• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання (Багатофункціональні пристрої)

Завершена

50 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 250.00 UAH
Період оскарження: 29.10.2020 16:27 - 04.11.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Не правомірне відхилення нашої пропозиції!

Номер: e893761bd0954ae5b0ea070b59db5374
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-29-008156-c.a1
Назва: Не правомірне відхилення нашої пропозиції!
Вимога:
Шановний Замовнику! Просимо звернути увагу, що обидві причини дискваліфікаіціі є не правомірному у зв'язку з наступним: 1) Нами надано дві довіреності, одна нотаріальна, інша не нотаріальні в яких зазначено, что уповноважена учасником особа, а саме Каленик Олег Олегович, має повноваження представляти інтереси учасника, це зазначено у не нотаріальній довіреності за наступним змістом: "... - а також мати інші повноваження, необхідні для участі у конкурних торгах". 2) У нашій технічній пропозиції вказана кількість продукції яка постачатиметься, у самому кінці додатку №2 від 11.11.2020 р. у контексті: "Загальна потреба – 5 багатофункціональних пристроїв". Виходячи з вищезазначеного, причини нашої дискваліфікації не є правомірними, тому просимо відновити нашу пропозицію, у іншому випадку ми будемо змушені звертатися до вищекеруючих органів влади. Дякую за увагу.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Ваша вимога від 18.11.2020 (ідентифікатор UA-2020-10-29-008156-с.а1) щодо неправомірного, на Вашу думку, відхилення пропозиції учасника під час проведення спрощеної закупівлі, розглянуто. За результатами розгляду уповноважена особа Департаменту розвитку житлово-комунальної інфраструктури Маріупольської міської ради (далі - Департамент) повідомляє про наступне. 1) Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 № 114-ІХ набрав чинності 20.10.2019 та введено в дію 19.04.2020. Закон України «Про публічні закупівлі» викладений в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019. Відповідно до ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону. Згідно зі ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» спрощена закупівля складається з таких послідовних етапів: 1) оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі; 2) уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 3) подання пропозицій учасниками; 4) проведення електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону; 5) розгляд на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, пропозиції учасника; 6) визначення переможця спрощеної закупівлі та укладення договору про закупівлю; 7) розміщення звіту про результати проведення закупівлі відповідно до статті 19 цього Закону. У Вимогах до предмета закупівлі, визначеній Департаментом, зазначено: «Перелік документів для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника. 2. Документи, що підтверджують повноваження посадової або уповноваженої особи, щодо підпису документів пропозиції, а в подальшому договору про закупівлю: У разі, якщо учасником є фізична особа-підприємець, то учасник надає: … (у разі, якщо підписувати пропозицію та/або договір про закупівлю буде уповноважена учасником особа, необхідно додатково надати довіреність, яка засвідчує повноваження уповноваженої особи на підпис пропозиції та/або договору про закупівлю)». За Цивільним кодексом України, особа, яка вчиняє правочин, повинна мати необхідний обсяг цивільної дієздатності. Довіреністю є письмовий документ, що видається однією особою іншій особі для представництва перед третіми особами (ст.244 Цивільного кодексу України). Порядком вчинення нотаріальних дій нотаріусами України, затвердженим наказом Міністерства юстиції України від 22.02.2012 № 296/5, передбачені «Вимоги до змісту довіреності», а саме: в довіреності мають бути чітко визначені юридичні дії, які належить вчинити представнику. Дії, які належить вчинити представнику, мають бути правомірними, конкретними та здійсненними (розділ ІІ глава 4 п.2). Як вбачається зі скан-копії Довіреності від 30.11.2019, посвідченої приватним нотаріусом Київського міського нотаріального округу Зеленською К.А., зареєстрованої в реєстрі за № 2013, а також скан-копії Довіреності від 02.12.2019 б/н, в них чітко не визначені конкретні юридичні дії, які належить вчинити представнику Каленику Олегу Олеговичу в інтересах ФОП ПАВЛОВОЇ І.Ю., та виступати уповноваженою особою, щодо участі в спрощених закупівлях, регламентованих статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Натомість, скан-копії зазначених довіреностей містять перелік дій, які належить вчинити у «конкурсних торгах». Також вживається поняття «реалізація продукції та послуг». У той же час, Закон України «Про публічні закупівлі» не містить поняття «конкурсні торги». Крім того, Закон України «Про публічні закупівлі» визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад, метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції; тоді як «реалізація продукції» є господарчою операцією суб’єкта підприємницької діяльності, що передбачає передачу права власності на продукцію (роботи, послуги) іншому суб’єкту в обмін на якийсь еквівалент. 2) Відтак, спрощена закупівля проведена згідно з вимогами статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до ч.9, ч.11, ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником. Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Наприкінці змісту Технічного завдання (Додаток 5) Департаментом було зазначено: «До уваги Учасників! Учасник у технічному завданні зазначає власні кількісні показники і дані, керуючись вимогами Замовника. Загальна потреба – 5 багатофункціональних пристроїв, до вартості товару входить доставка за адресою: 87521, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Митрополитська, 5 - приміщення Департаменту розвитку житлово-комунальної інфраструктури Маріупольської міської ради». У Вашій вимозі від 18.11.2020 зазначено: «у нашій технічній пропозиції вказана кількість продукції яка постачатиметься, у самому кінці додатку №2 від 11.11.2020 р. у контексті: «Загальна потреба – 5 багатофункціональних пристроїв». З цього приводу слід зазначити, що Технічним завданням не вимагалось від учасника вказувати кількість продукції, яка постачатиметься, адже, кількість продукції визначена Замовником - 5 багатофункціональних пристроїв. Зазначення власних кількісних показників і даних, керуючись вимогами Замовника, передбачає не ідентичного копіювання в пропозицію учасника змісту Технічного завдання Замовника, а й надання будь-яких власних кількісних показників і даних. Ваша же пропозиція повністю відтворює зміст Технічного завдання, в ній навіть наявний зміст «До уваги Учасників!» Враховуючи вищенаведене повідомляємо, що Ваша вимога відхиляється як недійсна.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 23.11.2020 15:08