• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Табурет армійський на металокаркасі

Закупівля проводиться на очікувану вартість на 2020 рік. Річний план закупівель затверджений рішенням Уповноваженої особи № 135 від «28 » жовтня 2020 року.Місцезнаходження: 10014, м. Житомир, вул. Дмитра Донцова, 20 Категорія змовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Вид предмета закупівлі – товари.

Завершена

150 516.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 752.58 UAH
Період оскарження: 28.10.2020 13:03 - 03.11.2020 01:00
Вимога
Відхилено

Скасування рішення щодо визначення переможця

Номер: c2b683f3a39542648976771086befc4c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-28-002916-c.a1
Назва: Скасування рішення щодо визначення переможця
Вимога:
Протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника № 159 від 10.11.2020 року було відхилено пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю „Національна інвестиційно-будівельна група” в зв’язку із невідповідністю нашої пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі. Спрощені /допорогові закупівлі були запровадженні з метою отримання максимальної економії та гнучкості процедури закупівлі для забезпечення потреби в товарах, послугах ,роботах за значно менші строки ніж за процедурою «відкриті торги». Крім того, допорогові закупівлі покликані мінімізувати вимоги до учасників закупівлі. Відповідно до ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі», під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Серед принципів закупівель, зокрема, є принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, недискримінація учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно із п. 5 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Разом з тим, замовник вимагає значну кількість документів, обов’язковість надання яких не передбачена чинним законодавство у сфері публічних закупівель (ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» ) а саме: - Письмову згоду щодо невідшкодування витрат учасника, які пов’язані з підготовкою та поданням пропозиції не відшкодовуються (в тому числі і у разі відміни процедури) – п. 1.5.5 розділу І Оголошення про проведення спрощеної закупівлі; - Погодження учасника щодо допущення учасником торгів формальних (несуттєвих) помилок, пов’язаних з оформленням пропозиції – п. 3.1.9 розділу ІІІ Оголошення про проведення спрощеної закупівлі; - Лист-згоду про можливе застосування оперативно-господарських санкцій.- п. 6.4.9. розділу ІV Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Отримання такого листа вважаємо взагалі порушенням чинного законодавства, оскільки відповідно до п. 6.3.1. та п. 6.3.2. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, нами було подано у складі пропозиції заповнений зі своєї сторони проект договору (реквізити). про закупівлю передбачений у Додатку № 3. В проекті договору передбачено всі істотні умови договору з якими ми, як Учасник, погодились шляхом підписання даного проекту договору. Крім того, чинним законодавством вже передбачено можливість застосування до учасника-переможця оперативно-господарських санкцій, що передбачені ст.ст.217, 235 та п.4 ч.1 ст.236 Господарського кодексу України. Своїми вимогами про надання якихось листів замовник нівелює дію статей Господарського кодексу України. Через надмірні вимоги до наявності необов’язкових та необгрунтованих документів, відбулось відхилення Замовником нашої найбільш економічно вигідної пропозиції. Натомість Замовником було оголошено переможцем Учасника ФОП Богдашевська Анастасія Ігорівна з найбільш економічно невигідною цінової пропозицією, що дає підстави вважати по прийняття Замовником рішення щодо нераціонального використання бюджетних коштів. Частиною 2 п. 14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. З метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду (п. 20 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі»). На підставі вищевикладеного, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ФОП Богдашевська Анастасія Ігорівна тендеру на закупівлі товарів код ДК 021:2015 код 39110000-6 – сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них «Табурет армійський на металокаркасі» (уточнюючий CPV ДК 021:2015 – 39113500-2 ) , ID закупівлі UA-2020-10-08-009212-а. 3. Зобов’язати Замовника під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону. 4. Надати відповідь у встановлені законом строки.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня! Ваша скарга з приводу протокольного рішення уповноваженої особи № 159 від 10.11.2020 року щодо відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю „ Національна інвестиційно-будівельна група” на підставі пп. 1 пункту 13 статті 14 Закону (Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі), розглянута та підлягає відхиленню. Відповідно до статті 14 ЗУ Про публічні закупівлі в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація; оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Крім того, відповідно до п 2.1.3 Оголошення про проведення спрощеної процедури « У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі». Період уточнення по даній закупівлі тривав від 28.10.2020 року 13:03 до 03.11.2020 01:00., за цей період жодних звернень за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні від потенційних учасників не надходило. Ви, як потенційний учасник, не довели і не підтвердили документально яким чином умови, визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі, являються дискримінаційними, порушують Ваші права та законні інтереси, пов’язані з участю в спрощеній процедурі закупівлі Отже, Замовником будь-які права потенційних учасників спрощеної процедури закупівлі не порушені, та його дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог в оголошенні , оскільки вони для всіх осіб однакові. Зазначені обставини свідчать про відсутність підстав для задоволення вимоги. Викладене вище свідчить про повне дотримання Замовником вимог діючого законодавства, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників (вимоги встановлені для всіх однакові).
Статус вимоги: Відхилено