• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

"Катіоніт сильнокислотний AMBERLITE™ IRС120 Na" за кодом ДК 021:2015 – 39820000-6 – Органічні поверхнево активні речовини

Категорія: відповідно до пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами, внесеними згідно із Законом від 19.09.2019 № 114)

Завершена

1 400 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 14 000.00 UAH
Період оскарження: 29.10.2020 15:33 - 11.11.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога на рішення Замовника

Номер: b0d302c611bb477e882c80b2fd1e9660
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-29-007147-c.c3
Назва: Вимога на рішення Замовника
Вимога:
Учасник торгів Товариство з обмеженою відповідальністю «Альтера Кемікал(надалі – ТОВ «Альтера Кемікал) за наслідками ознайомлення із рішенням Замовника про відхилення пропозиції ТОВ «Альтера Кемікал», вважає, що рішення Замовника є неправомірним, не відповідає нормам Закону України «Про публічні закупівлі» та додатково Замовником були порушені принципи проведення закупівлі, передбачені ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Замовник своїм рішенням, зазначеним в протоколі розгляду тендерних пропозицій без № від 20.11.2020р., встановив, що тендерна пропозиція Учасника ТОВ «Альтера Кемікал» не відповідає умовам тендерної документації з таких підстав: 1) Відсутні ТУ на запропоновану марку катіоніту RESINEX K-8 Повідомляємо про те, що наявність ТУ на запропоновану марку катіоніту не було передбачено тендерною документацією, отже це не може бути предметом для відмови Учаснику. 2) Вказана марка предмету закупівлі не входить в перелік «Катіонітів і аніонітів вітчизняного та іноземного виробництва, які найчастіше використовують в Україні” Додаток А до СОУ-Н ЕЕ 10.403:2009 Згідно нормативного документу 2005 року видання, а саме наданих Замовником методичних вказівок, щодо вхідного та експлуатаційного контролю іонообмінних матеріалів на ТЕС та інших промислових підприємствах, повідомляємо Вам, що товар, який пропонується нашим підприємством відповідає всім необхідним стандартам, що зазначені в даних методичних вказівках. Так як, катіоніт сильнокислотний AMBERLITE™ IRС120 Na входить до данного переліку, згідно Додаток А до СОУ-Н ЕЕ 10.403:2009, а запропонований ТОВ «Альтера Кемікал» катіоніт є повним його аналогом, згідно технічним специфікаціям. Виходячи з цього, повідомляємо, що так як зазначені товари є повними аналогами, катіоніт RESINEX K-8 відповідає переліку «Катіонітів і аніонітів вітчизняного та іноземного виробництва, які найчастіше використовують в Україні” Додаток А до СОУ-Н ЕЕ 10.403:2009 Відповідно до вищевикладеного повідомляємо, що відсутність самого найменування катіоніту Resinex K-8, як окремого найменування товару в Додатку А до СОУ-Н ЕЕ 10.403:2009 обґрунтовується початком виробництва у 2018 році. 3) Зразки катіоніту для попереднього контролю якості (п.7 СОУ-Н МПЕ 40.1.37.305:2005) та випробування в умовах вихідної води (порядок подання зразків зазначено в Додатку №1 Тендерної документації) – не надані За результатами аукціону, Учаснику необхідно надати лист, щодо обґрунтування аномально низької ціни, терміном, встановленим до 18.11.2020 р. Станом на 20.11.2020 р., відповіді щодо приймання/не приймання обґрунтування Учасника щодо аномально низької ціни від Замовника не надходило, а відразу був оприлюднений протокол відхилення, що не дало змоги Учаснику надати зразки катіоніту. Відповідно до Додатку 1 тендерної документації Учасник продовж 3 (трьох) робочих днів з моменту розкриття тендерних пропозицій має надати Покупцю зразки запропонованої продукції в обсязі 1 літр в щільно запаяній упаковці з відповідним сертифікатом та/або паспортом для виконання випробувань. Станом на 19.11.2020 року., Замовником не прийнято рішенні щодо належного/не належного обґрунтування Учасником аномально низької ціни. 4) Відсутня копія режимної карти щодо введення в експлуатацію еквіваленту, який постачався за аналогічним договором Повідомляємо про те, що режимна карта енергетичних підприємств є конфіденційною інформацією та не може бути оприлюднена на загальному порталі 5) В складі тендерної пропозиції відсутня заповнена та підписана тендерна пропозиція, за формою, наведеною у Додатку 1 Повідомляємо про те, що в Додатку 1 тендерної документації Замовником не вказано чітке формулювання щодо надання Учасником Додатку 1 саме в тендерній пропозиції. Учасник надав тендерну пропозицію за результатами аукціону, як того вимагає тендерна документація, а саме: Переможець торгів, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною, повинен завантажити заповнену форму “ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ” (Додаток 1) із зазначенням ціни тендерної пропозиції за результатами аукціону (ураховуючи зменшення).
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Доброго дня. Надаємо відповідь на Вашу Вимогу UA-2020-10-29-007147-c.c3: 1) Основним нормативним документом (НД), який встановлює вимоги до якості іонообмінних фільтруючих матеріалів (іонітів) і вимоги якого поширюються на іоніти вітчизняного та імпортного виробництва, що застосовуються в іонітних фільтрах водопідготовчих установок на теплових електричних станціях є СОУ-Н МПЕ 40.1.37.305:2005. (затверджений Наказом Міністерства палива та енергетики України №319 від 15 липня 2005р). Цей НД (п.1.3) призначений для підрозділів, що здійснюють контроль якості іонітів, експлуатацію іонообмінних установок, а також закупівлю та приймання від постачальників іонітів, тобто його вимоги обов'язкові для водопідготовки Кременчуцької ТЕЦ. Тому згідно п.6.3 СОУ-Н МПЕ 40.1.37.305:2005 для всіх іонітів, що використовуються на ТЕС та інших промислових підприємствах, повинні бути ТУ, узгоджені та затверджені згідно вимог ДСТУ1.3. У п.4.1 