Машини спеціального призначення різні (Блочно-модульні АГРС)
Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-08-26-002707-c, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в оголошенні про початок торгів та в Додатку 6.1 до тендерної документації.
Торги не відбулися
1 851 222 350.00UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 18 512 223.50 UAH
Дата прийняття скарги до розгляду:12.03.2021 18:02
Дата розгляду скарги:25.03.2021 15:00
Місце розгляду скарги:Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:17.03.2021 12:52
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:07.04.2021 13:47
Дата виконання рішення Замовником:15.05.2023 12:03
Коментар замовника щодо усунення порушень:Неможливо виконати рішення АМКУ від 02.04.2021 № 6796-р/пк-пз за скаргою учасника
закупівлі ПрАТ «ФАКЕЛ» в зв’язку з Постановою Шостого апеляційного адміністративного
суду від 30.06.2022 у справі № 640/12590/21 (з урахуванням ухвали ВС-КАС від 12.08.2022 у
справі № 640/12590/21 р.), згідно якого адміністративний позов ТОВ «ОПЕРАТОР
ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ» задоволено повністю: визнано
протиправним та скасовано рішення АМКУ від 02.04.2021 № 6796-р/пк-пз
Автор:ПРАТ "ФАКЕЛ", Севостьянов Юрій 38(04565)6-71-23 KIV@FAKEL.UA https://www.fakel.ua
resolved
Вимога
Вирішена
щодо представника
Номер:87349a757622482f806b2dce753f0a51
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-10-28-002074-b.c9
Назва:щодо представника
Вимога:
Доброго дня!
.
При підготовці нашої тендерної пропозиції ми зіткнулися з формулюваннями тендерної документації, які можна трактувати неоднозначно.
Так, пунтом 3.4. Додатку 2 передбачено, що об’єднання учасників мають надати документи про створення об'єднання учасників (рішення, статут, договір тощо) ТА документи, що підтверджують повноваження представника такого об’єднання.
При цьому, не зрозуміло якого саме ПРЕДСТАВНИКА об’єднання учасників, Замовник має на увазі? Це фізична чи юридична особа? Чи означає це, що Замовник вимагає від учасника, щоб він крім керівника об’єднання, який підписує та подає тендерну пропозицію, призначив ще якогось представника та надав на торги підтверджуючі його повноваження документи?
Такі вільні трактовки відкривають широкі можливості для маніпуляцій під час кваліфікації.
З метою уникнення подвійних трактовок документів тендерної документації, вимагаємо внести зміни до Додатку 2 та викласти п.3.4 наступним чином:
3.4. Для об’єднань учасників:
- Документи про створення об'єднання учасників (рішення, статут, договір тощо) та документи, що підтверджують повноваження представника такого об’єднання – фізичної особи, у разі підписання хоча б одного із документів в складі тендерної пропозиції таким представником.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:15.02.2021 12:09
Вирішення:У відповідь на вашу вимогу повідомляємо, що з даного питання будуть внесені зміни до тендерної документації
Статус вимоги:Задоволено
resolved
resolved
Вимога
Вирішена
относительно комплектации
Номер:d94459e0101642eab604a4b871425d9d
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-10-28-002074-b.a8
Назва:относительно комплектации
Вимога:
Компания VALVITALIA S.p.A. (Corso Europa, 15 20122 Milano, Italia) информирована об объявленных ООО «Оператор газотранспортной системы Украины» торгах № UA-2020-10-28-002074-b на закупку Блочно-модульных АГРС и планирует принять в них участие.
Наша компания является одним из крупнейших в мире производителей блочно-модульных АГРС, соответствующих по техническим характеристикам, закупаемым.
При анализе тендерной документации мы обратили внимание на то, что Заказчик имеет намерение приобрести АГРС, основные модули которой изготавливаются одним производителем, что учитывая необходимость послегарантийного обслуживания станций, является логичным.
При этом, тендерная документация подразумевает комплектацию АГРС автоматическими одоризационными установками в которых дозирование одоранта осуществляется при помощи дозирующих насосов.
Наша компания, в том числе, является производителем автоматических одоризационных установок в которых дозирование одоранта осуществляется при помощи электромагнитного клапана, и которые по своему устройству и характеристикам отличаются от предусмотренных Заказчиком. Перепрофилирование производства на выпуск одоризационных установок с дозирующими насосами экономически не оправдано и требует значительного времени.
Сохранение данного требования тендерной документации помешает нам изготовить все 55 комплектов АГРС в сроки, определенные Заказчиком, соответственно и принять участие в торгах мы не сможем.
