• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Охоронні послуги (послуги охорони об'єкта)

Завершена

473 040.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 365.20 UAH
Період оскарження: 29.10.2020 10:06 - 10.11.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Аналогічний досвід

Номер: ad73e091542546b38e73b77e05415429
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-29-001469-c.c6
Назва: Аналогічний досвід
Вимога:
Шановний Замовник! Вимога про наявність аналогічного досвіду з надання аналогічних договорів з відгуками за останні 3 роки є дискримінаційною з огляду на наступне: замовником не до кінця враховано той факт, що учасник може бути новоствореною компанією, яка може і не мати за останні 3,2 роки досвіду, а тим паче 2 аналогічних. Якщо учасник тільки виконує даний договір у 2020 році і є відгук від замовника про належне його виконання, то чим даний аналогічний договір Вам не підходить ? Для врахування інтересів усіх заціккавлених учасників, вимагаємо прибрати дану вимогу як дискримінаційну! З повагою!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерний комітет уважно розглянув вимогу № UA-2020-10-29-001469-c.c6 від 02.11.2020, і повідомляє наступне. Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Враховуючи вищевикладене, Замовник вважає, що з метою підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, учасники повинні надати "довідку у довільній формі із зазначенням замовників, з якими укладались аналогічні договори із зазначенням дат і номерів договорів та інформації про належне виконання договорів стосовно якості, кількості та строків, та документи, що підтверджують їх виконання: оригінали відгуків, видані замовниками, з якими укладались договори. Відомості повинні підтверджуватися копіями договорів з установами, де надавались аналогічні послуги за останні три роки. Замовниками згідно з договорами можуть бути установи державної або комунальної форми власності. Під аналогічним договором у цій тендерній документації слід розуміти виконання учасником договору щодо визначеного предмету закупівлі." Отже, учасник повинен надати відповідно до вимог тендерної документації документальне підтвердження надання аналогічних послуг за останні три роки (не раніше). Дана кваліфікаційна вимога не є дискримінаційною, а такою, що надає можливість Замовнику пересвідчитись у наявності в учасника досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Флюрографічний огляд

Номер: 62ebeffe3cd548fd9c87141b380a8c9e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-29-001469-c.c5
Назва: Флюрографічний огляд
Вимога:
Документи про Флюрографічний огляд. На підставі чого Ви просите учасників надати дані документи? Дана вимога обмежує учасників в участі публічної закупівлі. Охоронні компанії проводять свою діяльність згідно ліцензійних вимог, які не передбачають обов'язкове проходження флюрографічного огляду. З огляду на це, вимагаємо виключити дану вимогу як дискримінаційну
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерний комітет уважно розглянув вимогу № UA-2020-10-29-001469-c.c5 від 02.11.2020, і повідомляє наступне. Ст. 21 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» передбачено проходження обов’язкових профілактичних медичних оглядів. Наказом МОЗ України від 15.05.2014 № 327 передбачено проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів на туберкульоз. Відповідно до п. 3 Порядку проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів на туберкульоз, затвердженого наказом МОЗ України від 15.04.2014 № 327, медичним оглядам підлягають працівники окремих професій, виробництв та організацій, професійна діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення та/або виконанням робіт, під час здійснення яких є високий ризик зараження збудником захворювання на туберкульоз інших осіб, - до прийняття на роботу та надалі – щороку. Оскільки Замовник – заклад охорони здоров’я, де, зокрема перебувають пацієнти, в т.ч. вагітні, новонароджені, а також працівники, які щорічно проходять медичний огляд та контактують з пацієнтами та на період надання послуг Учасником змушені будуть контактувати з працівниками охорони, така вимога є необхідною. Вимога про обов'язковий медичний огляд висувається для запобігання передачі інфекцій від неперевірених осіб до пацієнтів та медичного персоналу. Одним зі способів діагностики туберкульозу є рентгенологічний метод - флюорографічне обстеження.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги тендерної документації

