-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 31530000-0 – Частини до світильників та освітлювального обладнання (Освітлювальне обладнання)
Категорія учасника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Торги не відбулися
30 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 150.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 150.00 UAH
Період оскарження:
29.10.2020 14:25 - 04.11.2020 14:15
Вимога
Залишено без розгляду
Відхилення пропозиції
Номер:
d34d210755514b88bbb002676454fd6a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-29-005747-c.c1
Назва:
Відхилення пропозиції
Вимога:
Ми, ПП "Светолюкс-Николаев" не згодні з відхиленням нашої пропозиції за результатами електронного аукціону на закупівлю UA-2020-10-29-005747-c, а саме :
1. ПП "Светолюкс-Николаев" надав документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника спрощеної закупівлі щодо підпису документів пропозиції , а саме рішення на створення ПП "Светолюкс-Николаев", наказ про призначення та довідку , що директор Добрушкін Михайло Едуардович має право підписувати будь-які документи стосовно діяльності підприємства.
2. ПП "Светолюкс-Николаев" надав довідку складену в довільній формі щодо підтвердження відсутності підстав, передбачених абзацом 1 частини 2 статті 17 Закону України « Про публічні закупівлі» довідка Вих. № 06/11-10 від 06.11.2020р.
3. Документи які складені в довільній формі, а саме Лист-гарантія, Лист про застосування із захисту довкілля та ЛИСТ-ЗГОДА НА ОБРОБКУ, ВИКОРИСТАННЯ ТА ДОСТУП ДО ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ мають обов’язкові реквізити у шапці зверху. У ТД не вказано, що учаснику обов’язково треба у кожному документі вказувати реєстраційний номер та дату складання.
4. Скан копія видаткових накладних надано у повному обсязі так як у аналогічному договорі товар постачається по заявкам .
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.11.2020 19:36
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Надаємо додаткову аргументацію стосовно причин невідповідності Вашої пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, згідно поданої вимоги:
1. «Щодо надання документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника спрощеної закупівлі щодо підпису документів пропозиції , а саме рішення на створення ПП "Светолюкс-Николаев", наказ про призначення та довідку , що директор Добрушкін Михайло Едуардович має право підписувати будь-які документи стосовно діяльності підприємства» – щодо даного питання приносимо свої вибачення, оскільки документи дійсно в наявності.
2. «Щодо надання довідки складеної в довільній формі щодо підтвердження відсутності підстав, передбачених абзацом 1 частини 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» довідка Вих. № 06/11-10 від 06.11.2020р.» – повідомляємо, що дана довідка підтверджує відсутність підстав для відмови в участі у спрощеній закупівлі передбачених частиною 1 статті 17 Закону (п.п. 6,11,12,13), однак в ній відсутня інформація щодо підтвердження відсутності підстав, передбачених абзацом 1 частини 2 статті 17 Закону.
3. «Щодо документів які складені в довільній формі, а саме Лист-гарантія, Лист про застосування із захисту довкілля та ЛИСТ-ЗГОДА НА ОБРОБКУ, ВИКОРИСТАННЯ ТА ДОСТУП ДО ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ мають обов’язкові реквізити у шапці зверху. У ТД не вказано, що учаснику обов’язково треба у кожному документі вказувати реєстраційний номер та дату складання» – повідомляємо, що в Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено вимоги до документів, які складаються Учасником, а саме «Документи, які складаються Учасником в довільній формі, повинні мати такі обов’язкові реквізити: назву Учасника; назву виду документа (не зазначають на листах); дату складання; реєстраційний номер (індекс); текст документа та підпис уповноваженої особи Учасника»;
4. «Щодо скан-копій видаткових накладних надано у повному обсязі так як у аналогічному договорі товар постачається по заявкам» – повідомляємо, що зобов’язання за Договором про закупівлю товарів від 12.03.2019 року 971/Д33-19 становить 1653304,44 грн з ПДВ (Один мільйон шістсот п’ятдесят три тисячі триста чотири грн. 44 коп. з ПДВ), однак згідно скан-копій видаткових накладних зобов’язання виконані лише на суму 272031,36 грн. з ПДВ (Двісті сімдесят дві тисячі тридцять одна грн. 36 коп. з ПДВ).
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
19.11.2020 12:35