-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з дератизації, дезінсекції у підвальних приміщеннях, техпідпіллях та сміттєзбірниках житлових будинків Деснянського району м. Києва, що перебувають на праві господарського відання у Замовника За ДК 021:2015 код 90920000-2 – Послуги з санітарно-гігієнічної обробки приміщень.
Номенклатурні позиції за ДК 021:2015 : -дезінсекція 90921000-9 Послуги з дезінфікування та витравлювання; - дератизація 90923000-3 Послуги з дератизації; Категорія Замовника: встановлена п. 3 частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови) якою ( якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова
Завершена
1 818 181.46
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 091.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 091.00 UAH
Період оскарження:
28.10.2020 13:14 - 30.11.2020 00:00
Скарга
Відхилено
Щодо незаконного визначення переможця
Номер:
f711ab8317fd40fa84d8fe9ad3a809b7
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-28-003089-c.c5
Назва:
Щодо незаконного визначення переможця
Скарга:
Згідно з п. 9), ч.1, ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та ЗОБОВЯЗАННИЙ ВІДХИЛИТИ тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо: 9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів).
Вимогами вказаної статті встановлено обов’язок, а не право замовника відхиляти тендерну пропозицію учасника, який не розкрив інформацію щодо кінцевого бенефіціарного власника.
Так, у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація про кінцевого бенефіціарного власника ТОВ «НАНО ФРЕШ» (ЄДРПОУ 37889335).
Керуючись ст.17 Закону та п.5, розділу IIІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» власної тендерної документації замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «НАНО ФРЕШ».
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ щодо визначення переможця.pdf 18.12.2020 20:26
- Лист Мінекономрозвитку № 3302-06_38247-06 від 25.11.2016.pdf 18.12.2020 20:26
- Рішення від 22.12.2020 № 23671 + лист Замовнику.pdf 23.12.2020 16:07
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.01.2021 № 103.pdf 06.01.2021 13:53
- Рішення від 05.01.2021 № 103.pdf 12.01.2021 18:12
- Пояснення АМКУ ЗАМОВНИКА на СКАРГУ UA-2020-10-28-003089-с.с5.pdf 28.12.2020 11:29
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.12.2020 20:50
Дата розгляду скарги:
05.01.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.12.2020 16:08
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
12.01.2021 18:12
Вимога
Є відповідь
Щодо порушення вимог п. 9), ч.1, ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер:
ef404a7a14b34eb5987431483c69f475
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-28-003089-c.c4
Назва:
Щодо порушення вимог п. 9), ч.1, ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога:
Згідно з п. 9), ч.1, ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та ЗОБОВЯЗАННИЙ ВІДХИЛИТИ тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо:
9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів);
Так, у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація про кінцевого бенефіціарного власника ТОВ «НАНО ФРЕШ» (ЄДРПОУ 37889335).
Керуючись ст.17 Закону та п.5, розділу IIІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації вимагаємо відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «НАНО ФРЕШ».
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол розгляду вимоги від 11.12.2020.pdf 14.12.2020 15:53
Дата подачі:
11.12.2020 16:53
Вирішення:
Згідно з п. 9 ч. 2 ст. 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" в Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб:
«9) інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім політичних партій, структурних утворень політичних партій, професійних спілок, їх об’єднань, організацій профспілок, передбачених статутом профспілок та їх об’єднань, творчих спілок, місцевих осередків творчих спілок, організацій роботодавців, їх об’єднань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу).
У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься обґрунтована причина його відсутності;»
Згідно з ч. 1 ст. 1 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" «Терміни "кінцевий бенефіціарний власник" та "структура власності" вживаються у значенні, наведеному у Законі України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення"».
Згідно з п. 30) ч. 1 ст. 1 Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення":
«30) кінцевий бенефіціарний власник - будь-яка фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив (контроль) на діяльність клієнта та/або фізичну особу, від імені якої проводиться фінансова операція.