Додатка 4 ТД вказано, що якість катіоніту повинна відповідати вимогам СОУ-Н МПЕ 40.1.37.305:2005 та вимогам ТУ 201-02071045-007:2019 «Смолы ионообменные. Требования к качеству катионитов производства компании DuPont» (надати підтверджуючий документ). ТОВ “Альтера Кемікал” не надані ТУ на запропоновану марку катіоніту RESINEX K-8. Довідка ТОВ “Альтера Кемікал”Вих №16 від 13.11.2020 без надання ТУ на RESINEX K-8 не підтверджує відповідність даного катіоніту вимогам зазначених нормативних документів. Стверджувати, що якість RESINEX K-8 відповідає вимогам ТУ У 201-02071045-007:2019 «Смолы ионообменные. Требования к качеству катионитов производства компании DuPont» неможливо тому, що марка RESINEX K-8 не входить в перелік катіонітів на яку розповсюджується ТУ У 201-02071045-007:2019 і дані ТУ є інтелектуальною власністю іншої компанії і не підлягають використанню з комерційною метою і посилання на них не коректне. 2) Згідно п.4.4 Додатка 4. ТД за умови пропонування еквівалента, марка катіоніту повинна входити в перелік “Катіонітів і аніонітів вітчизняного та іноземного виробництва, які найчастіше використовують в Україні” Додаток А до СОУ-Н ЕЕ 10.403:2009. Марка катіоніту RESINEX K-8 не входить в вищезазначений перелік. У довідці ТОВ “Альтера Кемікал” вих. №18 від 13.11.2020р. надана свідомо неправдива інформація. Стосовно інформації ТОВ “Альтера Кемікал” щодо початку виробництва катіоніту RESINEX K-8 в 2018році, згідно СОУ-Н МПЕ 40.1.37.305:2005 (п.6.3;6.4) для всіх іонітів, що використовується на ТЕС і інших промислових підприємствах, повинні бути ТУ і проведена дослідно-промислова експлуатація і тільки у разі позитивних результатів випробувань оформлюється дозвіл на можливість застосування даного іоніту. Тому в перелік “Катіонітів і аніонітів вітчизняного та іноземного виробництва, які найчастіше використовують в Україні” Додаток А до СОУ-Н ЕЕ 10.403:2009 внесені ті іоніти, що мають ТУ та пройшли дослідно-промислову експлуатацію і мають дозвіл на можливість застосування. Тому стверджувати, що RESINEX K-8 відповідає переліку не коректно без розробки своїх ТУ, проведення дослідно-промислової експлуатації і отримання дозволу на можливість застосування даного іоніту як того вимагають нормативні документи. 3) Згідно п.4.4 Додатка 4. ТД за умови пропонування еквівалента необхідно представити зразки катіоніту для попереднього контролю якості (п.7 СОУ-Н МПЕ 40.1.37.305:2005) та випробування в умовах вихідної води (порядок подання зразків зазначено в Додатку №1 Тендерної документації): на 20.11.2020р. зразки не були надані. У довідці ТОВ “Альтера Кемікал” Вих №19 від 13.11.2020р. чітко зазначено, що ТОВ “Альтера Кемікал” згодна впродовж 3 (трьох) робочих днів з моменту розкриття тендерних пропозицій (розкриття – 16.11.2020р.) надати Покупцю зразки запропонованої продукції. Інших умов і термінів в довідці не зазначено. Тому претензії необгрунтовані. 4) Згідно НД “Правила будови і технічної експлуатаціїї водопідготовчих установок і засобів організації і проведення воднохімічного режиму енергооб'єктів” режимні карти водопідготовчої установки повинні переглядатися при зміні фільтруючих матеріалів і іонітів. Нормативні показники для кожної водопідготовчої установки задаються з урахуванням конкретних умов її експлуатації, якості оброблювальної води і якості фільтруючих матеріалів і іонітів. При постачанні будь-якого нового іоніту для його правильної експлуатації необхідно надати режимну карту, що містить технічні характеристики застосування іоніту (швидкість фільтрування, швидкість і тривалість розпушування, регенерації, відмивання, норми витрати води і реагенту та інш.). Режимну карту надає Постачальник. Замовник на основі наданої режимної карти затверджує свою режимну карту стосовно свого обладнання. Тож наша вимога не стосується конфіденційної інформації енергетичних підприємств, а тільки режимної карти, що повинен надати Постачальник певної марки іоніту. Тому в складі документів тендерної пропозиції учасник, який запропонував еквівалент, повинен надати завірену копію режимної карти щодо введення в експлуатацію еквіваленту, який постачався за аналогічним договором (що не надано). А у випадку прийняття рішення про намір укласти договір на закупівлю еквівалента представник постачальника повинен здійснити виконання пуско-налагоджувальних робіт щодо введення катіоніту в експлуатацію. Попередньо надана режимна карта по аналогічному договору засвідчила б спроможність Постачальника здійснити виконання пуско-налагоджувальних робіт щодо введення катіоніту в експлуатацію. Тендерна документація по даній закупівлі підготовлена відповідно до вимог ст. 22 закону України «Про публічні закупівлі». 5) Щодо зауваження про не чітке формулювання завантаження “ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ” (Додатку 1) - у тендерній документації Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції (стор.6) перший абзац: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлу(-ів), який(-і) повинен(-ні) містити: 1) заповнену та підписану тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 1», а також у самому Додатку 1 (стор.24) другий абзац: «Форма тендерної пропозиції заповнюється Учасником та надається у складі тендерної пропозиції та за результатами торгів переможцем торгів». Таким чином Замовник не допустив порушення чинного законодавства. Товариство з обмеженою відповідальністю «КРЕМЕНЧУЦЬКА ТЕЦ» наголошує, що усі процедури закупівель здійснює з неухильним дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі», відповідає принципам закупівель статті 3 Закону, іншим вимогам чинного законодавства, діяльність здійснює виключно в інтересах споживачів. Враховуючи вище викладене, ваша вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Надання уточнючої інформації