Просим исключить из перечня 4-х основных компонентов АГРС узел одоризации газа в целом и предусмотреть возможность его приобретения у специализированных предприятий, которые изготавливают именно те одоризационные установки, которые необходимы Заказчику.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:03.02.2021 11:25
Вирішення:У відповідь на вашу вимогу повідомляємо, що дане питання буде розглянуте ініціатором тендеру і будуть внесені зміни до тендерної документації
Статус вимоги:Задоволено
resolved
resolved
Скарга
Виконана замовником
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Номер:80d9ec60532b473cb5ebdbd35e54b5c0
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-10-28-002074-b.c7
Назва:Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Скарга:
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації, детальний опис наведений у скарзі, що додається
Дата прийняття скарги до розгляду:25.11.2020 15:47
Дата розгляду скарги:08.12.2020 12:00
Місце розгляду скарги:Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:28.11.2020 19:10
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:28.12.2020 15:32
Дата виконання рішення Замовником:19.01.2021 18:15
Коментар замовника щодо усунення порушень:на виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 23695-р/пк-пз від 22.12.2020 р. внесено зміни до тендерної документації
Автор:ПРАТ "ФАКЕЛ", Севостьянов Юрій +38(04565)6-71-23 KIV@FAKEL.UA https://www.fakel.ua
resolved
Скарга
Скасована
Порушення умов відкритості тендерної процедури.
Номер:c1ae4c8580ce4f50b6c9462726b1b6e8
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-10-28-002074-b.c6
Назва:Порушення умов відкритості тендерної процедури.
Скарга:
У зв’язку з відсутністю конкретних та однозначних відповідей на поставлені нами 05.11.2020 р. запитання щодо умов закупівлі , а саме («Питання узгодження тексту контракту»), що істотно пов’язані для нас, і для інших потенційних постачальників з аспектами цієї тендерної процедури, відзначаємо, що такі дії Замовника порушують умови відкритості тендерної процедури та унеможливлюють тим самим доступ до необхідної повної інформації задля створення достовірної пропозиції Замовника стосовно змісту її основних документів. Вимагаємо надання конкретних відповідей Замовником на поставленні нами вище питання, та для забеспечення необхідного для цього часу підтримуємо прохання від 17.11.2020 р. („Питання подовження терміну подачі пропозицій”) та вимагаємо змінити дати подання пропозицій та перенести кінцеву дату подачі документації на 31.01.2021 р.
Автор:ENERGOMECHANIKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, Elena Belotserkovnaya 380661555747 elena.belotserkovnaya@energomechanika.com
mistaken
Вимога
Вирішена
щодо розділу 3 Додатку 2
Номер:6088b3f73a764c309340547d1eb2c45a
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-10-28-002074-b.b5
Назва:щодо розділу 3 Додатку 2
Вимога:
В розділі 3. Додатку 2 тендерної документації, зазначена Інформація що подається учасником для підтвердження права підпису документів тендерної пропозиції, а саме:
«Інформація надається щодо посадової особи або представника учасника процедури закупівлі (керівника учасника-юридичної особи та/або представника цього учасника (у разі підписання хоча б одного із документів в складі тендерної пропозиції таким представником) та/або представника учасника- фізичної особи (у разі підписання хоча б одного із документів в складі тендерної пропозиції таким представником)».
Вказане вимога не дозволяє чітко зрозуміти чи необхідно подавати підтверджуючі особу документи і на керівника юридичної особи і на представника цієї особи на торгах, в разі підписання ним (представником) хоча б одного документу тендерної пропозиції.
Вимагаємо внести зміни до розділу 3. Додатку 2 тендерної документації та викласти його в такій редакції:
«Інформація надається щодо посадової особи та представника учасника процедури закупівлі (керівника учасника-юридичної особи та представника цього учасника (у разі підписання хоча б одного із документів в складі тендерної пропозиції таким представником)) та представника учасника- фізичної особи (у разі підписання хоча б одного із документів в складі тендерної пропозиції таким представником)».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:19.11.2020 08:55
Вирішення:У відповідь на вимогу повідомляємо, що найближчим часом в тендерну документацю будуть внесені зміни, в тому числі і з даного питання.
