• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

“Капітальний ремонт бокових та тильного фасадів Рівненської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 3 Рівненської міської ради по вул. Я. Бичківського, 13 в м. Рівне” (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація)

Тендерна пропозиція, що надається учасником, повинна бути складена українською мовою (детальніше в тендерній документації); категорія замовника: відповідно до частини четвертої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі”: пункт 3) підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті;

Завершена

4 987 527.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 49 875.00 UAH
Період оскарження: 29.10.2020 17:12 - 12.11.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога про усунення порушення

Номер: 138e13bac7e64f43830fc2568ee02a13
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-29-008765-c.a1
Назва: Вимога про усунення порушення
Вимога:
Тендерному комітету Управління капітального будівництва виконавчого комітету Рівненської міської ради Номер оголошення: UA-2020-10-29-008765-c Вимога про усунення порушення Товариство з обмеженою відповідальністю «НБК-РІВНЕ» як учасник закупівлі «Капітальний ремонт бокових та тильного фасадів Рівненської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 3 Рівненської міської ради по вул. Я. Бичківського, 13 в м. Рівне (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація)», повідомляє, що Замовником були порушені права та законні інтереси ТОВ «НБК-РІВНЕ», що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, користуючись своїми законними правами, подаємо цю вимогу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника. Вважаємо, незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси ТОВ «НБК-РІВНЕ», є рішення Тендерного комітету Замовника стосовно визначення переможцем процедури закупівлі учасника - Товариства з обмеженою відповідальністю "Містобуд Девелопмент", та визнання тендерної пропозиції такого учасника по предмету закупівлі «Капітальний ремонт бокових та тильного фасадів Рівненської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 3 Рівненської міської ради по вул. Я. Бичківського, 13 в м. Рівне” (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація)» такої, що відповідає вимогам Тендерної документації встановленої Замовником, оформлене Протоколом засідання Тендерного комітету Замовника №87 від «24» листопада 2020 року та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із таким учасником. Вважаємо, Рішення Тендерного комітету Замовника про визначення переможця та намір укласти договір із учасником ТОВ «Містобуд Девелопмент» є неправомірним, тому що пропозиція такого учасника не відповідає вимогам Тендерної документації встановленої Замовником та Додатків до неї, оскільки: - Відповідно до пункту 6 Розділу 3 Тендерної документації Замовник, від учасників вимагалося надання у складі пропозиції розрахунку ціни пропозиції – «Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника процедури закупівлі повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, з урахуванням змін та доповнень. Розрахунок договірної ціни учасників мав бути наданий у складі: - ціни тендерної пропозиції (договірної ціни); - пояснювальної записки; - локальних кошторисів; - розрахунку заробітної плати, який повинен бути виконаний згідно з Порядком розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженим наказом Мінрегіону від 20.10.2016 № 281 та зареєстрованим у Мінюсті 11.11.2016 № 1469/29599 (зі змінами); - розрахунку вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів); - розрахунку вартості експлуатації будівельних машин і механізмів; - розрахунку загально-виробничих витрат (виходячи з структури будівельної організації); - розрахунку коштів на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій; - розрахунку прибутку.», розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів відсутній у складі пропозиції учасника ТОВ «Містобуд Девелопмент», що не відповідає вимогам Тендерної документації, окрім того учасником ТОВ «Містобуд Девелопмент» була надана у складі пропозиції Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису 2-1-1, однак учасником не було відображено у кошторисних розрахунках оренду застосованої до виконання робіт техніки, яку він планує залучати, та яку він зазначив у документах на підтвердження своєї кваліфікації. Вартість експлуатації 1 машино-години будівельної техніки, що орендується, приймається за ціною орендодавця, яка приймається на підставі аналізу ринку послуг з оренди будівельних машин і механізмів в регіоні. У кошторисних розрахунках учасник ТОВ «Містобуд Девелопмент» вказує всю будівельну техніку як власну, проте в документації у складі своєї тендерної пропозиції зазначає та надає підтверджуючі документи про орендовані машини та механізми, до прикладу – «Екскаватор», «Компресор», «Зварювальний агрегат», тощо, та додає відповідні договори оренди транспорту, механізмів, обладнання, тощо, отже це суперечить розрахункам кошторисної документації та суттєво впливає на ціну пропозиції такого учасника. На підставі вищевикладеного та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо: - прийняти дану вимогу до розгляду та скасувати рішення про визначення переможця ТОВ «Містобуд Девелопмент» по предмету закупівлі «Капітальний ремонт бокових та тильного фасадів Рівненської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 3 Рівненської міської ради по вул. Я. Бичківського, 13 в м. Рівне (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація)». Замовником здійснюється оцінка тендерних пропозицій Учасників відповідно до принципів здійснення та проведення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до ч. 5 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції, чинній на дату оголошення про проведення закупівлі) до початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін тендерних пропозицій/пропозицій, розташованих у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Згідно ч. 9 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно реєстру пропозицій закупівлі UA-2020-10-29-008765-c найбільш економічно вигідною пропозицією була визначена остаточна пропозиція фізичної особи – підприємця Карпана Георгія Вадимовича у розмірі 3 779 000,00 грн. з ПДВ. Розглянувши тендерну пропозицію фізичної особи – підприємця Карпана Георгія Вадимовича Замовником встановлено, що остання не відповідає вимогам тендерної документації, що зазначено у протоколі відхилення тендерної пропозиції. Згідно ч. 11 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої. Згідно реєстру пропозицій закупівлі UA-2020-10-29-008765-c найбільш економічно вигідною пропозицією після пропозиції фізичної особи – підприємця Карпана Георгія Вадимовича була остаточна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Містобуд Девелопмент» у розмірі 3 779 100,00 грн. з ПДВ. Згідно ч. 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом. Замовником встановлено, що тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Містобуд Девелопмент» відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим в тендерній документації. Відсутні підстави для відмови, установлені ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», про що зазначено у протоколі визначення переможця. Відповідно до п. 8, ч. 1, ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником оприлюднене повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з Товариством з обмеженою відповідальністю «Містобуд Девелопмент». Згідно з ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Товариством з обмеженою відповідальністю «НБК-РІВНЕ» подано вимогу про усунення порушення, яка не містить вимог, що передбачені у вищенаведеній статті закону, а за своєю суттю є скаргою на дії Замовника, яка повинна подаватись на розгляд до органу оскарження. Окрім того, законом не передбачено підстави звернення учасника, тендерна пропозиція якого не розглянута та не відхилена. Таким чином, у Замовника відсутні підстави для розгляду вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю «НБК-РІВНЕ» про усунення порушення.
Статус вимоги: Не задоволено