• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Електрична енергія

Завершена

7 326 648.74 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 36 633.24 UAH
Період оскарження: 29.10.2020 14:52 - 26.11.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо подачі тендерної пропозиції значно нижче ринкової ціни

Номер: e0b24e42c1b34163a4e454f93b5b6b4e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-29-003569-b.b2
Назва: Щодо подачі тендерної пропозиції значно нижче ринкової ціни
Вимога:
Відповідно до даних сайту ДП "Оператор ринку" https://www.oree.com.ua/index.php/web/116 ціна за 1 декаду грудня 2020 (період проведення тендерних торгів) на єдиному базовому ринку РДН по ОЕС України становить 1,55 грн/кВт*г без ПДВ. Переможець дав пропозицію за ціною 5 637 276,05 грн з ПДВ/ 3 239 300 кВт*г /1,2 (ПДВ) -0,31276 грн без ПДВ (передача е/е) = 1,137 грн/кВт*г. Виходить, що постачальник дав пропозицію на 0,42 грн без ПДВ нижче ринкової. Це ще без врахування категорії групи Б та небалансів е/е. Тобто даний постачальник готовий працювати в збиток. А такого бути не може. Враховуючи вищевикладене, просимо Вас дискваліфікувати зазначеного постачальника або прописати в укладеному договорі фіксований тариф на постачання е/е відповідно до результатів аукціону 1,137 грн/кВт*г без ПДВ.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику, КП «Управління водопровідно-каналізаційного господарства» розглянуло розміщену 14 грудня 2020 року в електронній системі закупівель вимогу ТОВ «ОППОЗИТ» щодо визначення переможця процедури закупівлі UA-2020-10-29-003569-b та за результатами розгляду повідомляє наступне. Частиною 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження такого звернення. Статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачені випадки відхилення тендерної пропозиції: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п'ятнадцятою статті 29 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону; 2) тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; є такою, строк дії якої закінчився; 3) переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Пунктом 3 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі – аномально низька ціна) – ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота). Електронна система закупівель щодо закупівлі UA-2020-10-29-003569-b серед тендерних пропозицій учасників не визначила жодної з аномально низькою ціною. Зважаючи на це, у Замовника відсутні підстави для застосування до ТОВ «ЕК «ЕНОЛЛ» положень частини 14 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Щодо умов договору про закупівлю, то відповідно до вимог п. 8 ч. 2 ст. 22 Закону у Додатку 3 до тендерної документації викладено проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Частиною 4 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов'язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Таким чином, договір про закупівлю буде укладено з переможцем (у разі виконання останнім вимог ч. 6 ст. 17, ч. 7 ст. 33 Закону) з дотриманням форми, викладеної у Додатку 3 до тендерної документації та тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі. (Переклад англійською мовою) Dear Bidder, KP "Department of Water Supply and Sewerage" considered placed on December 14, 2020 in the electronic procurement system requirement of LLC "OPPOSIT" to determine the winner of the procurement procedure UA-2020-10-29-003569-b and based on the results of the review reports the following. Part 4 of Art. 33 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" provides that a bidder who is not recognized as the winner of the procurement procedure / simplified procurement based on the evaluation and consideration of his tender / proposal, may apply through the electronic procurement system to the customer to provide information about the tender / the proposal of the winner of the procurement / simplified procurement procedure, including the indication of its advantages over the tender / proposal of the bidder who sent the application, and the customer is obliged to respond no later than five days from the date of receipt of such application. Article 31 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" provides for cases of rejection of the tender offer: 1) participant in the procurement procedure: does not meet the qualification (qualification) criteria established by Article 16 of this Law and / or the existing grounds established by part one of Article 17 of this Law; does not meet the requirements for the participant in accordance with the legislation established by the first paragraph of the third part of Article 22 of this Law; noted in the tender proposal inaccurate information that is relevant in determining the results of the procurement procedure, which the customer has identified in accordance with part fifteen of Article 29 of this Law; did not provide security for the tender offer, if such security was required by the customer, and / or the security of the tender offer does not meet the conditions specified by the customer in the tender documentation for such security of the tender offer; did not correct the discrepancies identified by the customer after the opening of tender proposals in the information and / or documents submitted by him in his tender proposal, within 24 hours from the date of placement by the customer in the electronic procurement system of the request to eliminate such discrepancies; did not provide a justification for the abnormally low price of the tender offer within the period specified in part fourteen of Article 29 of this Law; determined confidential information that cannot be defined as confidential in accordance with the requirements of part two of Article 28 of this Law; 2) tender offer of the participant: does not meet the requirements of the technical specification and other requirements for the subject of procurement of tender documents; stated in a language (s) other than the language (s) required by the bidding documents; is one that has expired; 3) the winner of the procurement procedure: refused to sign the procurement contract in accordance with the requirements of the tender documentation or the conclusion of the procurement contract; did not provide in the manner specified in the tender documentation, documents confirming the absence of grounds established by Article 17 of this Law; did not provide a copy of the license or permit document (if any) in accordance with part two of Article 41 of this Law; did not provide security for the performance of the procurement contract, if such security was required by the customer. Paragraph 3 of Part 1 of Art. 1 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" states that an abnormally low price of the tender offer (hereinafter - abnormally low price) - the price / reduced price of the most economically advantageous tender by auction, which is less than 40 percent of the arithmetic mean of the price / reduced the prices of tender offers of other participants at the initial stage of the auction, and / or is lower by 30 or more percent of the next price / reduced price of the tender offer according to the results of the conducted electronic auction. Abnormally low price is determined by the electronic procurement system automatically provided that there are at least two bidders who have submitted their bids for the subject of procurement or part (lot). The electronic procurement system for procurement UA-2020-10-29-003569-b did not identify any with an abnormally low price among the bids of the bidders. In view of this, the Customer has no grounds to apply to LLC "ENOLL" the provisions of Part 14 of Article 29 of the Law of Ukraine "On Public Procurement". As for the terms of the procurement contract, in accordance with the requirements of paragraph 8 of Part 2 of Art. 22 of the Law, Annex 3 to the tender documentation contains a draft procurement contract with mandatory indication of the procedure for changing its terms. Part 4 of Article 41 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" stipulates that the terms of the procurement contract must not differ from the content of the tender offer / offer based on the results of the electronic auction (including unit price) of the winner of the procurement procedure / simplified procurement or agreed bid price participant in the case of application of the negotiated procedure, except in cases of determining the monetary equivalent of the obligation in foreign currency and / or cases of recalculation of the price based on.
Статус вимоги: Не задоволено
Скарга
Скасована