Кінцевим бенефіціарним власником є:
для юридичних осіб - будь-яка фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив на діяльність юридичної особи (в тому числі через ланцюг контролю/володіння);
для трастів, утворених відповідно до законодавства країни їх утворення, - засновник, довірчий власник, захисник (за наявності), вигодоодержувач (вигодонабувач) або група вигодоодержувачів (вигодонабувачів), а також будь-яка інша фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив на діяльність трасту (в тому числі через ланцюг контролю/володіння);
для інших подібних правових утворень - особа, яка має статус, еквівалентний або аналогічний особам, зазначеним для трастів.
Ознакою здійснення прямого вирішального впливу на діяльність є безпосереднє володіння фізичною особою часткою у розмірі не менше 25 відсотків статутного (складеного) капіталу або прав голосу юридичної особи.»
Таким чином, зазначена вище норма п. 9 ч. 2 ст. 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" стосується юридичних осіб, засновниками яких є юридичні особи. І не застосовується якщо засновником юридичної особи є фізичні особи.
Також, згідно із Листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 3302-06/38247-06 щодо застосування законодавства у сфері закупівель, який адресований органам державної влади, органам місцевого самоврядування, установам, організаціям, підприємствам та іншим суб'єктам сфери закупівель: "У разі якщо засновниками юридичної особи є виключно фізичні особи, які є бенефіціарними власниками (контролерами) юридичної особи, інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи не подається".
Зауважимо, що аналогічна позиція викладена Антимонопольним комітетом України у:
Рішенні №21553-р/пк-пз від 19.11.2020 р.;
Рішенні №17267-р/пк-пз від 14.09.2020 р.
Відповідно до інформації, розміщеної у ЄДР єдиним засновником та бенефіціарним власниками ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАНО ФРЕШ" є фізична особа - ТИХОНОВ ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИЧ.
Враховуючи наведене, відсутні підстави для задоволення Вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
Щодо дискримінаційних вимог у тендерній документації
Номер:
707da694e2604076890908be7acfbf35
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-28-003089-c.c3
Назва:
Щодо дискримінаційних вимог у тендерній документації
Скарга:
Комунальним підприємством «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва» (далі – Замовник) було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги) закупівлі за ДК 021:2015: 90920000-2 — Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень (Послуги з дератизації, дезінсекції у підвальних приміщеннях, техпідпіллях та сміттєзбірниках житлових будинків Деснянського району м. Києва, що перебувають на праві господарського відання у Замовника) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-10-28-003089-c.
ТОВ «ЕМПЕКС» (надалі - Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та ретельно вивчивши вимоги тендерної документації Замовника були виявлені дискримінаційні та протизаконні вимоги щодо відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, а також обмежено конкуренцію серед потенційних учасників процедури, зокрема:
1. У п. 1.2 Додатку 2 тендерної документації вимагається "Копія санітарного паспорту на складське приміщення на право одержання, зберігання й застосування пестицидів, видане Держпродспоживслужбою. Санітарний паспорт повинен бути дійсним не менше ніж протягом шести наступних місяців після дати розкриття тендерних пропозицій."
Вказана вимога є незаконною та суперечить загальній меті та, зокрема, ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" щодо добросовісної конкуренції та недискримінації учасників виходячи з наступного.
У п. 5.1.21 ДСП 8.8.1.2.001-98 "Транспортування, зберігання та застосування пестицидів у народному господарстві" вказано, що паспортизація об'єктів здійснюється щорічно. Відповідно термін дії санітарного паспорта становить 1 рік. У відповідності до вимог чинного законодавства ТОВ «ЕМПЕКС» отримано в ГУ Держпродспоживслужби у м. Києві санітарний паспорт №053/2264 від 07.02.2020 р на право одержання, зберігання і застосування пестицидів і мінеральних добрив, який є дійсним до 07.02.2021 року, тобто ТРИ місяці після дати розкриття тендерних пропозицій. Слід зазначити, що ТОВ «ЕМПЕКС» щороку отримує згаданий санітарний паспорт з дотриманням термінів його дії.