Номер: 06c86e60be8a4659b339a1034d26dfc1
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-29-001469-c.b4
Назва: Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Вимога:
Незрозуміло, а чому Замовник вимагає від учасників надати в складі своєї тендерної пропозиції інформацію про наявність власних мобільних груп реагування саме в кількості не менше 10? Чому не 3, не 5, не 9 ГШР? Таким чином, Замовником при включенні до тендерної пропозиції вимоги стосовно надання у складі тендерних пропозицій Учасників «Довідки у довільній формі про наявність необхідної автомобільної техніки та технічного обладнання з метою забезпечення мобільної групи реагування – не менше 10 автомобілів» було прописано дискримінаційні вимоги до Учасників і порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) , а саме: стаття 3 Закону - порушено принципи закупівлі: добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників; частина 3 статті 5 Закону - Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників; частина 4 статті 22 Закону – тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимога про наявність не менше 10 власних мобільних груп швидкого реагування (ГШР) суттєво обмежує коло учасників та призводить до дискримінації тих учасників, які відповідають всім критеріям передбачених Законом, які мають від 2 до 9 власних мобільних груп швидкого реагування, але не мають саме 10 власних мобільних груп Включення зазначеної вимоги до Документації може свідчити про наявність змови посадових осіб комітету з конкурсних торгів Замовника з посадовими особами конкретного учасника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, в тому числі наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Наявність у охоронної фірми не менше 10 автомобілів є показником спроможності фірми оперативно реагувати на виклики. Якщо у охоронної фірми, наприклад, 4 автомобілі: на одному їздить директор, на другому – заступник, на третьому – головний бухгалтер (фінансовий директор), і четвертий автомобіль возить оперативну групу, то про яке швидке реагування може бути мова? Отже, якщо фірма охороняє лише один об'єкт, то вже потрібно мінімум 5 автомобілів. Необхідно враховувати затори по місту, поломки автотранспорту та одночасний виклик груп реагування до двох або більше замовників. Як правило, охоронні фірми мають не одного замовника.Тому не виключена можливість одночасного виїзду на виклики на різні об'єкти в різних кінцях Києва.Вважаємо, 10 автомобілів є достатньою кількістю для забезпечення 10 адміністративних районів Києва групами реагування.Подання Учасником документів, які підтверджують наявність у охоронної фірми не менше 10 автомобілів (тобто 10 і більше)є кваліфікаційним критерієм, що свідчитиме про достатнє для виконання договору матеріально-технічне забезпечення охоронного підприємства.Замовник вважає,що такий кваліфікаційний критерій певною мірою убезпечить Замовника від недобросовісних суб’єктів господарювання. У зв’язку з цим для підтвердження наявності необхідної матеріально-технічної бази для виконання умов договору та згідно з ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником встановлено такий кваліфікаційний критерій, що, на думку Замовника, є законним. Не вважаємо дану вимогу дискримінаційною, а лише такою, що свідчить про достатнє для виконання договору матеріально-технічне забезпечення охоронного підприємства.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

10 авто на один пост - це діскримінаційна вимога.

Номер: 0e346702565047a38f4c3877416fb207
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-29-001469-c.b3
Назва: 10 авто на один пост - це діскримінаційна вимога.
Вимога:
Шановний Замовнику! ознайомтеся з рішенням колегії АМКУ №10881-р/пк-пз від 02.06.2020. Усуньте дискримінацію. В іншому випадку будемо подавати аналогічну до колегії АМКУ. З повагою.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, в тому числі наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Наявність у охоронної фірми не менше 10 автомобілів є показником спроможності фірми оперативно реагувати на виклики. Якщо у охоронної фірми, наприклад, 4 автомобілі: на одному їздить директор, на другому – заступник, на третьому – головний бухгалтер (фінансовий директор), і четвертий автомобіль возить оперативну групу, то про яке швидке реагування може бути мова? Отже, якщо фірма охороняє лише один об'єкт, то вже потрібно мінімум 5 автомобілів. Необхідно враховувати затори по місту, поломки автотранспорту та одночасний виклик груп реагування до двох або більше замовників. Як правило, охоронні фірми мають не одного замовника. Тому не виключена можливість одночасного виїзду на виклики на різні об'єкти в різних кінцях Києва. Вважаємо, 10 автомобілів є достатньою кількістю для забезпечення 10 адміністративних районів Києва групами реагування. Подання Учасником документів, які підтверджують наявність у охоронної фірми не менше 10 автомобілів (тобто 10 і більше) є кваліфікаційним критерієм, що свідчитиме про достатнє для виконання договору матеріально-технічне забезпечення охоронного підприємства. Замовник вважає, що такий кваліфікаційний критерій певною мірою убезпечить Замовника від недобросовісних суб’єктів господарювання. У зв’язку з цим для підтвердження наявності необхідної матеріально-технічної бази для виконання умов договору та згідно з ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником встановлено такий кваліфікаційний критерій, що, на думку Замовника, є законним. Не вважаємо дану вимогу дискримінаційною, а лише такою, що свідчить про достатнє для виконання договору матеріально-технічне забезпечення охоронного підприємства.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Кваліфікаційних критеріїв до учасників