Статус вимоги:Задоволено
resolved
resolved
Вимога
Залишено без розгляду
тендерне забезпечення
Номер:cf39015fd1bc4314a7553119e03ec2ed
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-10-28-002074-b.c4
Назва:тендерне забезпечення
Вимога:
Відповідно до п. 4.10 Розділу І тендерної документації встановлено розмір забезпечення тендерних пропозицій на рівні 55 536 000 грн. Наскільки ми розуміємо ця сума дорівнює 3% від очікуваної вартості по тендеру. При цьому Закон про публічні закупівлі не зобов’язує Замовника встановлювати саме максимальну суму забезпечення, що дорівнює 3%. Ця сума може бути значно меншою. Встановивши забезпечення у розмірі 55 536 000 грн. Замовником свідомо зменшено конкуренцію серед потенційних учасників, які при цьому можуть виконати договір про закупівлю. Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію та оголошення про проведення закупівлі та встановити розмір тендерного забезпечення в межах 1% від оголошеної вартості закупівлі, а саме в сумі 18 млн.грн.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:18.11.2020 20:21
Вирішення:Замовник встановив розмір забезпечення, яке дорівнює 3% від очікуваної вартості закупівлі без ПДВ, що відповідає положенням Закону "Про публічні закупівлі". Зміни з даного питання вважаємо не доцільними
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:15.05.2023 12:07
invalid
invalid
Вимога
Залишено без розгляду
щодо банківської гарантії
Номер:62aeb4d2434140248cda60be9d3ae513
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-10-28-002074-b.c3
Назва:щодо банківської гарантії
Вимога:
У зв’язку з позицією банків, розташованих в країнах Західної Європи, вимагаємо внести зміни до Додатків 6.1 та 6.2 щодо оформлення забезпечення та прибрати вимогу про безумовне зобов'язання банку-гаранта протягом п’яти банківських днів, з дати отримання банком-гарантом першої вимоги від бенефіціара (замовника) в письмовій формі або, якщо учасник та банк-гарант учасника є нерезидентами України, вимоги в електронній формі ключованим SWIFT-повідомленням, сплатити бенефіціару визначену у вимозі суму грошових коштів.
Вказаний термін є не реальним для західних банків та звужує конкуренцію до кола учасників, які можуть оформити забезпечення тільки в українських банках.
Вимагаємо змінити вказаний термін з 5 до 10 банківських днів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:18.11.2020 20:20
Вирішення:У відповідь на вашу вимогу повідомляємо, що враховуючи загальну практику вимог до учасників торгів, в тому числі і до нерезидентів,внесення змін з даного питання є не доцільним.
Окремо слід зазначити, що зазначений у вимозі строк приміняється виключно у випадках неповернення забезпечення, які передбачені законодавством.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:15.05.2023 12:07
invalid
invalid
Вимога
Вирішена
Додаток 6.2
Номер:21bdfa1734334c92b4ed67ed77dcb1b6
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-10-28-002074-b.c2
Назва:Додаток 6.2
Вимога:
Вимагаємо внести зміни до Додатку 6.2. тендерної документації з причини його не відповідності діючому законодавству України. Запропоновані у Додатку до цієї вимоги зміни унеможливлять подвійне трактування тендерної документації та призведуть до підвищення прозорості закупівлі.
Вирішення:У відповідь на вашу вимогу повідомляємо, що найближчим часом будуть внесені зміни до Додатку 6.2 тендерної документації.
Статус вимоги:Задоволено
resolved
resolved
Вимога
Вирішена
ФОРМАЛЬНІ ПОМИЛКИ
Номер:f87df48860244c449498b6df6a80b630
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-10-28-002074-b.c1
Назва:ФОРМАЛЬНІ ПОМИЛКИ
Вимога:
Відповідно до п.5 Розділу V тендерної документації встановлено перелік формальних (несуттєвих) помилок, при допущенні яких тендерні пропозиції учасників торгів не підлягають відхиленню.
З аналізу вказаного пункту, можна зробити висновок, що Замовнику торгів байдуже як будуть оформлені тендерні пропозиції учасників торгів.
Адже оформлення документу, який формуються безпосередньо учасником без підпису, печатки, зазначення посадової особи, що його підписала, відсутності таких атрибутів як бланк та реквізити учасника, КЕП на кожен непідписаний документ та пропозицію учасника в цілому буде вважатися формальною помилкою. Проте, мабуть тільки для певної категорії «своїх» учасників.
Вимагаємо прибрати зазначену нісенітницю з п.5 Розділу V тендерної документації та зазначити перелік формальних помилок у повній відповідності до Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського
господарства України 15 квітня 2020 року № 710, посилання на який можете знайти за адресою https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0715-20#Text
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:18.11.2020 18:38
Вирішення:Дякуємо за увагу до даної закупівлі, а особливо до переліку формальнних помилок, які є дуже важливим критерієм у визначенні найкращої пропозиції технічно складного предмету закупівлі.
Слід зазначити, що Замовником вже враховані положення наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 710 і найближчим часом в тендерну документацю будуть внесені зміни, в тому числі і з даного питання.