 7 ОГОЛОШЕННЯ). - Проект договору (ДОДАТОК 8 ОГОЛОШЕННЯ). Документи, які надаються (завантажуються) у складі пропозиції повинні містити печатку (за наявності) та підпис уповноваженої особи учасника. - Інші документи передбачені оголошенням. Таким чином, учасники повинні надати в складі пропозиції документи, які передбачені оголошення про проведення закупівлі зокрема підписаний зі сторони учасників Перелік документів для переможця торгів (ДОДАТОК 7 ОГОЛОШЕННЯ). Проте, в складі пропозиції відсутній додаток 7 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Не виконання вимог оголошення про проведення закупівлі є невідповідністю пропозиції, що тягне за собою відхилення пропозиції. Відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Таким чином, зазначаємо, що норма вищезазначеної статті тлумачиться так, що замовник зобов’язаний відхилити пропозицію учасника в разі, якщо учасник не виконав вимоги, які зазначені в оголошенні про проведення закупівлі. Слід зазначити, що відповідно до нормативно-правових актів у сфері публічних закупівель передбачено, що учасники, які мають намір взяти участь у закупівлі можуть здійснювати уточнення та/або вимагати від Замовника внесення відповідних змін до оголошення про проведення закупівлі. Однак, жодний з учасників стосовно критерію який передбачений п. 1 Розділу 3 Оголошення про проведення закупівлі не звертався до Замовника за уточненнями та/або з проханням внесення змін до оголошення про проведення закупівлі. У разі відсутності тих чи інших уточнень чи зауважень по процедурі, свідчить про те, що учасники, які мають намір взяти участь у закупівлі зрозумілі всі вимоги, які містяться в оголошенні про проведення закупівлі та готові надати у складі своєї пропозиції. Підсумовуючи викладене, зазначаємо, що при розгляді уповноваженою особою пропозицій учасників дотримано всіх принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, які передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» насамперед, таких як добросовісна конкуренція серед учасників; об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі. 2. Відповідно до пункту 1 розділу 3 оголошення про проведення закупівлі передбачено, що перелік документів, які передбачені документацією та повинні бути надані учасником у складі пропозиції, шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій документації, зокрема інші документи передбачені оголошенням. Відповідно до додатку 8 Оголошення про проведення закупівлі передбачено надання у складі пропозиції гарантійний лист про те, що при залученні Субпідрядників, Підрядник контролює наявність у них ліцензій, дозволів на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Проте, в складі пропозиції відсутній гарантійний лист. Не виконання вимог оголошення про проведення закупівлі є невідповідністю пропозиції, що тягне за собою відхилення пропозиції. Відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Таким чином, зазначаємо, що норма вищезазначеної статті тлумачиться так, що замовник зобов’язаний відхилити пропозицію учасника в разі, якщо учасник не виконав вимоги, які зазначені в оголошенні про проведення закупівлі. Слід зазначити, що відповідно до нормативно-правових актів у сфері публічних закупівель передбачено, що учасники, які мають намір взяти участь у закупівлі можуть здійснювати уточнення та/або вимагати від Замовника внесення відповідних змін до оголошення про проведення закупівлі. Однак, жодний з учасників стосовно критерію який передбачений п. 1 Розділу 3 Оголошення про проведення закупівлі не звертався до Замовника за уточненнями та/або з проханням внесення змін до оголошення про проведення закупівлі. У разі відсутності тих чи інших уточнень чи зауважень по процедурі, свідчить про те, що учасники, які мають намір взяти участь у закупівлі зрозумілі всі вимоги, які містяться в оголошенні про проведення закупівлі та готові надати у складі своєї пропозиції. Підсумовуючи викладене, зазначаємо, що при розгляді уповноваженою особою пропозицій учасників дотримано всіх принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, які передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» насамперед, таких як добросовісна конкуренція серед учасників; об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі. 3. Відповідно до вимог пункту 14 розділу І учасником ФОП «ШУТЕНКО ВІТАЛІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ» надано забезпечення пропозиції у вигляді страхової гарантії. Щодо строку дії страхової гарантії, наданої у складі пропозиції то слід зазначити, що відповідно до статті 31 Закону України «Про страхування» Страховики зобов’язані формувати і вести облік страхових резервів у порядку та обсягах, встановлених цим Законом, станом на кожен день. Відповідно до Методики формування страхових резервів за видами страхування, іншими, ніж страхування життя, затвердженої Розпорядженням Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України 17.12.2004 № 3104 величина резервів розраховується на 365 днів. Таким чином, страхова гарантія яка надана ФОП «ШУТЕНКО ВІТАЛІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ» (терміном дії календарний рік) відповідає вимогам законодавства України у сфері страхування. Відповідно до пункту 5 наданої гарантії страхова компанія зобов’язується гарантовано продовжити її строк: «гарантовано погодження продовження строку дії забезпечення пропозиції, у випадку, якщо замовник вимагатиме від учасників продовження строку дії пропозицій, в порядку передбаченому чинним законодавством відповідно до частини 7 статті 26 Закону України "Про публічні закупівлі"». Таким чином, надане забезпечення відповідає вимогам чинного законодавства України та вимогам даних торгів. 