Окрім того, для отримання санітарного паспорта необхідно більше 30 днів і потенційні учасники не зможуть протягом 14 днів отримати нові санітарні паспорти на вимогу тендерної документації після оголошення закупівлі і до завершення подачі пропозицій. Для отримання санітарного паспорта працівники учасника спочатку повинні пройти медичний огляд, отримати Посвідчення про проходження спеціальної підготовки з питань безпечного виконання роботи з пестицидами і агрохімікатами та отримати Допуски (посвідчення) на право роботи, поводження з пестицидами і агрохімікатами, які також видаються Держпродспоживслужбою на один рік, відповідно до постави Кабінету Міністрів України від 18 вересня 1995 р. №746 «Про затвердження Порядку одержання допуску (посвідчення) на право роботи, пов'язаної з транспортуванням, зберіганням, застосуванням та торгівлею пестицидами і агрохімікатами» та п. 6.1.3 ДСП 8.8.1.2.001-98. Після цього необхідно звернутися до Держпродспоживслужби щодо проведення позапланової перевірки, яка не призначається в день звернення і може тривати 14 днів, та отримати Акт санітарно-епідеміологічного обстеження складського приміщення. Після проходження медоглядів, отримання Допусків та Акту суб’єкт господарювання може звернутися до Держпродспоживслужби і отримати санітарний паспорт на складське приміщення.
Таким чином, учасники, які мають чинний санітарний паспорт але з терміном дії, що завершується менше ніж за шість місяців після дати розкриття тендерних пропозицій, не зможуть прийняти участь у закупівлі через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника.
Вимога ТОВ «ЕМПЕКС» UA-2020-10-28-003089-c.c1. від 02.11.2020 р була відхилена Замовником.
2. У пп. 2.1. Додатку 2 тендерної документації від учасників вимагається надати копії посвідчення та сертифіката «Спеціаліст пест контролю». Проте вказані вимоги є неправомірними та дискримінаційними оскільки жодним нормативно-правовим актом не передбачено вимоги до суб'єктів господарювання щодо отримання для своїх працівників вказаних посвідчень та сертифікатів. Окрім того у ДК 003:2010 "Класифікатор професій" відсутнє таке найменування професії як "Спеціаліст пест контролю", а отже без порушення трудового законодавства суб'єкт господарювання не зможе увести в штатний розпис посаду працівника з такою назвою.
Відповідно до Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників. Випуск 78., затвердженого наказом МОЗ від 29 березня 2002 р. №117 (далі -Довідник) дезінсекція, дератизація та дезіфекція виконується фахівцями, що мають спеціальну освіту, досвід та кваліфікацію, вказані у Довіднику, зокрема, це дезінфектор, інструктор-дезіфектор та лікар-дезінфекціоніст.
Відповідно до ч. 3, ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Таким чином замовник не може встановлювати вимоги щодо наявності у учасника сертифікатів чи посвідчень із будь якою довільною назвою.
Вимога внести зміни до Тендерної документації та вилучити дискримінаційні вимоги Замовником відхилена чим також порушено наше право на добросовісну та справедливу конкуренцію.
Пов'язані документи:
Учасник
- Санітарний пасторт на складське приміщення.pdf 06.11.2020 16:08
- Скарга до АМК Емпекс.pdf 06.11.2020 16:08
- Рішення від 11.11.2020 № 20929 (+лист Замовнику).pdf 11.11.2020 22:49
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.11.2020 № 21557.pdf 20.11.2020 18:42
- Рішення від 19.11.2020 № 21557.pdf 24.11.2020 21:36
- ПОЯСНЕННЯ АНТИПОНОПОЛЬНОМУ по СКАРЗІ UA-2020-10-28-003089-c.c3.pdf 12.11.2020 15:58
- ПОЯСНЕННЯ АНТИМОНОПОЛЬНОМУ по скарзі UA-2020-10-28-003089-c.c3.docx 12.11.2020 16:00
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.11.2020 16:36
Дата розгляду скарги:
19.11.2020 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.11.2020 22:49
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
24.11.2020 21:36
Дата виконання рішення Замовником:
25.11.2020 16:31
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відпровідно до рішення №582/2020 від 25.11.2020 уповноваженої особи на підставі Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №21557-р/пк-пз від 19.11.2020, яким частково задоволно скаргу, вирішено усунути порушення, та внести зміни до тендерної документації. Внесеними змінами від 25.11.2020 порушення усунуто.