Номер: 0b865b67e7c54b0fa4044283c4aa0eb8
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-29-007147-c.a2
Назва: Надання уточнючої інформації
Вимога:
Просимо Вас надати інформацію щодо Пункту 4 тендерної документації (стор.29), а саме -у випадку прийняття рішення про намір укласти договір на закупівлю еквівалента представник постачальника повинен здійснити виконання пуско-налагоджувальних робіт щодо введення катіоніту в експлуатацію, надати режимну карту та провести базове навчання персоналу ТОВ “КРЕМЕНЧУЦЬКА ТЕЦ” стосовно правил і умов роботи із запропонованим еквівалентом (тому в складі документів тендерної пропозиції учасник, який запропонував еквівалент, повинен надати наступні підтверджуючі документи Просимо Вас надати пояснення ,для якого обладнання має використовуватись катіоніт на ТОВ «КРЕМЕНЧУЦЬКА ТЕЦ»,для можливості підготування режимної карти
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня. Надаємо пояснення щодо характеристики фільтрувального обладнання для якого планується закупівля катіоніту: - тип фільтру ФІП І-3,0-0,6 Na (фільтр прямотечійний першого ступеня, діаметром 3000мм, тиск 0,6 МПа, натрій катіонітовий); - продуктивність фільтра 105 т/год.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ

Номер: 5dd665d510fb409682acf349de470a5c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-29-007147-c.c1
Назва: ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ
Вимога:
Вимога до Товариства з обмеженою відповідальністю "Кременчуцька ТЕЦ" про внесення змін до тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015:39820000-6: Органічні поверхнево активні речовини Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі, якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Згідно з ЗУ «Про охорону прав на винаходи і корисні моделі», який регламентує поняття патент, винахід та корисна модель, об’єктом винаходу (патенту), відповідно до ст. 6 ЗУ «Про охорону прав на винаходи і корисні моделі» є процес (спосіб). Відповідно до п. 22 ст. 1 ЗУ «Про стандартизацію», технічні умови - нормативний документ, що встановлює технічні вимоги, яким повинна відповідати продукція, процес або послуга, та визначає процедури, за допомогою яких може бути встановлено, чи дотримані такі вимоги. При цьому зазначаємо, що у Тендерній документації на закупівлю містяться наступні посилання на технічні умови СОУ-Н МПЕ 40.1.37.305:2005 та вимогам ТУ 201-02071045-007:2019 «Смолы ионообменные. Требования к качеству катионитов производства компании DuPont Зазначаємо, що вищезазначені технічні умови є інтелектуальною власністю окремих виробників, ці технічні умови не були розроблені державними органами та суб’єктами стандартизації, відповідно до ЗУ «Про стандартизацію». Відповідно, положення зазначених ТУ, та інформація зазначена у них, відома лише їх власникам. Іншим учасникам закупівля положення вищезазначених ТУ невідомі. Інші учасники не можуть виготовити продукцію за ТУ, які належать іншим учасникам (виробникам), так як ТУ є виключною інтелектуальною власністю окремого учасника (виробника). Дійсна тендерна документація обмежує конкуренцію та надає переваги певним виробникам. Згідно з ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до ч. 2 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Відповідно до ч. 3 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. З метою дотримання законодавства про публічні закупівлі вимагаємо оприлюднити витяг з СОУ-Н МПЕ 40.1.37.305:2005 та витяг з вимог ТУ 20.1-02071045-007:2019 «Смолы ионообменные. Требования к качеству катионитов производства компании DuPont» з технічними характеристиками предмету закупівля та додати вираз «або еквівалент».
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня. У тендерній документації в п.4.2 стор.4 міститься вираз «або еквівалент». У Додатку 1 стор.25, у Додатку 4 стор.28, у Додатку 5 стор.32 вказана процедура на випадок пропонування еквіваленту. Таким чином Замовник не допустив порушення чинного законодавства та тендерна документація не потребує внесення змін. Враховуючи вище викладене, ваша вимога не підлягає задоволенню. Надаємо технічні умови СОУ-Н МПЕ 40.1.37.305:2005 та ТУ 201-02071045-007:2019 «Смолы ионообменные. Требования к качеству катионитов производства компании DuPont».
Статус вимоги: Відхилено