-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
капітальний ремонт Одеського дошкільного навчального закладу «Ясла-садок» № 75 Одеської міської ради Одеської області за адресою: м. Одеса, вул. Жуковського, 17 по улаштуванню системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостерігання
капітальний ремонт Одеського дошкільного навчального закладу «Ясла-садок» № 75 Одеської міської ради Одеської області за адресою: м. Одеса, вул. Жуковського, 17 по улаштуванню системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостерігання
Завершена
500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 000.00 UAH
Період оскарження:
28.10.2020 19:05 - 03.11.2020 18:00
Вимога
Вирішена
Виправлення помилок.
Номер:
ba5da0620c1144f48686527a53f2a5ce
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-28-003463-b.c2
Назва:
Виправлення помилок.
Вимога:
Встановлена в додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2020-10-28-003463-b (далі по тексту – оголошення) вимога, про проведення робот згідно об’єкту закупівлі на основі ДБН та ДСТУ є незаконною, так як норма ДБН В.1.1.7-2002 Захист від пожежі. Пожежна безпека об’єктів будівництва втратила чинність 01.06.2017 р. на підставі ДБН В.1.1.7-2016 Пожежна безпека об’єктів будівництва.
В поданому оголошенні, в додатку 1 до нього, міститься вимога про ознайомлення учасника «з об’єктом перед процедурою подання пропозицій» , за результатами якої повинен бути складений та підписаний відповідний акт між замовником та учасником. Постає питання, навіщо замовник ускладнює умови закупівлі, якщо жодним діючим нормативно-правовими актом, що регламентує проведення закупівлі, - не передбачена вищевказана вимога.
Дійсно, законом не забороняється проводити огляд об’єкту, але, по-перше, саме формулювання «огляд об’єкту» не передбачає ознайомлення з проектною документацією; по-друге, це ускладнює та затягує для учасника процедуру та час прорахунку вартості робіт (послуг) по предмету закупівлі; по-третє, без ваших додаткових пояснень, як замовника, у відповідях на наші запитання, не можливо було зрозуміти , що «огляд об’єкту » може включати ознайомлення із специфікацією проекту. Наведене підтверджує можливість замовника маніпулювати трактуванням в оголошенні, надаючи переваги тому чи іншому учаснику. Одному відмовити в ознайомленні з проектом, іншому дозволити. Зазначене порушує принципи проведення публічних закупівель, визначені статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 2016 р. (із змінами), далі - ЗУ № 922-VIII від 2016 р.
Також нагадуємо вам, що приписами Постанови КМУ від 11.05.2011 р.
№ 560 Порядок затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, норми ДБН А.2.2-3-2014 Склад та зміст проектної документації на будівництво, п. 13.2 ч. 4 Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України № 45 від 16.05.2011, ч.1 ст. 877 ЦК України, - якими визначено, що проектна-кошторисна документація є невід’ємною частиною до договору підряду. Проектно-кошторисна документація розробляється з максимальною деталізацією, (специфікація обладнання, що визначає кількісні та технічні характеристики обладнання) необхідною для достовірного визначення кошторисної вартості будівництва, що дозволить реалізувати проект будівництва за цією вартістю. Учасник (переможець публічної закупівлі) зобов’язаний виконати будівельні роботи згідно із проектно-кошторисною документацією, тому як саме підрядник несе повну відповідальність у разі виявлення, уповноваженим органом в ході перевірки, невідповідності обсягів і якості виконання робіт проектно-кошторисній документації та зобов'язаний відшкодувати замовнику суму завищень та завданих збитків в повному обсязі (ст. 322 ГК України).
І останнє та саме головне. Не надання замовником у складі оголошення технічної специфікації з технічними та іншими характеристиками кожної окремої одиниці обладнання (технічна специфікація з проектної документації) – це пряме порушення чітких норми Закону, а саме:
- порушення пункту 33 частини 1 статті 1 ЗУ № 922-VIII від 2016 р., що визначає: «технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги»;
- порушення пункту 3 частини 3 статті 14 ЗУ № 922-VIII від 2016 р., що визначає: «В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються «інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі»;
- порушення п. 1 ст. 23 ЗУ № 922-VIII від 2016 р., зокрема: «1. Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).».
В п. 1.1. додатку №2 зазначена вимога про надання сертифікату ДСТУ ISO з двома відмінними формулюваннями. Необхідно виправити помилку, адже дана вимога може бути невірно розтлумачена учасником, що негативно відобразиться на умовах участі в закупівлі для нього.