Вимога
Відхилено
щодо посвідчення та сертифіката «Спеціаліст пест контролю»
Номер:
957c8a56bcfc405783e4591d2467c4ed
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-28-003089-c.c2
Назва:
щодо посвідчення та сертифіката «Спеціаліст пест
контролю»
Вимога:
У пп. 2.1. Додатку 2 тендерної документації від учасників вимагається надати копії посвідчення та сертифіката «Спеціаліст пест
контролю». Проте вказані вимоги є неправомірними та дискримінаційними оскільки жодним нормативно-правовим актом не передбачено вимоги до суб'єктів господарювання щодо отримання для своїх працівників вказаних посвідчень та сертифікатів. Окрім того у ДК 003:2010 "Класифікатор професій" відсутнє таке найменування професії як "Спеціаліст пест контролю", а отже без порушення трудового законодавства суб'єкт господарювання не зможе увести в штатний розпис посаду працівника з такою назвою.
Зважаючи на викладене вимагаємо вилучити дискримінаційну вимогу.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол розгляду ВИМОГ.pdf 04.11.2020 10:44
- Протокол розгляду ВИМОГ.pdf 04.11.2020 11:05
Дата подачі:
02.11.2020 14:52
Вирішення:
Згідно з статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Пест-контроль – це комплекс санітарно-профілактичних заходів, метою яких є обмеження і подальший контроль чисельності шкідників, що мешкають на певній ділянці. Пест-контроль дозволяє вирішувати ширший спектр завдань, ніж традиційні заходи – дератизація або дезінсекція. Шкідники в цьому випадку розглядаються не тільки як причина поширення небезпечних інфекцій, але і як причина матеріальних збитків.
Програму пест-контролю (план заходів по боротьбі з шкідниками) розробляють індивідуально для кожного об'єкта з урахуванням місцевих особливостей, клімату, флори і фауни шкідників, тому для Замовника важлива наявність спеціаліста пест контролю на підприємстві учасника. Звертаємо увагу, що в тендерній документації відсутня вимога шодо наявності працівника саме на посаді «спеціаліст пест контролю», а вимагається лише наявність документу про проходження навчання за вказаним курсом. Наявність працівників, які пройшли навчання за курсом «Спеціаліст пест контролю», що володіють достатніми знаннями в цій сфері може бути підтверджено лише відповідним освітнім документом.
Встановлена Замовником вимога покликана на отримання послуг учасника, працівники якого є професіоналами та мають найкращі знання для надання відповідних послуг.
Разом з тим, не доведено факт неможливості забезпечити навчання працівника за курсом «Спеціаліст пест контролю» - будь-який суб’єкт господарювання без обмежень у будь-який час може забезпечити своїх працівників навчанням за курсом «Спеціаліст пест контролю». Проходити навчання може необмежена кількість осіб, курси знаходяться у вільному доступі, не є обмеженими – а отже така вимога не є дискримінаційною. Також стосовно того, що зазначена вимога не є дискримінаційною повідомляємо, що зазначена вимога не спрямована конкретно проти якогось суб’єкта господарювання, а стосується всіх учасників процедури закупівлі – і всі такі учасники мають можливість отримати сертифікати про проходження навчання за курсом «Спеціаліст пест контролю» для своїх працівників.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо неправомірної вимоги.
Номер:
9ae77222a9fb4b1ba2e2d426b1920f87
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-28-003089-c.c1
Назва:
Щодо неправомірної вимоги.
Вимога:
У п. 1.2 Додатку 2 тендерної документації вимагається "Копія санітарного паспорту на складське приміщення на право одержання, зберігання й застосування пестицидів, видане Держпродспоживслужбою. Санітарний паспорт повинен бути дійсним не менше ніж протягом шести наступних місяців після дати розкриття тендерних пропозицій." Вказана вимога є незаконною та суперечить загальній меті та, зокрема, ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" щодо добросовісної конкуренції та недискримінації учасників виходячи з наступного. У п. 5.1.21 ДСП 8.8.1.2.001-98 "Транспортування, зберігання та застосування пестицидів у народному господарстві" вказано, що паспортизація об'єктів здійснюється щорічно. Таким чином, учасники, що мають чинний санітарний паспорт але з терміном дії, що завершується менше ніж за шість місяців, не зможуть прийняти участь у закупівлі.
