-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з заправки та відновлення картриджів
Мова, якою подаються пропозиції - українська.
Завершена
27 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 270.00 UAH
мін. крок: 1% або 270.00 UAH
Період оскарження:
29.10.2020 17:40 - 12.11.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
оскарження результатів
Номер:
4f7fde9fcd5d42359a186944f4cf7d8f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-29-005009-b.c2
Назва:
оскарження результатів
Вимога:
Відповідно до п. 5 Додатку 5 до Технічної документації - Технічні вимоги (специфікація) - у вартість відновлення картриджа мають входити наступні витратні матеріали:
тонер,
фотобарабан,
лезо очищення фотобарабана,
магнітний вал та вал первинного заряду,
а також такі послуги: технічне обстеження, чистка картриджа від зайвого тонера спеціалізованим обладнанням, заміна необхідних запчастин, засипка в картридж нового якісного тонера, заміна чи перепрограмування чипа (за необхідністю), тестування заправленого картриджа та кур’єрська доставка («двері-двері») несправних картриджі від замовника до сервісного центру, а також відновлених картриджів від сервісного центру до замовника.
Відповідно до наданих учасником пояснень щодо обґрунтування аномально низької ціни, запропонована ціна включає всі необхідні витратні матеріали та послуги для здійснення послуг із заправки та відновлення картриджів. При цьому, встановлене середнє значення собівартості послуг відновлення картриджів на рівні 56 грн.
З огляду на вартість витратних матеріалів, передбачених п. 5 Додатку 5 до Технічної документації встановлену продавцями витратних матеріалів в Україні:
тонер - від 18,00 грн.;
фотобарабан - від 18,00 грн.;
лезо очищення фотобарабана - від 19,00 грн.;
магнітний вал - від 28,00 грн.;
та вал первинного заряду - від 23,00 грн. -
собівартість відновлення картриджа за умови його виконання відповідно до умов Тендерної документації не може становити суму, меншу, ніж 106,00 грн., а не 56, як зазначено у поясненнях учасника. Тобто, Учасник не надав будь-яке підтвердження сприятливих умов, за яких собівартість послуги відновлення картриджів становить 56 грн., чи підтвердження застосування технологічного процесу, завдяки яким була досягнута економія.
Таким чином, прошу звернути увагу Замовника на зазначену скаргу та з метою запобігання порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» відхилити тендерну пропозицію учасника ФОП Матковська Галина Анатоліївна як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації .
Із вартістю витратних матеріалів можна ознайомитися з відкритих джерел, зокрема, сайту httm://wwm.ua
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.11.2020 14:42
Вирішення:
У відповідь на вашу вимогу принагідно інформуємо, що Замовник дотримується принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Тендерна документація щодо закупівлі за предметом «Послуги з заправки та відновлення картриджів» за кодом ДК 021:2015 – 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки була розроблена з дотриманням усіх вимог, установлених в статтях 22 та 23 Закону.
23.11.2020 пропозиція від учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТКОВСЬКА ГАЛИНА АНАТОЛІЇВНА була визначена електронною системою закупівель автоматично наступною як найбільш економічно вигідною пропозицією.
Відповідно до пункту 3 частини 1 статті 1 Закону аномально низьку ціну визначає електронна система закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота). Відповідно до норм Закону учасник ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТКОВСЬКА ГАЛИНА АНАТОЛІЇВНА надав протягом одного робочого дня обґрунтування в довільній формі, щодо аномально низької ціни, в якій зазначила, що під час формування ціни тендерної пропозиції здійснила розрахунок собівартості послуг заправки та відновлення по кожній позиції картриджів згідно Додатку № 2 Тендерної документації. Також учасник надав лист-згоду від 16.11.2020 № 14 в якому дає гарантію щодо виконання умов договору у повному обсязі.
Враховуючи вищевикладене зазначена Вами вимога щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТКОВСЬКА ГАЛИНА АНАТОЛІЇВНА як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації у замовника не має підстав.
Таким чином, враховуючи вищевикладене, вимога до предмету закупівлі «Послуги з заправки та відновлення картриджів» за кодом ДК 021:2015 – 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки не підлягає задоволенню.»
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Скасована
Оскарження результатів
Номер:
94ef8d0079fa4fad87b46c8b72521fc0
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-29-005009-b.c1
Назва:
Оскарження результатів
Скарга:
Відповідно до п. 5 Додатку 5 до Технічної документації - Технічні вимоги (специфікація) - у вартість відновлення картриджа мають входити наступні витратні матеріали:
тонер,
фотобарабан,
лезо очищення фотобарабана,
магнітний вал та вал первинного заряду,
а також такі послуги: технічне обстеження, чистка картриджа від зайвого тонера спеціалізованим обладнанням, заміна необхідних запчастин, засипка в картридж нового якісного тонера, заміна чи перепрограмування чипа (за необхідністю), тестування заправленого картриджа та кур’єрська доставка («двері-двері») несправних картриджі від замовника до сервісного центру, а також відновлених картриджів від сервісного центру до замовника.
Відповідно до наданих учасником пояснень щодо обґрунтування аномально низької ціни, запропонована ціна включає всі необхідні витратні матеріали та послуги для здійснення послуг із заправки та відновлення картриджів. При цьому, встановлене середнє значення собівартості послуг відновлення картриджів на рівні 56 грн.
З огляду на вартість витратних матеріалів, передбачених п. 5 Додатку 5 до Технічної документації встановлену продавцями витратних матеріалів в Україні:
тонер - від 18,00 грн.;
фотобарабан - від 18,00 грн.;
лезо очищення фотобарабана - від 19,00 грн.;
магнітний вал - від 28,00 грн.;
та вал первинного заряду - від 23,00 грн. -
собівартість відновлення картриджа за умови його виконання відповідно до умов Тендерної документації не може становити суму, меншу, ніж 106,00 грн., а не 56, як зазначено у поясненнях учасника. Тобто, Учасник не надав будь-яке підтвердження сприятливих умов, за яких собівартість послуги відновлення картриджів становить 56 грн., чи підтвердження застосування технологічного процесу, завдяки яким була досягнута економія.
Таким чином, прошу звернути увагу Замовника на зазначену скаргу та з метою запобігання порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» відхилити тендерну пропозицію учасника ФОП Матковська Галина Анатоліївна як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації .
Із вартістю витратних матеріалів можна ознайомитися з відкритих джерел, зокрема, сайту httm://wwm.ua
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_2.docx 30.11.2020 14:41
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
07.12.2020 00:00