• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Будівництво поля для міні-футболу за адресою: смт. Губиниха, Новомосковського району Дніпропетровської обл., по вул. Центральна, 125 А» (ДК 021:2015 (CPV) - 45210000-2 Будівництво будівель)

Джерело фінансування - місцевий бюджет

Завершена

2 750 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 752.00 UAH
Період оскарження: 28.10.2020 14:05 - 09.11.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога про усунення порушення

Номер: a6afd247387945bc8077fb7550b159bb
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-28-004100-c.c1
Назва: Вимога про усунення порушення
Вимога:
Вважаємо неправомірним рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Дитячі та спортивні майданчики» (далі - Скаржник), оформлене протоколом №8 від 17.11.2020 року у закупівлі №UA-2020-10-28-004100-c, що проводиться КОМУНАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ "ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА № 2 НОВОМОСКОВСЬКОГО РАЙОНУ". Так, у вказаному рішенні зазначено наступні підстави відхилення: 1) відсутність свідоцтва платника єдиного податку, витягу з реєстру платників єдиного податку або листа-пояснення щодо ненадання вказаного документа; 2) не відповідність строку дії тендерної пропозиції Скаржника умовам тендерної документації; 3) не відповідність кваліфікаційним критеріям. Не погоджуємось із правомірністю та аргументацією зазначених підстав відхилення тендерної пропозиції враховуючи наступне. 1) В пункті 3 частини 1 Розділу ІІІ тендерної документації міститься вимога щодо надання «Свідоцтва платника ПДВ, витягу з реєстру платників ПДВ, свідоцтва платника єдиного податку, витягу з реєстру платників єдиного податку». При цьому, в даному пункті міститься застереження: «у разі ненадання хоча б одного з документів визначених в цьому пункті, учасник має надати пояснення з посиланням на норми діючого законодавства, які містять обґрунтування підстав ненадання вказаних документів». Таким чином, вказаним застереженням визначено необхідність надання пояснення у разі ненадання хоча б одного з вказаних у пункті документів. Натомість, Скаржник у складі документів тендерної пропозиції надав свідоцтво платника ПДВ 200039232 від 17.04.2012 р. Отже, враховуючи подання «хоча б одного з вказаних документів», застереження в даному випадку не застосовується. Враховуючи зазначене, відхилення тендерної пропозиції Скаржника в цій частині є неправомірним. 2) Так, в пункті 4 тендерної документації вказано умову: «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій». В той же час, Скаржником надано документ під назвою «ТЕНДЕРНА (ЦІНОВА) ПРОПОЗИЦІЯ» за формою згідно Додатку 1 до тендерної документації, зміст якого жодним чином не суперечить умовам тендерної документації. В пункті 9 тендерної пропозиції вказано строк 90 днів, протягом якого діє дана тендерна пропозиція, що не суперечить вимогам тендерної документації, оскільки не зазначено що мова йде про календарні дні. Відповідно до ч.7 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено імперативну норму: «Тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку». Таким чином, враховуючи погодження Скаржника із умовами тендерної документації без якихось виключень, строк дії тендерної пропозиції визначається згідно умов пункту 4 тендерної документації на підставі ч.7 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі». До того ж, виключні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника вказані в статті 31 Закону України «про публічні закупівлі». Замовник у своєму рішенні не зазначив та не довів правомірність відхилення тендерної пропозиції Скаржника у відповідності до якоїсь з підстав, визначеним вказаними нормами закону. Враховуючи зазначене, відхилення тендерної пропозиції Скаржника в цій частині є неправомірним. 3) Так, тендерною документацією передбачено умову щодо надання документально підтвердженої інформації про відповідність учасників кваліфікаційному критерію: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). У додатку 7 до тендерної документації визначено форму довідки, яка має подаватись учасниками на підтвердження відповідності вказаному кваліфікаційному критерію. У даній довідці міститься примітка: «загальна вартість актів виконаних послуг, наданих у складі пропозиції повинна дорівнювати не менш ніж 90% від суми договору». Скаржником у складі тендерної пропозиції подано копії двох аналогічних договорів та акти приймання виконаних будівельних робіт до цих договорів. При цьому кожен з вказаних договорів виконано на 100% відсотків, що і відображено у відповідних актах. Відтак, Скаржником повністю підтверджено його відповідність встановленому в тендерній