• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вироби медичного призначення 33140000-3 Медичні матеріали

Торги відмінено

138 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 380.00 UAH
Період оскарження: 29.10.2020 14:49 - 11.11.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога на умови закупівлі

Номер: 851db02b088445ff8d16080bab778ec8
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-29-001931-a.c1
Назва: Вимога на умови закупівлі
Вимога:
29.10.2020 року Замовник оголосив закупівлю: Вироби медичного призначення 33140000-3 Медичні матеріали. Вимогами даної тендерної документації не передбачено поділу предмета закупівлі на окремі частини (лоти). Ознайомившись з тендерною документацією, ми виявили у ній дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію та порушують права потенційних учасників. Відповідно до Тендерної документації (Додаток 2) Замовник зазначає перелік медичних виробів, які закуповуються. Звертаємо увагу, що медичні вироби (позиція №7), які складають предмет закупівлі, зареєстровані в Україні у декількох виробників, які мають своїх уповноважених представників в Україні, в тому числі й наша компанія, які можуть запропонувати ВИКЛЮЧНО вищезгадані медичні вироби за позицією № 7 (Контейнер для крові з рочином ЦФДА-1 подвійний - 450/450 з портом для пробірок, 500 шт.) та, слід зауважити, що зокрема наше підприємство як потенційний учасник щодо даної позиції №7 може запропонувати НАЙБІЛЬШ ЕКОНОМІЧНО ВИГІДНУ тендерну пропозицію порівняно з іншими виробниками. Однак, наявність даних медичних виробів (позиція № 7) в ЗАГАЛЬНОМУ переліку предмету закупівлі (без їх поділу на Лоти) разом з іншими позиціями (№1-6), які наша компанія (та інші виробники) не може запропонувати, створює дискримінаційні умови, за яких наше підприємство та багато інших компаній позбавлені фактично можливості прийняти участь у закупівлі виключно за позицією № 7 - (Контейнер для крові з рочином ЦФДА-1 подвійний - 450/450 з портом для пробірок, 500 шт.). Дані умови (вимоги) Додатку 2 ТД є дискримінаційними та призводять до звуження кола потенційних учасників, не забезпечують добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на ефективність проведення процедури закупівлі та прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників. Дії Замовника в частині встановлення таких вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до ст. 5 ЗУ “Про публічні закупівлі” закупівля відбувається, зокрема, за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінація учасників. Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.” Враховуючи вищезазначене, з метою усунення дискримінаційних вимог, розширення кола потенційних учасників, забезпечення реальної добросовісної конкуренції, керуючись ст.ст. 5, 20, 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”, прошу внести зміни до тендерної документації: виокремити медичні вироби (позиція №7 “Контейнер для крові з рочином ЦФДА-1 подвійний - 450/450 з портом для пробірок, 500 шт.) в окремий лот предмету закупівлі . В разі незадоволення даної вимоги, наша компанія залишає за собою право оскаржити дані вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, безпосередньо до АМКУ у порядку ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі” !!!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: При визначенні предмета закупівлі уповноважена особа приймала рішення відповідно до: - Закону України «Про публічні закупівлі» №922 від 25.12.2015 року стаття 22, а саме: Тендерна документація повинна містити – опис окремої частини або частини предмета закупівлі ( лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота). Предмет закупівлі товарів визначається замовником згідно з пунктом 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Поділ предмета закупівлі на частини (лоти) відноситься до права замовника, а не обов’язку. Відповідно до дискримінації учасника процедури закупівлі – стаття 5 та стаття 22 Закону України «Про публічні закупівлі» - станом на сьогоднішній день на медичному ринку досить широке коло дистриб’ютерів, та відповідно потенційних учасників, які мають можливість запропонувати визначені до закупівлі Замовником товари, тобто жодним чином не обмежується конкуренція серед учасників ринку.
Статус вимоги: Не задоволено