-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Нафта і дистиляти (бензин А-95, бензин А-92 та дизельне паливо по картках)
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються Учасником, викладаються українською мовою. При цьому, проектна, технічна документація, а також документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям тощо, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. У випадку, якщо документи, що вимагаються викладені іноземною мовою необхідно надати переклад українською мовою. Справжність підпису перекладача має бути засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законом порядку. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерної пропозиції відповідно до умов тендерної документації
Завершена
4 840 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 48 400.00 UAH
мін. крок: 1% або 48 400.00 UAH
Період оскарження:
29.10.2020 15:32 - 26.11.2020 00:00
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
ee7bf99e3839459da52f2a58d603271c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-29-007135-c.b2
Назва:
Вимога
Вимога:
Доброго дня! Керуючись положенням ч. 1 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», звертаємоcь до Вас з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, допущеного в положеннях тендерної документації, а саме: Додаток 3 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» до тендерної документації характеризується дискримінаційним характером. ТД передбачено забезпечити заправку техніки Замовника на АЗС по картах у місці Житомирі на шляху до об’єктів Замовника в районах вулиць: Київської, проспекту Визволення, проспекту Миру, Покровської, Жуйко, Вітрука та с. Тетерівка, Зарічани Житомирського району, а також в наступних областях України: Житомирської, Київської, Черкаської, Дніпропетровської, Запорізької, Кіровоградська, Полтавська, Рівненської, Львівської, Вінницької. Замовник встановлює дискримінаційну умову, а саме забезпечення заправки техніки на шляху с. Тетерівка, яка суттєво обмежує коло потенційних Учасників щодо участі у торгах. З аналізу та знання ринку постачальників пального з АЗС Учасника вбачається відсутність конкуренції в межах вищенаведеної шляху від місцезнаходження Замовника до місцерозташування АЗС Учасника. Така кваліфікаційна вимога ТД, встановлена Замовником, не дає можливості іншим постачальникам добросовісно конкурувати та розраховувати на перемогу в даних торгах. Замовником не доведено доцільність/необхідність встановлення шляхів до автозаправних станцій Учасника та/або його партнерів. Дискримінаційну вимогу можливо усунути шляхом скасування положення щодо обов’язку розташування в Учасника АЗС на шляху с.Тетерівка. Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон№922), метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до ч. 1 ст. 3 Закону №922, закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону №922, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону №922, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи вищевикладене, дії Замовника в частині встановлення зазначених вище умов ТД порушують вимоги абз. 5 ч. 1 ст. 3, ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов’язані з участю у закупівлі. Посилаючись на зазначені вище обставини, просимо членів тендерного комітету усунути порушення та внести зміни до тендерної документації! Дякуємо!
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол розгляду вимоги паливо 2.pdf 20.11.2020 10:34
Дата подачі:
18.11.2020 11:24
Вирішення:
Ваша вимога задоволена та в тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Вимога на період уточнень
Номер:
bb58984a56ab4aa9a22298c55b73dd6e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-29-007135-c.b1
Назва:
Вимога на період уточнень
Вимога:
З метою приведення умов тендерної документації у відповідності до вимог чинного законодавства України (в тому числі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України), керуючись умовами ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та проект договору щодо наступного:
1.1. По поліпшенню якості Товару:
Згідно п. 5. ,ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, перерахованих п. 5. ,ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», в тому числі :
- покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Просимо Вас додати вказаний пункт до проекту договору.
Якість предмету закупівлі відповідає вимогам, які встановлені в даному Договорі, відповідає вимогам ДСТУ, ГСТУ та інших нормативних документів.
Зазначені зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі.
1.2. Зміни ціни на товар згідно умов, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі»:
Також просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та проект договору про зміну ціни на предмет закупівлі (товар), згідно п. 5, ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
- збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії;
- покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
- погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку;
- зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування;
- зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни.
1.3. Зміна розміру відповідальності Постачальника/Учасника (відповідає умовам чинного законодавства, ст. 231 Господарського кодексу України):
Керуючись нормами ст. 231 Господарського кодексу України просимо внести зміни в тендерну документацію та проект договору в частині зменшення розміру відповідальності Постачальника/Учасника, та передбачити на Постачальника/Учасника наступні умови по відповідальності:
У разі порушення строків поставки товару при закупівлі товару за бюджетні кошти, Постачальник/Учасник сплачує Покупцю/Замовнику пеню у розмірі 0,1% від суми непоставленого (несвоєчасно поставленого) товару, за кожний день затримки, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі 7% вказаної вартості.
У разі поставки неякісного товару, Постачальник/Учасник сплачує на користь Покупця/Замовника штраф у розмірі 20% вартості неякісного товару.
1.4. Зміна істотних умов договору:
Керуючись специфікою діяльності з реалізації нафтопродуктів з використанням талонів (карток на пальне) просимо внести зміни в тендерну документацію та проект договору та передбачити наступні істотні умови за договором:
Талони / скретч-картки / картки на пальне (штрих-картки) / бланки-дозволи - документи внутрішнього обігу на отримання Товару відповідно до «Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1442 від 20.12.1997 р. Талони / скретч-картки / картки на пальне (штрих-картки) / бланки-дозволи - є товарно-розпорядчими документами на Товар, на підставі яких здійснюється видача Товару за місцем знаходження Товару (АЗС) та не є розрахунковим чи платіжним засобом.
та/або
Право власності на Товар переходить до Покупця/Замовника з моменту підписання Сторонами видаткової накладної на Товар.
та/або
Розрахунки за Товар (партію Товару) Покупець/Замовник здійснює протягом _______(______________) банківських днів з дати підписання Сторонами відповідної видаткової накладної на Товар.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.11.2020 10:27
Вирішення:
Ваша вимога відхилена виходячи з наступного.
1. Положення щодо істотних умов договору та порядку його змін в тому числі покращення якості предмету закупівлі та зміна ціни на товар, що передбачені п. 5 ст. 41 Закону України “Про публічні закупівлі” зазначені в проекті договору про закупівлю в розділі 11.
2. Розмір відповідальності та інші умови проекту договору встановлені відповідно до норм чинного законодавства та жодним чином не порушує його умови.
Статус вимоги:
Відхилено