документації кваліфікаційному критерію. До того ж, відповідно до ч.9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі виявлення замовником невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником в тендерній пропозиції, замовник ЗОБОВЯЗАНИЙ надати такому учаснику вимогу про усунення невідповідностей шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин. Замовником не надано Скаржнику вимоги про усунення виявлених невідповідностей інформації та/або документах, чим порушено процедуру закупівлі, визначену Законом України «Про публічні закупівлі» . Відтак, замовник немає права посилатись на такі невідповідності, про які не повідомлено учаснику із наданням вимоги про їх усунення. Враховуючи зазначене, відхилення тендерної пропозиції Скаржника в цій частині є неправомірним. Вимагаємо розглянути дану вимогу та скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Дитячі та спортивні майданчики». У разі незадоволення даної вимоги будемо звертатись із скаргою до органу оскарження. Враховуючи вищенаведене, вимагаємо у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» розглянути дану вимогу та скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Дитячі та спортивні майданчики». Повідомляємо, що у разі незадоволення даної вимоги ТОВ «Дитячі та спортивні майданчики» буде звертатись із скаргою до органу оскарження, та у разі необхідності здійснювати оскарження неправомірного рішення Замовника в судовому порядку. Проект скарги та позовної заяви, заяви про забезпечення позову вже готуються. У разі оскарження неправомірності рішення замовника (подання до суду позовної заяви із забезпеченням позову) виконання договору за підсумками закупівлі буде зупинено та Замовник не досягне визначеної у предметі закупівлі мети до моменту вирішення спору (розгляду справи у суді). Також, у разі подання позову на винну сторону судом покладатимуться обов’язок відшкодування завданих неправомірними діями (рішеннями) збитків і судові витрати протягом всього розгляду справи.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На вимогу учасника закупівлі ТОВ "ДИТЯЧІ ТА СПОРТИВНІ МАЙДАНЧИКИ" по предмету «Будівництво поля для міні-футболу за адресою: смт. Губиниха, Новомосковського району Дніпропетровської обл., по вул. Центральна, 125 А» (ДК 021:2015 (CPV) - 45210000-2 Будівництво будівель) повідомляємо наступне. По першому пункту вимоги учасника: Пункт 3 частини 1 розділу ІІІ тендерної документації містить вимогу щодо наявності у тендерній пропозиції учасника «Свідоцтва платника ПДВ, витягу з реєстру платників ПДВ, свідоцтва платника єдиного податку, витягу з реєстру платників єдиного податку». Крім того цей пункт містить наступну умову: «у разі ненадання хоча б одного з документів, визначених в цьому пункті, учасник має надати пояснення з посиланням на норми діючого законодавства, які містять обґрунтування підстав ненадання вказаних документів». Відповідна вимога тендерної документації передбачає надання у складі тендерної пропозиції учасника усіх перелічених документів або пояснення щодо ненадання будь-якого з них. Виходячи з аргументації, викладеної учасником у вимозі, умову щодо «ненадання хоча б одного з документів» було протрактовано, як необхідність подачі у складі тендерної пропозиції хоча б одного документу з визначеного переліку. Звертаємо увагу, що загальна логіка застереження, на переконання Замовника, є очевидною, адже перелік документів оформлено в тексті як вичерпний, без застосування «або» чи інших додаткових слів чи символів. Крім того, звертаємо увагу, що згідно ч.1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник закупівлі має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель. По другому пункту вимоги учасника: Частина 4 розділу ІІІ тендерної документації містить наступну умову «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій», таким чином Замовником зазначено конкретний термін дії тендерних пропозицій, та визначено чіткий критерій «робочих». Натомість, форма «ТЕНДЕРНА (ЦІНОВА) ПРОПОЗИЦІЯ» (Додаток 1), що міститься у тендерній пропозиції учасника не відповідає вказаній умові. Відповідно п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. По третьому пункту вимоги учасника: Звертаємо увагу, що в протоколі прийняття рішення уповноваженою особою №8 від 17.11.2020 у переліку підстав для відхилення тендерної пропозиції чітко зазначено, що один з наданих у складі тендерної пропозиції учасника договорів «не відповідає вимогам тендерної документації» з поясненням про недотримання вимог Додатку 7 до тендерної документації. Тож підставою для відхилення у даному випадку є невідповідність пропозиції учасника встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Статус вимоги: Відхилено