4. Відповідно до пункту 1 розділу 1 Оголошення про проведення закупівлі передбачено, що учасники повинні у складі пропозиції надати підтвердження отримання страховою компанією оплати за страхову гарантію (лист від страхової компанії з зазначенням ідентифікатора процедури закупівлі та копію банківської квитанції). У складі пропозиції ФОП «ШУТЕНКО ВІТАЛІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ» надано лист від страхової компанії з зазначенням ідентифікатора процедури закупівлі та копію банківської квитанції. Банківська квитанція, яка надана у складі пропозиції ФОП «ШУТЕНКО ВІТАЛІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ» є оригінальним примірником, де міститься підпис, як самого ШУТЕНКО ВІТАЛІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ так і представника банку. Також слід зазначити, окремих вимог оголошення про проведення закупівлі щодо засвідчення банківська квитанція не містить. 5. Відповідно до пункту 1 розділу 3 оголошення про проведення закупівлі передбачено, що перелік документів, які передбачені документацією та повинні бути надані учасником у складі пропозиції, шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій документації, зокрема інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію, що повинна складатись з документів, зазначених (ДОДАТОК 4 ОГОЛОШЕННЯ). У складі пропозиції ФОП «ШУТЕНКО ВІТАЛІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ» надано лист відповідно до якого ФОП «ШУТЕНКО ВІТАЛІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ» погоджується з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічну специфікацію). 6. Відповідно до додатку 5 Оголошення про проведення закупівлі передбачено, що учасники в складі пропозиції зокрема повинні надати: 1. Довідку у довільній формі про наявність обладнання, матеріально – технічної бази, та технологій необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі 2. Довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору (договору на розроблення проектно-кошторисної документації з капітального ремонту/реконструкції/нового будівництва доріг, що був укладений та виконувався протягом останніх 5 років. У складі пропозиції ФОП «ШУТЕНКО ВІТАЛІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ» надано в довільній формі: 1. Довідку у довільній формі про наявність обладнання, матеріально – технічної бази, та технологій необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, 2. Довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору (договору на розроблення проектно-кошторисної документації з капітального ремонту/реконструкції/нового будівництва доріг, що був укладений та виконувався протягом останніх 5 років, чим виконано всі вимоги оголошення про проведення закупівлі, оскільки дана інформація встановлена в оголошенні про проведення закупівлі в довільній формі, тому будь-який учасник даної закупівлі зазначає інформацію яку він вважає за необхідну. Слід зазначити, що відповідно до нормативно-правових актів у сфері публічних закупівель передбачено, що учасники, які мають намір взяти участь у закупівлі можуть здійснювати уточнення та/або вимагати від Замовника внесення відповідних змін до оголошення про проведення закупівлі. Однак, жодний з учасників стосовно критерію який передбачений додатком 5 Оголошення про проведення закупівлі не звертався до Замовника за уточненнями та/або з проханням внесення змін до оголошення про проведення закупівлі. У разі відсутності тих чи інших уточнень чи зауважень по процедурі, свідчить про те, що учасники, які мають намір взяти участь у закупівлі зрозумілі всі вимоги, які містяться в оголошенні про проведення закупівлі та готові надати у складі своєї пропозиції. Підсумовуючи викладене, зазначаємо, що при розгляді уповноваженою особою пропозицій учасників дотримано всіх принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, які передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» насамперед, таких як добросовісна конкуренція серед учасників; об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Оскарження відхилення пропозиції

Номер: 3b5d4a8ba69d488387509af824904c7d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-29-009140-c.c2
Назва: Оскарження відхилення пропозиції
Вимога:
Рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ІНСТИТУТ УКРДОРПРОЕКТ» прийнято з порушенням законодавства України про публічні закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до пункту 1 розділу 3 оголошення про проведення закупівлі передбачено, що перелік документів, які передбачені документацією та повинні бути надані учасником у складі пропозиції, шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій документації, а саме: - Цінова пропозиція (ДОДАТОК 1 ОГОЛОШЕННЯ). - Лист підтвердження щодо «умов проекту договору» (ДОДАТОК 2 ОГОЛОШЕННЯ). - Лист-згода (для фізичних осіб, фізичних осіб-підприємців та суб‘єктів господарювання) (ДОДАТОК 3 ОГОЛОШЕННЯ). - інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію, що повинна складатись з документів, зазначених (ДОДАТОК 4 ОГОЛОШЕННЯ). - Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону (ДОДАТОК 5 ОГОЛОШЕННЯ). - Інші документи, які Учасник повинен надати у складі пропозиції (ДОДАТОК 6 ОГОЛОШЕННЯ). - Перелік документів для переможця торгів (ДОДАТОК 7 ОГОЛОШЕННЯ). - Проект договору (ДОДАТОК 8 ОГОЛОШЕННЯ). Документи, які надаються (завантажуються) у складі пропозиції повинні містити печатку (за наявності) та підпис уповноваженої особи учасника. - Інші документи передбачені оголошенням. Таким чином, учасники повинні надати в складі пропозиції документи, які передбачені оголошення про проведення закупівлі зокрема підписаний зі сторони учасників Перелік документів для переможця торгів (ДОДАТОК 7 ОГОЛОШЕННЯ). Проте, в складі пропозиції відсутній додаток 7 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Не виконання вимог оголошення про проведення закупівлі є невідповідністю пропозиції, що тягне за собою відхилення пропозиції. Відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Таким чином, зазначаємо, що норма вищезазначеної статті тлумачиться так, що замовник зобов’язаний відхилити пропозицію учасника в разі, якщо учасник не виконав вимоги, які зазначені в оголошенні про проведення закупівлі. Слід зазначити, що відповідно до нормативно-правових актів у сфері публічних закупівель передбачено, що учасники, які мають намір взяти участь у закупівлі можуть здійснювати уточнення та/або вимагати від Замовника внесення відповідних змін до оголошення про проведення закупівлі. Однак, жодний з учасників стосовно критерію який передбачений п. 1 Розділу 3 Оголошення про проведення закупівлі не звертався до Замовника за уточненнями та/або з проханням внесення змін до оголошення про проведення закупівлі. У разі відсутності тих чи інших уточнень чи зауважень по процедурі, свідчить про те, що учасники, які мають намір взяти участь у закупівлі зрозумілі всі вимоги, які містяться в оголошенні про проведення закупівлі та готові надати у складі своєї пропозиції. Підсумовуючи викладене, зазначаємо, що при розгляді уповноваженою особою пропозицій учасників дотримано всіх принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, які передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» насамперед, таких як добросовісна конкуренція серед учасників; об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі. 2. Відповідно до пункту 1 розділу 3 оголошення про проведення закупівлі передбачено, що перелік документів, які передбачені документацією та повинні бути надані учасником у складі пропозиції, шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій документації, зокрема інші документи передбачені оголошенням. Відповідно до додатку 8 Оголошення про проведення закупівлі передбачено надання у складі пропозиції гарантійний лист про те, що при залученні Субпідрядників, Підрядник контролює наявність у них ліцензій, дозволів на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Проте, в складі пропозиції відсутній гарантійний лист. Не виконання вимог оголошення про проведення закупівлі є невідповідністю пропозиції, що тягне за собою відхилення пропозиції. Відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Таким чином, зазначаємо, що норма вищезазначеної статті тлумачиться так, що замовник зобов’язаний відхилити пропозицію учасника в разі, якщо учасник не виконав вимоги, які зазначені в оголошенні про проведення закупівлі. Слід зазначити, що відповідно до нормативно-правових актів у сфері публічних закупівель передбачено, що учасники, які мають намір взяти участь у закупівлі можуть здійснювати уточнення та/або вимагати від Замовника внесення відповідних змін до оголошення про проведення закупівлі. Однак, жодний з учасників стосовно критерію який передбачений п. 1 Розділу 3 Оголошення про проведення закупівлі не звертався до Замовника за уточненнями та/або з проханням внесення змін до оголошення про проведення закупівлі. У разі відсутності тих чи інших уточнень чи зауважень по процедурі, свідчить про те, що учасники, які мають намір взяти участь у закупівлі зрозумілі всі вимоги, які містяться в оголошенні про проведення закупівлі та готові надати у складі своєї пропозиції. Підсумовуючи викладене, зазначаємо, що при розгляді уповноваженою особою пропозицій учасників дотримано всіх принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, які передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» насамперед, таких як добросовісна конкуренція серед учасників; об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі. 3. Відповідно до вимог пункту 14 розділу І учасником ФОП «ШУТЕНКО ВІТАЛІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ» надано забезпечення пропозиції у вигляді страхової гарантії. Щодо строку дії страхової гарантії, наданої у складі пропозиції то слід зазначити, що відповідно до статті 31 Закону України «Про страхування» Страховики зобов’язані формувати і вести облік страхових резервів у порядку та обсягах, встановлених цим Законом, станом на кожен день. Відповідно до Методики формування страхових резервів за видами страхування, іншими, ніж страхування життя, затвердженої Розпорядженням Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України 17.12.2004 № 3104 величина резервів розраховується на 365 днів. Таким чином, страхова гарантія яка надана ФОП «ШУТЕНКО ВІТАЛІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ» (терміном дії календарний рік) відповідає вимогам законодавства України у сфері страхування. Відповідно до пункту 5 наданої гарантії страхова компанія зобов’язується гарантовано продовжити її строк: «гарантовано погодження продовження строку дії забезпечення пропозиції, у випадку, якщо замовник вимагатиме від учасників продовження строку дії пропозицій, в порядку передбаченому чинним законодавством відповідно до частини 7 статті 26 Закону України "Про публічні закупівлі"». Таким чином, надане забезпечення відповідає вимогам чинного законодавства України та вимогам даних торгів. 