Номер: 260a63752e6b4d0086d4a7731c696cdf
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-29-001469-c.c2
Назва: Кваліфікаційних критеріїв до учасників
Вимога:
п.2 до Кваліфікаційних критеріїв до учасників було зазначено, що Працівники охорони повинні вміти користуватись первинними засобами пожежогасіння, надавати невідкладну медичну допомогу (надати копії підтверджуючих документів); В штаті нашої компанії є фахівець, який пройшов всі перераховані вище курси і має дозвіл проводити інструктажі серед охоронців. Чи достатньо буде протоколу на перевірку знань: інструкцій з охорони праці, пожежної безбеки, електробезпеки, гігієни праці та виробничої санітарії, надання домедічної допомоги потерпілому в разі нещасного випадка. Які підтверджуючі документи мав на увазі Замовник?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ми працюємо в пологовому будинку, і наші пацієнти -жінки різного строку вагітності, тобто підвищеного ступеню ризику. Охоронець має бути не тільки проінструктований, але мати практичні навички в наданні невідкладної медичної допомоги людині, якій стало зле. Тобто він повинен мати посвідчення або сертифікат щодо навчання правильному наданню невідкладної медичної допомоги на відповідних курсах, наприклад на курсах Червоного Хреста України по навчанню населення наданню першої допомоги, тощо.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Завищена кількість транспортних засобів.

Номер: cf9d19b8e21248b69330a3fb15c11d81
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-29-001469-c.b1
Назва: Завищена кількість транспортних засобів.
Вимога:
Замовник, встановивши вимогу щодо завищеної кількості, а саме 10 одиниць транспортних засобів (транспорту реагування) порушує право нашого підприємства на участь у вказаній процедурі закупівлі через те, що Скаржник, маючі у власності меншу ніж десять одиниць обладнаних транспортних засобів, не може взяти участь в цій закупівлі. Замовник закуповує послуги з цілодобової охорони за допомогою 1 поста з одним охоронником та вимогу щодо 10 одиниць транспортних засобів (транспорту реагування) не можна пояснити потребами Замовника. Така вимога не має об’єктивного і достатнього виправдання та відсутній причинно-наслідковий зв’язок між вимогою і предметом закупівлі (його технічними характеристиками) тому є дискримінаційною. Вимагаємо виключити вимогу щодо транспортних засобів в кількості не менше 10 одиниць, замінивши вимогу щодо транспортних засобів на кількість у 2 одиниці (звичайна практика застосування транспорту реагування ГШР в розрахунку на один цілодобовий пост з 1 охоронником);
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, в тому числі наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Наявність у охоронної фірми не менше 10 автомобілів є показником спроможності фірми оперативно реагувати на виклики. Якщо у охоронної фірми, наприклад, 4 автомобілі: на одному їздить директор, на другому – заступник, на третьому – головний бухгалтер (фінансовий директор), і четвертий автомобіль возить оперативну групу, то про яке швидке реагування може бути мова? Отже, якщо фірма охороняє лише один об'єкт, то вже потрібно мінімум 5 автомобілів. Необхідно враховувати затори по місту, поломки автотранспорту та одночасний виклик груп реагування до двох або більше замовників. Як правило, охоронні фірми мають не одного замовника. Тому не виключена можливість одночасного виїзду на виклики на різні об'єкти в різних кінцях Києва. Вважаємо, 10 автомобілів є достатньою кількістю для забезпечення 10 адміністративних районів Києва групами реагування. Подання Учасником документів, які підтверджують наявність у охоронної фірми не менше 10 автомобілів (тобто 10 і більше) є кваліфікаційним критерієм, що свідчитиме про достатнє для виконання договору матеріально-технічне забезпечення охоронного підприємства. Замовник вважає, що такий кваліфікаційний критерій певною мірою убезпечить Замовника від недобросовісних суб’єктів господарювання. У зв’язку з цим для підтвердження наявності необхідної матеріально-технічної бази для виконання умов договору та згідно з ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником встановлено такий кваліфікаційний критерій, що, на думку Замовника, є законним. Не вважаємо дану вимогу дискримінаційною, а лише такою, що свідчить про достатнє для виконання договору матеріально-технічне забезпечення охоронного підприємства
Статус вимоги: Відхилено