В п. 1.3 додатку 2 до оголошення вказана вимога про надання аналогічних договорів з актами про приймання -передач робіт. Але жодного згадування про право учасника не вказувати чи заретушувати конфіденційну інформацію та інформацію, що складає комерційну таємницю. Статтею 505 ЦК України визначено, що комерційна таємниця підприємства — це секретна інформація, яка загалом чи в будь-якій формі є недоступною для осіб, які мають доступ до того виду інформації, до якого вона належить. Такі відомості мають комерційну цінність, а особа, яка контролює їх, може вживати заходів щодо забезпечення секретності. До переліку відомостей, які складають комерційну таємницю підприємства відносяться контракти, умови конфіденційності, які встановлені в угодах та контрактах, включно з цінами, відомостями про докладне розшифрування ліцензій при їхній купівлі-продажу, особливі умови договорів тощо; партнери, списки посередників, партнерів, спонсорів, клієнтів, постачальників, споживачів, відомості про комерційні зв’язки, картки клієнтів, місця закупівлі товарів та інші аспекти партнерських взаємовідносин; ціни, методи розрахунку конкурентних цін, порівняльні розрахунки економічної ефективності, внутрішні прейскуранти та тарифи, знижки, ринкові ціни, відомості про розрахунок та обґрунтування угод, ін.. Відповідальність за розповсюдження комерційної таємниці визначається поняття розголошення, окреслюється порядком проведення розслідування та мірою відповідальності, передбаченою ст. ст. 231, 232 КК України.
Отже, заради збереження честі та ділової репутації учасника, та для запобігання правопорушення у майбутньому ви зобов’язані прописати зміни до зазначеного пункту 1.3 додатку 2 до оголошення, з вказівкою на можливість не вказувати чи заретушувати у аналогічних договорах (актах) конфіденційну інформацію та інформацію, що становить комерційну таємницю.
Пунктом 4.9. додатку 1 зазначена вказівка стосовно акту ведення в експлуатацію, з огляду на те, що даний акт може бути підписаний лише по закінченню учасником робіт згідно об’єкту закупівлі, - дана вимога підлягає скасуванню.
В п. 5.7 додатку 1 та п. 2.12, 2.13 додатку 2 тендерній пропозиції оголошення зазначені вимоги надати учасником довідок. Необхідно зробить уточнення до зазначених вимог, а саме уточнити форму вказаних довідок.
ВИМАГАЄМО:
- внести зміни до тендерної пропозиції оголошення з проведення публічної закупівлі UA-2020-10-28-003463-b, шляхом надання технічної специфікації з існуючої проектної документації з технічними та іншими характеристиками обладнання, з позначкою "або еквівалент";
- обов’язкову вимогу, вказану в додатку 1 тендерної пропозиції оголошення з проведення публічної закупівлі UA-2020-10-28-003463-b, в редакції «ознайомлення з об’єктом перед процедурою подання пропозицій є обов’язковим, за результатами ознайомлення складається відповідний акт…» - відмінити, як таку, що порушує основні принципи здійснення публічних закупівель;
- виправити помилку в найменуванні сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015, замість поточної редакції викласти в наступній: «ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю»;
- виправити помилку, в тексті тендерної пропозиції замість ДБН В.1.1.-7-2002 прописати ДБН В.1.1.7-2016, на підставі втрати чинності першим;
- внести зміни до п.1.3 додатку № 2 тендерної пропозиції оголошення з публічної закупівлі UA-2020-10-28-003463-b, шляхом викладення зазначеної вимоги з вказівкою на можливість не вказувати чи заретушувати у аналогічних договорах (актах) конфіденційну інформацію та інформацію, що становить комерційну таємницю;
- видалити п. 4.9 додатку 1 тендерної пропозиції до оголошення;
- пропишіть уточнення до зазначених вимог, а саме уточніть форму (довільна форма) вказаних довідок в п. 5.7 додатку 1 та п. 2.12, 2.13 додатку 2 тендерної пропозиції оголошення;
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.11.2020 14:03
Вирішення:
Шановний учасник, для ознайомлення з об’єктом та складання відповідного акта обстеження, підписаний керівником замовника робіт, учасником торгів та замовником торгів, ви повинні відвідати об’єкт за вказаною адресою в оголошенні в робочий час з 8:00 до 17:00 при попередній згоді з керівником навчального закладу (додаткова інформація щодо контактних даних є на офіційному сайті Одеського дошкільного навчального закладу «Ясла-садок» № 75 Одеської міської ради Одеської області).
Після ознайомлення з об’єктом потрібно надіслати акт обстеження замовнику торгів за вказаною адресою в оголошенні. Також, при обстеженні ознайомитися з технічною документацією закладу та виконати роботи передбачені п. 1 додаток № 1 до оголошення.
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до ст. 505 ЦК України комерційною таємницею є інформація, яка є секретною в тому розумінні, що вона в цілому чи в певній формі та сукупності її складових є невідомою та не є легкодоступною для осіб, які звичайно мають справу з видом інформації, до якого вона належить, у зв'язку з цим має комерційну цінність та була предметом адекватних існуючим обставинам заходів щодо збереження її секретності, вжитих особою, яка законно контролює цю інформацію.
Комерційною таємницею можуть бути відомості технічного, організаційного, комерційного, виробничого та іншого характеру, за винятком тих, які відповідно до закону не можуть бути віднесені до комерційної таємниці.
Обмеження на застосування режиму комерційної таємниці встановлені також постановою Кабінету Міністрів України від 9 серпня 1993 р. N 611 "Про перелік відомостей, що не становлять комерційної таємниці".
Зазначена постанова Кабінету Міністрів України N 611 від 09.08.93 р. сьогодні не відповідає вимогам ч. 2 ст. 505 ЦК України, оскільки відомості, які не можуть бути віднесені до комерційної таємниці, повинні визначатися не підзаконним нормативно-правовим актом, а законом, якого, однак, в Україні поки що не прийнято.
Тому, якщо документи, надання яких передбачено умовами Оголошення, на підприємстві відносяться до комерційної таємниці, Учасником в складі пропозиції має бути надано лист-пояснення, що така документація має обмежений доступ з обґрунтуванням причин не надання, а також надані скан-копії наказу, положення та ін., підтверджуючі належність вказаної документації до документів, що становлять комерційну таємницю.
Щодо інших вимог учасника, рішенням уповноваженої особи буде внесено зміни до оголошення.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Не можливо провести огляд об'єкту! Вимога надати можливість або скасувати таку вимогу Замовника.
Номер:
10f84985e893407b9cbf04679b5be778
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-28-003463-b.c1
Назва:
Не можливо провести огляд об'єкту!
Вимога надати можливість або скасувати таку вимогу Замовника.
Вимога:
Шановний замовник, виконуючи вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі № UA-2020-10-27-002389-b, бажаємо дізнатися про місце, дату та час, коли можливо відвідати об’єкт для ознайомлення та підписання відповідного акту з керівником замовника. За контактним номером телефону: +380487069772, який вказано на сайті prozzoro.gov.ua, нам було повідомлено, що уповноважена особа Ірина Сафронова знаходиться на лікарняному. Тому надати нам змогу ознайомитись з об’єктом за її відсутності не має можливості. Зазначене стверджує, що замовник навмисно намагається ввести учасника в оману, позбавити його законного права взяти участь у публічних закупівлях. Що є безумовним порушенням усіх шести принципів публічної закупівлі, що передбачені ст. 5 ЗУ № 922-VIII від 2016 р. З огляду на наведене, вимагаємо негайно надати можливість для проведення огляду об'єкту та оприлюднити інформацію стосовно місця, дати та часу ознайомлення з об’єктом, а також інформацію про керівника замовника та його контактний номер телефону для підписання відповідного акту. У іншому випадку, якщо такої можливості у Замовника немає, зокрема з у зв'язку з хворобою уповноваженої особи чи обмежувальними заходами спрямованими на попередження епідемії короновірусу, вимагаємо відмінити вказану вимогу щодо обов'язкового огляду об'єкту.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.10.2020 16:44
Вирішення:
Шановний учасник, для ознайомлення з об’єктом та складання відповідного акта обстеження, підписаний керівником замовника робіт, учасником торгів та замовником торгів, ви повинні відвідати об’єкт за вказаною адресою в оголошенні в робочий час з 8:00 до 17:00 при попередній згоді з керівником закладу (додаткова інформація щодо контактних даних є на офіційному сайті Одеської загальноосвітньої школи № 16 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області).
Після ознайомлення з об’єктом потрібно передати акт на підписання замовнику торгів. Сафронова Ірина Русланівна офіційно не знаходиться на лікарняному та могла бути відсутньою на робочому місці, а не на роботі, тому вважаю за необхідне при відвідуванні закладу та передачі акту обстеження на підписання, надіслати його замовнику торгів за вказаною адресою в оголошенні.
Статус вимоги:
Відхилено