4. Відповідно до пункту 1 розділу 1 Оголошення про проведення закупівлі передбачено, що учасники повинні у складі пропозиції надати підтвердження отримання страховою компанією оплати за страхову гарантію (лист від страхової компанії з зазначенням ідентифікатора процедури закупівлі та копію банківської квитанції). У складі пропозиції ФОП «ШУТЕНКО ВІТАЛІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ» надано лист від страхової компанії з зазначенням ідентифікатора процедури закупівлі та копію банківської квитанції. Банківська квитанція, яка надана у складі пропозиції ФОП «ШУТЕНКО ВІТАЛІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ» є оригінальним примірником, де міститься підпис, як самого ШУТЕНКО ВІТАЛІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ так і представника банку. Також слід зазначити, окремих вимог оголошення про проведення закупівлі щодо засвідчення банківська квитанція не містить. 5. Відповідно до пункту 1 розділу 3 оголошення про проведення закупівлі передбачено, що перелік документів, які передбачені документацією та повинні бути надані учасником у складі пропозиції, шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій документації, зокрема інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію, що повинна складатись з документів, зазначених (ДОДАТОК 4 ОГОЛОШЕННЯ). У складі пропозиції ФОП «ШУТЕНКО ВІТАЛІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ» надано лист відповідно до якого ФОП «ШУТЕНКО ВІТАЛІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ» погоджується з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічну специфікацію). 6. Відповідно до додатку 5 Оголошення про проведення закупівлі передбачено, що учасники в складі пропозиції зокрема повинні надати: 1. Довідку у довільній формі про наявність обладнання, матеріально – технічної бази, та технологій необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі 2. Довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору (договору на розроблення проектно-кошторисної документації з капітального ремонту/реконструкції/нового будівництва доріг, що був укладений та виконувався протягом останніх 5 років. У складі пропозиції ФОП «ШУТЕНКО ВІТАЛІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ» надано в довільній формі: 1. Довідку у довільній формі про наявність обладнання, матеріально – технічної бази, та технологій необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, 2. Довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору (договору на розроблення проектно-кошторисної документації з капітального ремонту/реконструкції/нового будівництва доріг, що був укладений та виконувався протягом останніх 5 років, чим виконано всі вимоги оголошення про проведення закупівлі, оскільки дана інформація встановлена в оголошенні про проведення закупівлі в довільній формі, тому будь-який учасник даної закупівлі зазначає інформацію яку він вважає за необхідну. Слід зазначити, що відповідно до нормативно-правових актів у сфері публічних закупівель передбачено, що учасники, які мають намір взяти участь у закупівлі можуть здійснювати уточнення та/або вимагати від Замовника внесення відповідних змін до оголошення про проведення закупівлі. Однак, жодний з учасників стосовно критерію який передбачений додатком 5 Оголошення про проведення закупівлі не звертався до Замовника за уточненнями та/або з проханням внесення змін до оголошення про проведення закупівлі. У разі відсутності тих чи інших уточнень чи зауважень по процедурі, свідчить про те, що учасники, які мають намір взяти участь у закупівлі зрозумілі всі вимоги, які містяться в оголошенні про проведення закупівлі та готові надати у складі своєї пропозиції. Підсумовуючи викладене, зазначаємо, що при розгляді уповноваженою особою пропозицій учасників дотримано всіх принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, які передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» насамперед, таких як добросовісна конкуренція серед учасників; об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відкликано скаржником

Оскарження відхилення пропозиції

Номер: 606b8e88c4b143b791a5ad95b9c8e78b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-29-009140-c.c1
Назва: Оскарження відхилення пропозиції
Вимога:
Рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ІНСТИТУТ УКРДОРПРОЕКТ» прийнято з порушенням законодавства України про публічні закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Не додано файл
Дата скасування: 16.11.2020 18:32