Щодо подачі тендерної пропозиції за ціною значно нижче ринкової

Номер: ee3bd48758824fb9b64cb41673a96235
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-29-003569-b.b1
Назва: Щодо подачі тендерної пропозиції за ціною значно нижче ринкової
Скарга:
Відповідно до даних сайту ДП "Оператор ринку" https://www.oree.com.ua/index.php/web/116 ціна за 1 декаду грудня 2020 (період проведення тендерних торгів) на єдиному базовому ринку РДН по ОЕС України становить 1,55 грн/кВт*г без ПДВ. Переможець дав пропозицію за ціною 5 637 276,05 грн з ПДВ/ 3 239 300 кВт*г /1,2 (ПДВ) -0,31276 грн без ПДВ (передача е/е) = 1,137 грн/кВт*г. Виходить, що постачальник дав пропозицію на 0,42 грн без ПДВ нижче ринкової. Це ще без врахування категорії групи Б та небалансів е/е. Тобто даний постачальник готовий працювати в збиток. А такого бути не може. Враховуючи вищевикладене, просимо Вас дискваліфікувати зазначеного постачальника або прописати в укладеному договорі фіксований тариф на постачання е/е відповідно до результатів аукціону 1,137 грн/кВт*г без ПДВ.
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 22.12.2020 00:02
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОППОЗИТ", Бахмет'єв Сергій Вікторович 380686419330 OPPOZITTOV@GMAIL.COM http://oppozit.com.ua