• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 31530000-0 – Частини до світильників та освітлювального обладнання (Освітлювальне обладнання)

Категорія учасника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Торги не відбулися

30 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 150.00 UAH
Період оскарження: 29.10.2020 14:25 - 04.11.2020 14:15
Вимога
Залишено без розгляду

Відхилення пропозиції

Номер: d34d210755514b88bbb002676454fd6a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-29-005747-c.c1
Назва: Відхилення пропозиції
Вимога:
Ми, ПП "Светолюкс-Николаев" не згодні з відхиленням нашої пропозиції за результатами електронного аукціону на закупівлю UA-2020-10-29-005747-c, а саме : 1. ПП "Светолюкс-Николаев" надав документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника спрощеної закупівлі щодо підпису документів пропозиції , а саме рішення на створення ПП "Светолюкс-Николаев", наказ про призначення та довідку , що директор Добрушкін Михайло Едуардович має право підписувати будь-які документи стосовно діяльності підприємства. 2. ПП "Светолюкс-Николаев" надав довідку складену в довільній формі щодо підтвердження відсутності підстав, передбачених абзацом 1 частини 2 статті 17 Закону України « Про публічні закупівлі» довідка Вих. № 06/11-10 від 06.11.2020р. 3. Документи які складені в довільній формі, а саме Лист-гарантія, Лист про застосування із захисту довкілля та ЛИСТ-ЗГОДА НА ОБРОБКУ, ВИКОРИСТАННЯ ТА ДОСТУП ДО ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ мають обов’язкові реквізити у шапці зверху. У ТД не вказано, що учаснику обов’язково треба у кожному документі вказувати реєстраційний номер та дату складання. 4. Скан копія видаткових накладних надано у повному обсязі так як у аналогічному договорі товар постачається по заявкам .
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Надаємо додаткову аргументацію стосовно причин невідповідності Вашої пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, згідно поданої вимоги: 1. «Щодо надання документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника спрощеної закупівлі щодо підпису документів пропозиції , а саме рішення на створення ПП "Светолюкс-Николаев", наказ про призначення та довідку , що директор Добрушкін Михайло Едуардович має право підписувати будь-які документи стосовно діяльності підприємства» – щодо даного питання приносимо свої вибачення, оскільки документи дійсно в наявності. 2. «Щодо надання довідки складеної в довільній формі щодо підтвердження відсутності підстав, передбачених абзацом 1 частини 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» довідка Вих. № 06/11-10 від 06.11.2020р.» – повідомляємо, що дана довідка підтверджує відсутність підстав для відмови в участі у спрощеній закупівлі передбачених частиною 1 статті 17 Закону (п.п. 6,11,12,13), однак в ній відсутня інформація щодо підтвердження відсутності підстав, передбачених абзацом 1 частини 2 статті 17 Закону. 3. «Щодо документів які складені в довільній формі, а саме Лист-гарантія, Лист про застосування із захисту довкілля та ЛИСТ-ЗГОДА НА ОБРОБКУ, ВИКОРИСТАННЯ ТА ДОСТУП ДО ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ мають обов’язкові реквізити у шапці зверху. У ТД не вказано, що учаснику обов’язково треба у кожному документі вказувати реєстраційний номер та дату складання» – повідомляємо, що в Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено вимоги до документів, які складаються Учасником, а саме «Документи, які складаються Учасником в довільній формі, повинні мати такі обов’язкові реквізити: назву Учасника; назву виду документа (не зазначають на листах); дату складання; реєстраційний номер (індекс); текст документа та підпис уповноваженої особи Учасника»; 4. «Щодо скан-копій видаткових накладних надано у повному обсязі так як у аналогічному договорі товар постачається по заявкам» – повідомляємо, що зобов’язання за Договором про закупівлю товарів від 12.03.2019 року 971/Д33-19 становить 1653304,44 грн з ПДВ (Один мільйон шістсот п’ятдесят три тисячі триста чотири грн. 44 коп. з ПДВ), однак згідно скан-копій видаткових накладних зобов’язання виконані лише на суму 272031,36 грн. з ПДВ (Двісті сімдесят дві тисячі тридцять одна грн. 36 коп. з ПДВ).
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 19.11.2020 12:35