Зважаючи на вищевикладене вимагаємо вилучити дискримінаційну вимогу та пропонуємо у п. 1.2 Додатку 2 слова "не менше ніж протягом шести наступних місяців після дати розкриття тендерних пропозицій" замінити словами "на дату укладення угоди з переможцем".
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол розгляду ВИМОГ.pdf 04.11.2020 11:09
Дата подачі:
02.11.2020 14:23
Вирішення:
Вимога щодо надання копії санітарного паспорту на складське приміщення на право одержання, зберігання й застосування пестицидів, видане Держпродспоживслужбою є правомірною.
По-перше, паспортизація складу для зберігання пестицидів це документальне засвідчення наявності належних умов для виробництва, транспортування, зберігання та роботи з пестицидами.
Відповідно до статті 11 Закону України «Про пестициди і агрохімікати» транспортування, зберігання, застосування, утилізація, знищення та знешкодження пестицидів і агрохімікатів та торгівля ними здійснюються відповідно до вимог, встановлених чинним законодавством, санітарними правилами транспортування, зберігання і застосування пестицидів і агрохімікатів та іншими нормативними актами.
По-друге, згідно з пунктом 5.1.1 ДСП 8.8.1.2.001-98 Зберігання пестицидів допускається тільки в спеціально призначених для цього складах, які відповідають вимогам СНіП 11-108-78 "Склады сухих минеральных удобрений и химических средств защиты растений" і "Норм технологического проектирования складов твердых минеральных удобрений и пестицидов для колхозов, совхозов и пунктов химизации".
Відповідно до пункту 5.1.21. Зберігання пестицидів на складі допускається тільки
після його погодження установами санепідслужби та охорони природи
і отримання паспорта (Додаток N 4). Зберігання пестицидів на непаспортизованих складах заборонено.
Щодо дійсності санітарного паспорту не менше ніж протягом шести наступних місяців після дати розкриття тендерних пропозицій повідомляємо наступне.
Посилання Скаржником на те, що відповідно до п. 5.1.21. ДСП 8.8.1.2.001-98 паспортизація здійснюється щорічно і учасники, що мають чинний санітарний паспорт але з терміном дії, що завершується менше ніж за шість місяців, не зможуть прийняти участь у закупівлі – є нерелевантним, оскільки:
• По-перше, норма про те, що «паспортизація здійснюється щорічно» означає обов’язок суб’єкта здійснювати паспортизацію не рідше ніж 1 раз на рік. Проте, суб’єкт не обмежений правом здійснити паспортизацію до закінчення річного терміну. Тому, у разі якщо термін дії санітарного паспорту суб’єкта, який бажає прийняти участь у закупівлі, завершується менше ніж за шість місяців – такий суб’єкт має можливість здійснити паспортизацію та отримати санітарний паспорт із належним строком дії для участі у закупівлі;
• По-друге, згідно з статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Вимога про дію санітарного паспорту протягом наступних шести місяців Замовник вважає необхідною для забезпечення законності та належності надання послуг постачальником. Адже у разі, якщо, наприклад, на наступний день після підписання договору, у постачальника послуг закінчиться дія санітарного паспорту і він не зможе законно зберігати матеріали для надання послуг на своєму складі – це може мати наслідком зрив у наданні послуг, або наданні послуг із порушенням приписів законодавства. А сама по собі вимога у тендерній документації про надання санітарного паспорту без уточнення мінімального строку його дії – не мала б ніякого практичного значення.
Зазначені вимоги обумовлені тим, щоб Замовник хоче бути впевненим у дотриманні санітарних вимог зберігання пестицидів, які будуть використовуватися під час надання послуг, також переконатися у чинності допусків (посвідчень) на право роботи, пов’язаної з транспортуванням, зберіганням, застосуванням та торгівлею пестицидами і агрохімікатами.
Разом з тим, згідно з статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено